Ah, dankje!quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
www.tinypic.com is supersimpel trouwens.
Die bovenstaande pluimen zijn van de 12Z GFS ... en de kaarten die ik nu aan het posten ben zijn van de EC12Z die nu binnen aan het komen isquote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef INViCTuS het volgende:
horned; welke run is dat? Welk tijdstip is die pluim van? Die is wel verdomd goed en wuift alle dooiaanvallen van begin volgende week helemaal van de kaart.
Hier ligt gauw weer een centimeter of 3 en mischien wel meer her en der. In ieder heb ik weer een goed en mooi gesloten dek. Dat is ook goed voor de temps. s'nachts en kijk al uit naar donderdag want voor sneeuw zit ik goed in de achterhoek
Ze willen graag zelf een mooi overzicht houden van hun uploads voor het archiefquote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
Trouwens heel weerwoord zou tinypic moeten ontdekken, zou echt enorm schelen denk ik.
Ah, ok dan is het logisch.quote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ze willen graag zelf een mooi overzicht houden van hun uploads voor het archief
Pardon? .... de runs zijn nog steeds geweldig goed hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt tegen voor vanavond dus.. helaas
Ik heb het over de te vallen neerslag die verwacht werd voor vanavond..quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Pardon? .... de runs zijn nog steeds geweldig goed hoor
Lijkt me ook. Zoals het er nu naar uitziet wordt het in het westen tussen de 3 en 5 graden. Lijkt me geen sneeuw.quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef michiel_merk het volgende:
Helga heeft het over een pak sneeuw voor donderdag
Ben alleen bang dat het weer voor de meest oostelijke regio geld
Vergeet niet dat bijvoorbeeld de GFS voor de afgelopen nacht op sommige plekken 5 graden te warm rekende.quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Zoals het er nu naar uitziet wordt het in het westen tussen de 3 en 5 graden. Lijkt me geen sneeuw.
Van mij ook, ik moet donderdag vanuit Twente naar een belangrijke bijeenkomst in Utrecht, maar ik zie het een beetje somber in nuquote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef Drassss het volgende:
Van mij mag de sneeuw echt wegblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |