abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89831034
Waarom krijg ik sinds gisteren steeds een pm notificatie?
Ben Stevie niet. :( 8-)
Go hard or go home
pi_89831261
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef Noek het volgende:
Waarom krijg ik sinds gisteren steeds een pm notificatie?
Ben Stevie niet. :( 8-)
Moet je 1x op 't kruisje klikken, anders krijg je 'm tot in den eeuwigheid.

Of je hebt elke dag PM, dat kan natuurlijk ook.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_89831312
O Pietje, hier nog een vriendinnetje voor je ^O^

Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_89831338
quote:
6s.gif Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Moet je 1x op 't kruisje klikken, anders krijg je 'm tot in den eeuwigheid.

Of je hebt elke dag PM, dat kan natuurlijk ook.
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?
Het is gloria hieria. :D
Go hard or go home
pi_89831343
_O-

Heb je ook facebook?
pi_89831395
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
Soms klik ik op het kruisje en dan verschijnt de pop up aan de andere kant van het scherm. Ik vind het stom en het is sinds gisteren maar dat mag ik zeker niet zeggen hè, Pieter?
Ja klopt, ik had 't ook w/. Heb je opeens 't gevoel een tenniswedstrijd te kijken met zo'n brede monitor. Goede voor de nek!
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 13:47:35 #187
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89831411
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Noek het volgende:

[..]

in masantis leeejooo!!!
Da's geen limburgs maar de tekst van een christenliedje volgens iemand van 4. ;)

Het is irritant, die pm meldingen. En je krijgt ook nog eens zo'n balkje bovenin het scherm met dat je een pm hebt. Dus nu heb je DRIE aanwijzingen dat je een pm hebt. :')
Gewoon alleen die gele envelopjes waren zo feestelijk, dat is nu verpest. }:|
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_89831447
Dat je bij iedere post zag dat je een pm had vond ik dan weer overkill. Maar ja, dat vonden jullie vast heul handig.
pi_89831532
ben druk doosje kerstkransjes gevallen net, met van die balletjes enzo erop, dus nu op mijn knieen lopen zuigen ppfftttt en dat op de zondag. Maar draai mooie dvd ondertussen van marvin. *O*
Speciaal voor onze jarige job Noek.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89831560
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:47 schreef Gert het volgende:

in masantis leeejooo!!!
Da's geen limburgs maar de tekst van een christenliedje volgens iemand van 4. ;)

Het is irritant, die pm meldingen. En je krijgt ook nog eens zo'n balkje bovenin het scherm met dat je een pm hebt. Dus nu heb je DRIE aanwijzingen dat je een pm hebt. :')
Gewoon alleen die gele envelopjes waren zo feestelijk, dat is nu verpest. }:|
Masantis leeejooo??? :D
Leuk hè, christelijk onderwijs. 30 jaar later en hij weet er jack shit meer van, alle liedjes zijn dan overgenomen door HARDCORE!!! w/

Wel drie hè, kan ik nu nooit meer zeggen."Oh echt?? Ik heb je hele pm niet gezien!! Nah, kan dat hè??" ;(
Go hard or go home
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 13:52:35 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89831567
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
dus nu op mijn knieen lopen zuigen ppfftttt
:)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_89831571
quote:
6s.gif Op zondag 12 december 2010 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat je bij iedere post zag dat je een pm had vond ik dan weer overkill. Maar ja, dat vonden jullie vast heul handig.
Gewoon bovenaan is mooi zat, FOK!fanboy.
Go hard or go home
pi_89831581
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Gert het volgende:

[..]

:Y) ^O^ :Y
Go hard or go home
pi_89831620
Zit je al klaar voor de lokale topper Gert? *O*
pi_89831644
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Gert het volgende:

[..]

ja nee ach wat zal ik zeggen :P hahah stofzuigen bedoel ik hoor. :(
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 13:55:33 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89831656
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Noek het volgende:

[..]

Masantis leeejooo??? :D
Leuk hè, christelijk onderwijs. 30 jaar later en hij weet er jack shit meer van, alle liedjes zijn dan overgenomen door HARDCORE!!! w/

Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen. -O-
pi_89831679
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
_O-

Heb je ook facebook?
~:) sterker nog, ben het al weer zat dat gefacebook, elk spel en advertentie gaat er met je complete profiel vandoor.
Een tijdje gefarmtowned kreeg ik opeens een hele stapel bedankjes van m'n farmvrienden voor een link (voor free gifts) die ik nooit gestuurd heb.
Vervolgens uitgelegd dat het verstandig is daar met enige regelmaat je password te veranderen :7
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 13:56:43 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89831685
quote:
19s.gif Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je al klaar voor de lokale topper Gert? *O*
Zekers! Lekkere degradatiepot. :9

De huidige wedstrijd is al meteen bij de 0-1 uit gegaan. :')
pi_89831816
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet dus hè. Ik zing ze zo nog mee. Dat wordt im Kopf gekerft en vergeet je pas weer tegen de tijd dat je in het bejaardenhuis luiers moet gaan dragen. -O-
Oh, en ik dacht dat mijn hoofd vol zat met onzin. Sterkte! :*
Go hard or go home
pi_89831835
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef BobdeStreamer het volgende:

~:) sterker nog, ben het al weer zat dat gefacebook, elk spel en advertentie gaat er met je complete profiel vandoor.
Een tijdje gefarmtowned kreeg ik opeens een hele stapel bedankjes van m'n farmvrienden voor een link (voor free gifts) die ik nooit gestuurd heb.
Vervolgens uitgelegd dat het verstandig is daar met enige regelmaat je password te veranderen :7
Waar heb je het over?
Go hard or go home
  zondag 12 december 2010 @ 14:02:25 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89831873
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:55 schreef Gert het volgende:

Of je herinnert je enkel nog die liedjes en zingt ze dan ook op elk moment van de dag.
Mijn voorland, ben ik bang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89831904
quote:
11s.gif Op zondag 12 december 2010 14:01 schreef Noek het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Dat Facebook al lekte voordat Wikileaks was uitgevonden :*
pi_89831934
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Dat Facebook al lekte voordat Wikileaks was uitgevonden :*
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig. :'(
Go hard or go home
  zondag 12 december 2010 @ 14:05:47 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89831988
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Noek het volgende:
Moet ik dan mijn facebook op gaan zeggen want ik zit er nog maar net op en Pietje nu ook. Nu wordt het pas echt gezellig. :'(
Nog lange nie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 14:06:41 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89832016
quote:
9s.gif Op zondag 12 december 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of je herinnert je enkel nog die liedjes en zingt ze dan ook op elk moment van de dag.
Mijn voorland, ben ik bang.
Dat is nóg erger!
Met zo'n blije kristen smile! Tijdens het eten (brinta), met volle mond, scheten latend. :o
pi_89832337
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef Noek het volgende:

[..]

Je hebt daar geen vermeende privacy, dus wees behoedzaam met je informatie. Dat geldt overigens ook voor de rest van internet. Verder daar veel plezier maken en er zijn leuke applicaties *O* .
Uit eigen ervaring en wat ik erover gelezen heb adviseer ik je om, om het half jaar je password te veranderen. Vooral als je het leuk vindt daar veel van verschillende applicaties gebruik te maken.

Ik stond toch vreemd te kijken :? dat mijn account opeens gebruikt werd om spam te versturen.
  Moderator zondag 12 december 2010 @ 14:22:33 #207
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89832551
quote:
Verwarring over toerist in Somalië

MOGADISHU - De eerste toerist die Somalië sinds lange tijd heeft bezocht, had grote problemen om als zodanig te worden geaccepteerd. Dat meldde vrijdag het Franse persbureau AFP, dat de man heeft waargenomen in het centrum van Mogadishu.

Werknemers op het vliegveld van Mogadishu geloofden niet dat de 41-jarige Canadees Mike Spencer Bown voor de bezienswaardigheden of stranden kwam. Tot vier keer toe poogden ze de in hun ogen gestoorde man terug in het vliegtuig te manoeuvreren. Hij hield echter voet bij stuk. Toen wilden de Somalische gastheren ''de eerste toerist'' bij de Afrikaanse vredesmacht dumpen, maar dat plan mislukte.

Bown, die al 160 landen heeft bezocht, verbleef uiteindelijk twee dagen in een zwaar bewaakt hotel in Mogadishu. In grote delen van Somalië heerst sinds 1991 een uiterst gewelddadige anarchie. (ANP)
pi_89832569
Ik vraag het nog maar een keer weer, heeft iemand nog wat van Leandra gehoord, of alles goed gaat en hoe het met de baby is, vind zo vreemd we horen maar niks enzo.
pi_89832589
0-1 *O*

Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
pi_89832615
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:16 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Je hebt daar geen vermeende privacy, dus wees behoedzaam met je informatie. Dat geldt overigens ook voor de rest van internet. Verder daar veel plezier maken en er zijn leuke applicaties *O* .
Uit eigen ervaring en wat ik erover gelezen heb adviseer ik je om, om het half jaar je password te veranderen. Vooral als je het leuk vindt daar veel van verschillende applicaties gebruik te maken.

Ik stond toch vreemd te kijken :? dat mijn account opeens gebruikt werd om spam te versturen.
Oh, wat stom. Dan verander ik over een tijd wel mijn paswoord. Thanks Bb.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')