Da's liefquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
Gister speciaal de buuf een bedankje gebracht voor het altijd aanpakken van de post en oppassen op Whoopjemijn SeSa pakketje wordt aangepakt
Ze is liefquote:
Hier nog niet dan zou ik wel met foto's komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
Is er nog nergens een pakketje binnen?
Die is normaal. Gewoon hard.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar zitten wel echt risico's aan he. Het risico is aanwezig dat ze de sluitspier raken. Hoe is zijn ontlasting? Als de ontlasting erg zacht is dan kan het ook voorkomen dat ze de klieren niet goed zelf leeg drukken.
Bij Elco zijn ze verwijderd toen hij nog geen jaar was en nadat we echt alles hebben geprobeerd, inclusief een homeopathisch arts. En Duursema heeft ons zelfs aangeraden om het in Utrecht (geloof ik) te laten doen. Omdat hij het niet zo vaak doet.
uhu. Ben sowieso volgende week in drenthe, dan trek ik Shirley wel ff aan dr broek.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, da's ook niks Qwea. Goed informeren dus.
Jaquote:
Ik heb hem net opquote:
Nou, misschien in jouw hotel. Die koffie bij mij was niet te zuipenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
In Egypte hadden ze lekker koffie bij het ontbijt, was volgens mij ook gewoon filterkoffie, niet uit een automaat of nespresso/senseo/menstruno/hoealdieapparatenookmogenheten. Maar 't was lekker iig
Ik heb nog niks!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik kreeg m'n pakje afgelopen week al
Heb je nog van die arabische koffie op? Van die hele dikke prut in zo'n klein glaasje?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, misschien in jouw hotel. Die koffie bij mij was niet te zuipenEr zat gelukkig wel een segafredo in het centrumpje, dus daar af en toe een cappuccino gehaald
Beide nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je nog van die arabische koffie op? Van die hele dikke prut in zo'n klein glaasje?
En watergepijpt?
Haha wij hebben 't daar 2x gedaan, een keer echt in zo'n Egyptisch koffiezaakje (daar ook die koffie op), en een keer bij het hotel. Maar dat laatste was echt niet al te best, moest zogenaamd ook een fruitsmaak zijn, maar je proefde het amper, dan is het echt smerigquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beide nietLaatste al genoeg gedaan bij vrienden
En dat vraag je aan iemand die ging duiken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je nog van die arabische koffie op? Van die hele dikke prut in zo'n klein glaasje?
En watergepijpt?
Ik doe meequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maarehhh wie doen er nou allemaal wel en niet mee met SeSa, heeft Tombo er geen wiki van gemaakt?
Vertelquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe meeen ik zeg lekker niet hoe ver ik ben!
Tombolafan (Organisator), Pagan, Ynske, Strega, Bamba, Ingetje79, Muis006, DanseMacabre, Ferrari_Rood, Cat22, Maes, Dizzy-Miss-Lizzy, JJH, Ml-etje, DeZwabber, Goodbyequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maarehhh wie doen er nou allemaal wel en niet mee met SeSa, heeft Tombo er geen wiki van gemaakt?
Een soort sleutelclub.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Belana het volgende:
wasda Sesa?
mogge mensen! lekker uitgeslapen!
Ik zou Noes nog eens komen showen hier, dus bij deze, mijn puppy
[ afbeelding ]
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Belana het volgende:
wasda Sesa?
mogge mensen! lekker uitgeslapen!
Ik zou Noes nog eens komen showen hier, dus bij deze, mijn puppy
[ afbeelding ]
ah ja, vandaar al dat tettenvergelijk hier, ik snap hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Swingersclubje, op initiatief van Tombola
Precies, er moet natuurlijk wel een beetje een pikorde (hihi) ontstaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:02 schreef Belana het volgende:
[..]
ah ja, vandaar al dat tettenvergelijk hier, ik snap het
whahahahahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, er moet natuurlijk wel een beetje een pikorde (hihi) ontstaan
Turbo jonguh! KUT!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
BeebieNoes![]()
Muizel![]()
Ik moet ook nog douchen en fatsoenlijk aankleden, daarna TurboBoodschappies doen en daarna kerstzooi van zolder proberen te krijgen
Da's DieDjee Paul Elstak man, KUTquote:
Jaaaaaaaahquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's DieDjee Paul Elstak man, KUT
Op Heppie Hardcore ga je toch nie hakkuh Kutquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaaaaaaaahOp het nieuwjaarsfeest van m'n werk komt die Shaydie, die altijd z'n zangeres was.
Hakkuh jonguh
Hij was net even weg.. en kroop toen weer terug. The dwama.quote:
Succes daarmee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
BeebieNoes![]()
Muizel![]()
Ik moet ook nog douchen en fatsoenlijk aankleden, daarna TurboBoodschappies doen en daarna kerstzooi van zolder proberen te krijgen
7 graden? Acherrum.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hier heeft er eentje een nieuwe favo plek. Op de vensterbank, boven de verwarming. Is ook echt pas sinds wij op vakantie warenMisschien heeft het er wat mee te maken dat het maar 7 graden in huis was toen we terugkwamen van vakantie. Is ze stiekem nog steeds koud van binnen
![]()
[ afbeelding ]
Ikke niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben we trouwens serieus SeSa-stress?
JAAAA!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou echt wel es naaar zo'n 90's party willen waar ze alleen dit soort meuk draaien
Ik ga met Oud & Nieuwquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou echt wel es naaar zo'n 90's party willen waar ze alleen dit soort meuk draaien
Oh dan ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
BeebieNoes![]()
Muizel![]()
Kom ook gewoon beidequote:
Ll trakteert?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom ook gewoon beide
[ afbeelding ]
Ben nog nooit geweest, alhoewel het een befaamd concept schijnt te zijn dat We All love...
www.wealllove.com , ze staan er ook de hele randstad mee door in diverse discotheken
The A-Teamquote:UNOMODO presenteert in samenwerking met Radio Veronica maandelijks verschillende edities van WE ALL LOVE 80s & 90s. Begonnen in Off Corso Rotterdam, is WE ALL LOVE 80s & 90s de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bijna legendarisch feest, met steevast een uitverkocht huis. Waan jezelf terug in de tijd met de meest geweldige hits en beelden uit de jaren 80 en 90 in een stijlvol aangeklede locatie.
WE ALL LOVE 80s & 90s neemt je mee terug naar de tijd van Baywatch, Jiskefet, The A-Team, Flodder, Dirty Dancing, Pippi Langkous en natuurlijk Bassie & Adriaan !! Tijdens elke editie van WE ALL LOVE 80s & 90s nemen de beste DJs plaats achter de draaitafels om een super feest te verzorgen met alle danceable hits uit de charts van de jaren 80 en 90. De VJs zullen je verrassen met alle legendarische filmmomenten.
Hert klinkt wel heel erg leuk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The A-Team
Flodder
Films uit die tijd
Lijkt me helemaal enigquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The A-Team
Flodder
Films uit die tijd
Tis ook weleens in de Effenaar zie ik net.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hert klinkt wel heel erg leuk.![]()
Maar damn zo'n end uit de buurt.
Zij woont in Wijchenquote:
Nee man, pas sinds de zomervakantiequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Naja das toch ook niet heel gek als ze pas zo kort bij elkaar zijn?
En als zij in Wijchen woont kan ze toch wel komen logeren?
Of zijn ze nog niet zo ver
Jawelquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Naja das toch ook niet heel gek als ze pas zo kort bij elkaar zijn?
En als zij in Wijchen woont kan ze toch wel komen logeren?
Of zijn ze nog niet zo ver
Jaag gewoon die puberts weg, en bouw je eigen 80s en 90s party. Met Sjarrel Laaggeluid en Mentale Theoquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Huissen, Wijchen, Malden, Mook![]()
Hier hadden we ieder jaar O&N feest in de zaal van de kroeg en meneer I. was DieDjee.
Dat was ook altijd helemaal supergezellig, maar helaas is de kroeg overgenomen en komen er nu alleen nog maar kutpubertjes
Ik ben een ouwe alto hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef Belana het volgende:
ow ik pas hier niet zo tussen geloof ik
Ik ben een ouwe punkerd
Dat klinkt eerder alsof hij bang is voor de reacties van z'n vriendenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawelen tis ook niet gek, ik vind het alleen apart dat hij het al aankondigd met 'ik zit onder de plak'
Dat klinkt nou niet echt alsof je het leuk vindt.
En terechtquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt eerder alsof hij bang is voor de reacties van z'n vrienden
Ik ben van de jaren '70-muziek, ik winquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef Belana het volgende:
ow ik pas hier niet zo tussen geloof ik
Ik ben een ouwe punkerd
Nee jij verliest big timequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben van de jaren '70-muziek, ik win
Nietes, we hebben er een juke-box vol meequote:
Hier int durp wordt ieder jaar "de stappers van toen" georganiseerd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
In de 80s / begin 90s is verder ook hoop goeie muziek gemaaktEn wat Ing zegt, al die dance / happy hardcore uit die tijd is gewoon nostalgie
Ik vind het misschien nu nog wel mooier dan toen...
Toen mocht ik nog niet uit enzo
Stekeltjes en dan zo'n prachtigquote:
Heb ik ooit ook gehad op de lagere schoolquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stekeltjes en dan zo'n prachtigmatje in je nek?
quote:
Pleur op das een jongenskapsel toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook gehad op de lagere school
Sweet Smoke, Hawkwind, Iron Butterfly, Rare Earth, Led Zeppelin, Pink Floyd, noem maar op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben van de jaren '70-muziek, ik win
Wait wutquote:Vader (47) castreert 57-jarige vriend van 17-jarige dochter
BIELEFELD - Een 47-jarige vader heeft de 57-jarige vriend van zijn 17-jarige dochter gecastreerd.
De man in het Duitse Bielefeld was ten einde raad. Hij was naar de politie geweest om aangifte te doen, maar de politie kon de man niet helpen omdat de 57-jarige man officieel niets strafbaar deed. Hij besloot toen met twee kompanen de testikels van de 57-jarige man eraf te snijden. De vader heeft zelf de politie gebeld.
yep!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs wel es een hanekam gehad, en jij?
Waar is DeZwabber als je hem nodig hebt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
portomonnee kwijt, niemand de deur uit!
ja ik zat ook altijd in van die donkere blowholen niet te blowenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Belana het volgende:
ik ging in die tijd alleen maar naar jongerencentra, punkbandjes kijken, het hele house gebeuren ging langs mij heen. soms deden we wel eens een house avond, hilarisch was dat
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja ik zat ook altijd in van die donkere blowholen niet te blowen![]()
Het ging pas een beetje over toen ik naar Engeland ging op mn 23e na mn studie geloof ik![]()
Want daar werd ik aupair bij hele nette mensen![]()
Vanaf mn 12e droeg ik alleen nog maar zwart eigenlijk. Das wel blijven plakken
OMGquote:
Ik ben gestopt met harenverven een jaar of 5 geleden, omdat het echt helemaal aan gort wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef Belana het volgende:
[..]I love you even more
Ik verf mijn haar nog steeds blauwzwart
verder ben ik wel "gewoner" geworden ja, dat vind ik ook wel normaal, maar dat punkerdje zal altijd in me blijven zitten
opstandig anarchistje zeg maar
hier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waar is DeZwabber als je hem nodig hebt!
daar begon het bij mij ook meequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef oh-oh het volgende:
Mijn oudere nicht waar ik altijd mee ging stappen die liep dr psies zo bij, die was ook helemaal Smiths en Cure fan en zo
ik kan niet wachten tot ik dat ook mag gaan doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:58 schreef Belana het volgende:
mijn vent komt zo thuis van zijn 1e motorrijles, ben benieuwd!
en dan gaan we maar eens wat aan boodschappen doen en kerstperikelen
Minder geld uitgevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik dat ook mag gaan doen![]()
maar sparen gaat langzaam
Als jij je B rijbewijs al hebt en geregeld autorijd is het halen van je A makkelijker. Deelnemen aan het verkeer is dan al wat meer routine geworden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik dat ook mag gaan doen![]()
maar sparen gaat langzaam
jupquote:
ja maar dan duurt het nog tien jaar voor ik geld genoeg heb voor beidenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als jij je B rijbewijs al hebt en geregeld autorijd is het halen van je A makkelijker. Deelnemen aan het verkeer is dan al wat meer routine geworden.
Verrek, ik dacht dat jij B al had. My Bad!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar dan duurt het nog tien jaar voor ik geld genoeg heb voor beiden
meer geld verdienen danquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup
maar ik ga al helemaal niet meer uit, dus afgezien van de paar platen die ik eens in de zoveel tijd haal, tja
en daar stop ik voorlopig ook al mee, want mijn muur is vol
ik heb ooit wel gelest, kreeg mijn rijbewijs voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat jij B al had. My Bad!
foto!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik kreeg m'n pakje afgelopen week al
nee heb alleen een insiders pakketje mogen ontvangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier nog niet dan zou ik wel met foto's komen
Had Yns niet al iets of was dat van OUD?
Oh dan kan je wel ff doorsparen ja, rijbewijs halen in NL blijft asociaal duur, je kan tegenwoordig zo tussen de 2k en 3k uittrekken voor je Bquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ooit wel gelest, kreeg mijn rijbewijs voor m'n verjaardag
(nouja, kreeg, de dag na mijn verjaardag was mijn spaarrekening leeg)
en dat is toen afgekapt omdat ik niet zelfstandig geld over kon maken naar het cbr voor het theorieexamen (want mijn vader had vanwege een rare ing constructie de volmacht over mijn rekening) en mijn vader deed moeilijk
Volgens mij zijn dat geen TNT-medewerkers maar vaak zelfstandigen met een turkenbusje die door TNT ingehuurd worden...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
misschien denken sommige pakketdiensten dat ze ook mochten staken
uhuh, en dan heb ik m'n B, en dan heb ik nog geen auto, kan ik daar weer jaren voor sparenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan kan je wel ff doorsparen ja, rijbewijs halen in NL blijft asociaal duur, je kan tegenwoordig zo tussen de 2k en 3k uittrekken voor je B
Ik was aupair, ik was gevlucht omdat ik na 3 jaar stopte met studerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef Belana het volgende:
nou hij is terug en het was nog best pittig
oh-oh wat deed je in Engeland?
ahquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was aupair, ik was gevlucht omdat ik na 3 jaar stopte met studeren
ja, en dan nog een helm en pak en motorquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef Belana het volgende:
motorrijbewijs komt hier op zo'n 1100 euro denk ik, das AVB, AVD en theorie
Tjah je zou wel voor je A kunnen gaan zonder dat je veel ervaring met autorijden hebt. Maar wat Pagan al zegt, dan kost je dat wss wel weer wat extra lessen gewoon omdat je niet gewend bent te rijden en je dus wat inzicht en ervaring mist.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en dan heb ik m'n B, en dan heb ik nog geen auto, kan ik daar weer jaren voor sparen
terwijl ik veel liever motor rijd, ik heb nu toch niets aan een auto
en ik ging net stoppen met geld uitgevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef Pagan het volgende:
@Zwabber. Klaus Schuze - Big in Japan is nu ook in Europa uitgegeven, inclusief DVD. Als je van Schulze en sequencers houdt een aanrader.
Bij mompelmompel is hij best voordelig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik ging net stoppen met geld uitgeven![]()
*zo eventjes gaat kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |