abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 11:50:06 #76
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89827659
quote:
Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus bij jou is het OF genen, OF geloof?

Je brein is zo beperkt dat het niet iets anders durft te bedenken?
Oh jawel hoor, maar daar dacht ik tien jaar geleden over na. Ondertussen ben ik er al lang uit. Het probleem is de islam en de ideeenwereld en manier van denken die daar bij hoort.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 december 2010 @ 11:50:15 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89827663
Maar ik ben er wel weer klaar mee.
pi_89827673
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh nee, lees het nog eens rustig door. Je gaat geen LAND haten omdat iemand het niet met je eens is. Als je dat WEL doet moet je lekker weggaan naar een LAND wat je niet haat. Is het nou werkelijk zo moeilijk?
Je begrijpt het nog steeds niet. Je vindt de reactie van de PESTER dus begrijpelijk of in ieder geval te verwachten. Je geeft namelijk ZELF aan dat "misdragingen van de jouwen - tot een reactie kunnen leiden van de hunnen".
Allah Al Watan Al Malik
pi_89827676
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Grappig , jij was kort geleden toch juist zo een moslim.
? Hoe bedoel je? Ik hoop toch echt dat ik juist NIET in die categorie val waarin het alleen maar op uiterlijkheden aankomt.
  zondag 12 december 2010 @ 11:50:50 #80
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89827680
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 11:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ook al van die sterke argumentatie "Als je het niet me t mij eens ben, ben je treurig".
Huh? :')

Dat zeg ik niet. Ik noem jouw redenatie treurig. Niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar omdat het kinderlijk gedrag is.
J. <3
pi_89827681
Overigens:
Men kan hier praten als brugman maar het feit is dat:
- De zoveelste moslim weer een aanslag heeft gepleegd
- Deze moslim weer refereert naar die tekenaar...die trouwens nog steeds beveiligd moet worden hierdoor
- Moslims ook aanslagen pleegde voor "we" uberhaupt ook maar in Irak zaten.

"inconvenient truth", iemand?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 12 december 2010 @ 11:51:27 #82
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89827701
quote:
Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Grappig , jij was kort geleden toch juist zo een moslim.
HiZ is toch helemaal geen moslim, maar een Turkije liefhebber? Das heel iets anders, ben ik ook, en ik ben toch echt geen moslim.
pi_89827712
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef huhggh het volgende:
Overigens:
- Deze moslim weer refereert naar die tekenaar...die trouwens nog steeds beveiligd moet worden hierdoor

Jij denkt dat de bemoeienis van westerse landen in het Midden-Oosten, slechts begon sinds de laatste inval van Irak?
Allah Al Watan Al Malik
pi_89827720
HiZ zei op het forum hier een bepaalde tijd dat hij moslim was. :)
pi_89827739
Er zijn heel veel moslims op dit forum, alleen die houden zich wijselijk op de achtergrond, of doen alsof ze geen moslim meer zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89827744
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Als je een beetje begrijpend zou kunnen lezen, zou je snappen dat ik van Mwana wil horen dat het niet in de genen zit, maar in het geloof...
Oh, dat zijn de enige twee mogelijkheden? Ik ben atheist dus alles wat ik nu denk moet wel uit mijn pakketje DNA voortkomen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89827747
quote:
Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef HiZ het volgende:

[..]

? Hoe bedoel je? Ik hoop toch echt dat ik juist NIET in die categorie val waarin het alleen maar op uiterlijkheden aankomt.
Even zoeken hoor, ik kan me toch heel duidelijk 'ik ben ook moslim' reacties van jou herrineren. Misschien laat mijn geheugen mij in de steek.
pi_89827748
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat de bemoeienis van westerse landen in het Midden-Oosten, slechts begon sinds de laatste inval van Irak?
De koppeling waar je op reageert klopt niet, maar je eigen reactie komt heel erg dicht bij het goedpraten van reageren met terrorisme.
  zondag 12 december 2010 @ 11:53:35 #89
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89827759
quote:
Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef HiZ het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het aan het feit dat veel Islamieten komen uit landen waar het de meerderheids of staatsgodsdienst is waaraan niet getwijfeld mag worden. Het levert veel mensen op die een soort muslim in name only zijn. Voor wie religie niet meer is dan 5 keer per dag een gebed opzeggen dat je niet begrijpt, een maand niet overdag eten, wat aalmoezen geven, een reisje naar Mekka is. Oh ja, ooit moet je een keer verklaard hebben dat er maar een God is en dat Mohammed zijn profeet is.

De mix die je daaruit krijgt is zo giftig dat Wilders overkomt als een frisse wind.
Oh zeker is een enorme groep 'moslims' in feite helemaal niks. Maar de stoottroepen zijn het wel, en de 'moslims' hebben de basale islamitische denkstructuren wel ingeprent gekregen.
pi_89827760
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Absoluut. Maar het is niet inherent aan de islam. Net zoals heksenjachten niet inherent zijn aan het christendom.

Dus als je je pijlen richt op "de islam" zul je per definitie het doel missen.
Nee, helaas voor jou.
De aanslagen worden toch echt door moslims gepleegd.
En dat hebben we ze toch echt van de islam.

Andere heilige boeken of niet, vrijwel alle terroristische aanslagen worden toch echt door moslims gepleegd. Laten we het daar eens over hebben in plaats van de aandacht maar gemakzuchtig te verlleggen naar andere (offtopic) onderwerpen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_89827797
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

De koppeling waar je op reageert klopt niet, maar je eigen reactie komt heel erg dicht bij het goedpraten van reageren met terrorisme.
Mijn koppeling klopt volstrekt, hij lijkt te insinueren dat de grondslag van het terrorisme in zijn geheel niet te maken heeft met de situatie aldaar. Ten tweede vraag ik mij af waaruit blijkt dat dit "heel dicht bij het goedpraten van terrorisme" komt. Elke constatering die ik maak, is volgens jou vijandelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89827801
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef IHVK het volgende:
Ja dat is nog steeds het geval. En dat maakt dus ook dat ik nadenk over dingen in relatie tot het geloof. En dat ik dus tot denkbeelden kom. Denkbeelden die maken dat ik mensen als Wilders als een godsgeschenk zie omdat ze helpen om een einde te maken aan de geestelijke luiheid. Die is volgens mij zo groot dat je met alleen een goed gesprek onder vrienden er niks aan kunt veranderen.
  zondag 12 december 2010 @ 11:55:27 #93
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89827812
quote:
Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef IHVK het volgende:
Ok, dan is HiZ een prima moslim. De meeste Turkse moslims kan ik ook prima hebben, het zijn meer de Arabieren en Marokkanen die zo militant zijn.
  zondag 12 december 2010 @ 11:55:48 #94
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89827821
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef huhggh het volgende:
Overigens:

Waar ligt wat jou betreft het punt waarop de gedragingen van individuen kunnen worden geprojecteerd op de religie die zij aanhangen, en daarmee alle volgers van die religie?
J. <3
pi_89827834
quote:
Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Oja, lekker fijn discussiėren ook met dit soort verdachtmakingen.
pi_89827841
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Even zoeken hoor, ik kan me toch heel duidelijk 'ik ben ook moslim' reacties van jou herrineren. Misschien laat mijn geheugen mij in de steek.
Ik ben bang dat ik je nog steeds niet begrijp; ik ben moslim. Wat verandert daaraan als ik er kritisch over nadenk en me niet verbonden voel met haatbaarden en terroristen?
pi_89827851
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef huhggh het volgende:

[..]

Nee, helaas voor jou.
De aanslagen worden toch echt door moslims gepleegd.
En dat hebben we ze toch echt van de islam.

Andere heilige boeken of niet, vrijwel alle terroristische aanslagen worden toch echt door moslims gepleegd. Laten we het daar eens over hebben in plaats van de aandacht maar gemakzuchtig te verlleggen naar andere (offtopic) onderwerpen.
:) Hebben ze van de islam.
Tis toch belachelijk dat je dit zegt. Ik bedoel ik weet 100% dat je maar weinig weet over de islam, nu hoor ik dit veel, jaaa de terroristen doen dit vanwege de islam, maar als dit geloof nog nooit objectief hebt bestudeerd, hoe kan je dan tot zo'n conclusie komen?
“The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr”
Prophet Muhammed pbuh
pi_89827860
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oja, lekker fijn discussiėren ook met dit soort verdachtmakingen.
Dat doet hij aan de lopende band, maar dat zal mij aan mijn anus roesten eigenlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89827872
quote:
Op zondag 12 december 2010 11:55 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ok, dan is HiZ een prima moslim. De meeste Turkse moslims kan ik ook prima hebben, het zijn meer de Arabieren en Marokkanen die zo militant zijn.
Maar HiZ is geen Turk, maar een Nederlander. :P
En Mutant01 is een Marokkaanse moslim die heel liberaal in het leven staat.
pi_89827873
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:55 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Misschien is het dan wel genetisch.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')