quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:34 schreef tdrone het volgende:
nog even geen tinychat want be aan het neuspeuteren
OKE OKE OKEquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
http://tinychat.com/grtdojw
DIE DIE DIE
Dat moest voor een weddenschap, maar ze vinden elkaar niet aardig. Daarom dat chagrijnige gezicht.quote:
] stiekem vinden ze het wel lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat moest voor een weddenschap, maar ze vinden elkaar niet aardig. Daarom dat chagrijnige gezicht.
nee maakt ze alleen bang om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
geloven jullie dat FOK! van autisten weer normale mensen maakt?
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:
dankje, dankje, dankje, dankje, dankje, cc!
Oooh, ik ben in een 'neutrale' bui zeg maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
Hoi Lutte en Stuart.![]()
Wat zijn jullie vrolijk zeg.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
Hoi Lutte en Stuart.![]()
Wat zijn jullie vrolijk zeg.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalf uur met een megasmile op mijn gezicht en ik heb een bult energie dat wil je niet weten.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik ben in een 'neutrale' bui zeg maar
Dat klinkt erg goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalf uur met een megasmile op mijn gezicht en ik heb een bult energie dat wil je niet weten.
Mijn GoldenPower heet Benny.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn vader heeft GoldenPower siroop gefixtDa's pas sterk
Mag ik hieruit opmaken dat jij niet in zo'n beste bui bentquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:57 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt erg goed.
Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar ga zo door
Die is heul niet zo lekker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn GoldenPower heet Goldenpower
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jij niet in zo'n beste bui bent
Interesseert me niks.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef honkeytonk het volgende:
Je weet niet wat je mist. Ik ging naakt.
Hm, ik wil er niet echt over praten, dus dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik lees zo wel even terug wat er met je aan de hand is!![]()
Okay, mocht dat veranderen..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, ik wil er niet echt over praten, dus dat is niet nodig.
Je mag nog niet in KPD he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jullie hebben natuurlijk gefilmd, CC en de rest?
Ja, en weet je hè, ik weet gewoon van twee mensen dat ze onder de achttien zijn maar een KPD-kloon hebben!quote:
HTquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
KIJK DAT BEN IK! HET BEELDSCHERM DEED RAAR MAAR HET IS GEEN GERAPJE!@
[ afbeelding ]
Ik ben het niet, hé? Ik heb geen kloon, ik heb op dit account toegangquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en weet je hè, ik weet gewoon van twee mensen dat ze onder de achttien zijn maar een KPD-kloon hebben!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
KIJK DAT BEN IK! HET BEELDSCHERM DEED RAAR MAAR HET IS GEEN GERAPJE!@
[ afbeelding ]
Op de brandstapel ermeequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en weet je hè, ik weet gewoon van twee mensen dat ze onder de achttien zijn maar een KPD-kloon hebben!
Jij mag in KPD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh dan moet ik ook dood, idioot
HJe hebt wel toegang!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh dan moet ik ook dood, idioot
Nee ik heb zelfs een speciale KPD banquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohnee, ik ook niet. Ik mag er ook absoluut niet in
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja Benny, volgende week vrijdag ben ik vrij,![]()
fokken voor mijn leven gek
Ah, dan zie ik jou binnenkort in de top lijst.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja Benny, volgende week vrijdag ben ik vrij,![]()
fokken voor mijn leven gek
PR?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja wat, ik wil mijn PR overschrijden
ja dan moet ik flink doorposten want die staat op 1075 op vrijdag 3 decemberquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja wat, ik wil mijn PR overschrijden
ik ben donderdag en vrijdag vrij, en dan vakantiequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben dinsdag en woensdag vrij. Na die 2 dagen wil ik meer posts hebben dan Tong80 en Yvonne bij elkaar
In de vakantie ben ik weg, op het board van bergjes glijdenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben donderdag en vrijdag vrij, en dan vakantie
HAHA dan ga ik jou inhalen gekquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In de vakantie ben ik weg, op het board van bergjes glijden
Maakt mij niks uit. Als ik maar kan boarden. En dan maar hopen dat ik deze keer niks breek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHA dan ga ik jou inhalen gek
Ik ben meestal erg op vrijdagquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij weet waar ik over praat, jij was gister ook erg
Nee sorry,. wel als je gaat strippenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
Dat was een tof verhaal toen ik iets brak! Willen jullie het horen?
Het was een koude winterdag, en ik ging een vriend achterna, maar het was erg mistig. Dus ik dacht zo van: "hee, die vriend is vast naar die piste gegaan!" dus ik board die piste op... Maar nee hoor!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee sorry,. wel als je gaat strippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het was een koude winterdag, en ik ging een vriend achterna, maar het was erg mistig. Dus ik dacht zo van: "hee, die vriend is vast naar die piste gegaan!" dus ik board die piste op... Maar nee hoor!en het stripgedeelte dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Toen viel ik ver naar beneden, daar kwam ik 2 geile meiden tegen, ik ging strippen en we hadden 3 uur lang seks omdat wij warm moesten blijven voordat wij gered zouden worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het stripgedeelte dan?
Je weet dat ik nu heel erg nieuwsgierig word, hé?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
BENNY ik ga jou even Pmmetje sturen
de wonden zijn te versquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu heel erg nieuwsgierig word, hé?
bedankt voor het waarschuwen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
BENNY ik ga jou even Pmmetje sturen
Ik kan het niet eens zien in Opera. Ik krijg alleen hoofdletters te zien.quote:
ff een paar keer op ctrl+f5 rammenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens zien in Opera. Ik krijg alleen hoofdletters te zien.
Nope, nog steeds niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff een paar keer op ctrl+f5 rammen
Prima! Meeten we Benny dan op het station?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte!, als je 12 feb komt, pik je me dan ff op ?
Ach, ik heb het kunnen zien in screeenshots.quote:
Functie? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, ik heb het kunnen zien in screeenshots.
Het is wel een leuke functie voor modjes.
Daarom!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HOAXdat had jij gedaan Mutsie
![]()
maar pik je me op?
okee, moet je maar even aangeven of je kan en hoelaat enzo en waarquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
[Wat is dit] kan je lezen als je wilt.
Komt goed. Damnn ik moet naar die meet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee, moet je maar even aangeven of je kan en hoelaat enzo en waar
okee danquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom zekersteweten niet op de meet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom zekersteweten niet op de meet
ik heb al vrij van mijn werk dus ik kan wel zeker, alleen ik moet weten of mn lift dus kanquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt goed. Damnn ik moet naar die meet.
Okay, ik snap!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb al vrij van mijn werk dus ik kan wel zeker, alleen ik moet weten of mn lift dus kan
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef Michhas het volgende:
WTF
Wat zeurt iedereen over die ballonetjes ofzo? Ik snap er niks vanWaar gaat het over
wat wilde je er dan aan gaan doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Passen jullie maar op... ik kan de OP ook veranderen
Dat... moet ik nog ff verzinnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat wilde je er dan aan gaan doen
Irritant hequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
dat PM ding komt me mijn strot uit
Daarom is het zo irritantquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en het gaat niet weg ook als ik mijn PM heb gelezen
Dan moet je kruisje klikkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en het gaat niet weg ook als ik mijn PM heb gelezen
CCCCCCCC!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
LUTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
ja ik lach me rot om hemquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's geen mening. Maar Jeroen is sowieso het grappigst.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb eindelijk je Nickpic in mn fobo gezet
Net was hij nog wel in de chat maar ik denk dat hij weer pleitos isquote:
Huum. Jullie gaan echt nog gek van mij worden, sorry.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Net was hij nog wel in de chat maar ik denk dat hij weer pleitos is
mwa het is stil, ik werd gesandwichedquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum. Jullie gaan echt nog gek van mij worden, sorry.
Heb je nog een update?
Ik bedoel een andere update...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa het is stil, ik werd gesandwiched
Komt wel goed schatje!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ben wel opgelucht dat het nu wat beter gaat
IK OOK!!!!!!1!!1!1!1!1!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja idd, ik heb eigenlijk best wel zin in die meet![]()
Kunnen we niet in de kerstvakantie al?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja idd, ik heb eigenlijk best wel zin in die meet![]()
Wij gaan in de kerstvakantie meeten! Dat moet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kunnen we niet in de kerstvakantie al?
uhuquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij gaan in de kerstvakantie meeten! Dat moet.
Echt nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef Lutte het volgende:
HT, of je nu op de meet komt of niet, ge hôrt e'bij!
...?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
12 februari is ook leuk want dan kan Benny...
Te lang verhaal om te typen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef L.no het volgende:
HT, wat was er nou gebeurd met je knie?
Fixed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt nietIedereen houdt van mij.
Okay.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat valt op een doordeweekse dag dus moet het dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.
ja alsof je elkaar op een andere dag niet kan laten zien dat je van elkaar houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Jup, dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja alsof je elkaar op een andere dag niet kan laten zien dat je van elkaar houdt
mag mijn vriendje mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag mijn vriendje mee?
Dan ga ik hamsterknuffen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha ik denk niet dat ik hem mee magquote:
Mijn kinderen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik denk niet dat ik hem mee mag![]()
als ik op je kinderen ga passen ga ik wel hamster voor je meenemen
Nee joh! Wil jij een kind van 1.60... AUW!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Baby's zijn altijd klein
dat doet een beetje pijn, iets van 20 cm kan al pijn doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh! Wil jij een kind van 1.60... AUW!
quote:
Mijn PC loopt voor.quote:
Toevallig kunnen sommige mijn humor wel waarderen en stemmen die op mij als humorvolste users van FOK!quote:
Jij zendt zeker ook alle doorstuurmailtjes die je krijgt door?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
als je het 22.22 ziet worden denkt er iemand aan je
Er denkt altijd iemand aan mij, als het niet Micha is is het iemand in Nieuw-Zeelandquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik had je post in ere hersteld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Mijn PC loopt voor.
[..]
Toevallig kunnen sommige mijn humor wel waarderen en stemmen die op mij als humorvolste users van FOK!
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zendt zeker ook alle doorstuurmailtjes die je krijgt door?
Ik denk al een paar uur aan iemand.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
dan moet die het ook 22.22 zien wordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk al een paar uur aan iemand.
Ja hè, het is zo kusjekroelknufknus hier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik vind het zo tof aan deze SC dat iedereen je zo welkom laat voelen
Ja, helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik vind het zo tof aan deze SC dat iedereen je zo welkom laat voelen
en stop hem in je kooiquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een takkezooi!
En wat veel geklooi!
Gelukkig is hier je booy!
Dus geef hem maar een fooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |