Ik kan het niet eens zien in Opera. Ik krijg alleen hoofdletters te zien.quote:
ff een paar keer op ctrl+f5 rammenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens zien in Opera. Ik krijg alleen hoofdletters te zien.
Nope, nog steeds niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff een paar keer op ctrl+f5 rammen
Prima! Meeten we Benny dan op het station?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lutte!, als je 12 feb komt, pik je me dan ff op ?
Ach, ik heb het kunnen zien in screeenshots.quote:
Functie? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, ik heb het kunnen zien in screeenshots.
Het is wel een leuke functie voor modjes.
Daarom!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HOAXdat had jij gedaan Mutsie
![]()
maar pik je me op?
okee, moet je maar even aangeven of je kan en hoelaat enzo en waarquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
[Wat is dit] kan je lezen als je wilt.
Komt goed. Damnn ik moet naar die meet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee, moet je maar even aangeven of je kan en hoelaat enzo en waar
okee danquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom zekersteweten niet op de meet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kom zekersteweten niet op de meet
ik heb al vrij van mijn werk dus ik kan wel zeker, alleen ik moet weten of mn lift dus kanquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt goed. Damnn ik moet naar die meet.
Okay, ik snap!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb al vrij van mijn werk dus ik kan wel zeker, alleen ik moet weten of mn lift dus kan
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef Michhas het volgende:
WTF
Wat zeurt iedereen over die ballonetjes ofzo? Ik snap er niks vanWaar gaat het over
wat wilde je er dan aan gaan doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Passen jullie maar op... ik kan de OP ook veranderen
Dat... moet ik nog ff verzinnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat wilde je er dan aan gaan doen
Irritant hequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
dat PM ding komt me mijn strot uit
Daarom is het zo irritantquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en het gaat niet weg ook als ik mijn PM heb gelezen
Dan moet je kruisje klikkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en het gaat niet weg ook als ik mijn PM heb gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |