Moet je 1x op 't kruisje klikken, anders krijg je 'm tot in den eeuwigheid.quote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Noek het volgende:
Waarom krijg ik sinds gisteren steeds een pm notificatie?
Ben Stevie niet.![]()
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?quote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je 1x op 't kruisje klikken, anders krijg je 'm tot in den eeuwigheid.
Of je hebt elke dag PM, dat kan natuurlijk ook.
Ja klopt, ik had 't ookquote:Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?
Het is gloria hieria.
in masantis leeejooo!!!quote:Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?
Het is gloria hieria.
Masantis leeejooo???quote:Op zondag 12 december 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
in masantis leeejooo!!!
Da's geen limburgs maar de tekst van een christenliedje volgens iemand van 4.
Het is irritant, die pm meldingen. En je krijgt ook nog eens zo'n balkje bovenin het scherm met dat je een pm hebt. Dus nu heb je DRIE aanwijzingen dat je een pm hebt.
Gewoon alleen die gele envelopjes waren zo feestelijk, dat is nu verpest.
quote:Op zondag 12 december 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
dus nu op mijn knieen lopen zuigen ppfftttt
Gewoon bovenaan is mooi zat, FOK!fanboy.quote:Op zondag 12 december 2010 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat je bij iedere post zag dat je een pm had vond ik dan weer overkill. Maar ja, dat vonden jullie vast heul handig.
ja nee ach wat zal ik zeggenquote:
Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Masantis leeejooo???![]()
Leuk hè, christelijk onderwijs. 30 jaar later en hij weet er jack shit meer van, alle liedjes zijn dan overgenomen door HARDCORE!!!![]()
quote:
Zekers! Lekkere degradatiepot.quote:Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je al klaar voor de lokale topper Gert?
Oh, en ik dacht dat mijn hoofd vol zat met onzin. Sterkte!quote:Op zondag 12 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
sterker nog, ben het al weer zat dat gefacebook, elk spel en advertentie gaat er met je complete profiel vandoor.
Een tijdje gefarmtowned kreeg ik opeens een hele stapel bedankjes van m'n farmvrienden voor een link (voor free gifts) die ik nooit gestuurd heb.
Vervolgens uitgelegd dat het verstandig is daar met enige regelmaat je password te veranderen
Of je herinnert je enkel nog die liedjes en zingt ze dan ook op elk moment van de dag.quote:Op zondag 12 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:
Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen.
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig.quote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Dat Facebook al lekte voordat Wikileaks was uitgevonden
Nog lange nie!quote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig.
Dat is nóg erger!quote:Op zondag 12 december 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je herinnert je enkel nog die liedjes en zingt ze dan ook op elk moment van de dag.
Mijn voorland, ben ik bang.
Je hebt daar geen vermeende privacy, dus wees behoedzaam met je informatie. Dat geldt overigens ook voor de rest van internet. Verder daar veel plezier maken en er zijn leuke applicatiesquote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig.
quote:Verwarring over toerist in Somalië
MOGADISHU - De eerste toerist die Somalië sinds lange tijd heeft bezocht, had grote problemen om als zodanig te worden geaccepteerd. Dat meldde vrijdag het Franse persbureau AFP, dat de man heeft waargenomen in het centrum van Mogadishu.
Werknemers op het vliegveld van Mogadishu geloofden niet dat de 41-jarige Canadees Mike Spencer Bown voor de bezienswaardigheden of stranden kwam. Tot vier keer toe poogden ze de in hun ogen gestoorde man terug in het vliegtuig te manoeuvreren. Hij hield echter voet bij stuk. Toen wilden de Somalische gastheren ''de eerste toerist'' bij de Afrikaanse vredesmacht dumpen, maar dat plan mislukte.
Bown, die al 160 landen heeft bezocht, verbleef uiteindelijk twee dagen in een zwaar bewaakt hotel in Mogadishu. In grote delen van Somalië heerst sinds 1991 een uiterst gewelddadige anarchie. (ANP)
Oh, wat stom. Dan verander ik over een tijd wel mijn paswoord. Thanks Bb.quote:Op zondag 12 december 2010 14:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je hebt daar geen vermeende privacy, dus wees behoedzaam met je informatie. Dat geldt overigens ook voor de rest van internet. Verder daar veel plezier maken en er zijn leuke applicaties.
Uit eigen ervaring en wat ik erover gelezen heb adviseer ik je om, om het half jaar je password te veranderen. Vooral als je het leuk vindt daar veel van verschillende applicaties gebruik te maken.
Ik stond toch vreemd te kijkendat mijn account opeens gebruikt werd om spam te versturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |