abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91020250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat was inderdaad een zeer heftige brand, Auti. :Y
Ik ben er nog steeds mee bezig... Mega interessant. In alle vormen, hoe het zich nu ontwikkelt en hoe de mensen er op reageren, etc etc.
Alles. Bij dit soort dingen komt echt de analyst in mij naar boven.
-weg-
pi_91020468
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds mee bezig... Mega interessant. In alle vormen, hoe het zich nu ontwikkelt en hoe de mensen er op reageren, etc etc.
Alles. Bij dit soort dingen komt echt de analyst in mij naar boven.
Daar zal het laatste woord ook nog niet over gesproken zijn.....Het schijnt dat veel hulpverleners al stevige klachten hebben aan hun ogen, huid en luchtwegen. Dit krijgt nog wel een staartje. Ik begin altijd te steigeren als overheid in allerijl gaat roepen dat het wel erg meevalt met de vrijgekomen schadelijker stoffen. Hoe kan de overheid dit in hemelsnaam nu al zeggen? 80 verschillende soorten chemische troep die vrijkomt in een megahitte en allerlei reactie te weeg brengt, hoeveel nieuwe giftige stoffen kunnen dan onstaan :')

Wordt zeker vervolgd, Auti.

Maar probeer te voorkomen dat dit helemaal met je aan de haal gaat :)
pi_91020614
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daar zal het laatste woord ook nog niet over gesproken zijn.....Het schijnt dat veel hulpverleners al stevige klachten hebben aan hun ogen, huid en luchtwegen. Dit krijgt nog wel een staartje. Ik begin altijd te steigeren als overheid in allerijl gaat roepen dat het wel erg meevalt met de vrijgekomen schadelijker stoffen. Hoe kan de overheid dit in hemelsnaam nu al zeggen? 80 verschillende soorten chemische troep die vrijkomt in een megahitte en allerlei reactie te weeg brengt, hoeveel nieuwe giftige stoffen kunnen dan onstaan :')

Wordt zeker vervolgd, Auti.

Maar probeer te voorkomen dat dit helemaal met je aan de haal gaat :)
10 agenten en 12 brandweerlieden.. Door directe blootstelling.
chemische troep in die rookwolk valt echt reuze mee, de ergste troep zal van verbrand plastic afkomstig zijn, het leeuwendeel van de chemicalien verdampt namelijk zeer vluchtig, vooral boven vlam/kookpunt.. Dat er bij die verbranding ook stoffen worden gevormd is niets meer dan normaal.
Je wilt ook niet weten wat er na nieuwjaarsnacht in de lucht hangt en naar beneden komt, daar hoor je niemand over.. ;)

Het is interessant :Y
-weg-
pi_91020683
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Auti het volgende:

[..]

10 agenten en 12 brandweerlieden.. Door directe blootstelling.
chemische troep in die rookwolk valt echt reuze mee, de ergste troep zal van verbrand plastic afkomstig zijn, het leeuwendeel van de chemicalien verdampt namelijk zeer vluchtig, vooral boven vlam/kookpunt.. Dat er bij die verbranding ook stoffen worden gevormd is niets meer dan normaal.
Je wilt ook niet weten wat er na nieuwjaarsnacht in de lucht hangt en naar beneden komt, daar hoor je niemand over.. ;)

Het is interessant :Y
Ach dat is waar, met de jaarwisseling :D

Maaruh, was gisteren en eergisteren nog met Eenvandaag, was er iemand die had zwaar aangetaste longen bij een eerdere brand. Maar ja, zal ook wel directe blootstelling zijn geweest.

En ja, mega interessant. :Y
pi_91037440
-weg-
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:50:04 #206
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_91259629
Lange tijd niet gereageerd.. maar wou toch even kwijt dat ik zo een gesprek heb met het UWV!
CTC Test ( uitgebreide test, waarin ze bekijken welke beroepen goed bij je passen)

Tikke zenuwachtig! :Y
pi_91284571
Sterkte allen. Niks is zo vervelend als onzekerheid voor auti's. Ik merk ook steeds dat ik absoluut niet tegen onzekerheid kan. Maak niet uit op welk terrein, ik wil altijd precies weten waar ik aan toe ben.

Herkennen jullie dat ook?
pi_91285180
Kort en bondig: ja.
pi_91285262
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Sterkte allen. Niks is zo vervelend als onzekerheid voor auti's. Ik merk ook steeds dat ik absoluut niet tegen onzekerheid kan. Maak niet uit op welk terrein, ik wil altijd precies weten waar ik aan toe ben.

Herkennen jullie dat ook?
Ongeveer 8 dagen per week. Ik ben erg benieuwd naar jouw mening omtrend het laaste filmpje wat ik heb gepost. Kan gevoelig liggen.. zit diepgang in.. ROOT.. Ik wil de kern van de mensheid terug! ;(
-weg-
pi_91285312
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Auti het volgende:

[..]

Ongeveer 8 dagen per week. Ik ben erg benieuwd naar jouw mening omtrend het laaste filmpje wat ik heb gepost. Kan gevoelig liggen.. zit diepgang in.. ROOT.. Ik wil de kern van de mensheid terug! ;(
Ik zal eens kijken :)

Hoe is het met je huisje?
pi_91285431
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken :)

Hoe is het met je huisje?
Gaat goed, waarschijnlijk de 21e, volgende week vrijdag de sleutel.. en nog hele verhalen.. kom ik morgen wel op terug met wat meer details. (ik ben deze dag aan het afsluiten en heb mijn medicatie al ingenomen)
-weg-
pi_91285474
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
Kort en bondig: ja.
Ik vond onzekerheid zo kwellend. Zeker als ik ergens een keuze over moet maken. En het is niet duidelijk hoe iets gaat uitpakken. Je probeert alle scenario's dan af te tasten. Je wilt het liefst in een kristallen bol de toekomst willen zien.

Hier loop ik steeds weer tegen aan. Het kost veel energie is slopend :Y
pi_91285513
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Auti het volgende:

[..]

Gaat goed, waarschijnlijk de 21e, volgende week vrijdag de sleutel.. en nog hele verhalen.. kom ik morgen wel op terug met wat meer details. (ik ben deze dag aan het afsluiten en heb mijn medicatie al ingenomen)
Dat gaat snel, Auti. Ik ben erg benieuwd. :)

Welterusten voor straks.
pi_91285639
Ja, en je zei laatst ook nog dat ik ervoor moest zorgen dat die ramp in Moerdijk niet de overhand moest nemen, maar ik zit er volop... het is een obsessie. Maar ik kom er later op terug, ik moet echt de dag afsluiten, anders ben ik morgen tot niets in staat.
-weg-
pi_91285779
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Auti het volgende:
Ja, en je zei laatst ook nog dat ik ervoor moest zorgen dat die ramp in Moerdijk niet de overhand moest nemen, maar ik zit er volop... het is een obsessie. Maar ik kom er later op terug, ik moet echt de dag afsluiten, anders ben ik morgen tot niets in staat.
Rustig aan doen Auti. De verleiding is groot. :{

Je hoeft nu niet te reageren, ga lekker ontspannen. :)
pi_91285780
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vond onzekerheid zo kwellend. Zeker als ik ergens een keuze over moet maken. En het is niet duidelijk hoe iets gaat uitpakken. Je probeert alle scenario's dan af te tasten. Je wilt het liefst in een kristallen bol de toekomst willen zien.

Hier loop ik steeds weer tegen aan. Het kost veel energie is slopend :Y
Het meeste stoor ik mij nog aan onzekerheid die ik niet zelf kan wegnemen, want voor mij is het altijd een geruststellende gedachte als ik er zelf (in de toekomst) iets aan kan doen.

Om een actueel voorbeeld te geven: de veranderingen in het hoger onderwijs. In het kort komt het erop neer dat er een plan ligt waardoor ik eventueel veel meer collegegeld zou moeten gaan betalen. Maar dat plan moet nog door de kamer(s) en ik weet nog niet precies hoe het voor mij gaat uitpakken. Nu kan ik dat na een tijdje ermee bezig te zijn geweest wel van me afzetten, maar als ik dan door bijv. een nieuwsbericht o.i.d. weer met het onderwerp word geconfronteerd maakt zich altijd weer een onrustig gevoel heer en meester.
pi_91285823
Als het filmpje niet werkt dan moet je op de tekst onder het plaatje klikken..

Is een filter dingetje.
-weg-
pi_91285874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Auti het volgende:
Als het filmpje niet werkt dan moet je op de tekst onder het plaatje klikken..

Is een filter dingetje.
Klopt, ik had er op geklikt. Maar ik kan even niet concentreren, dus ik probeer later nog even.
pi_91286096
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het meeste stoor ik mij nog aan onzekerheid die ik niet zelf kan wegnemen, want voor mij is het altijd een geruststellende gedachte als ik er zelf (in de toekomst) iets aan kan doen.

Om een actueel voorbeeld te geven: de veranderingen in het hoger onderwijs. In het kort komt het erop neer dat er een plan ligt waardoor ik eventueel veel meer collegegeld zou moeten gaan betalen. Maar dat plan moet nog door de kamer(s) en ik weet nog niet precies hoe het voor mij gaat uitpakken. Nu kan ik dat na een tijdje ermee bezig te zijn geweest wel van me afzetten, maar als ik dan door bijv. een nieuwsbericht o.i.d. weer met het onderwerp word geconfronteerd maakt zich altijd weer een onrustig gevoel heer en meester.
Ik begrijp hebt. Maar dit is iets waar je zelf niets aan kan doen. Niettemin erg vervelend, dat je niet weet waar je aan toe bent. :{

Ik heb het meeste last van onzekerheid als ik een lastige keuze moet maken. Waar meerdere alternatieve scenario's zijn, die zich lastig laten voorspellen. Maar dan wel tot een beslissing gedwongen zijn. Ik wil nl alles kunnen berekenen, maar dat kan niet altijd. Veel is nl niet exact.... :)
pi_91315247
Hier is een plattegrond van mijn huisje. De tekst en afmetingen staan gespiegeld omdat de tekening die ik kreeg contra was. Dus zoals het plaatje nu is, zo is de indeling.

Alleen ben ik vergeten een tussenwandje te tekenen, want de woonkamer is dus opgedeeld in woonkamer en een achterkamer. De achterkamer is aan de balkonzijde, als je vanaf het erkertje naar de hal een lijn trekt dan is dat het tussenwandje. En in het tussenwandje zitten raampjes, het is dus echt een achterkamer, en dat wordt mijn computerhol/command centre :9

Zoals je kan zien is het balkon ook heel erg groot en die ligt op het zuiden, dus veel zon ^O^
-weg-
pi_91318921
Dat ziet er zeer goed uit, Auti. _O_
pi_91321385
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:16 schreef Auti het volgende:
Hier is een plattegrond van mijn huisje. De tekst en afmetingen staan gespiegeld omdat de tekening die ik kreeg contra was. Dus zoals het plaatje nu is, zo is de indeling.

[ link | afbeelding ]

Alleen ben ik vergeten een tussenwandje te tekenen, want de woonkamer is dus opgedeeld in woonkamer en een achterkamer. De achterkamer is aan de balkonzijde, als je vanaf het erkertje naar de hal een lijn trekt dan is dat het tussenwandje. En in het tussenwandje zitten raampjes, het is dus echt een achterkamer, en dat wordt mijn computerhol/command centre :9

Zoals je kan zien is het balkon ook heel erg groot en die ligt op het zuiden, dus veel zon ^O^
Nice! _O_ O+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_91321700
Ja, het is echt mooier dan ik had kunnen dromen. Toen ik daar was voor de bezichtiging voelde ik mij meteen thuis. Het is niet goed, het is echt goud! Dat erkertje O+ _O_
En een ideale ruimte voor een command centre/computernerd kamer :D

En de lokatie is top, het kan gewoon niet beter.
De komende 2 maandjes zit ik financieel wel even heul erg krap en kan ik bij lange na niet aan een volledige inrichting gaan beginnen, maar dat maakt helemaal niet uit.
Want ik heb alles wat ik écht nodig heb, en sowieso moet alles echt stapje voor stapje want anders explodeer ik. Teveel processen en keuzes is veel te hectisch, dus ik doe het rustig aan.

Maar het geluk is momenteel wel heel erg aan mijn zijde ja :Y Alles gaat inene best wel heel erg goed, communicatie met instanties ook.. I'm on track!
-weg-
pi_91328330
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef CHEVHB het volgende:
Lange tijd niet gereageerd.. maar wou toch even kwijt dat ik zo een gesprek heb met het UWV!
CTC Test ( uitgebreide test, waarin ze bekijken welke beroepen goed bij je passen)

Tikke zenuwachtig! :Y
Sorry voor de late reactie, maar ik zou graag willen weten hoe die test gaat en wat het allemaal inhoud, want ik vind het wel interessant :Y
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')