komt goed, dan gaan mijn posts per dag tenminste wat omhoogquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Freddeh het volgende:
Precies! En keep us posted. Ik ben zo benieuwd wat hier van gaat komen he
Als het een goede vriendin is zou ik het doen omdat je zo in je relatie investeert en daarmee bedoel ik geen liefdesrelatie maar gewoon een vriendin waar je een keer je verhaal kwijt kunt etc.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:23 schreef gogosweden het volgende:
ja, ik (een kerel) heb dus een vriendin (gewoon vriendin niet love ofzo)
haar pc zou ik laatst maken, maar een deel wat nieuw zo'n 90 euro kost is stuk,
ik heb zelf nog zo'n deel liggen wat ongeveer 1 jaag oud is, zal ik dit haar gratis geven of niet?
oftewel: vriendin cadeau geven van ong 60 euro, ja of nee?
Dat is het nooit, je moet er wel voor werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
komt goed, dan gaan mijn posts per dag tenminste wat omhoog![]()
muhaha jammer dat het geen 100% winkans is
hmm ja, daar zit het probleem juistquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Als het een goede vriendin is zou ik het doen omdat je zo in je relatie investeert en daarmee bedoel ik geen liefdesrelatie maar gewoon een vriendin waar je een keer je verhaal kwijt kunt etc.
het was een hele goede vriendin, toen ruzie gehad in een paar maanden, 2 weken geleden omhelsde ze me en zei sorry, sinds dien weer de goede kant op gegaanquote:
Nou als jullie verzoening hebben over de situatie dan zou ik gaan voor het wel te doen. Zo'n situaties maken je relatie alleen maar beter!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het was een hele goede vriendin, toen ruzie gehad in een paar maanden, 2 weken geleden omhelsde ze me en zei sorry, sinds dien weer de goede kant op gegaan
haha, plus dat die oude schijf nog prima te gebruiken is als externe hdd, dus dat krijg ik er ook voor terug,quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Freddeh het volgende:
^ Wat Kolomos zegt. Ik vind het de moeite waard. Ik bedoel, jij hebt het onderdeel toch maar liggen. Ruimt direct je kamer weer wat op
Anders ik wel.quote:Op zondag 12 december 2010 00:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
haha, plus dat die oude schijf nog prima te gebruiken is als externe hdd, dus dat krijg ik er ook voor terug,
ben benieuwd wat haar reactie is zal zijn:P
Je harde schijf of je joystick? Sorry hoor.... Kan het gewoon niet latenquote:Op zondag 12 december 2010 12:37 schreef gogosweden het volgende:
UPDATE:
haar ff een foto gestuurd van haar pc met windows 7 erop, en ze was, zacht gezegt nogal blij, dus kan niet wachten tot ze ziet dat ze mijn hardeschijf heeft gekregen
both natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 12:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Je harde schijf of je joystick? Sorry hoor.... Kan het gewoon niet laten
Zo, gefixt. Je moet er wel wat voor doen hequote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef gogosweden het volgende:
UPDATE:
pctje gefixed, briefje geschreven, nu alleen nog wachten tot morgen voor de actie
hahaha, hopen maar dat het actie word ja,quote:Op zondag 12 december 2010 15:04 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zo, gefixt. Je moet er wel wat voor doen he
oh, eeh en hoe moet ik actie ondernemen dan?quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef Freddeh het volgende:
Ik doelde erop dat je actie moet ondernemen, niet dat je gaat ketsen...
Maar hoop het ook uiteraard
hmm okequote:Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef Zwappel het volgende:
Gewoon doen, TS.
Je mag wel eens aardig doen in het leven, wss gebruik je dat ding toch niet meer.
Maar verwacht niet te veel terug.
Dat klinkt eigenlijk best wel goed TS! Laat ze blijken dat ze je liever niet kwijt isquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het was een hele goede vriendin, toen ruzie gehad in een paar maanden, 2 weken geleden omhelsde ze me en zei sorry, sinds dien weer de goede kant op gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |