hierzo begint alles pas om 1 uur te lopen. meestal pas rond 5 thuis.quote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef betyar het volgende:
[..]
ik ben een keer wezen vissen op barracuda in Venezuela, dat is pas vissen.
[..]
Ik weet het niet, ik was altijd om een of 1 tot max 2 thuis

Gul kun je nu goed vangen langs de kant.quote:Op zondag 12 december 2010 01:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Idd gaat om de gezelligheid en de volgende dag roken en eten:) Jarenlang wezen sportvissen langs de kant op Gul en zomers Tong dat is stukken spannender, bittertje erbij enzo:)

Dat hangt een beetje van het gemeentelijk beleid af.quote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is het feest toch pas net begonnen?

Ja dat is waar. Hier is de boel tot een uur of 3 open en de lokale discotheek tot 5. En Groningen had gewoon geen sluitingstijdenquote:Op zondag 12 december 2010 01:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van het gemeentelijk beleid af.

getver is nog verslavend spel ookquote:Op zondag 12 december 2010 00:56 schreef GoodOldDays het volgende:
hmmm
weet niet of dit hier mag maar dan maar een ban
http://www.girlsgogames.n(...)ed_time_wasters.html

Misschien is Whiskers ook verslavend.quote:Op zondag 12 december 2010 01:08 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
getver is nog verslavend spel ook

Of juist nietquote:Op zondag 12 december 2010 01:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien is Whiskers ook verslavend.

Gatver, dat smaakt naar benzinequote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef betyar het volgende:
Pak nog een tequilatje, lekker slaapmutsje.
[..]
 .
. .
.

kheb al wat white russians opquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gatver, dat smaakt naar benzine.
Neem zo nog een wodkatje denk ik.

Ach tis vaak leuker om ergens over te fantaseren dan de naakte waarheid onder ogen te moeten zienquote:

quote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Ach tis vaak leuker om ergens over te fantaseren dan de naakte waarheid onder ogen te moeten zien

Lekker man, een Jose'tjequote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gatver, dat smaakt naar benzine.
Neem zo nog een wodkatje denk ik.

en je bent gelijk blindquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, een Jose'tje
Mijn vader heeft uit Hongarije zelf gestookte palinka meegenomen, je bent na een slok van je maagzweer en je andere kwalen af.

Klinkt goedquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, een Jose'tje
Mijn vader heeft uit Hongarije zelf gestookte palinka meegenomen, je bent na een slok van je maagzweer en je andere kwalen af.

Ik wel, ijskoud uit de diepvriesquote:
 .
. 

Een jenevertje gaat ook wel op zijn tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wel, ijskoud uit de diepvries.
ubrówka met appelsap is wel een goede mix

Zekerquote:Op zondag 12 december 2010 01:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Een jenevertje gaat ook wel op zijn tijd.
 .
.

Vind ik eigenlijk niet zo gek veel aan vaak. De fles single malt die ik hier heb staan gaat op in de koffie ben ik bangquote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef Sachertorte het volgende:
Jongens, gewoon whisky doen. Veel beter.

Ik heb hier een fles Remy martin XO staan voor mijn vader gekocht, die drinkt als enige cognac , die goot ik een keer in de cola, ons pap werd een beetje gek. Ik met mijn mond "anders gaat hij toch niet op" en het is toch mijn fles.quote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet zo gek veel aan vaak. De fles single malt die ik hier heb staan gaat op in de koffie ben ik bang

haha ja kan ik me iets bij voorstellen. Ach niet iedere drank is aan iedereen besteedquote:Op zondag 12 december 2010 01:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles Remy martin XO staan voor mijn vader gekocht, die drinkt als enige cognac , die goot ik een keer in de cola, ons pap werd een beetje gek. Ik met mijn mond"anders gaat hij toch niet op.
 .
.

Werkelijk? Welke fles heb je staan?quote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet zo gek veel aan vaak. De fles single malt die ik hier heb staan gaat op in de koffie ben ik bang

Glenfiddich 12 jaar geloof ik. Maar heb wel meer in huis gehad. Ben ook wel een paar keer naar zo'n whiskyevenement/ proeverij geweest en dan vind ik het best lekker hoor. maar het is gewoon niet echt mijn ding.quote:Op zondag 12 december 2010 01:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Werkelijk? Welke fles heb je staan?

Nou ja, kan natuurlijk. Maar wat mij betreft gaat er toch echt niet veel boven zo'n fijne fles Talisker.quote:Op zondag 12 december 2010 01:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Glenfiddich 12 jaar geloof ik. Maar heb wel meer in huis gehad. Ben ook wel een paar keer naar zo'n whiskyevenement/ proeverij geweest en dan vind ik het best lekker hoor. maar het is gewoon niet echt mijn ding.

Een goede jenever komt een eind in de buurt. En heeft een betere prijs-kwaliteitsverhoudingquote:Op zondag 12 december 2010 01:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nou ja, kan natuurlijk. Maar wat mij betreft gaat er toch echt niet veel boven zo'n fijne fles Talisker.

Die staat nog op mijn to do lijstje. Beetje een aanrader?quote:

weet ik niet ik drink geen whisky. Ons pap drinkt dat spul allemaal en die kan ik toch wel een "drank kenner" noemen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die staat nog op mijn to do lijstje. Beetje een aanrader?

Oude klare? Wel eens meer gehoord dat dat prima spul is. Misschien toch eens een flesje uitproberen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een goede jenever komt een eind in de buurt. En heeft een betere prijs-kwaliteitsverhouding

De echte liefhebbers zijn de bestenquote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef betyar het volgende:
[..]
weet ik niet ik drink geen whisky. Ons pap drinkt dat spul allemaal en die kan ik toch wel een "drank kenner" noemen.

Zeker doen, bij een goede slijter met advies een flesje halenquote:Op zondag 12 december 2010 01:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Oude klare? Wel eens meer gehoord dat dat prima spul is. Misschien toch eens een flesje uitproberen.
 . Zuidam is een goed merk en ook Rutte kan er mee door.  Maar er is nog veel meer
. Zuidam is een goed merk en ook Rutte kan er mee door.  Maar er is nog veel meer  

Die kan een fortuin aan drank uitgeven en pas na een fles beslist hij pas of het te drinken is. Hij is van mening dat je drank moet leren drinken en later pas de smaak gaat waarderen, niet na een glas.quote:Op zondag 12 december 2010 01:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
De echte liefhebbers zijn de besten

Dat beschouw ik als een aanbevelingquote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef betyar het volgende:
[..]
weet ik niet ik drink geen whisky. Ons pap drinkt dat spul allemaal en die kan ik toch wel een "drank kenner" noemen.

Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kan een fortuin aan drank uitgeven en pas na een fles beslist hij pas of het te drinken is. Hij is van mening dat je drank moet leren drinken en later pas de smaak gaat waarderen, niet na een glas.

Ik ben meer van pilsenerquote:Op zondag 12 december 2010 01:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een aanbeveling

.
 .

Ook niks mis mee. Heb meestal Gulpener in huis. Die vind ik wel erg fijn. Maar ook onze oosterburen kunnen er wat vanquote:
 .
.

Dank voor de tip. Dat Rutte er mee door kan was ik overigens al van op de hoogte.quote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker doen, bij een goede slijter met advies een flesje halen. Zuidam is een goed merk en ook Rutte kan er mee door. Maar er is nog veel meer

Die zoete zooi in Nerderland moet ik niet, duits bier met een bittere krachtige dronk daar hou ik vanquote:Op zondag 12 december 2010 01:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar ook onze oosterburen kunnen er wat van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |