abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89875759
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef Lamon het volgende:
Mensen die denken dat er geen fakeprofielen op rp zitten... :')

Niettemin toch leuke en minder leuke dates aan overgehouden, en 2 korte relaties.
En nu ben ik klaar met betalen om vrouwen te ontmoeten.
Daar zijn hoeren al voor..
Paiq is gratis he :)
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89875762
quote:
11s.gif Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Kloons, fakers en hoeren. Ja hoor, Lamon. weer over zijn toeren. :o
Overdrijf niet zo, er zitten valse profielen op rp en op iedere datingsite, deal with it. :)
pi_89875809
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:21 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Paiq is gratis he :)
Zit ik ook op, maar ik betaal geen cent meer om vrouwen te ontmoeten, het wordt tijd dat ze mij gaan betalen, zodat ze met een mooie vent gezien kunnen worden. :)
pi_89876091
Ik heb nooit in online dating geloofd, voor mijzelf dan. Mijn ex heb ik echter online leren kennen (weliswaar niet via een datingsite en niet met dat doeleinde) wat resulteerde in dates vanaf de eerste ontmoeting tot in de relatie. Ik heb mijn mening daarna toch iets bijgesteld.

Ik ben hierdoor nieuwsgierig geworden naar andermans ervaringen en input, dus ik kom even meelezen in deze voor mij nieuwe reeks. Mijn huidige dates zijn nog altijd niet van online, maar dat neemt niet weg dat ik misschien een keer doelbewust online ga rondkijken.

Hoi!
pi_89876519
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Gaurav het volgende:
Ik heb nooit in online dating geloofd, voor mijzelf dan. Mijn ex heb ik echter online leren kennen (weliswaar niet via een datingsite en niet met dat doeleinde) wat resulteerde in dates vanaf de eerste ontmoeting tot in de relatie. Ik heb mijn mening daarna toch iets bijgesteld.

Ik ben hierdoor nieuwsgierig geworden naar andermans ervaringen en input, dus ik kom even meelezen in deze voor mij nieuwe reeks. Mijn huidige dates zijn nog altijd niet van online, maar dat neemt niet weg dat ik misschien een keer doelbewust online ga rondkijken.

Hoi!
Na relatie plus samenwonen van 4 jaar heb ik een dik jaar rondgescharreld met verschillende mannen, allemaal tijdens uitgaan leren kennen..niks van dat alles werd serieus iets om verschillende redenen.
Toen schreef ik me in met een gratis account op RP, uit alle reacties 4 mannen gedestilleerd voor contact. En de eerste date die daaruit voortvloeide was meteen raak :7 maar ik geloof zo langzamerhand dat dat zo'n beetje een unicum is :+
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89876697
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Na relatie plus samenwonen van 4 jaar heb ik een dik jaar rondgescharreld met verschillende mannen, allemaal tijdens uitgaan leren kennen..niks van dat alles werd serieus iets om verschillende redenen.
Toen schreef ik me in met een gratis account op RP, uit alle reacties 4 mannen gedestilleerd voor contact. En de eerste date die daaruit voortvloeide was meteen raak :7 maar ik geloof zo langzamerhand dat dat zo'n beetje een unicum is :+
Tja je kan mazzel hebben , en eerlijk is eerlijk je hebt je uiterlijk mee :)
pi_89876788
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Komt omdat je een "klik" had, dat schijnt nogal een ding te zijn tegenwoordig. :D
Als je wel leuk kan praten, al is de seks prima, al heb je duizend dingen gemeen, het is de "klik" waar het om gaat bij een langdurige relatie..

Mijn vertaling van "klik" is, "Ik ben al zo godvergeten lang op zoek, dat ik nu maar bepaal dat ik een klik heb en daarna laat ik mezelf verliefd worden." :)
pi_89876890
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Komt omdat je een "klik" had, dat schijnt nogal een ding te zijn tegenwoordig. :D
Als je wel leuk kan praten, al is de seks prima, al heb je duizend dingen gemeen, het is de "klik" waar het om gaat bij een langdurige relatie..

Mijn vertaling van "klik" is, "Ik ben al zo godvergeten lang op zoek, dat ik nu maar bepaal dat ik een klik heb en daarna laat ik mezelf verliefd worden." :)
Alleen moet die andere kant ook nog klik zeggen ..
Het is net zo'n irritande knoop van een te goedkope jas die niet dicht wil -O-
pi_89877124
Om de een of andere reden blijf ik telkens twijfels houden of het wel 'goed zit' tussen mij en mijn date.
Als het goed is zien we elkaar morgen weer maar ik heb een sterk voorgevoel dat dat er niet van komen gaat... :{ [/paranoid]
  maandag 13 december 2010 @ 16:01:18 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89877318
Waar zijn die voorgevoelens op gebaseerd dan ?:)
Gourmetten of steengrillen?
pi_89878128
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Meer aandacht maakt het kaf van het koren scheiden anders niet makkelijker, aldus bloedmooie ervaringsdeskundigen onder mijn eigen vrienden.

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef Lamon het volgende:

[..]

Klik is geen vreemde benoeming voor wat men doorgaans bedoelt met aansluiting op elkaars persoonlijkheden. Dat er ook mensen zijn die maar wat met termen gooien weet je wel erg ironisch neer te zetten zo.
  maandag 13 december 2010 @ 16:22:11 #87
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89878259
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Gaurav het volgende:
Mijn huidige dates zijn nog altijd niet van online, maar dat neemt niet weg dat ik misschien een keer doelbewust online ga rondkijken.

Hoi!
Welkom! Hier hebben we genoeg vogels rondlopen om jezelf mee te identificeren. We hebben natuurlijk het alfamannetje Kastanova, zijn al even grappige en geroutineerde broertje Silenus aan de ene kant van het spectrum.
Verder hebben we 3rdRock - tijdelijk vermist na drie fok blauwtjes - maar altijd enthousiast. GlenSpey is na een paar dozijn topics klagen plotseling onder de pannen en Provinciaaltje is nog in het stadium van klagen.
In het midden hebben we natuurlijk de ervaren routiniers Neelix en eigenlijk alle vrouwen. Goed voor adviezen.

Oh en we hebben ook nog Lamon, maar die is niet helemaal lekker.

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Even minder kruiperig doen..
Overal verstand van.
pi_89878413
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef macondo het volgende:
Oh en we hebben ook nog Lamon, maar die is niet helemaal lekker.
Ik ben juist wel lekker, te lekker zelfs. :D
pi_89878447
gatverdamme -O-
  maandag 13 december 2010 @ 16:40:07 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89879001
Mehehe. Zag net op RP een vriendin van me een account aangemaakt hebben, die is net single (1.5 maand ofzo), heeft een tijdje achter een niet-single teamgenoot aangelopen en heeft zich nu op RP ingeschreven. Volgens mij heeft ze haast :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89879088
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef Catbert het volgende:
Mehehe. Zag net op RP een vriendin van me een account aangemaakt hebben, die is net single (1.5 maand ofzo), heeft een tijdje achter een niet-single teamgenoot aangelopen en heeft zich nu op RP ingeschreven. Volgens mij heeft ze haast :)
Moeah .. single zijn gaat vervelen op den duur hoor :) dus ik snap het wel

1,5 maand is wel vlug ja .. maarja het wordt winter en dan zoek je de warmte op ;)
  maandag 13 december 2010 @ 16:45:56 #92
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89879217
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Raven_NL het volgende:
Moeah .. single zijn gaat vervelen op den duur hoor :) dus ik snap het wel

1,5 maand is wel vlug ja .. maarja het wordt winter en dan zoek je de warmte op ;)
Mja, ze is nogal eager. Vond d'r zelf een hele leuke meid (als ik geen vriendin had gehad had ik d'r wel een date voorgesteld) maar na dat gedoe met die teamgenoot is dat wel wat minder geworden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89879295
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mja, ze is nogal eager. Vond d'r zelf een hele leuke meid (als ik geen vriendin had gehad had ik d'r wel een date voorgesteld) maar na dat gedoe met die teamgenoot is dat wel wat minder geworden.
hoe ziet ze er uit ? ;)
  maandag 13 december 2010 @ 16:54:03 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89879536
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef Raven_NL het volgende:
hoe ziet ze er uit ? ;)
Prima :)
pi_89879822
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef Gaurav het volgende:

[..]

Meer aandacht maakt het kaf van het koren scheiden anders niet makkelijker, aldus bloedmooie ervaringsdeskundigen onder mijn eigen vrienden.

[..]

Klik is geen vreemde benoeming voor wat men doorgaans bedoelt met aansluiting op elkaars persoonlijkheden. Dat er ook mensen zijn die maar wat met termen gooien weet je wel erg ironisch neer te zetten zo.
Als een vrouw zegt dat je een match met haar bent bedoelt ze hetzelfde als de klik toch?

Had ik een keer toen dacht ik "oh ja" en 2 dg later ging ze er vandoor met een ander.
UITGESCHREVEN
  maandag 13 december 2010 @ 17:04:48 #96
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89880006
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef picardmike het volgende:
Als een vrouw zegt dat je een match met haar bent bedoelt ze hetzelfde als de klik toch?

Had ik een keer toen dacht ik "oh ja" en 2 dg later ging ze er vandoor met een ander.
Dan was die ander kennelijk leuker.
pi_89880346
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dan was die ander kennelijk leuker.
Of de desbetreffende dame een domme slet. :D
  maandag 13 december 2010 @ 17:16:07 #98
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89880387
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef Lamon het volgende:
Of de desbetreffende dame een domme slet. :D
:')

Ja, want als ze bij nader inzien hem niet zo leuk vindt is ze een domme slet. Geen wonder dat je niet zo succesvol bent met je dates, zo'n houding straal je onbewust uit.
pi_89880497
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

:')

Ja, want als ze bij nader inzien hem niet zo leuk vindt is ze een domme slet. Geen wonder dat je niet zo succesvol bent met je dates, zo'n houding straal je onbewust uit.
Tuurlijk vrouwen hebben de telepathische gave waardoor ze dat er zo uit kunnen pikken, dat en de klik is het slechtste wat vrouwen ooit bedacht hebben.
UITGESCHREVEN
pi_89880561
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als je een mooie dame in de supermarkt tegen komt en zij kijkt je tijdens het voorbij lopen aan, wil dat nog niet zeggen dat zij die klik ook voelt, lieve PM ;)

(Soms kijken vrouwen gewoon iemand aan, zomaar, omdat het kan!! :o)
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')