abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 12:58:22 #101
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89829782
De aanslagen vonden plaats 46 jaar nadat ABBA is opgericht. Toeval? Wat hier ook van zij, één ding is duidelijk: Islam is vrede.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_89829814
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef Morendo het volgende:
De aanslagen vonden plaats 46 jaar nadat ABBA is opgericht. Toeval? Wat hier ook van zij, één ding is duidelijk: Islam is vrede.
Abba betekent natuurlijk "Vader" in het Hebreeuws en dus zie ik het als een vuige steek richting ons aller Vader, Y-h-w-h.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89829846
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Abba betekent natuurlijk "Vader" in het Hebreeuws en dus zie ik het als een vuige steek richting ons aller Vader, Y-h-w-h.
En Agneta is een Lebensbormkind. The plot thickens...
pi_89829936
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

En Agneta is een Lebensbormkind. The plot thickens...
Klopt, en die Bjorn leek vroeger altijd een beetje op een gorilla.
I´m back.
pi_89831262
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:42 schreef Mwanatabu het volgende:

Nee hoor, diezelfde imperialisten hebben deze man immers van basale rechten en volop kansen in het leven voorzien aangezien hij hoogstwaarschijnlijk een Zweed was. Dat hij dan vervolgens zijn leven verkut tot het punt dat hij zo weinig te verliezen heeft dat hij zichzelf vrijwillig op wil blazen lijkt me niet liggen aan de Zweedse overheid die zijn onderwijs, ziektekosten en levensonderhoud garandeerde. Dat hij zich eerder identificeerde met mensen in verre vreemde landen met een destructieve boodschap dan met degenen die hem in de gelegenheid stelden om iets op te bouwen is zijn eigen keuze.
Ik heb dan ook respect voor Zweden dat ze zoveel Irakese vluchtelingen hebben opgevangen toen ze vluchtten voor Saddam. Maar mijn respect voor dat land is een stuk minder geworden sinds ze meedoen met het bezetten van een islamitisch land.

Maar het is niet zo simpel als jij stelt.
Waarom heeft deze Irakees een aanslag gepleegd?

Eerst moeten we weten wat voor Irakees deze man was.
Een Arabier, Koerd, Toerkmeen etc. Nadat we dat weten, wat was zijn geloof, sjiisme, soennisme of een andere islamitische stroming? Een bekeerling? Vervolgens moeten we weten sinds wanneer hij in Zweden leeft. Is ie in Zweden geboren? Is ie gevlucht uit Irak in de jaren '90 toen Saddam nog aan de macht was? Of is ie pas weggevlucht na de illegale Amerikaanse invasie? En had ie wel een verblijfsvergunning?

Dat zijn allemaal zaken die meetellen. Als hij na de illegale Amerikaanse invasie is weggevlucht, en hij kreeg geen asiel in Zweden en moest binnenkort terugkeren terwijl zijn land zojuist door de kruisvaarders is vernietigd, en hij verbleef in een land dat meedoet met de bezetting van Afghanistan en waar een cartoonist die de profeet als hond heeft getekend door de Zweedse staat wordt beschermd, en deze Irakees komt vervolgens met de verkeerde personen in aanraking die hem stimuleren om een aanslag te plegen (hoeft niet per se al-Qaeda te zijn, er zijn ook gevallen bekend van westerse inlichtingendiensten die mensen die een aanslag willen plegen van wapens, explosieven etc. voorzien omdat zo'n aanslag hen wel goedkomt, want dan kunnen ze meer geld lospeuteren voor hun dure war on terror).

Het resultaat van dit alles hebben we gisteren kunnen zien. Erg triest allemaal, maar de islam is niet verantwoordelijk.
Ok, als de islam al schuldig is, dan aan het feit dat deze religie mannen creëert die niet bang zijn voor de dood.
Als het Westen vervolgens islamitische landen gaat platbombarderen, bezetten en leegroven dan gaat het mis.

Je moet dan ook een keuze maken. Wil je doorgaan met de bezetting, dan moet je rekening houden met dit soort aanslagen. Wil je geen aanslagen, stop de bezetting.

Maar ga aub niet slap lullen over de islam, de religie van 1600 miljoen moslims wereldwijd, deze aanslagen zijn voornamelijk politiek gemotiveerde aanslagen. Mensen die de islam en alle moslims aanvallen hebben een eigen (zionistische) agenda en willen een wereldwijd conflict ontketenen. Als je zin hebt daarin, dan moet je vooral zo doorgaan.

Heb je geen zin in een Derde Wereldoorlog, doe niet mee met de hetze en spreek je uit tegen de islamofoben. Net zoals moslims terrorisme afkeuren, heb jij de verantwoordelijkheid om Bush/Wilders & co te veroordelen.
pi_89832406
Je wilt ze wel verexcuseren, maar je durft het niet publiekelijk te doen Politicoloog?
pi_89835507
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Paul heeft al een tijdje niets van zich laten horen, Stockholm was gisteren.
Zoals ik eerder al zei, er worden elke week nog steeds bomaanslagen door katholieken in Belfast gepleegd.

Ik kan het weten aangezien ik hier woon.

En toch hoor je niemand erover in tegenstelling tot als een moslim zichzelf opblaast.

Die Moslims ruimen zichzelf tenminste nog op door zichzelf op te blazen, die laffe terroristen hier in Belfast plaatsen pijp bommen bij protestantse scholen en zorgen dat ze er gewoon mee door kunnen gaan ook.

Maar ja dan heeft het natuurlijk opeens niks met het christendom te maken en zijn het gewoon individuen....

Een gek is een gek ongeacht wat voor excuus hij gebruikt om zijn wandaden te verantwoorden.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-11973018

quote:
So far this year, it records 72 shootings and 78 bombings, giving a total of 150.

"From our own statistical information that we have gathered over the last 11 or 12 months, in fact there have been 150 attacks, not only on police targets, police establishments and officers both on and off duty, but also on the family members of police officers and on civilians - two of whom have been murdered.
Christendom = vrede
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_89835586
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk gewoon een ongeluk.
Dat zal het zijn inderdaad. Een moslim laadde per ongeluk z'n auto af met gasflessen en blies zichzelf vervolgens per ongeluk op.
Seculier-Fundamentalistisch
  zondag 12 december 2010 @ 15:50:49 #109
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89835662
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:40 schreef Ragboer het volgende:
IN DE SCHUILKUILDERS! DE MOSLIMS SLAAN TOE!
Ik zei het. Wat nou scriptkiddies en andere Assange-aanhangers. Het zijn de moslims, en straks zijn wij aan de beurt!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zondag 12 december 2010 @ 15:51:32 #110
322645 Voorschrift
See if I care
pi_89835699
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei, er worden elke week nog steeds bomaanslagen door katholieken in Belfast gepleegd.

Ik kan het weten aangezien ik hier woon.

En toch hoor je niemand erover in tegenstelling tot als een moslim zichzelf opblaast.

Die Moslims ruimen zichzelf tenminste nog op door zichzelf op te blazen, die laffe terroristen hier in Belfast plaatsen pijp bommen bij protestantse scholen en zorgen dat ze er gewoon mee door kunnen gaan ook.

Maar ja dan heeft het natuurlijk opeens niks met het christendom te maken en zijn het gewoon individuen....

Een gek is een gek ongeacht wat voor excuus hij gebruikt om zijn wandaden te verantwoorden.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-11973018

[..]

Christendom = vrede
Het zijn ook individuen, buiten Belfast heb je namelijk dit soort praktijken niet. Islam gerelateerde terrorisme kent echter letterlijk geen grenzen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 12 december 2010 @ 15:53:56 #111
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89835798
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het zijn ook individuen, buiten Belfast heb je namelijk dit soort praktijken niet. Islam gerelateerde terrorisme kent echter letterlijk geen grenzen.
Christelijke ook niet. De Paus is gewoon een legale criminele terrorist.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89835824
quote:
Ik zou willen dat in elk westers land dergelijke eenlingen met een bomgordel de regeringsgebouwen binnen zouden rennen en die allemaal volledig op zouden blazen. Eens kijken hoe snel de islam dan aan banden wordt gelegd, en de grenzen weer bewaakt gaan worden, en geen islamiet europa meer in komt.
Ik snap dit soort reacties niet. Zijn er ook Fokkers die zo denken? Hopen dat er heel veel doden vallen zodat jouw beeld bevestigd wordt en zodat je mensen kunt onderdrukken? :?
  zondag 12 december 2010 @ 15:55:15 #113
322645 Voorschrift
See if I care
pi_89835852
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Christelijke ook niet. De Paus is gewoon een legale criminele terrorist.
Ik blijf niet bezig met kortzichtigen uit te leggen wat terrorisme inhoud, Mutant01 was al een brug te ver, I give up.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89835970
Ja, IHVK. Die zijn er. Er zijn mensen die jou liever "terug"deporteren naar waar je vandaan komt. Zo ook je kinderen, of toekomstige kleinkinderen. Vergeet dat nooit dus.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 12 december 2010 @ 16:00:35 #115
322645 Voorschrift
See if I care
pi_89836036
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:58 schreef Aloulou het volgende:
Ja, IHVK. Die zijn er. Er zijn mensen die jou liever "terug"deporteren naar waar je vandaan komt. Zo ook je kinderen, of toekomstige kleinkinderen. Vergeet dat nooit dus.
Ligt eraan wat IHVK op z'n kerfstok heeft.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89836151
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef Politicoloog het volgende:

[..]

Ik heb dan ook respect voor Zweden dat ze zoveel Irakese vluchtelingen hebben opgevangen toen ze vluchtten voor Saddam. Maar mijn respect voor dat land is een stuk minder geworden sinds ze meedoen met het bezetten van een islamitisch land.....
Hey, wat raar dat je de lijn doortrekt van een leger wat een Islamitisch land intrekt naar burgers in Stockholm en het willen doden van hen "omdat jullie land mijn land bezet". Leger -> burger -> duizenden kilometers verderop. Het verplaatst nogal, niet? Wat zeggen de Islamitische bronnen daar eigenlijk over? Vooral over een wandelende burger in hartje Stockholm bijv. Net zoals ik je vroeg waar het bewijs is vanuit Islamitische bronnen wanneer een Moslim land voor altijd een Islamitisch land genoemd kan worden.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_89836194
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Dat zal het zijn inderdaad. Een moslim laadde per ongeluk z'n auto af met gasflessen en blies zichzelf vervolgens per ongeluk op.
Idd zeg, dat was ook al bekend toen ik dat postte :')
pi_89836205
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 16:00 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ligt eraan wat IHVK op z'n kerfstok heeft.
Dit, "op je kerfstok hebben" en de veranderende definitie en begrip daarvan, illustreert dus goed mijn antwoord ;)
  zondag 12 december 2010 @ 16:06:40 #119
322645 Voorschrift
See if I care
pi_89836238
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dit, "op je kerfstok hebben" en de veranderende definitie en begrip daarvan, illustreert dus goed mijn antwoord ;)
Laten we het zo zeggen, IHVK is nog altijd beter af in Nederland dan in Zwitserland. Dat wil zeggen, tenzij hij plannen heeft om politieagenten een kopje kleiner te maken heeft hij weinig te vrezen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89836250
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Idd zeg, dat was ook al bekend toen ik dat postte :')
Nou, vooruit ;)
Seculier-Fundamentalistisch
pi_89836275
Wijze woorden inderdaad _O_
pi_89837605
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef Politicoloog het volgende:
Maar ga aub niet slap lullen over de islam, de religie van 1600 miljoen moslims wereldwijd, deze aanslagen zijn voornamelijk politiek gemotiveerde aanslagen. Mensen die de islam en alle moslims aanvallen hebben een eigen (zionistische) agenda en willen een wereldwijd conflict ontketenen. Als je zin hebt daarin, dan moet je vooral zo doorgaan.
Haha, dan zijn er verdomd veel zionistische moslims in Pakistan enzo. Helden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 12 december 2010 @ 16:45:33 #123
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89837684
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 15:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik blijf niet bezig met kortzichtigen uit te leggen wat terrorisme inhoud, Mutant01 was al een brug te ver, I give up.
1 down, 1.5 billion to go *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89837686
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik snap dit soort reacties niet. Zijn er ook Fokkers die zo denken? Hopen dat er heel veel doden vallen zodat jouw beeld bevestigd wordt en zodat je mensen kunt onderdrukken? :?
Tuurlijk zijn er fokkers die zo denken. Of je ze serieus neemt moet je zelf weten. Ik kan ze alleen maar uitlachen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89842685
Daar asiel aanvragen en tegen hoge kosten opgevangen worden uit menselijkheid en dan op zo'n gruwelijke en walgelijke manier misbruik maken van de gastvrijheid en de mensen. Bah.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')