HTquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
KIJK DAT BEN IK! HET BEELDSCHERM DEED RAAR MAAR HET IS GEEN GERAPJE!@
[ afbeelding ]
Ik ben het niet, hé? Ik heb geen kloon, ik heb op dit account toegangquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en weet je hè, ik weet gewoon van twee mensen dat ze onder de achttien zijn maar een KPD-kloon hebben!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef honkeytonk het volgende:
KIJK DAT BEN IK! HET BEELDSCHERM DEED RAAR MAAR HET IS GEEN GERAPJE!@
[ afbeelding ]
Op de brandstapel ermeequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en weet je hè, ik weet gewoon van twee mensen dat ze onder de achttien zijn maar een KPD-kloon hebben!
Jij mag in KPD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh dan moet ik ook dood, idioot
HJe hebt wel toegang!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh dan moet ik ook dood, idioot
Nee ik heb zelfs een speciale KPD banquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohnee, ik ook niet. Ik mag er ook absoluut niet in
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja Benny, volgende week vrijdag ben ik vrij,![]()
fokken voor mijn leven gek
Ah, dan zie ik jou binnenkort in de top lijst.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja Benny, volgende week vrijdag ben ik vrij,![]()
fokken voor mijn leven gek
PR?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja wat, ik wil mijn PR overschrijden
ja dan moet ik flink doorposten want die staat op 1075 op vrijdag 3 decemberquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja wat, ik wil mijn PR overschrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |