?quote:
Wat zijn dit voor kanker opmerkingen?quote:
Ja grappig hè? "Milf? Dat ken ik niet, dat ga ik vanavond eens op internet opzoeken"quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb 2 min gekeken naar powned en daar kwamhet in voor, maar dat waren toch de PS kandidaten?
Stel je niet zo aan php.. Weekend weet je wel??quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor kanker opmerkingen?
Weet je wat beffen biffen en boffen is?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja grappig hè? "Milf? Dat ken ik niet, dat ga ik vanavond eens op internet opzoeken"
Nee, je zit vaag te doen tegen mij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan php.. Weekend weet je wel??
Die is toch niet ZO lastig??quote:
Ik doe alleen aan beffen, denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weet je wat beffen biffen en boffen is?
Volgens mij wist ze dat wel want ze reageerde nogal gepikeerd op de de vraag van Rutger. Maar wat een lachebekjes zegquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja grappig hè? "Milf? Dat ken ik niet, dat ga ik vanavond eens op internet opzoeken"
Beffen is de vagina likken, biffen de kont, boffen is het als jequote:Op zaterdag 11 december 2010 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan beffen, denk ik
Bah, ik wil alleen maar gepepen worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan beffen, denk ik
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Beffen is de vagina likken, biffen de kont, boffen is het als je
niet hoeft te biffen.
Tis wel zoquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bah, ik wil alleen maar gepepen worden.
Hij bedoelde WILDEquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik had jequote:Op zaterdag 11 december 2010 03:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is toch niet ZO lastig??
gemist. Maar dat doe ik niet. Mijn grootvader heeft zich altijd schuldig gevoeld dat ie niet meer tegen de NSB gedaan heeft dan de deur in hun gezicht dicht smijten als ze met "Volk en Vaderland" langs kwamen.quote:
Dus wel ontvangen maar niet geven!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je
[..]
gemist. Maar dat doe ik niet. Mijn grootvader heeft zich altijd schuldig gevoeld dat ie niet meer tegen de NSB gedaan heeft dan de deur in hun gezicht dicht smijten als ze met "Volk en Vaderland" langs kwamen.
HIER heeft het geen zin..quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had je
[..]
gemist. Maar dat doe ik niet. Mijn grootvader heeft zich altijd schuldig gevoeld dat ie niet meer tegen de NSB gedaan heeft dan de deur in hun gezicht dicht smijten als ze met "Volk en Vaderland" langs kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |