ik start mijn PS wel ff opnieuw op jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
hmm wtfstart je game anders eens opnieuw op? of je PS
Die van mij lag juist super strakquote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef Driepink het volgende:
zo die z4 van me wilt ook wel graag sideways door de bochten moet ik zeggen
4.987.000 of zo...quote:
Je bent een baas en ik ben jaloers!quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
4.987.000 of zo...
Maar ja, had 10 miljoen credits staan... Dus kan nu nog even kijken welke bakken ik nog meer gaaf vind, want ik moet ook nog m'n penniless trophy halen, dus geld moet toch keer weg.
Denk dat ik nog wel een premium LMP car ga kopen, Mazda 787B heb ik ook wel geld voor of Audi R10.
Of andere gave bak misschien nog, even kijken... McLaren F1 GTR of zo is ook wel echt gaaf.
GAAF!!! Bedankt voor de tip iig want ik had dus echt geen flauw idee waar ik die wagen vandaan moest halenquote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef DeeBee het volgende:
@Auti: we zijn iig wel dezelfde levels precies!
En het is dus super nep dat je hele tijd moet refreshen om die bak random te kunnen krijgen, echt balen, maar pff, nu heb ik in ieder geval de auto om het spel te kunnen volbrengen, dus pff was wel erg blij.
En ik rij ook al weer paar keer B-spec nu, maar met die Formula gaat dat ook wel lekker!
Maak is een foto in actie dan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef DeeBee het volgende:
@Auti: we zijn iig wel dezelfde levels precies!
En het is dus super nep dat je hele tijd moet refreshen om die bak random te kunnen krijgen, echt balen, maar pff, nu heb ik in ieder geval de auto om het spel te kunnen volbrengen, dus pff was wel erg blij.
En ik rij ook al weer paar keer B-spec nu, maar met die Formula gaat dat ook wel lekker!
Dat is inderdaad nog irritanter dan Jenniferquote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef TheNeptune het volgende:
Ik snap niet dat als je zowat langs iemand bent met de licenses en hij raakt je nog dat je dan gediskwalificeerd bent..
Begint echt vervelend te worden!
Probeer jij jezelf weer voor schut te zetten infantiel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog irritanter dan Jennifer![]()
Kon je maar een Veyron kiezen, had je nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |