Die fotoquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je een matige dealer hebt..
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel één van de mooiere buizenframe's.
Of de achervork van een Bimota DB.![]()
Photohop skilllzquote:
Laat hem nog wat harder huilen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nu nog een keer de dijk af en je bent ook van dat lelijke gat op je kuip verlost
Echt een goeie doehetzelver ben je niet ehquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Ah, dit topic bestaat nog!
Ondertussen 22000 km verder heb ik een kras van m'n kuip verwijderd! Hier zat-ie:
[ afbeelding ]
Weet je vriedin het ondetussen ook al?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ff een reservebandje voor de tien gekocht, slijt als de neten die Power One's.
[ afbeelding ]
Ga ik het in januari wel vier dagen x vijf sessies redden.![]()
Voor Cartagena zo goed als alles geregeld, in ieder geval wel het vliegticket, transport voor de motor, hotel.
[ afbeelding ]
Baantje nog een beetje uit het koppie leren.
Kloptquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lijkt Zandvoort wel met die bochten zoMet een beetje fantasie
Ze kwam die avond thuis van sushi eten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet je vriedin het ondetussen ook al?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
Euh ja ik heb ook nog wat.[insert verhaal Spanje en verkoop quad / genieten van je geld]
'Oh maak ik mij zo druk om die 32.50'![]()
![]()
![]()
Volgende stap is dat ze mij en iemand anders naar het vliegveld brengt om drie uur in de nacht.
quote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klinkt als een soap, het kan gewoon niet.
Alles verloopt volgens plan uit het koppie, terwijl theorie en praktijk niet samen gaan.quote:
Omdat ik zoveel tekst kan tikken op een forum?quote:
Eeh, WTF?quote:Op zondag 12 december 2010 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
Dus een week later de reservering bevroren onder het mom van 'onbekende met mijn motor er vandoor.'
Ondersteund mijn hele theorie weer, een blanke huisvader is minder te vertrouwen op marktplaats dan een willekeurige Marokkaanse naamquote:
Aan de andere kant heb ik hem zo vol.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
We moeten nog bijkomen van je ver-/aankopen
Master of all lurkers en archivaris voor alle Fok! MC pics.quote:
Zit er ook een CV in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef RvLaak het volgende:
Na een hele lange tijd, ook weer ff hier posten. Van het weekend dit ding eindelijk binnen gekregen. Gekocht ivm geen garage & geen mogelijkheid tot garage.
Geïnstalleerd in een half uurtje & mijn motor past er, inclusief topkoffer, in zijn geheel onder. Met ruimte over
Mijn beestje staat vanaf nu dus droog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CV... kun je wel installerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit er ook een CV in.![]()
Geinig ding, zou ik op mijn werk moeten hebben.
We krijgen geen bouwvergunning voor een fietsen/motor/quadstalling.
Nat onderweg vind ik niet zo erg, maar de dingen laten verregenen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht trouwens dat die Chinees een midibike was.![]()
[ afbeelding ]Ja, mooi hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie weten me ook overal te vinden.
Aahhh Arijan is de stiekeme meelezerd in het NH topic natuurlijk!!!
Herken je het stukje weg eigenlijk?
Sowieso schrijf je zo.
Haha, dat zit er dik in de eerste paar keren denk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden van -XX- haar sm sessie
Waar kan je ermee rijden, er zit toch geen kenteken op? Binnenkort naar Lelystad?quote:
Alleen niet loslaten dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef -XX- het volgende:
Haha, dat zit er dik in de eerste paar keren denk!
Aah jullie wilden gewoon meer pics van het monster..quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
We moeten nog bijkomen van je ver-/aankopen
Als het sm seizoen begint wil ik zoveel mogelijk trainingsdagen meepakken in sowieso Lelystad!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar kan je ermee rijden, er zit toch geen kenteken op? Binnenkort naar Lelystad?
[..]
Alleen niet loslaten dan.
Haha, maak eens een lijst van de motoren die je gehad hebt! En geen een vergeten hé.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah jullie wilden gewoon meer pics van het monster..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langzaam kom ik op 1:3 / verhouding vrouw:motor.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:09 schreef -XX- het volgende:
Haha, maak eens een lijst van de motoren die je gehad hebt! En geen een vergeten hé.
Jij slijt minstens twee keer zoveel motoren dan een zeer geliefde player vrouwen doet slijten!
Ik wil wel een keer kijken.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:08 schreef -XX- het volgende:
Als het sm seizoen begint wil ik zoveel mogelijk trainingsdagen meepakken in sowieso Lelystad!!En dan misschien een wedstrijd als het wat gaat!
![]()
En 13 januari ga ik naar Spa met de SM!
Moet er nog wat aan gebeuren of is het starten en goan? Wel een koopje danquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Aah jullie wilden gewoon meer pics van het monster..
Wat doet hijquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden van -XX- haar sm sessie
Starten en goan.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:30 schreef Bunnybeater het volgende:
Moet er nog wat aan gebeuren of is het starten en goan? Wel een koopje dan
Of zijn ze gewoon niet meer waard?
Nice, gezellig!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer kijken.
Errrr 13 januari rijden ze dan alweer.![]()
![]()
Een collega trok zo zijn portomonee en bood 500 euro.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
En hij gaat over 4 weken weg voor 550?
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Martin Damsma, de anderen nog onbekendRayduc en Wimbo. Leuk die bijnamen.
Kijk net ff in de posthistorie van Rayduc om maar een voorbeeld te geven.
[ afbeelding ]
Ze rijden alle drie ZAC.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:29 schreef cageon2 het volgende:
wimbo is oud ZACer die weer mee gaat doen dit seizoen volgens mij, beiden ken ik niet in person.
Nee man, deze maand is "12 motor-rugzakken"quote:Op donderdag 16 december 2010 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
Deze maand in de Motorplus een zeer grondig artikel over elf kettingsprays.
Zeer professioneel werd getest op slijtage, hechtvermogen, corrosiebescherming en kruipvermogen.
Totaal aantal punten 100, de resultaten:
S100 kettingspray wit 100 punten (uitmuntend)
Caramba kettingspray wit 89 punten (uitmuntend)
Procycle kettingspray wit 86 (uitmuntend)
Hein Gericke kettingspray 84 (zeer goed)
Procycle Dry Lube kettingspray 83 (zeer goed)
Polo Dry Lube 82 (zeer goed) (zeer goed)
Castrol chain spray O-R 81 (zeer goed)
Castrol chain lube racing 73 (goed)
Motul Chain Lube Road Racing Plus 70 (goed)
PDL Profi Dry Lube 50 (onvoldoende)
Oh ja mijn pekelbike heeft een cardan.
Hij is van 1 december, en het is nu de maand december.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee man, deze maand is "12 motor-rugzakken"
Mijne vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is van 1 december, en het is nu de maand december.
De nieuwe heb ik nog niet, had gisteren moeten komen. TNT.
quote:[message=18199306,noline]Maddox schreef op 16 december 2010 @ 12:31[/message]:
lol, met dit weer een testrit maken op een 04 zx10r. Ze noemen hem ook wel de widowmaker...
Heb een keertje mogen rijden op zo'n ZX10R kanon, maar was blij toen ik weer op mijn r1 zatIk zou igg rustig gaan rijden, wat dat ding kan je lelijk verrassen.
http://www.motor-forum.nl(...)awasaki-zx10r-1.htmlquote:[message=18206831,noline]DA NEMO schreef op 17 december 2010 @ 08:38[/message]:
je komt dus net van de 25 kw af, en gaat voor een zx-10.
ik rij van af mn 18de en ben nu 24 dus heb ook 25 kw moeten rijden(oficeel).
maar een zx-10 is wel wat anders, ik heb op een fire blade uit 2007 gereden (in 2007) was dus net nieuw en WOW!
behalfe dat je voorzichtig bent met het gas de remmen bijten ook echt!
vergis je daar niet in hoe snel je stil staat of in dit weer je zelf onderuit remt als je dit geweld niet bent gewend!
o ja je zal het vast wel weten maar je banden zullen niet op tempratuur komen![]()
das nog minder grip.
wat ik wil zeggen pas erg goed op, we lezen hier helaas te vaak berichten dat het fout is gegaan!
o en neem schoon ondergoed mee!
(heb respect voor de motor)
GR NEMO!
quote:
Beetje overdreven he, als ik zo naar je foto's kijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag komen de zes valblokkies voor The Ugly witte motor binnen.![]()
Worden ze alleen op het werk bezorgd. (pakket door Polo in drie delen gesplitst)
En WB is nie op het werk nie, zit even thuis, en meer dan dertig cm sneeuw buiten.![]()
Begin van de middag kijken of de auto dat door wil ploegen.![]()
Zo te zien worden de eerste meters ook direct op Cartagena gereden.
Leuk om even aan de motor te wennen tussen al die ZAC en ONK mannen.
Ik ben soms wat enthousiast, maar 20 cm zeker.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Beetje overdreven he, als ik zo naar je foto's kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had begrepen dat de treinen niet rijden... ik blij dat ik vandaag thuis ging werken en aangezien ik geen motor meer heb gaat dat dus niet lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben soms wat enthousiast, maar 20 cm zeker.![]()
[ afbeelding ]
Dus kom maar snel met je duimstokje om het op te meten.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
Want je zal wel geen schuifmaat hebben.![]()
[ afbeelding ]Jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen geen digitale
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik had begrepen dat de treinen niet rijden... ik blij dat ik vandaag thuis ging werken en aangezien ik geen motor meer heb gaat dat dus niet lukken
Ik ben bang dat het geld dan een andere bestemming heeft.. het word dan toch hoog tijd om het huis uit te gaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Bandit met sneeuwketting?
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:fvdpFFp9jVnBxM:http://www.motoren-toeris(...)t.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Als je een Bandit had.![]()
Nog plannen voor volgend seizoen?
Het wordquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het geld dan een andere bestemming heeft.. het word dan toch hoog tijd om het huis uit te gaanstudie moet dan ook klaar zijn
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het geld dan een andere bestemming heeft.. het word dan toch hoog tijd om het huis uit te gaanstudie moet dan ook klaar zijn
lekker boeiendquote:
Nee, maar moet dan genoeg aangeschaft worden, zo groot is mijn spaarrekening nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ga je vrijwilligers werk doen ofzo
VX800 kopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:31 schreef Roderick2085 het volgende:
Nee, maar moet dan genoeg aangeschaft worden, zo groot is mijn spaarrekening niet
Dertig centimeter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Een beetje sneeuw en zelfs de bussen rijden blijkbaar hier niet eens meer... en dan zijn er nog wel speciale busbanen door de hele stad
Blaim de Garmin Nuvi @eerste wilde zwijnenritje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je zou zo de voorrijder geweest kunnen zijn is mijn ervaring
Minimaal, en twee totall los.quote:
2004 model had een terugroepactie met de voorvelg. Maar dan nog brak'ie soms met veel stress.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat is er dan gebeurdwant een velg breekt niet spontaan op een landweggetje, laat staan bij een paar man
Midden in het groepje:quote:Tijdens een ritje met de ZXR-Club kwamen we op een smalle weg een paar auto's tegen waardoor we moesten afremmen. Alleen hadden wat mensen achter me dat wat (te) laat in de gaten.
De ZX-6 schoffelde mij als eerste onderuit, over wat daarna allemaal precies gebeurd is daar lopen de meningen nog een beetje uiteen. Omdat ik als eerste op grond lag heb ik dat ook niet echt meegekregen. Had tijdens het rollen bollen wel in de gaten dat er nog meer onderuit gingen, ze bleven maar komen...........
quote:mijn helm was ook nog gescheurd,denk wel dat ik mijn leven heb te danken aan shoei
quote:De ZX9R ook total loss, ophangpunt van subframe op het frame afgebroken.
Stond later volgens mij te koop onder de noemer van "rijdbare schade"...
quote:Was ook nog op mijn verjaardag.........![]()
Maar ze reden heel netjes hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:17 schreef cageon2 het volgende:
lekker kort op elkaar rijden, niet vooruitkijken en niet vooruit denken, goed idee ja
quote:nee er werd stevig geremd(snelheid was niet hoog)
er is er een tegen battlax aangegleden en ik ben vanachteren aangereden en door gedrukt tegen de zx9r.
vervolgens ben ik over het stuur heen gegaan en heb de voorvork op mijn helm en schouder gekregen.
door het harde remmen en de klap zijn mijn kroonplaat en voorwiel gebroken.
de remschijf was overgens ook gebroken.
verder is het subframe in tweeen gebroken.
en dat met een snelheid tussen de 30 en de 50km/pu
quote:Motorsportfotograaf Ad kievit is ook weer aanwezig tijdens de circuittraining. Wil je er zeker van zijn dat hij mooie fotos van je maakt, geef dan van te voren aan dat je gefotografeerd wil worden door een e-mail te sturen naar adkievit@zonnet.nl of bezoek zijn website www.wegraceinfo.nl. Dan kan Ad er rekening mee houden en extra op je letten voor schitterende fotos.
Tot ziens in Spanje!
Monteren ze ook mijn Power One?quote:Service
De Pirelli race-service is aanwezig, de kosten voor het monteren en balanceren van een band zijn ¤ 10,00 per wiel. Bij aankoop van een nieuwe band zijn de kosten 5,00 euro per wiel.
Pirelli en Metzeler banden zijn ter plaatse te koop tegen zeer gunstige (race)prijzen. De meest voorkomende droogweerbanden en regenbanden in de maten 120/70/17, 180/55/17 en 190/55/17 zijn op voorraad.
Wil je een ander type Pirelli/Metzeler band en/of een speciale maat dan dien je deze uiterlijk 1 week voor aanvang te bestellen via info@trackdays4all.nl.
Daarnaast heeft de race-service veel andere onderdelen bij zich voor de meeste motorfietsen zoals: remblokken, clip-ons, rem-schakelsets, hendels, oliën, laptimers, bandenwarmers, acculaders, benzinekannen, kettingen, tandwielen, kneesliders, kuipruiten, kuipsteunen, etc., etc. Mocht je een schuivertje maken dan kunnen we je meestal wel weer op weg helpen. Het is mogelijk om te betalen met PIN.
Let op !!! Er is geen tankstation aanwezig op het circuit, deze vind je zo'n 5 km verderop in Cartagena, neem dus een jerrycan mee.
***Behalve Rintje.quote:Aanmelden op het circuit
Je kunt je aanmelden op woensdag 5 januari van 10:00u - 20:00u en op donderdag 6 januari van 8:00u - 9:00u in de briefingsruimte onderin de tijdwaarnemingstoren welke aan het eind van de pitstraat staat. De rijders die een pitbox hebben gereserveerd krijgen de sleutel na 19:00u op woensdagavond en mogen hun auto's e.d. op het paddockgedeelte voor de pitbox neerzetten. De rijders die geen pitbox hebben dienen op het andere gedeelte van de paddock te gaan staan. Bij aanmelding wordt bepaald in welke groep je ingedeeld word, krijg je je rijnummer en dien je een aansprakelijkheidsstelling in te vullen en te ondertekenen. Donderdagochtend van 9:00u 9:20u is er een rijderbriefing voor alle Nederlandse & Belgische deelnemers en van 9:20u - 9:40u voor alle Duits- en Engelstalige deelnemers. De briefing wordt gehouden in de briefingsruimte onderin de tijdwaarnemingstoren (waar ook de aanmelding is) en is verplicht voor iedereen !***
Tijdsindeling groepen
1e dagdeel 2e dagdeel
10:00u 10:25u: Groep 1 15:00u 15:20u: Groep 3
10:30u 10:55u: Groep 2 15:25u 15:45u: Groep 1
11:00u 11:25u: Groep 3 15:50u 16:10u: Groep 2
11:30u 11:55u: Groep 1 16:15u 16:35u: Groep 3
12:00u 12:25u: Groep 2 16:40u 17:00u: Groep 1
12:30u 12:55u: Groep 3 17:05u 17:25u: Groep 2
13:00u 13:25u: Groep 1 17:30u - 17:50u: Groep 3
13:30u 13:55u: Groep 2
14:00u - 15:00u Pauze
30 tot 50 men kont jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ze reden heel netjes hoor.
[..]
yupquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Monteren ze ook mijn Power One?
Grapje zeker, dat ze dat zo vermeldenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Mailtje over Cartegena binnen dus!
[..]
***Behalve Rintje.
quote:
Heb ik verzonnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:02 schreef cageon2 het volgende:
Grapje zeker, dat ze dat zo vermelden
Ik vermoed dat de organisatie niet direct in eigen handen is.quote:o en die 25 minuten, is 20min effectieve rijtijd(alhoewel ze wel 5 minuten tussentijd houden.. hmm, zouden ze t voor de verandering goed regelen
)
Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blaim de Garmin Nuvi @eerste wilde zwijnenritje.
Vorig jaar reed ik eens een stuk soepeler op de Kwaak.. ow wacht Navi een keer niet mee.![]()
Ging erom dat de Kwaak 2004 een probleem had. (waarschijnlijk zoals de 2011 nu..)
[ afbeelding ]
[..]
Minimaal, en twee totall los.(gezellig he...
)
Er stak een mooie vrouw over, toen remde de voorrijder, de rest zag het te laat.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het begon met een lief ochtendvorstjeen moet je kijken hoe ze er net bij stond! Heb haar maar even afgedaan met de bezem
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoes?quote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook voor een GS vind ik dat zielig.![]()
Niet eens een ademende hoes trouwens.![]()
Toevallig vanochtend besteld, zwart en nog geen zeven euroquote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoes?Moet ik nog halen bij Polo...
quote:Op zondag 19 december 2010 16:48 schreef Worldbeater het volgende:
Het is hier idd geen zuid Spanje!![]()
Ik ben met de homotas en de kleine op de fiets naar het warme zwembad geweest.
Er kwam verder niemand op het idee...
Dinnetje moest zelf werken.
Draag mij maar weg.quote:
Gisteren verder geen dubbele of enkele orderbevestiging gehad zoals gebruikelijk etc.quote:20/12/10 19:15
we would like to thank you for your order.
You will receive your package which was sent by DHL, with the tracking No '4xxxxxxxxxxxxx' very shortly.
En voorkant..quote:Hinterachse:
Gewindeache an der Mutter durchschieben, mit den Pads gegeneinander festdrehen.
Einde tekst.quote:Vorderachse:
Gewindeache an der Mutter durchschieben, mit den Pads gegeneinander festdrehen.
Welcome back.quote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
avond
weer eens terug van de wintersport
Je hebt wel wat met Polo's ehquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welcome back.Je kan hier gewoon doorgoan.
Net terug van dinnetjes auto uitbouwen, die kwam zelf niet meer uit het parkeervak.
De auto staat nu een kilometer verderop, want de lage sportieve banden en het standaard Polo GTI spoilerpakketje werken niet echt goed in de te hoge sneeuw. Koppelingetje ook redelijk verbrand. Ruikt nie lekker nie.
Alleen jammer van dat achterlicht verder @ WB all alone duwwerk in het donker.
Had ook alweer ruim een uur moeten maffen enzo.
waar danquote:
zoek alleen nog iets meer bergquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welcome back.Je kan hier gewoon doorgoan.
Ah.quote:
Ja het is maar ONK met Arie Vos etc. Amateurs.quote:
quote:
Pcies!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah.![]()
![]()
[..]
Ja het is maar ONK met Arie Vos etc. Amateurs.![]()
De reden dat je geen drifts ziet is dezelfde reden waarom ze zo vroeg op het gas gaan, namelijk de grens van de grip al opzoeken op bijna max hellingshoek, dan kan je het aanvoelen en tegen die rand van de grip probeer je te blijven zitten. Naarmate je hellingshoek kleiner wordt neem je grip kwadratisch toe ofzo iets, waardoor je dus steeds meer en sneller gas kan geven.quote:Ik vond de motor wel aardig fel op het gas gezet worden, van niks naar vol open.
Wreed geluid.![]()
Mr. Zonnebank zie je idd nog even een bruine broek halen.![]()
Ik had nog wel wat driften verwacht op dit niveau.
Heb er wel eens naast de baan gestaan, das best vet om ze zo hard door het weiland te zien crossenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
Deze is ook wel leuk met die dubbele cam.En Hengelo..
Uitstapje in het gras is weer wat minder.
Maar beter ga ik snel eens Cartagena bekijken.
Laatste stukje tekst.. volgens mij is er sprake van een verwisseling.quote:Hallo Allemaal,
Jullie zijn de deelnemers aan de persoonlijke videobegeleiding eerste week januari op Cartagena.
Wij hebben er veel zin in, jullie vast ook, de sneeuw en kou ontvluchten naar de Spaanse zon.
Al sinds enkele jaren zijn we bezig met persoonlijke videobegeleiding op de circuitevenementen van Road Race Promotion (Trackdays4all).
Vorig jaar is in samenwerking met Nederlands topcoureur Barry Veneman het concept vernieuwdt.
Dit bleek gelijk het eerste jaar een succesformule, veel deelnemers hebben vorig jaar met veel plezier een heel leerzame cursus gevolgd.
Mede door dit succes blijkt de eerste videotraining in 2011 barstensvol te zitten.
Om die reden willen we al vooruit veel zaken voorbereiden, onder andere de dagindeling.
In totaal hebben we tot nu toe 13 deelnemers, waarvan er meerdere 4 dagen begeleiding geboekt hebben.
Wij begrijpen dat vaak iedereen direct de eerste dag de begeleiding wil.
We hopen dat jullie begrijpen dat het in ieders belang over meerdere dagen verspreid dient te worden.
Vorig jaar hebben we bij meerdaagse evenementen ervaren, dat het zeker geen nadelen heeft om pas de tweede of de derde dag de cursus te volgen. Met name de rijders met circuitervaring hebben de eerste dagen rustig de tijd om te acclimatiseren, de baan te leren kennen en weer te wennen aan de motor.
En daarna een dag cursus om alles bij te spijkeren en dan nog een of twee dagen het zelf in praktijk brengen.
Vanzelfsprekend proberen we te voorkomen dat je de laatste dag pas de cursus krijgt en dit moet lukken met een goede voorbereiding.
(dit verhaal gaat vanzelfsprekend niet op voor degene die vier dagen geboekt hebben).
Ons idee is, om de rijders met de meeste ervaring de derde dag laten te beginnen.
De rijders met totaal geen ervaring de eerste dag, wat er tussen in zit de tweede dag.
Van slechts twee deelnemers hebben we de tijden, Bart Pepijn en Rob van Tiel.
Aan de tijden te zien al behoorlijk ervaring, dus zij waarschijnlijk de derde dag.
Tiel kan natuurlijk ook een voornaam zijn ehquote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laatste stukje tekst.. volgens mij is er sprake van een verwisseling.
Maar in het WSBK zie je de motoren wat meer bewegen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:30 schreef cageon2 het volgende:
De reden dat je geen drifts ziet is dezelfde reden waarom ze zo vroeg op het gas gaan, namelijk de grens van de grip al opzoeken op bijna max hellingshoek, dan kan je het aanvoelen en tegen die rand van de grip probeer je te blijven zitten. Naarmate je hellingshoek kleiner wordt neem je grip kwadratisch toe ofzo iets, waardoor je dus steeds meer en sneller gas kan geven.
Mailtje verzonden en al antwoord.quote:
Gewoon 15 seconden sneller dan mijn tijd op Assen dit jaar.quote:
ZX12R.quote:
Jammer dat de site het niet meer doet.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Alsof je tegen Donald Duck zit te kijken
Het verschil is ook maar 2 tot 4 seconden ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar in het WSBK zie je de motoren wat meer bewegen.
Deze manier van rijden ziet er zo eenvoudig uit. (maar is het niet)
quote:[..]
Mailtje verzonden en al antwoord.![]()
[..]
Gewoon 15 seconden sneller dan mijn tijd op Assen dit jaar.
Ja euh... andere motor, betere conditie (toen gekneusde voet + al moe na drie rondjes).. top bandjes...
Het is dat de rest geen tijden heeft ingegeven, heb de organisatie laten weten dat die allemaal dik onder de twee minuten rijden.
99.99% van de mensen vind 2 tot 4 seconden geen groot verschil.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef cageon2 het volgende:
Het verschil is ook maar 2 tot 4 seconden ofzo![]()
en dan te bedenken dat die van het WSBK niet elk weekend op Assen rijden.
Ja wel bij TLRBoy een hele dag thuis geweest met de eerste TLR.quote:Optimistdenk dat het wel kan schelen idd
als je maar lol hebt daar! Ben erg benieuwd hoe je het daar hebt.
Weet niet of je TLRBoy kent, die loopt/rijd ook mee/rond daar gok ik.
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:22 schreef cageon2 het volgende:
[..]
die met die bruine streep in zijn pak bij het uitkomen van de bult
quote:Still alive and kicking.
Wel behoorlijk gekneusd en een paar ribben gescheurd nadat mijn maand oude TENERE me van zijn rug afgeworpen heeft boven op de Mendolo pas.
Motor Totall en ego weer behoorlijjk gedeukt.
Toch mag ik niet klagen want een ander heeft 2 weken op de intensive care gelegen in Innsbruck nadat ook hij van de weg raakte.
Gelukkig is hij nu weer buiten levensgevaar en terug naar Nederland gebracht.
Was een bewogen week Dolomieten.
quote:Hello, Mr..
The parcel no. for you: xx.30013.xxxx 3 (13.12.2010/ Gabel- und Schwingenschützer Kawasaki ZX-10 R ab 2008)
xx.30013.xxxx x (13.12.2010/ Sturzpad-Kit Kawasaki ZX-10 R 2008 bis 2010)
xx.30013.6xxx x (07.12.2010/ Bremsbeläge + Racinghandschuh + Öl)
And parcel no. xx.30013.6xx x is sending out on the 20.12.2010, the weather is
not so well. So the delivery can take more time, happy christmas for you!
Best regards
Your POLO Team
P.S.: GP Sportstiefel black/white 43 + Brustelement schwarz L will come in 2
weeks to NL.
quote:
quote:Nieuw uit de MotoGP en WK Superbike !!!
Alle coureurs rijden er al mee.
Beschermt je ribben, middenrif en longen bij een valpartij.
quote:Net als ik / Bazziek.
Prima, lekker vakantie nu. Hoe is het met iedereen hier? Nog druk aan het rijden?quote:
Voor 45 euro hoef je het niet te laten, misschien wel wat voor nieuwe ns kleding met deze tijden, anti steek/spuit etcquote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Één van de laatste ontwikkelingen op het gebied van veiligheid.![]()
http://www.race-shop.nl/i(...)ce-lite-borstpantser
[..]
[ afbeelding ]
Troy Corser vertelde dit jaar dat iedereen er eentje moet, hij was gevallen, en de borstprotector door de impact helemaal doordemidden.Zonder protector was het anders afgelopen.
Vooral dat rijden valt vies tegenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
Prima, lekker vakantie nu. Hoe is het met iedereen hier? Nog druk aan het rijden?
Zo nu al bijgelezen.quote:
Anti steek/NS kleding.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:14 schreef Geerd het volgende:
Voor 45 euro hoef je het niet te laten, misschien wel wat voor nieuwe ns kleding met deze tijden, anti steek/spuit etc
quote:Paddock stands voor + achter
Beetje gereedschap (niet veel, oa voor achterwielwissel)
2 Jerrycans (tanken kan niet op circuit!)
Achterwiel met nieuwe band
Kistje met Crashonderdelen (steps etc.)
Overall
Rugprotector
Helm
Laarzen
Stoeltje
Verlengkabel + Bandenwarmers
Slot+kabel
Motordekhoes
Spanbanden en Racetape om het goed aan de motor te verpakken.
Preciesquote:Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zou gewoon de kuipen er af schroeven, nergens voor nodig. Power genoeg die ZXR
Haar haar wappert net zo hard als dat van Rossiequote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ZX12R.![]()
[..]
Jammer dat de site het niet meer doet.
http://oneliterduceater.com/
Had iemand ook op zijn TLR staan.
[ afbeelding ]
Goed opgelet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Haar haar wappert net zo hard als dat van Rossie
tevens stuurt ze naar links tijdens een dragracequote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed opgelet.
De motorlaarzen vind ik ook wel mooi.
Het is dat ik niet van voetfetish hou.![]()
Aja, de dichtheid van het water is ook anders, maar het blijft een bijzondere meid en gelukte shop.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
tevens stuurt ze naar links tijdens een dragraceik zeg fotoshop
![]()
![]()
![]()
Dat is natuurlijk heel persoonlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:19 schreef -XX- het volgende:
Ik wil van de week even een rugprotector aanschaffen...
Welk merk zit lekker en is niet te prijzig???
quote:
quote:
Tja als je geen motor hebt dan boeit dat niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:36 schreef Roderick2085 het volgende:
10min gelul over een rugprotector
Prettige kerstdagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit happens, de tweede dag op Cartagena heb ik ook video begeleiding.quote:
wtf...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe kan je een motor toetakelen?
http://link.marktplaats.nl/406973199
Zit ff te kijken voor een streetfighter.
Daar moet een verlengde achterbrug op.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe kan je een motor toetakelen?
http://link.marktplaats.nl/406973199
Zit ff te kijken voor een streetfighter.
Had je toen drugs gebruikt ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 02:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
zomfg...
Al heb k wel ooit getracht om een gat in de uitlaat tijdelijk te dichten met een stuk spijkerstof. Ik snapte niet waarom de auto's achter me seinden, pas toen ik ver vooruit reed en geen lichten in mijn spiegel zag, snapte ik wat er aan de hand was.
Nu ik geen koplampen in mijn spiegel zag, waren het oranje lichtjes. Oranje lichtjes afkomstig van mijn uitlaat, de spijkerstof was al nagenoeg compleet weggebrand! 5 lagen stof
![]()
!
Ja ik dacht dat brand niet zo snelquote:Op maandag 27 december 2010 18:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had je toen drugs gebruikt ofzoSpijkerstof
Mijn eerste sleutelactie op het gebied van motorfietsen was de voorvorkolie van de Jawa verversen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik dacht dat brand niet zo snelwehehe. Ik was nog noob
Ja? Kan je dat nog herinneren?quote:Op maandag 27 december 2010 22:20 schreef Den_Haag het volgende:
avond. Zie zelf een foto van de dagen dat ik nog eens op de motor zat
Wat ben je ook een motorslet hé!quote:Op maandag 27 december 2010 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu ff zonder energie de valdoppen op de voorvork en achter monteren.
Schuurtje is buitentemperatuur, lekker dus.
Donderdag moet de motor op transport.
Dus kort weekje.(liever ook de olie verversen, remblokken en vloeistof vernieuwen
)
Ik moet dringend straf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zit WB in Spanje, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag circuitrijden.![]()
Dus de motor krijgt alles terug wat ik erin stop.![]()
![]()
Cool spul.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
wb nog even snel dit?
http://www.nanocam.nl/Producten/5/NANO/1
Zeker, maar ik ben niet tevreden over de passing, dus toch maar busjes gedraaid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:59 schreef cageon2 het volgende:
gewoon wat van die draadstang afbeunen met de slijptol.. niks aan t handje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou het monteerde net als de brandweer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is symptoombestrijding WB. Doe wat aan de oorzaak
quote:Vandaag aan de zxr gesleuteld, man man wat een grafbak!ZXR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat doet dat kleine meisje op sokken buiten?![]()
![]()
Vandaag ook even bobbins en kuipbusjes uitgetekend want wat er nu allemaal half zat was niks
Nou goed foto's de we voor 2 maanden terug al gezien hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks berucht bij de beste coureur van NL.quote:Cc: Barry Veneman <veneman@hotmail.com>
Onderwerpen: videobegeleiding
Grootte: 18 kB
quote:13.12.10 20:05 Hours
DE
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
13.12.10 18:47 Hours
Krefeld, DE
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
14.12.10 01:31 Hours
Köln, DE
The international shipment has been processed in the export parcel center
14.12.10 01:46 Hours
Köln, DE
The shipment is being transported to the destination country
14.12.10 20:37 Hours
NL
The shipment has arrived in the destination country
14.12.10 20:38 Hours
NL
The shipment is being processed in the delivery depot
27.12.10 22:19 Hours
NL
The shipment is being processed in the delivery depot
Mooi werk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uhm. Morgen remmen, koppeling (bijna geen niveau zichtbaarKoppelt met lucht?
! Tijdelijk tankje maken en dan als de andere uitlaat er is synchroon stellen.
Oja en wat kappen lijmen want niet alles was meer in originele staat
Koppelen met lucht zal in ieder geval wel niet, veel vloeistof heb je niet nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja dat dacht ik ook.. Maar hij wilde er toch nog even naar kijken. Oja en een scottoiler + xenon en meer fratsen.
Mja misschien zat er nog wat lucht in ondanks het afzuigen met de Mytivac.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niveau was pas zichtbaar bij rechtop staan vd motor, en dan nihilScottoiler had ie nog liggen
CP heeft dus zo goed als sex met haar gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ze post mee n het Nijmegen topic
quote:diekooi schreef op 28 december 2010 @ 14:53:
1000cc v-twin staan niet bekend om hun gebruiksvriendelijkheid. waar een vier in lijn 4 kleine klappen maakt. zet een v-twin het er in een klap op. ook vanaf lage toerentallen. waardoor een highsider geen onbekend ongeval is met die machines.
En k vergat nog een FZR600, ER6, VTR 250, GSX600F en SV650 en nog erger een GS te noemen in mijn rijtjequote:Nou nou nou niet meteen zo overdrijven. Een 4 cil is gewoon een mak schaap vergeleken met een 2 cil Wel eens op gereden of alleen praatjes napraten?
Heb nu zelf op een Street Triple R 675 , Speed Triple 955 , ZX9R en een Monster S4R gereden. Van allemaal was de duc echt het leukste! Daarna de Speed, dan de Street en daarna de ZX9R.
ZX9R gaat hard maar de beleving is lang niet zo leuk als met ene twin. Je moet echt hoge toeren rijden voordat het leuk word, een twin is in de stad ook al leuk.
Een highsider komt niet alleen door koppel op lage toeren hoor, komt meer bji kijken maar het voornaamste zit in je rechterhand. Ongeacht 1 2 3 4 of 6 cil.
ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:51 schreef cageon2 het volgende:
reageer je nou op diekooi, of wat![]()
anyways, WB, have fun!! verwacht een Groots verslag bij terug komst
klopt ookquote:Op woensdag 29 december 2010 01:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Meneer denkt dat je meteen 1000 twin bij de eerste beste bocht een highsider krijgt
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
CP heeft dus zo goed als sex met haar gehad.
En dat meisje uit Nijmegen bijnaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moest het toch even ordenenDit zijn de motoren waar k op gereden heb beginnend met de leukste:
1. Ducati Monster S4 1000
2. Triumph Speed Triple 955
3. Triumph Street Triple R 675
4. Suzuki SV650
5. Kawasaki ZX9R
6. Kawasaki ER6
7. Suzuki GS500
8. Honda XR250 (SM)
9. Yamaha FZR600
10. Kawasaki ER5
11. Suzuki GSX600F
12. Honda VTR 250
vergeet ik toch helemaal de 2009quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef cageon2 het volgende:
Lijstjes! in praktisch willekeurige volgorde
TL1000R
VTR SP1
SV1000
SV650
NTV650
RMZ450
XT600
Fazer 600
CBR1000RR
CBR600RR
CBR600F
DT125
KTM LC4 400 SM
KTM LC2 125 SM
KTM EXC525 SM
KX125
GS500
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Sinds CP zijn lijstje heeft gepost is WB nog aan het typen
o, dan de CB1 er ook nog bijquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ook lesmotor en proefrit motoren meerekenen eh
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
En de hellingshoek stelt trouwens niet zo veel voor he. Doet me denken aan deze foto van mij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ohwja dan transalp erbij, op de snelweg, ja je mag wel harder hoor, volgas 120 sneller wou die nietquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ook lesmotor en proefrit motoren meerekenen eh
Lijstje is zonder net zo groot als iedereen bij elkaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook lesmotor en proefrit motoren meerekenen eh
Transalpquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohwja dan transalp erbij, op de snelweg, ja je mag wel harder hoor, volgas 120 sneller wou die niet
Eefde Jan Te Pas/ofzo, rij liever zelf naar zutphen ipv 15 min en terug om daar beetje rond te knallenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Transalpwaar heb je gelest?
Ik wil niet ruilen maar er mag wat afquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nog schoon 70 kg aan de haakIs een vriend van me, zijn zxr fixxen we
Ik ga niet graag op foto's
En Barry Veneman staat steeds als cc ontvanger in de mailtjes.quote:
Handvast overdreven? Dus niet vast?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoezo gat in men uitlaatHandvast was nog overdreven
jaja vandaag weer bijzondere dingen tegen gekomen
[ afbeelding ]
6 x < handvast en 2 uhm ,ja.. los mag je het wel noemen alquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Handvast overdreven? Dus niet vast?Of juist heel vast.
![]()
Ik dacht (ook) al dat er op de cilinder een uitlaatpakking lekte. Na enig nadenken later.
Ga je die nog lassen?![]()
(wat heeft'ie gekocht? RVS?
)
Oh ik keek al tegen die uitlaat op, die gaat vast moeilijk los.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
6 x < handvast en 2 uhm ,ja.. los mag je het wel noemen alWordt niet meer gelast, 2 middelste bochten gaan misschien als donor dienen voor de GS
Hjij heeft nog niks gekocht, geld was op
![]()
Zo te zien zijn alle pakkingen er nog wel
[ afbeelding ]
Van links bedoel je, of kijk ik weer ergens anders naarquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goed ingespoten voordat we em los gingen makenWat dus niet nodig was
Beetje roestige bouten. Mja behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Oh wacht nu zie ik het ook.. De 2e van links / 3e van rechtsHoop dat het meevalt allemaal.. Krijg je ook als de boel niet goed vast zit he
![]()
Ik Voskamp.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eefde Jan Te Pas/ofzo, rij liever zelf naar zutphen ipv 15 min en terug om daar beetje rond te knallen
:^quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef Geerd het volgende:
Van links bedoel je, of kijk ik weer ergens anders naar
Of het huismerk van de Aldi.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Met 3 bussen Isostar was je er ook geweest
En compleet verleerd?quote:
Ja in ongeveer zo'n gootje zat mijn achterband vast vanmiddag.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)motor-100-euro-.html
Vast, ze heeft een stapje teruggedaan van de Superstock 1000 naar de Supersport 600.quote:
Ik hoop dat ze idd heel terugkomt.quote:Ziet er kickuh uit WB! Lijkt me een brute fiets, ga ik die nog een keer zien dit jaar?
Superstock 1000quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vast, ze heeft een stapje teruggedaan van de Superstock 1000 naar de Supersport 600.
Ik hoorde het van een afstandje allemaal, iedereen kleefde gelijk aan'r vast.
Cool ga jij rijden.![]()
(ze was met pappa en de bloedmooie 675 kwam uit een bus van Startwin
)
dat was niet wat ik insinueerdequote:[..]
Ik hoop dat ze idd heel terugkomt.
Blijft een geweldige tijd toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef cageon2 het volgende:
Superstock 1000Dan mag ze wel wat harder rijden dan 1:51 op het oude assen...
![]()
Hoe heet ze
Maar ik wel.quote:dat was niet wat ik insinueerde
Woensdag om 7.00 stijgen we op met Transavia.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef cageon2 het volgende:
zeker respectabele tijd![]()
Dit jaar ga ik voor een 1:49 / 1:48
Wanneer vertrek je pcies
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef Den_Haag het volgende:
Succes WB!!
Goede jaarwisseling allemaal alvast
http://www.ins-racing.nl/quote:
Dat schreeuwt om een setje Heidenau Snowtec op de reservewielen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm net moest ik nog even de deur uit. Doorgaande wegen was belabberd opgevroren ijzel... Gas geven en hij begon gewoon te sp innen rechtuit
Toppunt was het opzij stappen van de achterkant terwijl hij op stationair reedLeuk zon aflopende weg naar de zijkant
quote:De pekelrit van t jaar. En als WB dan zegt "be there" dan be je ook there. En je houdt er wel rekening mee dat WB niet op tijd is, maar dat ie helemaal niet komt is toch wel errug disappointing
Enniewee, we stonden dus 5 man sterk bij de Mac, allemaal in blijde afwachting van het arriveren van de host van vandaag en zelfs toen t ging regenen hielden we de moed erin. De meesten hadden al even niet gereden dus zin genoeg. Kopje koffie dan maar en toen kwam t slechte nieuws.
Maar zelfs daar werden we niet door uit t veld geslagen. Er werd spontaan geimproviseerd. Er was iemand bekend in de omgeving, in ieder geval genoeg om ons een rondje Spijkernisser achterland kado te doen. Rommel op de weg viel uiteindelijk reuze mee en echt heel erg koud was t ook niet dus t is toch nog een lekker ritje geworden.
Allemaal bedankt voor t gezelschap en in t bijzonder meneer V-strom voor t voorrijden en meneer Gladius voor de koffie . Ben ook zo lekker in namen onthouden.
Lamzakquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
Ook in 2011 geen tijd om te rijden..
[..]
lamme takquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
Ook in 2011 geen tijd om te rijden..
[..]
laffe herderquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Worldbeater het volgende:
Ook in 2011 geen tijd om te rijden..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |