abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90025054
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef Pandora73 het volgende:
Ja ik vind het ook lastig hoor, er staat vaak "Do you know when to..." en dan komt er iets sociaals. Dan denk ik, ja, ik heb het me aangeleerd, dus ik wéét het theoretisch allemaal wel, maar het komt van oorsprong niet uit mezelf en ik moet er vaak bij nadenken... Dus wat vul je dan in hè.
Die vragen zijn ook vaak zodanig dat je gemakkelijk kan raden met welke antwoorden je voor de test slaagt, en wat je moet antwoorden om voor Asperger in aanmerking te komen.
Nadenken hoort daarbij ja, normaal gedrag is niet altijd de natuur van iemand met Asperger.

pfff... of ik de glazenwasser wil bellen en nog iemand die klusjesplannen heeft.
Vrije tijd is soms nog meer regelen dan werken (en ik dacht dat ik onafhankelijk zou worden met werk) :P
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:19:13 #52
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_90037884
Ik heb nog geen wajong ontvangen.. hoe zit dat bij jullie?
pi_90038018
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef CHEVHB het volgende:
Dat is binnen. De 14e. En voor mensen met ING de 15e.
-weg-
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:23:09 #54
256787 CHEVHB
pi_90038044
Hmm.. gek. Misschien was het dan op de 10e alleen de nabetaling voor mij deze maand.. :?
pi_90043112
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:23 schreef CHEVHB het volgende:
Hmm.. gek. Misschien was het dan op de 10e alleen de nabetaling voor mij deze maand.. :?
Ik heb geen idee. Het UWV bellen geeft duidelijkheid.

Wat een sneeuw mensen, wat een sneeuw :D
-weg-
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:29:17 #56
256787 CHEVHB
pi_90048053
En glad.. heel glad! :P
pi_90049639
Idd, moest vanochtend werken, lekker door de polder fietsen op de sneeuw :P
Children of the night. What music they make.
pi_90051578
http://www.terena.org/webcam/

Hier kan ik dus echt uren naar kijken heh. HD camera op het Koningsplein Amsterdam. En het is glad :D
-weg-
pi_90052303
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:19 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb even op internetbankieren gekeken. Hier ook noppes.
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:32:40 #60
256787 CHEVHB
pi_90052754
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Auti het volgende:

Hier kan ik dus echt uren naar kijken heh. HD camera op het Koningsplein Amsterdam. En het is glad :D
Mooie beelden! Rustgevend om zo dat te kijken :Y
pi_90053529
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Auti het volgende:

~:) Leuk inderdaad. Kerstsfeertje.
pi_90060044
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik meer fouten zie dan jij denkt ;)
Afgezien van dat ook ik wel eens een typo maak, heb ik in geschreven tekst een 99,99% correcte taalbeheersing (is getest :') ) en zeker bij het lezen op papier zie ik ze meestal al op een kilometer afstand.
Verder ben ik het alweer roerend met je eens ( :D ) over taalverloedering en het niet kunnen uitstaan dat mensen niet meer aandacht aan hun (zakelijke of in ieder geval voor publicatie bedoelde) taal besteden.
Ik denk dat ik ook weer eens meer een beetje vanuit mijzelf sprak, want ik bedoelde eigenlijk meer: hoe vaker je kijkt hoe meer je ziet. Maar misschien zie jij het ook wel gelijk allemaal in 1 keer, want het was mij wel bekend dat jij daar daar goed in bent.
Maar 99,99% is wel ultiem. Dat vind ik echt gaaf, ik hou van dat soort perfectie :Y
Ik kick echt op dat soort dingen, ook dus als iemand anders ergens extreem in uitblinkt, of top materiaal. Vind ik schitterend.
-weg-
pi_90061706
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:01 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook weer eens meer een beetje vanuit mijzelf sprak, want ik bedoelde eigenlijk meer: hoe vaker je kijkt hoe meer je ziet. Maar misschien zie jij het ook wel gelijk allemaal in 1 keer, want het was mij wel bekend dat jij daar daar goed in bent.
Maar 99,99% is wel ultiem. Dat vind ik echt gaaf, ik hou van dat soort perfectie :Y
Ik kick echt op dat soort dingen, ook dus als iemand anders ergens extreem in uitblinkt, of top materiaal. Vind ik schitterend.
Nog even over die 99,99%: dat was nog wel voor de laatste spellingsherziening... Dat vind ik zoooo flauw, dat ze dat steeds veranderen! |:( ( ;) )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90062404
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 21:29 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Nog even over die 99,99%: dat was nog wel voor de laatste spellingsherziening... Dat vind ik zoooo flauw, dat ze dat steeds veranderen! |:( ( ;) )
Ha! Ja, dat is dus een verschrikking. Toevallig las ik laatst nog een heel stuk over de vernieuwde toepassingen van de letter C en K en nog een paar van die dingen.
Maar bij mij is het ook het geval dat ik alles in beelden denk, als ik tekst hoor of als ik praat dan zie ik in mijn hoofd die tekst, maar ook de input van wat ik lees komt in mijn hoofd als plaatjes.
En omdat ik heel veel lees op internet en omdat anderen heel veel fouten maken, weet ik zelf niet meer of ik dan goed of fout zit. En dan moet ik dat opzoeken of ik ga vreselijk zitten twijfelen.
Dus ik heb ik mij er maar bij neergelegd dat internet louter toetsenbord rammen is. Snel Snel, Fast Pace maatschappelijk werk O-)

En daarnaast ben ik van mijzelf ook chaotisch en snel afgeleid, maar dat is het ADHD dingetje.
-weg-
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:25:52 #65
256787 CHEVHB
pi_90093454
Ik wil eigenlijk zo graag wat met kinderen doen. Heb een stage gelopen in groep 1/2 en groep 4/5. Kinderen waren zo gek op mij, en ik op hun. Het was een mooie stage maar was blij dat ik daar klaar was. Maar toch blijft het in mijn hoofd rond spoken dat ik daar graag mee wil werken.. maar echt in een klas staan.. daar word ik nu alweer onrustig van.. maar toch wil ik het wel.. maar goed.. als je echt iets wil.. en je gaat er voor knokken dan lukt het misschien wel.

Toch gek.. kinderen zijn zooo onvoorspelbaar/druk.. en toch spreken ze mij op een of andere manier aan.. :P
pi_90093927
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef CHEVHB het volgende:
Toch gek.. kinderen zijn zooo onvoorspelbaar/druk.. en toch spreken ze mij op een of andere manier aan.. :P
Ze reageren vaak veel oprechter dan volwassenen. Vinden kinderen iets stom, dan zeggen ze dat, en gaan ze niet met gefakete interesse "Oh ja joh? Goh!" zeggen. En als ze iets leuk vinden, dan worden ze vaak oprecht enthousiast.
Echter, dan heb je het vooral over kleine kinderen. Hoe ouder ze worden, hoe meer ze "sociaal verantwoord" gedrag vertonen natuurlijk.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_90167143
En we gaan weer omhoog ^O^
pi_90223638
We hebben nu nieuwe programmatuur en daardoor kan ik niet meer bij alle gegevens. Dit komt bovenop de misère in het verkeer en vervoer, waar maar geen einde aan lijkt te komen. Veel, veel mensen worden erdoor getroffen. Ook de economie loopt schade op. In dit draadje komt al dagen niemand meer. Ik vind het moeilijk om lichtpuntjes te vinden.
pi_90227596
Lichtpuntje voor mij is dat het al aardig opschiet met de verhuizing en dat ik geen last heb van het weer :P
Children of the night. What music they make.
pi_90234571
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:25 schreef CHEVHB het volgende:
Ik wil eigenlijk zo graag wat met kinderen doen. Heb een stage gelopen in groep 1/2 en groep 4/5. Kinderen waren zo gek op mij, en ik op hun. Het was een mooie stage maar was blij dat ik daar klaar was. Maar toch blijft het in mijn hoofd rond spoken dat ik daar graag mee wil werken.. maar echt in een klas staan.. daar word ik nu alweer onrustig van.. maar toch wil ik het wel.. maar goed.. als je echt iets wil.. en je gaat er voor knokken dan lukt het misschien wel.

Veel scholen bieden ook dingen aan zoals handarbeid. Ik weet niet of je er goed in bent, maar heb je niet de hele dag kinderen in de klas die rustig moet houden.
signatuurloos
pi_90239460
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef schaal_9 het volgende:
We hebben nu nieuwe programmatuur en daardoor kan ik niet meer bij alle gegevens. Dit komt bovenop de misère in het verkeer en vervoer, waar maar geen einde aan lijkt te komen. Veel, veel mensen worden erdoor getroffen. Ook de economie loopt schade op. In dit draadje komt al dagen niemand meer. Ik vind het moeilijk om lichtpuntjes te vinden.
Het is een erg drukke en lastige periode. Volgende week nog een schep er boven op en dan weer een week later, enkele dagen in het nieuwe jaar dan moet alles in 1 keer weer pats boem back to normal zijn.
Ik zit erg in spanning omtrend het op mijzelf gaan wonen. Kan echt elk moment nu een woning aangeboden krijgen, maar ik weet dus nog niet precies waar en hoe het er dan uitziet etc. En ook dus nog niet precies wanneer.
-weg-
pi_90311231
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:18 schreef Auti het volgende:

[..]

Het is een erg drukke en lastige periode. Volgende week nog een schep er boven op en dan weer een week later, enkele dagen in het nieuwe jaar dan moet alles in 1 keer weer pats boem back to normal zijn.
Ik zit erg in spanning omtrend het op mijzelf gaan wonen. Kan echt elk moment nu een woning aangeboden krijgen, maar ik weet dus nog niet precies waar en hoe het er dan uitziet etc. En ook dus nog niet precies wanneer.
Normaal zal het niet gauw meer worden. Hoop je dat je snel een woning aangeboden krijgt? Wel spannend hoor! Wellicht gaat het deze keer wel goed. Wees maar blij dat je nu niet werkt. Overvolle treinen, lang wachten op perrons onder erbarmelijke weersomstandigheden (waar maar geen einde aan komt). Ik kijk reikhalzend uit naar betere tijden (al heeft sneeuw ook zijn mooie kanten). Vanmorgen kon ik ineens niet inloggen... dan denk ik echt: is dit nu waar ik mijn bed voor uitkom.

Ondertussen overweeg ik aanschaf van een nieuwe laptop. Maar helaas... bijna alles is tegenwoordig 1366x768 of 1600x900. Moeilijk om iets te kopen waarmee je je kunt onderscheiden van de massa.

Topic blijft ondertussen helemaal dood, het ADD-draadje loopt nog beter. Zou iedereen de P in het leven hebben? Gelukkig voor mij loopt er in het politieke forum een draadje over armoede in Nederland. Dus toch nog wat over sociale zekerheid :P

[ Bericht 3% gewijzigd door schaal_9 op 22-12-2010 23:06:48 ]
pi_90334653
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Normaal zal het niet gauw meer worden. Hoop je dat je snel een woning aangeboden krijgt? Wel spannend hoor! Wellicht gaat het deze keer wel goed. Wees maar blij dat je nu niet werkt. Overvolle treinen, lang wachten op perrons onder erbarmelijke weersomstandigheden (waar maar geen einde aan komt). Ik kijk reikhalzend uit naar betere tijden (al heeft sneeuw ook zijn mooie kanten). Vanmorgen kon ik ineens niet inloggen... dan denk ik echt: is dit nu waar ik mijn bed voor uitkom.

Ondertussen overweeg ik aanschaf van een nieuwe laptop. Maar helaas... bijna alles is tegenwoordig 1366x768 of 1600x900. Moeilijk om iets te kopen waarmee je je kunt onderscheiden van de massa.

Topic blijft ondertussen helemaal dood, het ADD-draadje loopt nog beter. Zou iedereen de P in het leven hebben? Gelukkig voor mij loopt er in het politieke forum een draadje over armoede in Nederland. Dus toch nog wat over sociale zekerheid :P
Wel, ik hoop niet alleen op een snelle toewijzing.. het is mij ook toegezegd. Woonurgentie is toegewezen, en waarempel.. vandaag een woning aangeboden gekregen. En dat ziet er goed uit, ik ga vanmiddag meer info regelen en het rond maken.
Dan komt het hele trajectje van huurtoeslag aanvragen, gas licht water, internet/tv, etc etc.
En wijzigingen doorgeven. En, en , en en.. heeel veel.

Maar ik doe alles rustig aan, of althans een poging tot.
Ik snap wat je bedoelt met al die drukte en problemen door het weer en openbaar vervoer.
Ben je tussen kerst en nieuwjaar vrij?
En begrijp ik goed dat je niet aan een breedbeeld laptop wilt?
-weg-
pi_90334667
sorry, mag weg
pi_90356360
Ik heb zonet boodschappen gedaan, mensen mensen wat een drukte zeg... Pffff en dat na een dag werken en dan ook nog naar huis rijden door de glibberigheid... Ben blij dat ik op de bank hang nu!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')