Maakt de uitdrukking "Alle kleuren van de regenboog" wel simpeler, ik ben voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
goffur dude ,met zo'n visie krijg je een regenboog nog zwart wit
Ik meende dat dat vooral bij het oosten hoorde, hoe wel met al dat bier hier snap ik het ook weer nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noorderlingen zijn toch ook vrij nuchter?
Oeh, jaaa, verschuil je achter 'de gebruiken van je volk'quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat?
Waarom zou ik eten gaan maken als ik net gegeten heb?
Sorry, ik ben een noorderling, wij zijn wat realistischer dan de rest van Nederland.
Hier is het antwoord op de vraag:"Hoe gaat het?" niet "Goed" maar eerder:"Ik mag niet klagen, het kan minder."
disciplinerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat werkt tot de helft en dan gaat het weer over de vloer
Ja, daarop ben ik dan weer een uitzondering.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je nog een half uurquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, over een half uur moet ik weg.
Mijn eitje ookquote:
Het is een gave.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE, DJEEZ JIJ MAAKT EEN VROLIJK KONIJNTJE NOG AAN HUILEN
ik zou gaan verhuizenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daarop ben ik dan weer een uitzondering.
op m'n mobiel moet ik de hele tijd vernieuwen, en dan weer een eind scrollen, zien dat er niks nieuws staat, vernieuwen en een eind scrollen, zien dat er Iets staat, bericht typen, posten en scrollen, etc, etcquote:
Je moet gewoon overal heel lang wachten, mensen die irritant duwen en alles. Je kent het welquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel hier, anders wordt het nog drukker
Maar je hebt nuchter en nuchterquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee! Je zag iets positief in!quote:
ja watquote:
Ik duw gewoon terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet gewoon overal heel lang wachten, mensen die irritant duwen en alles. Je kent het wel
Nee, mijn leven is al één grote vloek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee! Je zag iets positief in!
Ik zou dat eerder een vloek noemen namelijk
leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaat dat aankomend voorjaar ook gebeuren.
dat is gewoon chantagequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat![]()
wil je een koekje? eerst alles net opruimen![]()
wat boos doen, ga maar even op de gang af koelen, kun je nu weer netjes en lief doen?
krijgen we een kusje ok
Ja, ik beuk ook vaak terug. Nou, dan gaan we over een half uurtjequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik duw gewoon terugEn ik heb geduld
Dus, wanneer gaan we cadeautjes uitzoeken?
![]()
want jij werkt ook voor niks?quote:
Blijkbaar niet, want je hebt een gavequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is al één grote vloek.
als je op de naam klikt van de persoon die als laatste gepost hebt in het topic, ga je rechtstreeks naar die postquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
op m'n mobiel moet ik de hele tijd vernieuwen, en dan weer een eind scrollen, zien dat er niks nieuws staat, vernieuwen en een eind scrollen, zien dat er Iets staat, bericht typen, posten en scrollen, etc, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |