haha ja, zo heb ik er eigenlijk nog nooit over nagedachtquote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Lokow het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best wel goed TS! Laat ze blijken dat ze je liever niet kwijt is
jaloers?quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Een zweedse dame dus ook? Goed bezig
Gast, je hebt genoeg kansen gehad, waarom vroeg je het niet gewoon?quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef gogosweden het volgende:
UPDATE:
Pc aan haar gegeven, ze heeft het briefje gezien, als reactie alleen een omhelzing en stuk of 8smsjes waarin zij mij bedankte.
Nog niks gehoord over dat iets leuks doen..
Oftewel ik heb gefaalt. Jammer..
Om iets leuks te doen bedoel je?quote:Op maandag 13 december 2010 10:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gast, je hebt genoeg kansen gehad, waarom vroeg je het niet gewoon?
Ja natuurlijk, heeft ze al niet genoeg affectie getoond zodat bij jou het lampje gaat branden dat het tijd wordt voor de volgende stap?quote:Op maandag 13 december 2010 10:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Om iets leuks te doen bedoel je?
Hmm liep nog maar een keertje naar haar toe om te vragen of we een filmpje konden pakken voor kerst, en toen zei ze misschien, positive or negative reaction?quote:Op maandag 13 december 2010 10:49 schreef Freddeh het volgende:
Srsly, 8 smsjes en een omhelzing zie ik niet als een failure. Meer als een punt om verder op te bouwen.
Ze zal ook wel andere dingen met familie te doen hebben met kerst. Deze 'misschien' is denk ik wel legitiem.quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hmm liep nog maar een keertje naar haar toe om te vragen of we een filmpje konden pakken voor kerst, en toen zei ze misschien, positive or negative reaction?
Ok, dat lucht al wel heel wat op, er is dus nog hoop?quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zal ook wel andere dingen met familie te doen hebben met kerst. Deze 'misschien' is denk ik wel legitiem.
Godsamme wat zijn jongens soms dom.quote:Op maandag 13 december 2010 10:36 schreef gogosweden het volgende:
UPDATE:
Pc aan haar gegeven, ze heeft het briefje gezien, als reactie alleen een omhelzing en stuk of 8smsjes waarin zij mij bedankte.
Nog niks gehoord over dat iets leuks doen..
Oftewel ik heb gefaalt. Jammer..
Klopt, we snappen er werkelijkwaar geen kut vanquote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Godsamme wat zijn jongens soms dom.Da's geen faal.
Je hebt er echt geen ervaring mee of wel? Ik kan alleen zeggen wat ik denk, zeker weten kan ik natuurlijk niet.quote:Op maandag 13 december 2010 11:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ok, dat lucht al wel heel wat op, er is dus nog hoop?
Nee, wij zijn gewoon slecht in die subtiele hints van jullie vrouwen die vaker vergezocht zijn dan subtiel.quote:Op maandag 13 december 2010 11:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Godsamme wat zijn jongens soms dom.Da's geen faal.
Inderdaad. Misschien kunnen de dames hier gewoon eens een tutorial schrijven voor de herenquote:Op maandag 13 december 2010 11:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, wij zijn gewoon slecht in die subtiele hints van jullie vrouwen die vaker vergezocht zijn dan subtiel.
Maar goed in dit geval is een knuffel en 8 smsjes idd waarschijnlijk wel positief en kan TS hier verder mee. Als/wanneer je met haar ergens heen gaat, TS, zorg dan dat je ergens heen gaat waar je goed kan praten en vertel na een tijdje dat je haar al een tijd leuk vind, zeker als je al wat signalen van haar kant ontvangt.
Dan zou je denk ik een paar duizend verschillende tutorials zien verschijnen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien kunnen de dames hier gewoon eens een tutorial schrijven voor de heren
Dit. En duizenden situaties die in de meeste gevallen betekenen dat ze je niet ziet zitten maar zo heeeeeel af en toe betekenen dat ze je wel leuk vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zou je denk ik een paar duizend verschillende tutorials zien verschijnen.
ik rij lexus.quote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Tjabbo rijdt in een Toyota, Tjabbo zit er wel vaker naast.
No offense Tjabbo, ik ben jaloers
ik meen het. twijfel is afkeur.quote:
oftewel het is verneukt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik meen het. twijfel is afkeur.
Helaas. Get over it.
Mja de aandeelhouder wint. vraag haar andermaal mee uit. kijk wat d'r reactie is. ze heeft er nu over kunnen nadenken.
hoe ?quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is aan jou om te ontdekken.
Actie ondernemen, gewoon vragen of ze iets een keer wil doen, als ze steeds misschien blijft zeggen zal er wel iets niet in de haak zijn, ben duidelijk voor jezelf en voor haar.quote:
ja, maar om 2X per dag hetzelfde te vragen komt ook een beetje stalkerig over niet?quote:Op maandag 13 december 2010 17:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Actie ondernemen, gewoon vragen of ze iets een keer wil doen, als ze steeds misschien blijft zeggen zal er wel iets niet in de haak zijn, ben duidelijk voor jezelf en voor haar.
Als je niks vraagt weet je het nooit.
Ik heb het ook helemaal niet over 2x per dag, je moet je moment natuurlijk wel afwachten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar om 2X per dag hetzelfde te vragen komt ook een beetje stalkerig over niet?
ik snap wat je bedoelt btw![]()
jaquote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over 2x per dag, je moet je moment natuurlijk wel afwachten.
Misschien is misschien. Als je mij zou vragen of ik met kerst iets wil doen zeg ik ook misschien, omdat ik niet weet of ik tijd heb.quote:
ben jij nou een man of een vrouw ?quote:Op maandag 13 december 2010 17:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien is misschien. Als je mij zou vragen of ik met kerst iets wil doen zeg ik ook misschien, omdat ik niet weet of ik tijd heb.
Mannen die zeggen dat ze vrouwen snappen en het vervolgens fout hebben.
gast! gebruik de tijd van het jaar.quote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja![]()
ff kijken of ik morgen met mevrouw aan de praat kan raken. Dan komt het "moment" fast wel
ze doen hier niet aan kerstkaarten..quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gast! gebruik de tijd van het jaar.
geef d'r een kerstkaartje en schrijf er in hoe je je voelt.
Lieve <naam>
Via deze weg wil ik je zeggen dat ik je erg leuk vind.
Wil je een keertje met me uit? Dat zou mijn kerst compleet maken.
Hoe dan ook fijne feestdagen gewenst
groetjes gogosweden
Voor haar ben jij een buitenlander toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef gogosweden het volgende:
raakte met haar over de liefde aan de praat, uiteindelijk vroeg ik haar wat voor types zij meestal op viel, zei ze, hunks, die er "stoer en gevaarlijk" uit zien en buitelanders ()
oftewel alles wat ik NIET ben
zei ze later, daarom vind ik jou ook zo'n goede vriend, of iets in die richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |