haha ik denk niet dat ik hem mee magquote:
Mijn kinderen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik denk niet dat ik hem mee mag![]()
als ik op je kinderen ga passen ga ik wel hamster voor je meenemen
Nee joh! Wil jij een kind van 1.60... AUW!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Baby's zijn altijd klein
dat doet een beetje pijn, iets van 20 cm kan al pijn doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh! Wil jij een kind van 1.60... AUW!
quote:
Mijn PC loopt voor.quote:
Toevallig kunnen sommige mijn humor wel waarderen en stemmen die op mij als humorvolste users van FOK!quote:
Jij zendt zeker ook alle doorstuurmailtjes die je krijgt door?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
als je het 22.22 ziet worden denkt er iemand aan je
Er denkt altijd iemand aan mij, als het niet Micha is is het iemand in Nieuw-Zeelandquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik had je post in ere hersteld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Mijn PC loopt voor.
[..]
Toevallig kunnen sommige mijn humor wel waarderen en stemmen die op mij als humorvolste users van FOK!
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zendt zeker ook alle doorstuurmailtjes die je krijgt door?
Ik denk al een paar uur aan iemand.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
dan moet die het ook 22.22 zien wordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk al een paar uur aan iemand.
Ja hè, het is zo kusjekroelknufknus hier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik vind het zo tof aan deze SC dat iedereen je zo welkom laat voelen
Ja, helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik vind het zo tof aan deze SC dat iedereen je zo welkom laat voelen
en stop hem in je kooiquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een takkezooi!
En wat veel geklooi!
Gelukkig is hier je booy!
Dus geef hem maar een fooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |