abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 19:58:42 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89887409
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef GlenSpey het volgende:
En zoals ik eerder al vermoedde gaat het niet door morgen
Als ik een voorgevoel heb zit ik er zelden naast, vraag me niet waar ik het op baseer ik weet het gewoon.
Balen zeg, is dat dezelfde die eerder ziek was? Welke reden gaf ze?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89887597
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Doet me aan garfield denken ...

John : Ik snap het niet , elk meisje dat ik bel is ziek ?

Garfield : Aarde aan John...

_O-
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89887632
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is al zooo'n oude foto :o
2 jaar is toch niet zo oud :?.
I was an atheist until I realized I was God
pi_89887774
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ben er nu over aan het smsen. In eerste instantie kwam het doordat ze moest invallen op haar werk. Maar ik wist eigelijk al dat dat een smoesje was. Nu blijkt dat ze het allemaal toch te snel achterelkaar vindt gaan, terwijl het gister toch erg gezellig was. Heb nu teruggestuurd ofdat ze volgende week ofzo nog wil daten of dat ze er helemaal mee op wil houden.
Eerlijk gezegd hoop ik nu op het laatste, ik loop me al gigantisch in te houden en als het allemaal nog steeds te snel is dan zal het toch wel op niks uitdraaien.

Edit: ze vind me heel lief maar 'weet het nog niet', ze weet niet of ze er al aan toe is. Ga er nu een sms heensturen dat ik er dan verder geen zin meer in heb. Met zo'n onzekerheid kan ik echt absoluut niet omgaan, ik ga me alleen maar kapot lopen ergeren omdat er nooit duidelijkheid is.
Erg jammer.

[ Bericht 14% gewijzigd door GlenSpey op 13-12-2010 20:10:22 ]
  maandag 13 december 2010 @ 20:08:14 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89887989
quote:
11s.gif Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

2 jaar is toch niet zo oud :?.
Miss komt het door fok dat het zo lang lijkt :@
pi_89888139
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ben er nu over aan het smsen. In eerste instantie kwam het doordat ze moest invallen op haar werk. Maar ik wist eigelijk al dat dat een smoesje was. Nu blijkt dat ze het allemaal toch te snel achterelkaar vindt gaan, terwijl het gister toch erg gezellig was. Heb nu teruggestuurd ofdat ze volgende week ofzo nog wil daten of dat ze er helemaal mee op wil houden.
Eerlijk gezegd hoop ik nu op het laatste, ik loop me al gigantisch in te houden en als het allemaal nog steeds te snel is dan zal het toch wel op niks uitdraaien.
Er ontstaat hier toch geen tweede PicardMike ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_89888311
quote:
13s.gif Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Edit: ze vind me heel lief maar 'weet het nog niet', ze weet niet of ze er al aan toe is. Ga er nu een sms heensturen dat ik er dan verder geen zin meer in heb. Met zo'n onzekerheid kan ik echt absoluut niet omgaan, ik ga me alleen maar kapot lopen ergeren omdat er nooit duidelijkheid is.
Erg jammer.
Dat is altijd een probleem , en als jij de volgende keer denkt rustig aan , dan vinden ze je weer TE rustig . Of een ander eet je de kaas van de boterham....

Blijf lekker jezelf
pi_89888952
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Dat is altijd een probleem , en als jij de volgende keer denkt rustig aan , dan vinden ze je weer TE rustig . Of een ander eet je de kaas van de boterham....

Blijf lekker jezelf
Ik weet van mezelf dat ik afentoe net een vrachttrein op een berg ben. Als ik ga rollen ga ik steeds sneller en kan ik nauwelijks nog afremmen.

Dat terwijl ik me met de hoeveelheden smsjes en de 'druk' echt nog heel erg in heb gehouden tegenover andere keren. Maar ik heb daar grote moeite mee en als het dan nog steeds teveel blijkt dan gaat het toch niet werken :)
Ach, ik heb nog een interessebericht @ RP en nog een dame op msn dus... dan maar weer een maandje goldmember.
pi_89889147
Je had geheim agent moeten worden ...

pi_89889367
quote:
11s.gif Op maandag 13 december 2010 19:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat maakt u dan wel een beetje een sletje, jongedame :o.

[ afbeelding ]
liever zo'n kansloos vierkant shirt als dit, dan witte parachutestof kuitbroeken met trekkoord..aan de aan de andere kant; nog liever mouwloze wijdvallende hemden dan kansloze, vierkante shirts :{w

keuzes, keuzes
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89889497
Sinds een paar weken actief via Paiq en nu nieuw in dit topic.
Mijn ervaringen met de mannen daar zijn erg wisselend. Van lappen teksten met een heel levensverhaal tot mannen die je na een kwartiertje al hun privé gegevens afgeven zodat je langs kunt komen voor een gezellige nacht.
Tot zover 3 dates gehad en in alle gevallen was dat erg gezellig.

Lees en schrijf graag mee!
pi_89889625
Welkom :)
  maandag 13 december 2010 @ 20:35:32 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89889645
Je bent toch niet 27 en woonachtig in Nieuwegein he? :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_89889721
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef nina- het volgende:
Sinds een paar weken actief via Paiq en nu nieuw in dit topic.
Mijn ervaringen met de mannen daar zijn erg wisselend. Van lappen teksten met een heel levensverhaal tot mannen die je na een kwartiertje al hun privé gegevens afgeven zodat je langs kunt komen voor een gezellige nacht.
Tot zover 3 dates gehad en in alle gevallen was dat erg gezellig.

Lees en schrijf graag mee!
Valt mij ook op hoe niet normaal snel vrouwen telefoonnummers geven.
Ik denk zelf wel eens een beetje, kijk ff uit..
Paiq is makkelijk daten, maar echt klein, steeds dezelfde mensen, volgens mij heb ik alle vrouwen daar al afgewerkt. :o
(de rest geblokkeerd, zodat ik ze niet meer zou tegenkomen, maar dat werkt daar niet...)
pi_89892515
Net weer een geweldige battledate op paiq.

Dame in kwestie geloofde dat de andere kerel een kernfysicus was (bij Kernwasser Wunderland, haha). Daarbij had ze ook geeeeeeen flauw idee wat het betekent.
Dame geloofde ook dat ik een astronaut zou zijn (was mijn reactie op het beroep van de andere kerel). Viel mij nog mee dat ze wel weet wat dat is....
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_89892593
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef GlenSpey het volgende:
En zoals ik eerder al vermoedde gaat het niet door morgen
Als ik een voorgevoel heb zit ik er zelden naast, vraag me niet waar ik het op baseer ik weet het gewoon.
Is het ook niet deels self-fulfilling prophecy?
  maandag 13 december 2010 @ 21:29:57 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89893076
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef VacaLoca het volgende:
Is het ook niet deels self-fulfilling prophecy?
dat denk ik niet per definitie (veel hangt af van de ander natuurlijk)
Maar het is natuurlijk wel zo dat als je er altijd vanuit gaat dat het niet doorgaat of verplaatst wordt, dat dit natuurlijk zo af en toe wel bevestigd wordt. en dat helpt natuurlijk niet bij de stemming. Terwijl als het wel doorgaat dit niet als heel super wordt ervaren (mijn ervaring daarin dan)
pi_89894158
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

liever zo'n kansloos vierkant shirt als dit, dan witte parachutestof kuitbroeken met trekkoord..aan de aan de andere kant; nog liever mouwloze wijdvallende hemden dan kansloze, vierkante shirts :{w

keuzes, keuzes
* Noteert* O-)
pi_89894455
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dat denk ik niet per definitie (veel hangt af van de ander natuurlijk)
Maar het is natuurlijk wel zo dat als je er altijd vanuit gaat dat het niet doorgaat of verplaatst wordt, dat dit natuurlijk zo af en toe wel bevestigd wordt. en dat helpt natuurlijk niet bij de stemming. Terwijl als het wel doorgaat dit niet als heel super wordt ervaren (mijn ervaring daarin dan)
Misschien ben ik inderdaad wel semi-helderziend :P Toen het afgelopen woensdag niet doorging had ik er die avond vantevoren ook zo'n gevoel bij dat het allemaal net iets te makkelijk leek te gaan.
Dat had ik voor gisteren dan weer niet. En vandaag voor morgen dus weer wel.

Aan de ene kant baal ik als een stekker nu. Maar aan de andere kant lijkt het ook een opluchting. Erop terugkijkend zat ik mezelf al veel te veel aan te passen terwijl ik dat helemaal niet wil. Ben nou eenmaal impulsief... en als ik iemand leuk vindt dan heb ik helemaal geen zin om het met al die ongeschreven regeltjes 'je moet het rustig aan doen' te doen. Beter vind ik iemand die daar ook zo over denkt of in ieder geval wat relaxter mee is ^O^

Maargoed ik heb dus maar weer goldmember aangeschaft :') back in business...
Heb nog een dame op MSN staan waar ik voorzichtig mee mail en ik heb goede hoop straks nog door een 2e toegevoegd te worden, die toonde eerder vandaag namelijk interesse in mij.

Ow en joycie, wat was je RP nummer ook alweer? ~O>
pi_89894982
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Misschien ben ik inderdaad wel semi-helderziend :P Toen het afgelopen woensdag niet doorging had ik er die avond vantevoren ook zo'n gevoel bij dat het allemaal net iets te makkelijk leek te gaan.

Aan de ene kant baal ik als een stekker nu. Maar aan de andere kant lijkt het ook een opluchting. Erop terugkijkend zat ik mezelf al veel te veel aan te passen terwijl ik dat helemaal niet wil. Ben nou eenmaal impulsief... en als ik iemand leuk vindt dan heb ik helemaal geen zin om het met al die ongeschreven regeltjes 'je moet het rustig aan doen' te doen. Beter vind ik iemand die daar ook zo over denkt of in ieder geval wat relaxter mee is ^O^

Heb nog een dame op MSN staan waar ik voorzichtig mee mail en ik heb goede hoop straks nog door een 2e toegevoegd te worden, die toonde eerder vandaag namelijk interesse in mij.

Hahaha, heb je je PM geleegd, schandalig! Nu wordt het zoeken haha, je weet toch ik kan geen berichtjes terugsturen ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89895449
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Ruudt het volgende:
Welkom :)
Silenus had me wel erg snel gespot :W
  maandag 13 december 2010 @ 22:12:22 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89896013
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef GlenSpey het volgende:

Je bent niet helderziend, denk wel dat je al snel het negatieve denkt, dusja als dat 'elke' keer (voor je gevoel) bevestigd wordt, dan ga je daar natuurlijk steeds meer van uit, en lijk je helderziend ;)

Vergeet niet dat het soms waard kan zijn om dat spelletje te spelen he.. wie weet wat voor moois eruit komt, maar je moet jezelf daar in natuurlijk niet verliezen en je heel anders moeten voordoen ofzo.
pi_89896770
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je bent niet helderziend, denk wel dat je al snel het negatieve denkt, dusja als dat 'elke' keer (voor je gevoel) bevestigd wordt, dan ga je daar natuurlijk steeds meer van uit, en lijk je helderziend ;)

Vergeet niet dat het soms waard kan zijn om dat spelletje te spelen he.. wie weet wat voor moois eruit komt, maar je moet jezelf daar in natuurlijk niet verliezen en je heel anders moeten voordoen ofzo.
zelfs in de dierenwereld worden 'spelletjes' gespeeld, baltsen noemen ze dat..dus het is niet meer dan natuurlijk ;) yay voor dierlijke instincten
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89896873
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

zelfs in de dierenwereld worden 'spelletjes' gespeeld, baltsen noemen ze dat..dus het is niet meer dan natuurlijk ;) yay voor dierlijke instincten
You and me baby are nothing but mamals,..... _O-
  maandag 13 december 2010 @ 22:31:08 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89897182
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

You and me baby are nothing but mamals,..... _O-
  maandag 13 december 2010 @ 22:31:16 #230
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89897202
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Raven_NL het volgende:

Blijf lekker jezelf
Ach, als het echt klikt gaat dat toch wel vanzelf.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89897423
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Nou, als mensen tegenwoordig iets missen is het wel instinct. :o
pi_89897444
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Cue_ het volgende:
Dat is ongetwijfeld zo maar dat kan ik gewoon niet. Ik hou zoiets nog geen week vol.
Misschien is dat zo voor degenen die keuze zat hebben qua dates en alles wel kunnen hosselen en er dus ook veel minder gevoel bij hebben... maar ik heb dat niet :P
pi_89897541
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hahaha, heb je je PM geleegd, schandalig! Nu wordt het zoeken haha, je weet toch ik kan geen berichtjes terugsturen ;)
:@
Zoeken? Ik?
o|O
pi_89897568
quote:
_O-

Rolt van z'n stoel .. whahahahaha _O-
pi_89897596
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat is ongetwijfeld zo maar dat kan ik gewoon niet. Ik hou zoiets nog geen week vol.
Misschien is dat zo voor degenen die keuze zat hebben qua dates en alles wel kunnen hosselen en er dus ook veel minder gevoel bij hebben... maar ik heb dat niet :P
Hosselen bestaat niet, laat je niet misleiden door populaire nep-woordjes, je zal altijd een normaal gesprek met iemand moeten aangaan als je geen 16 meer bent. :D
  maandag 13 december 2010 @ 22:42:52 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89897868
Wat een onzin, alsof er op feesten nooit meer gehosseld wordt zonder dat er überhaupt een woord aan te pas komt. Gebeurt zo vaak.
pi_89898031
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef Silenus het volgende:
Wat een onzin, alsof er op feesten nooit meer gehosseld wordt zonder dat er überhaupt een woord aan te pas komt. Gebeurt zo vaak.
Ik ken wel Hossen , maar hosselen ? :?
pi_89898049
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef Silenus het volgende:
In debielenstad misschien, in de echte wereld niet, en zeker niet via datingsites.
  maandag 13 december 2010 @ 22:48:43 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89898151
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ik ken wel Hossen , maar hosselen ? :?
Hossen kun je wel vergelijken met hosselen, en zeker met carnaval (jou vast niet onbekend) zal het door mij genoemde 'hosselen-zonder-te-praten' eerder gebruikelijk dan uitzondering zijn. Het welbekende "je danst met iemand, je zegt niks, je zoent elkaar, en je loopt weer verder". Mensen die zoiets nooit meemaken noemen het debielenstad, anderen zullen het misschien wel herkennen.
pi_89898171
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:

[..]

In debielenstad misschien, in de echte wereld niet, en zeker niet via datingsites.
Via datingsites hosselen zonder ook maar een woord uit te wisselen zal niet echt lukken.
  maandag 13 december 2010 @ 22:49:10 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89898175
quote:

[..]

Dat zou wat zijn:
Een meisje hosselen zonder een woord te hebben gewisseld :D
  maandag 13 december 2010 @ 22:49:25 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89898186
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Via datingsites hosselen zonder ook maar een woord uit te wisselen zal niet echt lukken.
O+
pi_89898192
quote:

[..]

Whehe, dude.. come on... echt wel!

Als jij Utrecht een debielen stad noemt.. ho wacht, in eindhoven ook.. ooh.. en damn, leiden ook! potdikkeme, 3 debielensteden! En nee, je hoeft geen datingsite te hebben om te hosselen op feestjes..
pi_89898219
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hossen kun je wel vergelijken met hosselen, en zeker met carnaval (jou vast niet onbekend) zal het door mij genoemde 'hosselen-zonder-te-praten' eerder gebruikelijk dan uitzondering zijn. Het welbekende "je danst met iemand, je zegt niks, je zoent elkaar, en je loopt weer verder". Mensen die zoiets nooit meemaken noemen het debielenstad, anderen zullen het misschien wel herkennen.
Dit dus Lamon.
  maandag 13 december 2010 @ 22:51:15 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89898279
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Haha, dan ben je ook wel écht een onwijze held als het je dan lukt. :D :')
pi_89898306
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Dit dus Lamon.
Ho, pas erop, je gaat Lamon zijn boekje te buiten, nu ben je een debiel, een leugenaar en een faker!
  maandag 13 december 2010 @ 22:53:06 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89898372
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 22:51 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ho, pas erop, je gaat Lamon zijn boekje te buiten, nu ben je een debiel, een leugenaar en een faker!
Probeer je nu te stoken in een goed huwelijk? :o
pi_89898386
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, dan ben je ook wel écht een onwijze held als het je dan lukt. :D :')
Je kan het proberen door alleen maar foto's van jezelf te sturen.

Op foto 1 geef je een knipoog, op foto 2 laat je wat van je atletisch lichaam zien en op foto 3 staat een leuk tentje in de stad met een grote rode pijl erop gericht.
pi_89898406
Nou, anonieme helden, jullie doen dat dus dagelijks, maar wij in de normale leefwereld snappen dat wat minder? Zo goed? :D
pi_89898467
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Lamon het volgende:
Nou, anonieme helden, jullie doen dat dus dagelijks, maar wij in de normale leefwereld snappen dat wat minder? Zo goed? :D
Hoezo anonieme helden?
pi_89898479
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ah op die fiets ;)
pi_89898483
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Probeer je nu te stoken in een goed huwelijk? :o
Hij mocht willen dat hij zijn pi-pi in mijn poe-poe mocht steken :P dus nee, er valt niets te stoken in dit huwelijk bij gebrek en ringen...

Ik vind het alleen onzin om te zeggen dat kroeg hosselen niet gebeurd... :9
  maandag 13 december 2010 @ 22:56:23 #253
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89898528
En niemand zegt dat diegene dat dagelijks doet. Maar om te stellen dat het boven je 16e nooit meer gebeurd is ook onzin. Soms heb je maar een paar minuten nodig, hangt uiteraard wel van de kroeg af.
  maandag 13 december 2010 @ 22:57:20 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89898578
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hij mocht willen dat hij zijn pi-pi in mijn poe-poe mocht steken :P dus nee, er valt niets te stoken in dit huwelijk bij gebrek en ringen...

Ik vind het alleen onzin om te zeggen dat kroeg hosselen niet gebeurd... :9
Ik had het over het huwelijk van lamon en silenus ;)
pi_89898586
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef Silenus het volgende:
En niemand zegt dat diegene dat dagelijks doet. Maar om te stellen dat het boven je 16e nooit meer gebeurd is ook onzin. Soms heb je maar een paar minuten nodig, hangt uiteraard wel van de kroeg af.
Wandel maar een willekeurig feestcafé binnen en het is raak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')