Ik zat het serieus nét terug te kijken.quote:
Was't lekker?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ro Ro Ro Ro Ro Ro ROOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Roel welquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef themauster het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje van de freak 50 in spotify?
http://open.spotify.com/u(...)CBFo8p6IM9R44vlapGtJquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef themauster het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje van de freak 50 in spotify?
thanksquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)CBFo8p6IM9R44vlapGtJ
Ik zeg je een ding: Geert Wilders.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Waalwijker het volgende:
MIJN GOD WAT IS DIE DOMIEN EEN RUKKER ZEG, HOLY MOLY!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, wat een freak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg je een ding: Geert Wilders.
Wat nou weer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee maar serieus, wat een freak.
Phazingquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)CBFo8p6IM9R44vlapGtJ
Twitter? Unfollowen dan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Waalwijker het volgende:
MIJN GOD WAT IS DIE DOMIEN EEN RUKKER ZEG, HOLY MOLY!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, bij mij geen last..quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef themauster het volgende:
Pino ik krijg trouwens een lege lijst als ik hen aanklik ligt dat aan mij?
Ah, dat is wel lastigquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee maar serieus, wat een freak.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, bij mij geen last..
http://tinyurl.com/38n8o72 die dan?
Eens!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
PhazingKansloos dat die plaat nooit is doorgebroken. Zeker de Tiesto Remix.
Oeh, die kende ik qua titel niet, muziek wel. Wat. Een. Plaat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
PhazingKansloos dat die plaat nooit is doorgebroken. Zeker de Tiesto Remix.
Vooral de remix van Tiesto is meesterlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oeh, die kende ik qua titel niet, muziek wel. Wat. Een. Plaat.
Roelquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik ben Roel, dus dan maakt dat niet uit.
Jawol jah!quote:
Gaat het glazen huis dan volgende week al zo vroeg beginnen dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawol jah!.
Rock blijft een beetje in zijn rijstwafelsstinken kreet.
Kudzooi. De laatste SoD. Morgen ook al de laatste Timur.
Ik stel voor dat we voortaan in de OP alleen één grote foto van Roel zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope nog niet. Roel heeft de cd nog.
Ik heb echt geen idee hoe ze denken die uren te gaan invullen. Misschien een of andere hitlijst uitzenden, oid.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat het glazen huis dan volgende week al zo vroeg beginnen dan?
Laatste Club Sunrise..quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kudzooi. De laatste SoD. Morgen ook al de laatste Timur.
Coen zoekt de beste danceplaten dan voor je uit!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ze denken die uren te gaan invullen. Misschien een of andere hitlijst uitzenden, oid.
MT50 12-15 uur en daarna glazen huis misschien?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe ze denken die uren te gaan invullen. Misschien een of andere hitlijst uitzenden, oid.
Stem voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we voortaan in de OP alleen één grote foto van Roel zetten.
Echt klote. Dat programma luister ik altijd met zeer veel plezier.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef Allrounder het volgende:
Coen zoekt de beste danceplaten dan voor je uit!
Zoiets verwacht ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef themauster het volgende:
MT50 12-15 uur en daarna glazen huis misschien?
Nee, serieus? Respectquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Waalwijker het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de naam van Roel met een R begint?
Op 'volg ...' klikkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, serieus? Respect. Roel heeft echt meer dan 2000 followers op Twitter en hij volgt ook meer dan 2000 mensen. Hoe doe je dat?! Dan ben je wel koning
.
Humorquote:
Wat is eigenlijk zijn tweetpenis?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Humor. Maar dan ben je toch non-stop bezig om je timeline (of hoe het ook mag heten) te volgen of zal hij daar mensen voor in hebben gehuurd?
Ik nietquote:
Kijk even in zijn profiel johquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn tweetpenis?
@Domienquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn tweetpenis?
Ik vind twitter veel te moeilijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Hurts.
Maaruh, respect hoor als je zoveel mensen volgt! Ik kan het niet
Dat heet een polonaise.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Hurts.
Maaruh, respect hoor als je zoveel mensen volgt! Ik kan het niet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind twitter veel te moeilijk
Daar móét Roel achter zitten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Mijn wasmachine heerst. Ding zet ik wel eens op 1200 toeren. Nou, op het moment dat 'ie dan echt 'los' gaat dan zet ik alvast wat duren open want dan wandelt (leest: trilt) dat ding dus uit de badkamer richting de woonkamer. Meestal is het programma net klaar als 'ie is aangekomen t.h.v. de tv stoel. Ideaal zo'n wasmachine want ik hoef dan alleen maar op de uit knop te klikken vanuit de tv stoel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Brein achter de plaat schijnt Pino te zijn!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Mijn wasmachine heerst. Ding zet ik wel eens op 1200 toeren. Nou, op het moment dat 'ie dan echt 'los' gaat dan zet ik alvast wat duren open want dan wandelt (leest: trilt) dat ding dus uit de badkamer richting de woonkamer. Meestal is het programma net klaar als 'ie is aangekomen t.h.v. de tv stoel. Ideaal zo'n wasmachine want ik hoef dan alleen maar op de uit knop te klikken vanuit de tv stoel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Herkenbaar hier doet dat ding vaak een rondje door de bijkeuken.
Roel zorgt ervoor dat 'ie op de juiste plek weer terug komt. De heldquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Daar móét Roel achter zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |