Ah op die fietsquote:Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hossen kun je wel vergelijken met hosselen, en zeker met carnaval (jou vast niet onbekend) zal het door mij genoemde 'hosselen-zonder-te-praten' eerder gebruikelijk dan uitzondering zijn. Het welbekende "je danst met iemand, je zegt niks, je zoent elkaar, en je loopt weer verder". Mensen die zoiets nooit meemaken noemen het debielenstad, anderen zullen het misschien wel herkennen.
Hij mocht willen dat hij zijn pi-pi in mijn poe-poe mocht stekenquote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer je nu te stoken in een goed huwelijk?
Ik had het over het huwelijk van lamon en silenusquote:Op maandag 13 december 2010 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hij mocht willen dat hij zijn pi-pi in mijn poe-poe mocht stekendus nee, er valt niets te stoken in dit huwelijk bij gebrek en ringen...
Ik vind het alleen onzin om te zeggen dat kroeg hosselen niet gebeurd...
Wandel maar een willekeurig feestcafé binnen en het is raak.quote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef Silenus het volgende:
En niemand zegt dat diegene dat dagelijks doet. Maar om te stellen dat het boven je 16e nooit meer gebeurd is ook onzin. Soms heb je maar een paar minuten nodig, hangt uiteraard wel van de kroeg af.
Zaterdag weer een feestje waar er echt TOP gehosseld kan wordenquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef Silenus het volgende:
En niemand zegt dat diegene dat dagelijks doet. Maar om te stellen dat het boven je 16e nooit meer gebeurd is ook onzin. Soms heb je maar een paar minuten nodig, hangt uiteraard wel van de kroeg af.
hosselen doe je tot je 17e ofzo..dan moet het daarmee maar eens afgelopen zijnquote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Lamon het volgende:
Nou, anonieme helden, jullie doen dat dus dagelijks, maar wij in de normale leefwereld snappen dat wat minder? Zo goed?
Bedankt voor de introductie, maar je vergeet jezelf. Of ben jij de narrator, gezien deze reactie? Doe je dat vaak? Dat scheelt misschien bij het door mij onderschatte SC-gehalte van dit topic. (argh)quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Welkom! Hier hebben we genoeg vogels rondlopen om jezelf mee te identificeren. We hebben natuurlijk het alfamannetje Kastanova, zijn al even grappige en geroutineerde broertje Silenus aan de ene kant van het spectrum.
Verder hebben we 3rdRock - tijdelijk vermist na drie fok blauwtjes - maar altijd enthousiast. GlenSpey is na een paar dozijn topics klagen plotseling onder de pannen en Provinciaaltje is nog in het stadium van klagen.
In het midden hebben we natuurlijk de ervaren routiniers Neelix en eigenlijk alle vrouwen. Goed voor adviezen.
Oh en we hebben ook nog Lamon, maar die is niet helemaal lekker.
Niet naar mijn ervaring, maar wellicht dat dat afhangt van de omgeving / dating-community / whatever.quote:Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt dat je een match met haar bent bedoelt ze hetzelfde als de klik toch?
Je vond het vrij makkelijk ja, maar denk je dat het ook daadwerkelijk makkelijker werd? Je kunt wel iets kritischer zijn naar de reacties/profielen onderling, maar met meer aandacht krijg je ook meer foute aandacht; dat is niet altijd af te lezen in profielen net zoals dat iemands woorden niet altijd matchen met zijn gedrag, of wel?quote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
niet om mezelf nu in dezelfde categorie als jouw bloedmooie vrienden te scharen..maar ik vond het toch vrij makkelijk qua reacties (intussen over de 200 dacht ik) het kaf van het koren te scheiden.
Stap 1: alle lelijkerds/dikzakken/mannen die vreemd uit hun ogen kijken (ik heb uitstekende antennes voor psychische stoornissen) wissen. Ik selecteer ook op kleding, omdat ik van mannen die witte parachutestof kuitbroeken dragen met zo'n trekkoord in de pijpen bijvoorbeeld al weet dat ik daar nooooit mee zal klikken.![]()
Stap 2: van wat daarna overbleef, de profielen lezen. Slechte grammatica, 'even kijken wat dit is' of andersoortige teksten die aangeven dat ze eigenlijk helemaaaaal niet online op zoek zijn, zijn exit.
Stap 3: van wat dáárvan overblijft, gemeenschappelijke interesses vergelijken. Komt daar een leuke schrijfstijl bij, dan ben je door
Braverik.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
hosselen doe je tot je 17e ofzo..dan moet het daarmee maar eens afgelopen zijnals ik aan mijn hossels terugdenk, denk ik toch meestal: hoe gebeurde dat en waarom eigenlijk ook alweer? Om vervolgens hoofdschuddend tot de orde van de dag over te gaan
En soms... is het gewoon leuk om eens fijn te zoenen en dan te bedenken.. WTF just happened, en dat je dan bedenkt.. Hmmm, het was lekker, je pakt nog een biertje en geniet van de avond.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
hosselen doe je tot je 17e ofzo..dan moet het daarmee maar eens afgelopen zijnals ik aan mijn hossels terugdenk, denk ik toch meestal: hoe gebeurde dat en waarom eigenlijk ook alweer? Om vervolgens hoofdschuddend tot de orde van de dag over te gaan
Dat zoenen zonder aanvlieg route daar ben ik ook nooit goed in geweestquote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ach, lazer toch op met dat gedrag. Silenus die nooit neukt met wel iedere keer kust na een date, al die anderen met hun heldenverhalen dat ze iedere keer scoren, inclusief Kasta, al weet ik hoe hij het bedoelt, dus Martin is wel lachen....quote:
Ooooh, dus je hebt het nu over iets heel anders dan hosselen... Wees dan ook eens duidelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ach, lazer toch op met dat gedrag. Silenus die nooit neukt met wel iedere keer kust na een date, al die anderen met hun heldenverhalen dat ze iedere keer scoren, inclusief Kasta, al weet ik hoe hij het bedoelt, dus Martin is wel lachen....
Het is gewoon onzin.
Als je iemand wilt ontmoeten, leren kennen, en er ooit wat uit hoopt te slepen, werkt het zo niet, je zult een normaal gesprek moeten aangaan. En zo werkt het in het echt, dus niet zoals sommigen op FOK! beweren.
Precies. Sterker nog, dat is veel mooier dan het hele geregisseerde internet-date achtige "Hallo als het goed is moeten we elkaar nu leuk vinden dus vertel eens wat leuks over jezelf!"quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En soms... is het gewoon leuk om eens fijn te zoenen en dan te bedenken.. WTF just happened, en dat je dan bedenkt.. Hmmm, het was lekker, je pakt nog een biertje en geniet van de avond.
Daar hebben ze ooit de Tango voor uitgevonden .. of de Voltaquote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Silenus het volgende:
Niet dat iedereen dat elke avond doet, of om de twee weken, maar dat is af en toe gewoon ontzettend leuk. Het spel der verleiding.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Sterker nog, dat is veel mooier dan het hele geregisseerde internet-date achtige "Hallo als het goed is moeten we elkaar nu leuk vinden dus vertel eens wat leuks over jezelf!"
Oogcontact, flirten, sjansen, dansen, niks zeggen, een half uur om elkaar heendraaien, nog niet zoenen, elkaar steeds wat meer aanraken, nog steeds niks denken, met de monden tegenover elkaar, even inhouden, nog niet zoenen, even afstand nemen, en dan zoenen. En als de lichten aangaan: "dus hoe heet je eigenlijk?"
Niet dat iedereen dat elke avond doet, of om de twee weken, maar dat is af en toe gewoon ontzettend leuk. Het spel der verleiding.
Heb je gelijk in, en ik wil ook zeker niet zeggen dat jouw vriendinnen dan maar niet kritisch genoég waren. Maar door reacties die puur over mijn uiterlijk gingen, zonder op mijn profiel in te gaan, te negeren mis je al een hoop foute mannen. Wat waren de ervaringen van je vriendinnen dan door de bank genomen?quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef Gaurav het volgende:
[..]
Bedankt voor de introductie, maar je vergeet jezelf. Of ben jij de narrator, gezien deze reactie? Doe je dat vaak? Dat scheelt misschien bij het door mij onderschatte SC-gehalte van dit topic. (argh)
[..]
Niet naar mijn ervaring, maar wellicht dat dat afhangt van de omgeving / dating-community / whatever.
[..]
Je vond het vrij makkelijk ja, maar denk je dat het ook daadwerkelijk makkelijker werd? Je kunt wel iets kritischer zijn naar de reacties/profielen onderling, maar met meer aandacht krijg je ook meer foute aandacht; dat is niet altijd af te lezen in profielen net zoals dat iemands woorden niet altijd matchen met zijn gedrag, of wel?
Nu is jouw ervaring uitermate positief: bij jou was het de eerste keer meteen raak, na de door jou uitgevoerde selectie. Dat is een andere ervaring dan dat van de tevens kritische dames die ik noemde. Hoe lang ben je al met die eerste treffer trouwens, Fabeldiertje?
KostenKoper, Derrick, Havana evt. Dat zijn de tenten waar het lukt, en nee, niet elke vrouw is daar lelijk en dik.quote:Op maandag 13 december 2010 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dus! echt ge-wel-dig om zo nu en dan te doen.. Maar ik moet toegeven, lang niet ieder feest is er geschikt voor
Ook wel eens leuk, normaal krijgen wij mannen dat verwijt...quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef Fabeldiertje het volgende:
Inmiddels 4 a 5 maanden samen met bovengenoemd heerschap (ik hou dat soort dingen niet bij eerlijk gezegd)
KostenKoper moet ik dan maar weer eens naartoe.. Wat ook topfeesten zijn zijn "Het foute feest" en de 80's en 90's feesten in de Winkel. Daar komt iets meer mijn publiek.. (wat ouder)quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
KostenKoper, Derrick, Havana evt. Dat zijn de tenten waar het lukt, en nee, niet elke vrouw is daar lelijk en dik.
Overigens vind ik het nogal sneu om hier trots te komen melden dat ik 'geneukt heb', alsof dat zoveel voorstelt vandaag de dag. (Niet mijn seksprestaties, maar dat je bij iemand in bed belandt bedoel ik dus![]()
)
Oeeh naar de laatste moet ik dan ook maar eens gaanquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KostenKoper moet ik dan maar weer eens naartoe.. Wat ook topfeesten zijn zijn "Het foute feest" en de 80's en 90's feesten in de Winkel. Daar komt iets meer mijn publiek.. (wat ouder)
* heeft 2 keer gehosseld tijdens een 80's 90's feest in de winkel, eerste keer uit in Utrechtquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KostenKoper moet ik dan maar weer eens naartoe.. Wat ook topfeesten zijn zijn "Het foute feest" en de 80's en 90's feesten in de Winkel. Daar komt iets meer mijn publiek.. (wat ouder)
quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
* heeft 2 keer gehosseld tijdens een 80's 90's feest in de winkel, eerste keer uit in Utrecht*
qua relationele zaken ben ik soms ook een halve vent geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ook wel eens leuk, normaal krijgen wij mannen dat verwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |