ze heeft het over ligjes gekleurd..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Voor haar ben jij een buitenlander toch?
Haha balen voor je met je vieze bleke pukkelharses.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze heeft het over ligjes gekleurd..
kutnegerzooi
Dan is het ook meteen duidelijk, nu kun je weer op zoek naar iemand anders.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze heeft het over ligjes gekleurd..
kutnegerzooi
Welcome to the 'friends zone'quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef gogosweden het volgende:
raakte met haar over de liefde aan de praat, uiteindelijk vroeg ik haar wat voor types zij meestal op viel, zei ze, hunks, die er "stoer en gevaarlijk" uit zien en buitelanders ()
oftewel alles wat ik NIET ben
zei ze later, daarom vind ik jou ook zo'n goede vriend, of iets in die richting.
Idd! Kijk voor de gein de film "Just Friends"quote:
haha zal ik doen, even kijken of ik hem kan "lenen" van iemandquote:Op woensdag 15 december 2010 09:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Idd! Kijk voor de gein de film "Just Friends"
Maar wel balen voor je. Maar dan nog he, er zijn uitzonderingen. Ik ben (was?) ook niet het type van m'n vrouw en andersom.
leg eens uitquote:Op woensdag 15 december 2010 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Moet je er dan niet gewoon voor zorgen dat ze voor jou type valt?
Gewoon doorgaan en haar overtuigen?
lol deze friendzonequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef gogosweden het volgende:
raakte met haar over de liefde aan de praat, uiteindelijk vroeg ik haar wat voor types zij meestal op viel, zei ze, hunks, die er "stoer en gevaarlijk" uit zien en buitelanders ()
oftewel alles wat ik NIET ben
zei ze later, daarom vind ik jou ook zo'n goede vriend, of iets in die richting.
friendzone is kutquote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef tomy800 het volgende:
Als man kom je moeilijk uit de friendzone![]()
Ik zou het kort houden, game over
dus je bedoelt dat het miss niet vriendzone is ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Freddeh het volgende:
Onthoud wel dat wij haar niet kennen, jij wel.
zoals het er nu uit ziet, denk ik niet dat het wat gaat worden. Maar als ik de kans zou krijgen om haar op de een of andere manier toch de "mijne" te laten worden zou ik die ongetwijfeld nemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Freddeh het volgende:
Ik snap hem. Dan nog, is het voor jou nog steeds interessant materiaal voor buiten de friendzone?
hmm, slim. ze zou mij waarscheinlijk ook niet zo snel laten vallen omdat ze zojuist een cadeau van 60 euro heeft gekregen (srsly ze zegt nog steeds elke dag dankjewelquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Freddeh het volgende:
Ik denk schrijf haar nog niet af. Blijf er nog wel een beetje je best voor doen maar verwacht niet dat er wat van komt. Je weet het nooit.
haha, ja dat denk ik ook wel, want nu is dit nog leuk, maar straks zal ik er mee geconfronteerd worden dat ze een vriendje heeft, en als ze daar dingen mee gaat doen die ze tegen mij zegt zal het in een keer niet leuk meer zijnquote:Op zondag 26 december 2010 08:42 schreef Freddeh het volgende:
lol Je hebt een punt, maar denk dat je het uiteindelijk wel zat word in die friendzone
Ik had meteen: "Mag ik niet meespelen?" of iets in die trant teruggestuurd.quote:Op zondag 26 december 2010 11:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha, ja dat denk ik ook wel, want nu is dit nog leuk, maar straks zal ik er mee geconfronteerd worden dat ze een vriendje heeft, en als ze daar dingen mee gaat doen die ze tegen mij zegt zal het in een keer niet leuk meer zijnmaar op dit moment is dit gewoon helemaal
![]()
haha " ik ben zo geil dat als ik nu met mezelf ga spelen ik heel snel kom" - aldus haar![]()
*gogosweden wtfffffffffffffff*
had ik ook gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 11:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had meteen: "Mag ik niet meespelen?" of iets in die trant teruggestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |