spuit 11quote:
quote:
het gaat nog wel lekker rustig vandaagquote:
http://www.kookwinkel.nl/informatie/oldenhofzwolle.aspquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ja, 5 echt?
zohee, en ik dacht dat ik overdreef met 3
ohjaaa, die serviesdingen zijn ook van Oldenhofquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.kookwinkel.nl/informatie/oldenhofzwolle.asp
wtf koken jullie zoveel ofzo
ja bizar heequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohjaaa, die serviesdingen zijn ook van Oldenhof
en dan hebben we nog veel meer andere kookwinkelsquote:
Heul ziek?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef Ferb het volgende:
[..]
Was van de week heul ziek maar 't gaat nu beter![]()
Voor de rest gaat 't ook prima![]()
En met u?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef PeZu het volgende:
ik ga eens bellen waar mijn ouders blijven, ik zou een speciale burostoel krijgen en die mensen zijn altijd vroeger dan vroeg, een skijken of zie niet ergens de bocht uit zijn geslipt in hun race wagen
nou ik wou gaan experimenteren met de choco fontein om te kijken of ik iets kon toevoegen aan de choco (lees tolber)quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan hebben we nog veel meer andere kookwinkels
wat eten we vanavond?
Ferbozatiequote:
mijn moeder is zoals gewoonlijk weer eens aan het winkelenquote:
uhoh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
nou ik wou gaan experimenteren met de choco fontein om te kijken of ik iets kon toevoegen aan de choco (lees tolber)![]()
en ik wou konijnebout gaan bakken
nee hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn moeder is zoals gewoonlijk weer eens aan het winkelen![]()
ik maar wachten![]()
stommies
wat uhoh?quote:
maar gelukkig zijn ze nog heelquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn moeder is zoals gewoonlijk weer eens aan het winkelen![]()
ik maar wachten![]()
stommies
ik geloof dat ik mijn zusje en kinderen hoorde dus ik weet niet of mijn pa nog heel isquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar gelukkig zijn ze nog heel
nog in pratende staat dan tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mijn zusje en kinderen hoorde dus ik weet niet of mijn pa nog heel is
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah, volgende week twee begrafenissen op één dag
ja je mag ook eend hoor, of haas, of hertenrug steakquote:
Balen van je armquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, kutMn arm is echt mega stijf, vooral mn schouder..
Nouja, ben wel wat pijn gewend enzo, maar hoop dat ik morgen nog een beetje kan werken, dat het dan wat beter voelt.
[..]
Trev![]()
Mooi!
[..]
Hey meid!![]()
Lekker heIs goeeed
![]()
Hihi.
quote:
Wat lief van je mamsquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah goed!
we kunnen er eindelijk weer aan beginnen..
jurk is uitgezocht en 7 april mag ik em eindelijk weer aan..
mama heeft de jurk betaald
deze week een save-the date kaart maken(ontwerpen) en daarna trouwkaarten klussen.. zo spannend!!
Ferb!quote:
ik denk in comateuze toestand op de bankquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nog in pratende staat dan toch
doe dan maar eend..quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je mag ook eend hoor, of haas, of hertenrug steak![]()
het zijn wildweken bij pezu atm
wie nam er dan op?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk in comateuze toestand op de bank
haha eend welquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe dan maar eend..
wilde PeZu?
mijn ma, die is aan het winkelen, zo te horen met mijn zus en kinderen, mijn vader zal denk ik op de bank liggen te snurkenquote:
Ik heb een gebakken eitje met kaasquote:
Ik bak ze meestal met hamquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een gebakken eitje met kaas![]()
Daar is ie wel, ons koffiemelkwolkjequote:
Ohee, kom je hier naartoe?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
ooh ik moet zo gaan helpen bij iemand waarvan de woonkamer er nu ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
en niet meer weet waar hij moet beginnen
maar ik zweep hem in en paar uur naar een schoon huis
nee deze had geen naamquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah, volgende week twee begrafenissen op één dag
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
ooh ik moet zo gaan helpen bij iemand waarvan de woonkamer er nu ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
en niet meer weet waar hij moet beginnen
maar ik zweep hem in en paar uur naar een schoon huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |