Sorry maar zolang jij alles van Simon Rozendaal als zoete koek slikt trek ik mij daar niet al te veel van aan.quote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan, maar toch weet jij mij er niet van te overtuigen.
Marcel crok, heb je dat boek wel eens gelezen?quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry maar zolang jij alles van Simon Rozendaal als zoete koek slikt trek ik mij daar niet al te veel van aan.
Je bent hopeloos beambtenaart. Echt, ga je schamen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Subsidie kan wel degelijk helpen om voor een doorbraak te zorgen voorbepaalde technieken zoals nu bij onze Oosterburen waar zonneenergie flink door begint te breken door een subsidieregeling. En die hogere vraag zorgt dat de producenten willen en kunnen investeren in massaproductie en dat zorgt voor lagere prijzen. Maar ook voor de windparken op zee zitten we nu in een fase dat het belangrijk is dat de producenten van die stroom hun product af kunnen zetten.
De beter voor het mileu wel, of is het stiekum "kijk mij mileuhippie zijn"?quote:p.s. dat schadelijker voor het milieuverhaal over de Prius is bepaald niet bewezen.
Nee ik heb stukken van wetenschappers over dit onderwerp gelezen. Dat is net even anders dan van wetenschapsjournalistenquote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Marcel crok, heb je dat boek wel eens gelezen?
Tja als dat je respons is dan weet ik dat jij in ieder geval geen enkele oplossing voor de problemen zietquote:Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent hopeloos beambtenaart. Echt, ga je schamen.
[..]
In zijn klasse zitten ze wel aan de goede kant van de lijstjes maar meer niet inderdaad.quote:De beter voor het mileu wel, of is het stiekum "kijk mij mileuhippie zijn"?
Leuk maar als je kritiek op deze manier van de hand werpt dan kom je niet veel verdrquote:Op zondag 12 december 2010 13:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik heb stukken van wetenschappers over dit onderwerp gelezen. Dat is net even anders dan van wetenschapsjournalisten
Heb de video bekeken en ken de stukken van Rozendaal al veel langer en het zijn over het algemeen zwaar achterhaalde stukken. Maar goed ook uit deze video blijkt precies het tegenovergestelde van wat jij riep. De Co2 concentratie (en die van andere broeikasgassen) in de atmosfeer neemt toe en de temperatuur stijgt daar zijn Crok en Rozendaal het ook over eens. Dat is wat volgens mij over het algemeen verstaan wordt onder het CO2 probleemquote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk maar als je kritiek op deze manier van de hand werpt dan kom je niet veel verdr
Hier komt duidelijk in naar voren dat het klimaat veranderd omdat het klimaat altijd aan verandering onderhevig is. Daarbij stelt Marcel de bewering dat wij nietige mensen met autotjes het klimaat veranderen ter discussie.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb de video bekeken en ken de stukken van Rozendaal al veel langer en het zijn over het algemeen zwaar achterhaalde stukken. Maar goed ook uit deze video blijkt precies het tegenovergestelde van wat jij riep. De Co2 concentratie (en die van andere broeikasgassen) in de atmosfeer neemt toe en de temperatuur stijgt daar zijn Crok en Rozendaal het ook over eens. Dat is wat volgens mij over het algemeen verstaan wordt onder het CO2 probleem.
Over wat je er vervolgens tegen kan of moet doen is wat meer discussie maar maar de boel maar laten gaan lijkt me een nogal naïeve oplossing...
Het is vrij simpel. De wetenschap ziet een probleem en de politiek komt met belastingen en subsidies om dat probleem te bestrijden. De wetenschap doet dat echter met cijfers en de politiek met, uhm, niets. Hopen dat gejatte hoeveel geld X iets doet om hun eigen gevoel van goedheid te strelen maar geen idee hebbend wat die hoeveelheid geld aan goeds zou doen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja als dat je respons is dan weet ik dat jij in ieder geval geen enkele oplossing voor de problemen ziet
Ja, soms wel eens. Nu bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 december 2010 14:01 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook wel eens , dat jullie een beetje negatief denken over je verslaving.
Soort van: sowieso politiek
FaceBook in Piratequote:Ye have 4 o' hearties who be drinkin to thar birth this week
Nee. Ik denk wel negatief over anderen daarentegen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:01 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook wel eens , dat jullie een beetje negatief denken over je verslaving.
Soort van: sowieso politiek
Ik denk negatief over allochtonen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Ik denk wel negatief over anderen daarentegen.
Jij bent heul geen allochtoon.quote:Op zondag 12 december 2010 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk negatief over allochtonen.
Zelfhaat is best mooi.
Maar het CBS houdt geen rekening met specifiek persoonlijke kenmerken.quote:
Als 1 van de ouders niet uit Nederland komt, hoppa: allochtoon.quote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het CBS houdt geen rekening met specifiek persoonlijke kenmerken.
Precies.quote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als 1 van de ouders niet uit Nederland komt, hoppa: allochtoon.
Wat voor specifieke kenmerken zou ik hebben dat ik van alloch naar autoch zou gaan dan, gegeven het feit dat 1 van mijn ouders niet-Nederlands is?quote:
Huidskleur, religie etcetera. Let wel, ik heb het dan over de wijze waarop "het volk" dat onderscheid meent te moeten maken.quote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat voor specifieke kenmerken zou ik hebben dat ik van alloch naar autoch zou gaan dan, gegeven het feit dat 1 van mijn ouders niet-Nederlands is?
Zelfreflectie?quote:Op zondag 12 december 2010 14:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar wordt er nog weleens geneukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |