Da's liefquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
Gister speciaal de buuf een bedankje gebracht voor het altijd aanpakken van de post en oppassen op Whoopjemijn SeSa pakketje wordt aangepakt
Ze is liefquote:
Hier nog niet dan zou ik wel met foto's komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
Is er nog nergens een pakketje binnen?
Die is normaal. Gewoon hard.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar zitten wel echt risico's aan he. Het risico is aanwezig dat ze de sluitspier raken. Hoe is zijn ontlasting? Als de ontlasting erg zacht is dan kan het ook voorkomen dat ze de klieren niet goed zelf leeg drukken.
Bij Elco zijn ze verwijderd toen hij nog geen jaar was en nadat we echt alles hebben geprobeerd, inclusief een homeopathisch arts. En Duursema heeft ons zelfs aangeraden om het in Utrecht (geloof ik) te laten doen. Omdat hij het niet zo vaak doet.
uhu. Ben sowieso volgende week in drenthe, dan trek ik Shirley wel ff aan dr broek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, da's ook niks Qwea. Goed informeren dus.
Jaquote:
Ik heb hem net opquote:
Nou, misschien in jouw hotel. Die koffie bij mij was niet te zuipenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
In Egypte hadden ze lekker koffie bij het ontbijt, was volgens mij ook gewoon filterkoffie, niet uit een automaat of nespresso/senseo/menstruno/hoealdieapparatenookmogenheten. Maar 't was lekker iig
Ik heb nog niks!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik kreeg m'n pakje afgelopen week al
Heb je nog van die arabische koffie op? Van die hele dikke prut in zo'n klein glaasje?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, misschien in jouw hotel. Die koffie bij mij was niet te zuipenEr zat gelukkig wel een segafredo in het centrumpje, dus daar af en toe een cappuccino gehaald
Beide nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je nog van die arabische koffie op? Van die hele dikke prut in zo'n klein glaasje?
En watergepijpt?
Haha wij hebben 't daar 2x gedaan, een keer echt in zo'n Egyptisch koffiezaakje (daar ook die koffie op), en een keer bij het hotel. Maar dat laatste was echt niet al te best, moest zogenaamd ook een fruitsmaak zijn, maar je proefde het amper, dan is het echt smerigquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beide nietLaatste al genoeg gedaan bij vrienden
En dat vraag je aan iemand die ging duiken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je nog van die arabische koffie op? Van die hele dikke prut in zo'n klein glaasje?
En watergepijpt?
Ik doe meequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maarehhh wie doen er nou allemaal wel en niet mee met SeSa, heeft Tombo er geen wiki van gemaakt?
Vertelquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe meeen ik zeg lekker niet hoe ver ik ben!
Tombolafan (Organisator), Pagan, Ynske, Strega, Bamba, Ingetje79, Muis006, DanseMacabre, Ferrari_Rood, Cat22, Maes, Dizzy-Miss-Lizzy, JJH, Ml-etje, DeZwabber, Goodbyequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maarehhh wie doen er nou allemaal wel en niet mee met SeSa, heeft Tombo er geen wiki van gemaakt?
Een soort sleutelclub.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Belana het volgende:
wasda Sesa?
mogge mensen! lekker uitgeslapen!
Ik zou Noes nog eens komen showen hier, dus bij deze, mijn puppy
[ afbeelding ]
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Belana het volgende:
wasda Sesa?
mogge mensen! lekker uitgeslapen!
Ik zou Noes nog eens komen showen hier, dus bij deze, mijn puppy
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |