abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90458831
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:36 schreef rumiii het volgende:

[..]

vooral vragen naar foto's van haar linkertepel :D
ja.. en dan hier posten zeker? :')

iets anders? ^O^
  Moderator zondag 26 december 2010 @ 14:42:22 #212
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_90458868
quote:
4s.gif Op zondag 26 december 2010 14:41 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja.. en dan hier posten zeker? :')

iets anders? ^O^
Zeker hier posten ja, zou dit topic toch nog een beetje geloofwaardigheid bezorgen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_90458979
quote:
15s.gif Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zeker hier posten ja, zou dit topic toch nog een beetje geloofwaardigheid bezorgen.
:')

ga ff je eigen foto's hosselen man :')
  zondag 26 december 2010 @ 17:54:45 #214
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_90464056
Het is gewoon een slet dus :')

Geen tijd meer aan besteden, jezus zeg :')
pi_90468149
quote:
4s.gif Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ze zegt dat ze alleen nog maar pikkies heeft gehad van max 17 cm, daar zit ik toch nog een paar cm boven, dus ergens zit het mis :D

krijg je he, als je cup D85 hebt .. :')
Dus dan ben je donkerder getint dan je zelf denkt :')
pi_90469348
Oh ja, enne... Pics or it didn't happen :P
pi_90469632
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Dus dan ben je donkerder getint dan je zelf denkt :')
huh ? :P
pi_90469739
quote:
4s.gif Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef gogosweden het volgende:

[..]

huh ? :P
Never mind... :')
pi_90473470
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Never mind... :')
zeg ! :D
  zondag 26 december 2010 @ 23:51:24 #220
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90476704
Moeten we alles uitleggen? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_90476918
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef Id_do_her het volgende:
Moeten we alles uitleggen? :')
ja :D leef je eens in anderen in :( ;)
pi_90561538
Maar spreek je nou Zweeds met haar?
Dat is wel epic, mooie taal toch? :)

Je hoeft inderdaad niks te verwachten van een 13-jarige, die weet echt nog niet wat ze wil.
pi_90562890
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Fucus het volgende:
Maar spreek je nou Zweeds met haar?
Dat is wel epic, mooie taal toch? :)

Je hoeft inderdaad niks te verwachten van een 13-jarige, die weet echt nog niet wat ze wil.
totally swedish, niets anders :D lijkt best veel op een mengelmoes van fries / duits :P

dus je bedoelt dat het met een 13 jarige gewoon fifty fifty is? :)
pi_90564215
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef gogosweden het volgende:

[..]

totally swedish, niets anders :D lijkt best veel op een mengelmoes van fries / duits :P

dus je bedoelt dat het met een 13 jarige gewoon fifty fifty is? :)
Gaaf hoor, ik kan een paar zinnen Zweeds en dat klinkt al episch :D
Woon je al lang in Zweden, dan?

Het is denk ik meer dat die meid niet weet wat ze echt wil, ipv wat ze denkt te moeten zijn. Het karakter is nog niet helemaal ontwikkeld, denk ik. Ik ben 19, en leeftijdsgenoten zag ik toen ze 13 waren ook met totaal andere type vriendjes dan nu omgaan, helemaal niet wetend wat ze willen.
Het komt wel, natuurlijk baal je als een stekker. Deed ik toen ook, veel.
Maar een echte serieuze relatie begint vaak rond je 16e/17e, en geef toe 13 is een beetje jong nog heh. ;)
pi_90564879
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Fucus het volgende:

[..]

Gaaf hoor, ik kan een paar zinnen Zweeds en dat klinkt al episch :D
Woon je al lang in Zweden, dan?

Het is denk ik meer dat die meid niet weet wat ze echt wil, ipv wat ze denkt te moeten zijn. Het karakter is nog niet helemaal ontwikkeld, denk ik. Ik ben 19, en leeftijdsgenoten zag ik toen ze 13 waren ook met totaal andere type vriendjes dan nu omgaan, helemaal niet wetend wat ze willen.
Het komt wel, natuurlijk baal je als een stekker. Deed ik toen ook, veel.
Maar een echte serieuze relatie begint vaak rond je 16e/17e, en geef toe 13 is een beetje jong nog heh. ;)
zweeds is gewoon _O_
woon er nu 3 jaar, maar spreek het vloeiend, en krijg gewoon voldoendes op zweeds op school ^O^ :D

dus wat jij probeert te zeggen is dat als ze 16/17 is ze dus voor mijn type zou vallen? (iets nerdy heel aardig volgens mijn meidenvrienden((heb meer vrouwelijke vrienden dan menig ander :D )) en niet lelijk ofzo maar geen spieren)?
dat zou betekenen dat als ik haar een beetje aan het lijntje houd het heel misschien over een paar jaar nog wat word?

oja, ze is bijna 14 he ;)
pi_90566315
:o Zomaar
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_90566507
Daarvoor ken ik haar niet goed genoeg, maar ik denk als het echt zo'n goede vriendin is, dat het dan ook gewoon een goede vriendin blijft.
Een vriend van mij was ook eerst jarenlang bevriend met een meisje, kregen toen opeens iets samen. In zijn geval werd het al gauw niks meer, spanningen werden groter en vriendschap kwam in gevaar.
Dat kan dus gebeuren, je moet je dan afvragen of je misschien niet gewoon voor de vriendschap wilt kiezen. Ik kan me voorstellen dat gewoon normaal contact met dat meisje behoorlijk in de knel kan raken als het voor jou alleen maar om eventuele liefde gaat, en voor haar gewoon vriendschap. die vriendschap kan dan heel 'gemaakt/nep' overkomen.
Ik raad je aan om het gewoon even te laten zo, eventueel over een langere tijd weer iets proberen als je er dan nog iets voor voelt.
Ik zou zeggen behoud de vriendschap, ik heb net zoals jij meerdere vrouwelijke vriendschappen (kan me overigens ook wel enigszins vinden in jouw persoonlijke omschrijving, alleen dan ouder :P) want vrouwelijk gezelschap is altijd een fijne tegenhanger voor al die mannelijke vrienden.

Ben je nog helemaal gek op haar, probeer het voor de zekerheid dan binnenkort nog eens. Want gewone vriendschap met een meisje die je eigenlijk leuk vindt is ook loooooodzwaar, ik spreek uit ervaring. Het is moeilijk kiezen, loslaten of doorzetten of iets er tussenin.

Maar nogmaals, ik ken haar en jou niet dus ik weet niet hoe jullie vriendschap nu is.
Ik zeg: je komt nog genoeg geweldige vrouwen in je leven tegen, komt wel. ;)
pi_90567518
quote:
11s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:o Zomaar
dit is een serieus topic van mij haha :D
pi_90567534
quote:
4s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dit is een serieus topic van mij haha :D
Oh sorry dan ga ik weer :) :W
LEAVE KB ALONE.
pi_90567913
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Fucus het volgende:
Daarvoor ken ik haar niet goed genoeg, maar ik denk als het echt zo'n goede vriendin is, dat het dan ook gewoon een goede vriendin blijft.
Een vriend van mij was ook eerst jarenlang bevriend met een meisje, kregen toen opeens iets samen. In zijn geval werd het al gauw niks meer, spanningen werden groter en vriendschap kwam in gevaar.
Dat kan dus gebeuren, je moet je dan afvragen of je misschien niet gewoon voor de vriendschap wilt kiezen. Ik kan me voorstellen dat gewoon normaal contact met dat meisje behoorlijk in de knel kan raken als het voor jou alleen maar om eventuele liefde gaat, en voor haar gewoon vriendschap. die vriendschap kan dan heel 'gemaakt/nep' overkomen.
Ik raad je aan om het gewoon even te laten zo, eventueel over een langere tijd weer iets proberen als je er dan nog iets voor voelt.
Ik zou zeggen behoud de vriendschap, ik heb net zoals jij meerdere vrouwelijke vriendschappen (kan me overigens ook wel enigszins vinden in jouw persoonlijke omschrijving, alleen dan ouder :P) want vrouwelijk gezelschap is altijd een fijne tegenhanger voor al die mannelijke vrienden.

Ben je nog helemaal gek op haar, probeer het voor de zekerheid dan binnenkort nog eens. Want gewone vriendschap met een meisje die je eigenlijk leuk vindt is ook loooooodzwaar, ik spreek uit ervaring. Het is moeilijk kiezen, loslaten of doorzetten of iets er tussenin.

Maar nogmaals, ik ken haar en jou niet dus ik weet niet hoe jullie vriendschap nu is.
Ik zeg: je komt nog genoeg geweldige vrouwen in je leven tegen, komt wel. ;)
ten eerste, dit is GVD de nuttigste post in heul dit topic _O_

zo.

hmm, ja, dat was 1 van de redenen dat het eerst ook in de knel kwam volgens mij.. ik wou meer, en zat steeds te pushen. eerst aardig spijt van gehad, maarja, zonder die ruzie geen verzoening toch? ;) en ik heb weer wat geleerd. Die vriendschap gaat heel goed heb ik het idee. Ik kan gewoon leuk met haar praten, ze heeft een soortgelijke humor als ik, dus we lachen ook veel samen enzo. Maar ik ben bang dat het moelijker word als ze een vriendje krijgt. (weet ik uit eigen ervaring) Ik vind het gewoon moelijk als ze over haar vriendje begint te praten en hoeveel ze wel niet van hem houd enzevoort. En dan sla ik als het ware dicht, ik wil niet dat dat nu weer gebeurt maar ik weet niet hoe ik het kan voorkomen. Op dit moment zijn mijn gevoelens voor haar gewoon heel sterk en dat is niet altijd even makkelijk. Ik heb veel vrouwelijke vrienden (daar kan je echt mee praten over alles, vertrouw gewoon 100% op hen zijn ook leuk op een andere manier dan mannelijke vrienden)maar zei (ik zal haar voor het gemak voortaan Maria noemen) heeft iets speciaals, net dat beetje extra. dus ik zal het zeker nog een keer proberen als de tijd rijp is. Volgens mij is dit zo'n meid die het waard is om op te wachten..

btw wat een lap text zeg :')
pi_90567926
quote:
11s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oh sorry dan ga ik weer :) :W
blijf gerust even hangen, maar wel serieus dan he :P
pi_90568362
quote:
4s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef gogosweden het volgende:
btw wat een lap text zeg :')
;)

succes
pi_90568467
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:36 schreef Fucus het volgende:

[..]

;)

succes
zoow, was dat alles ;(
pi_90568532
quote:
4s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:41 schreef gogosweden het volgende:

[..]

zoow, was dat alles ;(
whehehehe :D
LEAVE KB ALONE.
pi_90568544
quote:
17s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

whehehehe :D
ben jij nog wakker? ;)
pi_90568552
oh, eh we praten maar in het andere topic, dit is serieus weet je nog ? ;)
pi_90568653
Volgens mij had ik er wel een mooie eindconclusie aan vastgebreid. :Y

Het is en blijft een dilemma, blijkbaar voel je veel voor haar. Geef het dan zeker nog een kans.
Natuurlijk voel je je goed bij haar, maar het voelt ook zwaar kut om te weten dat die vriendschappelijke grens er is.
Overweeg om gewoon nog eens duidelijk te zeggen dat je haar leuk vindt, als ze je dan alsnog afwijst zeg dan gewoon eerlijk dat dat goed is (het is niet anders) en probeer de vriendschap te behouden. zweven is niet leuk, zorg voor duidelijkheid, goed voor beide, goed voor vriendschap en kijk over een paar jaar nog een keer.

Ja, ik val gedeeltelijk in de herhaling, maar je wou nog een reactie DUS :)
pi_90569220
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:51 schreef Fucus het volgende:
Volgens mij had ik er wel een mooie eindconclusie aan vastgebreid. :Y

Het is en blijft een dilemma, blijkbaar voel je veel voor haar. Geef het dan zeker nog een kans.
Natuurlijk voel je je goed bij haar, maar het voelt ook zwaar kut om te weten dat die vriendschappelijke grens er is.
Overweeg om gewoon nog eens duidelijk te zeggen dat je haar leuk vindt, als ze je dan alsnog afwijst zeg dan gewoon eerlijk dat dat goed is (het is niet anders) en probeer de vriendschap te behouden. zweven is niet leuk, zorg voor duidelijkheid, goed voor beide, goed voor vriendschap en kijk over een paar jaar nog een keer.

Ja, ik val gedeeltelijk in de herhaling, maar je wou nog een reactie DUS :)
dankjewel ik zal dat zeker eens doen als de tijd rijp is ^O^

bedankt! :)
pi_90570319
Damn, Fucus is goed. Aan zijn reactie heb ik zelfs nog wel wat voor dat oude topic van mij :)
pi_90576252
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 07:37 schreef Freddeh het volgende:
Damn, Fucus is goed. Aan zijn reactie heb ik zelfs nog wel wat voor dat oude topic van mij :)
welk oude topic?

fucus is baas _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')