hahaha de vloek van de borst *tadadadaaaaa (evil music)*quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft F maar die heeft er echt niet zoveel gehad. Maar ze had soms wel eens last van 'leuke' mannen ja.
turksquote:Op zondag 26 december 2010 14:17 schreef rumiii het volgende:
ze moet mijn turkse sucuk maar eens proeven
haha maar ze wil me niet zegt ze..quote:Op zondag 26 december 2010 14:25 schreef rumiii het volgende:
13
ik zou zeggen veel succes jongen, lijkt me niet een al te moeilijk doelwit
je moet gewoon een beetje spelen met de letters van het alfabetquote:Op zondag 26 december 2010 14:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha maar ze wil me niet zegt ze..
hahaha !quote:Op zondag 26 december 2010 14:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
je moet gewoon een beetje spelen met de letters van het alfabet
vlei haar, al lijkt ze me niet zo een romantisch type
het was mij ook gelukt ouwe
vooral vragen naar foto's van haar linkertepelquote:Op zondag 26 december 2010 14:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hahaha !ik zal mijn best doen, tips?
ja.. en dan hier posten zeker?quote:Op zondag 26 december 2010 14:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
vooral vragen naar foto's van haar linkertepel
Zeker hier posten ja, zou dit topic toch nog een beetje geloofwaardigheid bezorgen.quote:Op zondag 26 december 2010 14:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja.. en dan hier posten zeker?![]()
iets anders?
quote:Op zondag 26 december 2010 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker hier posten ja, zou dit topic toch nog een beetje geloofwaardigheid bezorgen.
Dus dan ben je donkerder getint dan je zelf denktquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze zegt dat ze alleen nog maar pikkies heeft gehad van max 17 cm, daar zit ik toch nog een paar cm boven, dus ergens zit het mis![]()
krijg je he, als je cup D85 hebt ..
huh ?quote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dus dan ben je donkerder getint dan je zelf denkt
totally swedish, niets andersquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef Fucus het volgende:
Maar spreek je nou Zweeds met haar?
Dat is wel epic, mooie taal toch?![]()
Je hoeft inderdaad niks te verwachten van een 13-jarige, die weet echt nog niet wat ze wil.
Gaaf hoor, ik kan een paar zinnen Zweeds en dat klinkt al epischquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
totally swedish, niets anderslijkt best veel op een mengelmoes van fries / duits
![]()
dus je bedoelt dat het met een 13 jarige gewoon fifty fifty is?
zweeds is gewoonquote:Op woensdag 29 december 2010 00:05 schreef Fucus het volgende:
[..]
Gaaf hoor, ik kan een paar zinnen Zweeds en dat klinkt al episch
Woon je al lang in Zweden, dan?
Het is denk ik meer dat die meid niet weet wat ze echt wil, ipv wat ze denkt te moeten zijn. Het karakter is nog niet helemaal ontwikkeld, denk ik. Ik ben 19, en leeftijdsgenoten zag ik toen ze 13 waren ook met totaal andere type vriendjes dan nu omgaan, helemaal niet wetend wat ze willen.
Het komt wel, natuurlijk baal je als een stekker. Deed ik toen ook, veel.
Maar een echte serieuze relatie begint vaak rond je 16e/17e, en geef toe 13 is een beetje jong nog heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |