Mogguh Pietquote:Op zondag 12 december 2010 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, tijd voor een bakkie. Goedemorgen!
quote:Politieke pers kiest politicus van het jaar
DEN HAAG - Wie is in de ogen van de parlementaire pers de beste politicus van 2010? Die vraag wordt zondagmiddag beantwoord op NOS Radio 1, tevens de organisator van de jaarlijkse verkiezing.
Genomineerd voor de prijs zijn Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV), Maxime Verhagen (CDA), Emile Roemer (SP) en Ab Klink (CDA). In de categorie 'politiek talent van 2010' zijn voorgedragen: Henk Bleker (CDA), Wouter Koolmees (D66), Jesse Klaver (GroenLinks), Elbert Dijkgraaf (SGP) en Metin Çelik (PvdA).
De uitzending van het NOS Radio 1 Journaal, tussen 12 en 13 uur, komt voor de gelegenheid uit de oude vergaderzaal in de Tweede Kamer. De uitzending is ook live te volgen via internet: www.politiek24.nl.
Voor jou dan de koffie en de krant (economische katern)quote:Op zondag 12 december 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een peuk, dat zou by far het ranzigste moment van de dag zijn.
quote:De steenrijke Britse zakenman Richard Branson gaat een dag aan de slag op een vlucht van AirAsia als resultaat van een verloren weddenschap met miljardair Tony Fernandes. De twee mannen wedden wiens formule 1-team dit jaar als hoogste zou eindigen. De verliezer moest in een vliegtuig van de ander als 'stewardess' gaan werken.
"Het is bevestigd, 21 februari 2011 maakt Richard Branson deel uit van de crew van AirAsia, twitterde Fernandes zaterdagavond. De Brit zal op een vlucht van Londen naar Kuala Lumpur compleet met make-up, hoge hakken en de reguliere werkkleding voor dames onder meer drankjes serveren en de toiletten schoonmaken. De tickets voor de vlucht worden geveild voor een goed doel.
Fernandes team Lotus behaalde dit jaar betere resultaten dan het door Branson gesponsorde team Virgin Racing, alhoewel ze beiden nul punten behaalden.
quote:Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen. Koffie op.
Zo, naar de verjaardag van Noekie
Geef ze een extra kusje van mijquote:Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef CarOnline het volgende:
Goeiemorgen. Koffie op.
Zo, naar de verjaardag van Noekie
bijna iedereenquote:Op zondag 12 december 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
Iedereen in de ban van Boardwalk.
Goedemorgen met koffie verkeerd.
Misschien kent Caro wel een Noekie en is die wél jarig.quote:Op zondag 12 december 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus CarO zit ons een beetje in 't ootje te nemen, wat een boefje.
quote:Op zondag 12 december 2010 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit ik gister Bob uit te leggen hoe ie crappy bestanden kan voorkomen (Boardwalk empire), heb ik zelf een set aan mp4-shit binnengehengeld.
Joh, elke dag feest, Gefeliciteerd Noekquote:Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:
dus Noek is helemaal niet jarig, schaam je Noek
Caro melden NU
![]()
quote:Parlementair journalisten hebben zondag VVD-leider en premier Mark Rutte verkozen tot beste politicus van dit jaar. Hij liet Maxime Verhagen (CDA) en Geert Wilders (PVV) achter zich.
De verkiezing was georganiseerd door het NOS Radio 1-Journaal. Vorig jaar was de prijs voor D66-leider Alexander Pechtold.
Emile Roemer (SP) en Ab Klink (CDA) sleepten respectievelijk de vierde en vijfde plaats in de wacht.
ja dat is waar, nou oke, HieperdePiep en Hoera voor Noek.quote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Joh, elke dag feest, Gefeliciteerd Noek![]()
[ afbeelding ]
Moet je 1x op 't kruisje klikken, anders krijg je 'm tot in den eeuwigheid.quote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Noek het volgende:
Waarom krijg ik sinds gisteren steeds een pm notificatie?
Ben Stevie niet.![]()
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?quote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je 1x op 't kruisje klikken, anders krijg je 'm tot in den eeuwigheid.
Of je hebt elke dag PM, dat kan natuurlijk ook.
Ja klopt, ik had 't ookquote:Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?
Het is gloria hieria.
in masantis leeejooo!!!quote:Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?
Het is gloria hieria.
Masantis leeejooo???quote:Op zondag 12 december 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
in masantis leeejooo!!!
Da's geen limburgs maar de tekst van een christenliedje volgens iemand van 4.
Het is irritant, die pm meldingen. En je krijgt ook nog eens zo'n balkje bovenin het scherm met dat je een pm hebt. Dus nu heb je DRIE aanwijzingen dat je een pm hebt.
Gewoon alleen die gele envelopjes waren zo feestelijk, dat is nu verpest.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
dus nu op mijn knieen lopen zuigen ppfftttt
Gewoon bovenaan is mooi zat, FOK!fanboy.quote:Op zondag 12 december 2010 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat je bij iedere post zag dat je een pm had vond ik dan weer overkill. Maar ja, dat vonden jullie vast heul handig.
ja nee ach wat zal ik zeggenquote:
Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Masantis leeejooo???![]()
Leuk hè, christelijk onderwijs. 30 jaar later en hij weet er jack shit meer van, alle liedjes zijn dan overgenomen door HARDCORE!!!![]()
quote:
Zekers! Lekkere degradatiepot.quote:Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je al klaar voor de lokale topper Gert?
Oh, en ik dacht dat mijn hoofd vol zat met onzin. Sterkte!quote:Op zondag 12 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
sterker nog, ben het al weer zat dat gefacebook, elk spel en advertentie gaat er met je complete profiel vandoor.
Een tijdje gefarmtowned kreeg ik opeens een hele stapel bedankjes van m'n farmvrienden voor een link (voor free gifts) die ik nooit gestuurd heb.
Vervolgens uitgelegd dat het verstandig is daar met enige regelmaat je password te veranderen
Of je herinnert je enkel nog die liedjes en zingt ze dan ook op elk moment van de dag.quote:Op zondag 12 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen.
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig.quote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Dat Facebook al lekte voordat Wikileaks was uitgevonden
Nog lange nie!quote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig.
Dat is nóg erger!quote:Op zondag 12 december 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je herinnert je enkel nog die liedjes en zingt ze dan ook op elk moment van de dag.
Mijn voorland, ben ik bang.
Je hebt daar geen vermeende privacy, dus wees behoedzaam met je informatie. Dat geldt overigens ook voor de rest van internet. Verder daar veel plezier maken en er zijn leuke applicatiesquote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig.
quote:Verwarring over toerist in Somalië
MOGADISHU - De eerste toerist die Somalië sinds lange tijd heeft bezocht, had grote problemen om als zodanig te worden geaccepteerd. Dat meldde vrijdag het Franse persbureau AFP, dat de man heeft waargenomen in het centrum van Mogadishu.
Werknemers op het vliegveld van Mogadishu geloofden niet dat de 41-jarige Canadees Mike Spencer Bown voor de bezienswaardigheden of stranden kwam. Tot vier keer toe poogden ze de in hun ogen gestoorde man terug in het vliegtuig te manoeuvreren. Hij hield echter voet bij stuk. Toen wilden de Somalische gastheren ''de eerste toerist'' bij de Afrikaanse vredesmacht dumpen, maar dat plan mislukte.
Bown, die al 160 landen heeft bezocht, verbleef uiteindelijk twee dagen in een zwaar bewaakt hotel in Mogadishu. In grote delen van Somalië heerst sinds 1991 een uiterst gewelddadige anarchie. (ANP)
Oh, wat stom. Dan verander ik over een tijd wel mijn paswoord. Thanks Bb.quote:Op zondag 12 december 2010 14:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je hebt daar geen vermeende privacy, dus wees behoedzaam met je informatie. Dat geldt overigens ook voor de rest van internet. Verder daar veel plezier maken en er zijn leuke applicaties.
Uit eigen ervaring en wat ik erover gelezen heb adviseer ik je om, om het half jaar je password te veranderen. Vooral als je het leuk vindt daar veel van verschillende applicaties gebruik te maken.
Ik stond toch vreemd te kijkendat mijn account opeens gebruikt werd om spam te versturen.
Heb je ook al in OUD gekeken?quote:Op zondag 12 december 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer weer, heeft iemand nog wat van Leandra gehoord, of alles goed gaat en hoe het met de baby is, vind zo vreemd we horen maar niks enzo.
Leandra heeft gisteren toch nog in OUD gepost?quote:Op zondag 12 december 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik vraag het nog maar een keer weer, heeft iemand nog wat van Leandra gehoord, of alles goed gaat en hoe het met de baby is, vind zo vreemd we horen maar niks enzo.
De arrogantie zal binnenkort de kop wel weer opsteken.quote:Op zondag 12 december 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
0-1
Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
nou gelukkig, maar ze heeft alleen gister daar ff gepost en in Disana haar topic,jammer, want maakte me een beetje druk, ze kan ook als ze in bed ligt met laptop hier even neerzetten hoe het ging.quote:Op zondag 12 december 2010 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met Lea gaat 't prima, zie hierrrrrr
kreeg van Pietje de link, ja had ik ff niet aan gedacht daar te kijken.quote:
Echt he?? Wij moesten iedere maandagmorgen een psalmvers uit ons hoofd kunnen opdreunen en o wee als je met je rapport thuis kwam en je had geen 10 voor dat onderdeel en geen 8 voor gedrag en vlijt! Denk dat ik bijna alle kerstgezangen nog zo kan meezingen. Glohohohohohohohohohohohohohohohoriaaaaaaaaaaaaaaa. In Masantis leeejoooquote:Op zondag 12 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je even op het bebietjes topic kijken, volgens mij staat daar een kort berichtje van haar. Ze zal met zo een vers borelinske misschien nog geen tijd en energie hebben om (veel) te internetten.quote:Op zondag 12 december 2010 14:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb nog wel een Kruimeldief voor jequote:Op zondag 12 december 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
ben druk doosje kerstkransjes gevallen net, met van die balletjes enzo erop, dus nu op mijn knieen lopen zuigen ppfftttt en dat op de zondag. Maar draai mooie dvd ondertussen van marvin.![]()
Ik denk dat kleutertje Gert Gloria in excelsis Deo loopt te galmenquote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt he?? Wij moesten iedere maandagmorgen een psalmvers uit ons hoofd kunnen opdreunen en o wee als je met je rapport thuis kwam en je had geen 10 voor dat onderdeel en geen 8 voor gedrag en vlijt! Denk dat ik bijna alle kerstgezangen nog zo kan meezingen. Glohohohohohohohohohohohohohohohoriaaaaaaaaaaaaaaa. In Masantis leeejooo![]()
En aan het eind van de dienst het "Ere zij God", kwam geen eind aan dat lied voor mijn gevoel.
Klopt, dat probeert-ie. Niet dat het hem al iets zegt of zo, maar dat hoeft ook niet. Lekker zingen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik denk dat kleutertje Gert Gloria in excelsis Deo loopt te galmen![]()
hier heb ie de tekst, ken je toch lekker meegalmen![]()
is leuk voor de kleine![]()
huh spuitje ???quote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, dat probeert-ie. Niet dat het hem al iets zegt of zo, maar dat hoeft ook niet. Lekker zingen.
Verder is het geen strenge school hoor spuitje, en psalmen uit het hoofd leren is er helemáál niet bij.
Noek, wat zei ik nou! Ga eens heel gauw gelijk maken!
Je weet wat er anders uit 020 komt hè. Gebral.
Ik reageer op drie posts in totaal, waarvan een van haar. WEL OPLETTEN HE!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |