Kekke OPquote:
Neeheeeeeeeequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch dat de jury beslist wie dr door mag na de sing off?
Jeminee![]()
Ik vind die zoen tattoo trouwens echt epic
Sterker nog, hij was met ze op vakantie, met al die Volendammertsquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Bamba het volgende:
Blenny
John Ewbank zit ook vaak in Volendam in de studio, ik geloof ook dat er daarom zoveel gezeur over Jennifer is, door die connecties?
Kijk zulke dingen, daar heb ik dan gelukkig weer totaal geen weet vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, hij was met ze op vakantie, met al die Volendammerts
Voor De Zomer Voorbij.
T word wel een beetje sneu als de mods het nieuwe deel knopje niet weten te vinden en dan ook nog eens de OP over gaan slaan jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
En dat was ik heul niet dat was een lesbo
Het gaat niet om slechter, het gaat om smaakquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Jennifer is gewoon echt niet slechter dan die zigeuner en die neger hoor
Ik ga pas kijken als het af is hoor, zit nu nog teveel te hyperenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:
Ik gooi 'm er gewoon nog een keer in hoor, mijn filmpje
Die bas...O+
Idd, volgens mij heb ik het ook daar gehoord dat ' ie zo vaak in Volendam zitquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor De Zomer Voorbij.
Zo, die onthou ik ff zegquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
T word wel een beetje sneu als de mods het nieuwe deel knopje niet weten te vinden en dan ook nog eens de OP over gaan slaan jaIk zal jou het nooit meer verwijten iig
Ik denk echt dat het (misschien onbewust) toch best een flinke rol speelt dat ze het 'zusje van' is... Hoe ze haar vandaag weer op zaten te hemelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor De Zomer Voorbij.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga pas kijken als het af is hoor, zit nu nog teveel te hyperen
Kun je dat een genre noemen dan, dat gepiep?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het (misschien onbewust) toch best een flinke rol speelt dat ze het 'zusje van' is... Hoe ze haar vandaag weer op zaten te hemelen![]()
Natuurlijk is het nogal een uitgesproken genre waar je van houdt of niet, maar toch
Nee Esther moet toch wel écht weg nu. Joan is qua zang zeker niet veel beter, maar wel gewoon zo iemand die je er direct uit pikt en een heel eigen imago heeft. Die Esther, Pearl, Nyssina, etc. etc. ze zingen allemaal prachtig, maar ik blijf het 13 in een dozijn vinden...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel echt spannend.
naja spannend, Nigel en Johnny boeit me geen ene reet, maar ik hoop echt dat Joan toch door mag ondanks dr misser en ik vrees dat Esther er gewoon weer goed vanaf gaat komen...
Dat zei je idd vorige keer! Maar ze zijn nu veel beter met nieuwe leden vind ik zelf!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken ze, van Bas & Joel, van het Songfestival
Katie Melua verdient d'r een aardige boterham meequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Kun je dat een genre noemen dan, dat gepiep?
Chipmunk pop
Ja dat is ook zo, en ze zoeken echt een artiest , niet gewoon een goede zanger.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee Esther moet toch wel écht weg nu. Joan is qua zang zeker niet veel beter, maar wel gewoon zo iemand die je er direct uit pikt en een heel eigen imago heeft. Die Esther, Pearl, Nyssina, etc. etc. ze zingen allemaal prachtig, maar ik blijf het 13 in een dozijn vinden...
Ja ik precies zo...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel echt spannend.
naja spannend, Nigel en Johnny boeit me geen ene reet, maar ik hoop echt dat Joan toch door mag ondanks dr misser en ik vrees dat Esther er gewoon weer goed vanaf gaat komen...
Nou psies, en dr zijn dr nog wel meer hoor, Maria Menah en zulksquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Katie Melua verdient d'r een aardige boterham mee
Ik zou naar Joan wel een uurtje kunnen luisteren zonder me te vervelen denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en ze zoeken echt een artiest , niet gewoon een goede zanger.
Die vind ik ook niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Katie Melua verdient d'r een aardige boterham mee
Naja Esther is gewoon hoe dan ook echt niet prettig om naar te kijken.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou naar Joan wel een uurtje kunnen luisteren zonder me te vervelen denk ik.
Naar Esther niet.
Daar luister ik weer wel graag naarquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou psies, en dr zijn dr nog wel meer hoor, Maria Menah en zulks
Nee sorry niet teruggelezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Ll, had je meegekregen dat m'n lappert weer fijn werkt?
Waarquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
En dat was ik heul niet dat was een lesbo
Hij begon verkeerd/te vroeg/vergat z'n tekst.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar luister ik weer wel graag naar
Wat deed Rosenberg nou?
Jij had het over Javascript en onder het eten viel het kwartje; Java vraagt al weeeeken om een update.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry niet teruggelezenWat was 't?
Zonde dat ie zo'n last heeft van de zenuwen steeds.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij begon verkeerd/te vroeg/vergat z'n tekst.
Wat het was weet ik niet, maar 't ging iig mis
Ja Google Analytics draait op JavaScriptquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij had het over Javascript en onder het eten viel het kwartje; Java vraagt al weeeeken om een update.
Dus upgedeet en klaaaar
Whahahahaaaaa, ik gier mee, maar dan net ff andersquote:
quote:
Oh schiet ff op zeg ik moet echtquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whahahahaaaaa, ik gier mee, maar dan net ff anders![]()
![]()
Goffer, slappe lach met wijn in de mondquote:
Ik kan dr ff niet om lachenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer, slappe lach met wijn in de mond
Yeuyyyyyyyquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
Bestanden en foto's zijn gered
Laptop staat in de recovery
Langer dan jouw kringspier hopelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH HOE LANG KUNNEN ZE DAT REKKEN??????????
Nigel moet weg riep een van die mede-coaches, dus ze hebben het al verklaptquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH HOE LANG KUNNEN ZE DAT REKKEN??????????
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
Bestanden en foto's zijn gered
Laptop staat in de recovery
Dat moet je ff aan Tombo vragenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Als je nog niet mag persen moet je puffen he?
![]()
Man man man ik had al een flinke dino kunnen kleien jaquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Als je nog niet mag persen moet je puffen he?
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je ff aan Tombo vragen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Watjij weet daar toch gewoon veel van
Ze mot gewoon door. En ik zet net te denken, ik zie ze serieus Pearl er nog wel uitkachelen om de aloude 'Jij komt er sowieso wel'-reden. Dat Nigel er vrij rap uitvliegt lijkt me ook geen verrassing, zo gaat Ieuwbankje nog de finale halen straksquote:
Aan de andere kant, hij heeft al 2 apartes natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Roel vindt Esther heel erg goed.
Maar Esther heeft niets eigens. Joan wel. Da's een aparte.
Bwheheheheh.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh, hij kan altijd nog met de kermis mee. Hehe.
Jaquote:
Weten jullie ook es wat dat isquote:
Dat is in Friesland en Groningen echt heel normaal hequote:
Het zag er wel een beetje anders uitquote:
Hier is iets niet goed gegaan met de activering van de nieuwe smartcardquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is in Friesland en Groningen echt heel normaal he
Ik vond deze trouwens beter dan die vorige
Hebbie een losse decodert of zo'n CI+ module?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier is iets niet goed gegaan met de activering van de nieuwe smartcard
Maakte ze een misser?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben voor Joan want ik weet niet welke misser Esther maakte
Ik absoluut nietquote:
7 minuten...wilde het niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben voor Joan want ik weet niet welke misser Esther maakte
Natuurlijk, maar toen trok net iemand er een stekker uit. Its a conspiracy! !! !1quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakte ze een misser?
Of hopen we dat?
De jury kiest, die zagen geen testbeeld toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar toen trok net iemand er een stekker uit. Its a conspiracy! !! !1
Ik zou Joan nog wel in de finale willen zien, maarja in zo'n team gaat dat never gebeuren natuurlijk. Denk dat sowieso wie nu doorgaat er ook de volgende ronde weer uitvliegt. Debiel eigenlijk als je ziet wat voor figuren Jeroen en N&S nog meenemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap trouwens niet waar Roel zich druk om maakt want hij weet best dat dit beiden geen finalisten zijn dus boeie
Of Vivi die bij de Japanner dacht dat Van Velzen van zijn kruk was gevallen, maar iemand had een garnaal laten vallenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik de naam Roel hoor moet ik direct aan mams denken met der breaking news
Goed puntquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
De jury kiest, die zagen geen testbeeld toch?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Vivi die bij de Japanner dacht dat Van Velzen van zijn kruk was gevallen, maar iemand had een garnaal laten vallen
Fijn dat ik het ff weetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik was geen 7 minuten schijten Ing, no worries, ik heb ook ff mn handen gewassen, de was in de droger gedaan en drinken gepakt hoor
Mijn dino iegquote:
Johnny2quote:
Ja maar das volgend jaar pasquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef Bamba het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit, Esther weet nu al dat ze vrijwel zeker in de volgende ronde er uit gaat
Ah dat vind ik lief van jequote:
het is al bijna geen vrijdag meer!quote:
Bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is al bijna geen vrijdag meer!
APK is bijna 2x zo oud als Llquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Ll, kan jij even doen alsof je APK bent?
Dat vond hij wel een mooi klusje voor je. (Echt, dat zei hij)
Net op tijd binnen.quote:
Duifje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je toch echt betere muziek posten. Maar ik zal nu vast 'aaah' en 'moooi' en 'trustje duifje' roepen, dan hoef je zo 'Sorry' niet meer te posten
Hij vond hem anders een prima stand-inquote:
quote:
Ik roep ook maar watquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb 'Sorry' al eeuwen niet meer gepost btw, Ll
quote:
Heet dat niet 'Rain on MY parade?'quote:
Niet helemaal nog, hij ligt nog bij neefquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Tomboooo![]()
Is je laptop weer beter?
Ja ik hou d'r vanquote:
Nah niet de Manicjesquote:
Die vind ik ook tofquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah niet de Manicjes![]()
Kom, we kunnen vast wel iets vinden wat we beiden leuk vinden
Ja hoor, vind de Manics wel goed, al is dit album idd een stuk meer mainstream en commercieel dan ik normaal luisterquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vind ik ook tof![]()
Niet echt jouw smaak had ik gedacht, trouwens
Heerlijk, zo'n mannelijke lage stem..Ik krijg het er gewoon warm van! Ik ga jouw filmpje even kijken. Ik heb nog een filmpje waar hij zo ontzettend mooi en laag zingt, maar daar gillen ze helaas doorheenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hou d'r van
Als je van dat soort stemmen houdt, dan hou je hier ook van![]()
Even door het beginnetje heen bijten. Maar daar zit ook zo'n bas bij!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet helemaal nog, hij ligt nog bij neef
Maar de belangrijke dingen zijn eraf en opgeslagen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet helemaal nog, hij ligt nog bij neef
Maar de belangrijke dingen zijn eraf en opgeslagen
Die bas is trouwens ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hou d'r van
Als je van dat soort stemmen houdt, dan hou je hier ook van![]()
Even door het beginnetje heen bijten. Maar daar zit ook zo'n bas bij!
quote:
quote:
Bezinnen op een nieuw album, zou me niets verbazen als ie nu een solo-album gaat maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Wat doen die tegenwoordig eigenlijk? Hoor je ook ff weinig meer van
Een van m'n favo'squote:
Ik heb ze volgens mij voor 't laatst op Pinkpop gezien, die tour met Knights of Cydonia als intro, dat was echt zoooooooo gaafquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
Alhoewel ik thuis heul niet zo veul Muse luister (eigenlijk weer alleen live nummers dan) blijft dat toch een van de geweldigste bands om live te zien![]()
Misschien weet oh-oh er wat op? Die had net ook last van d'r eigen anaalklierenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme!
Baloe heeft alweer flink ontstoken anaalklieren.
En nu moet ik of morgen helemaal naar middenmeer of wachten tot maandag tot mijn eigen DA weer dienst heeft
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik zat het afgelopen uur zeker in mijn eentje in het vorige en inmiddels gesloten topic, hè?
Was dat met Moloko en zo, toen ik onder Muse snel naar huis vluchtte?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Deze tour was dat volgens mij;
Ook dat decor enzo
In Wembley ook echt?quote:
Zou goed kunnen, ik weet niet precies meer welk jaar, denk 2006 of 2007. Ff kiekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was dat met Moloko en zo, toen ik onder Muse snel naar huis vluchtte?
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In Wembley ook echt?das wel geniaal
Ik wou dat ik hier bij was;
En aan het eind ook nog ff met Led Zeppelin wat nummertjes spelen alsof 't niks is![]()
Nah ik was er voor het laatst in 2004 of zo, bij deze:quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik weet niet precies meer welk jaar, denk 2006 of 2007. Ff kieken
2007quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik weet niet precies meer welk jaar, denk 2006 of 2007. Ff kieken
Die heb ik in dr uppie als Roisin nog wel keer op Werchter gezien volgens mij. Vond 't niet zo bijzonder, was vooral een rare grote verkleedshowquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ik was er voor het laatst in 2004 of zo, bij deze:
What time is it?
It's always fucking NOW
Ik heb dr tig keer solo gezien maar Moloko was leukerquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik in dr uppie als Roisin nog wel keer op Werchter gezien volgens mij. Vond 't niet zo bijzonder, was vooral een rare grote verkleedshow
Die heb ik op Werchter gezien, was ook best een feestje terwijl dat heul m'n genre niet is. Net als Faithlessquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef oh-oh het volgende:
En die was ook 2004 en wat was dat gaaf zo in de regen, ik heb nog nooit zo hard gesprongen
Jaaaaaaaa, Faithless op Pinkpop in de tent toen, waar ze die clip van God is A DJ van maakten, dat was zoooooooo intensquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik op Werchter gezien, was ook best een feestje terwijl dat heul m'n genre niet is. Net als Faithless
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
En de mooiste van het nieuwe album![]()
Greys zal blij zijn als APK weer terug is
Ik ben al sinds 85 of zo smoor op Anthony Kiedisquote:
Vond ik live dan weer minder, maar toch wel erg leuk een keer gezien te hebben.quote:
Misschien wel beter dan... Heb je de vorige keer/keren geen advies gekregen wat je er zelf eventueel mee kunt? Ontsmetten ofzo?quote:
Yupsquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik zat het afgelopen uur zeker in mijn eentje in het vorige en inmiddels gesloten topic, hè?
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Alsof je op de trein naar Harlingen zit te wachten, terwijl die lijn al is opgeheven
Kiedis schiet qua zang écht wel flink tekort tegenwoordig live. Maar goed, het blijven epic nummers, dus wel geweldig om te zienquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
Ll de peppers hebben hun hoogtijdagen wel gehad ja.
Maar ze zijn wel nog beter dan al die jonge bandjes vind ik
ja maar alleen al voor Flea wil je ze niet missenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kiedis schiet qua zang écht wel flink tekort tegenwoordig live. Maar goed, het blijven epic nummers, dus wel geweldig om te zien
Doe mij Frusciante dan maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ja maar alleen al voor Flea wil je ze niet missen![]()
Ik zie een zwaar gesubsidieerde en experimentele film voor me met veel desolatie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef ElisaB het volgende:
Yups
Alsof je op de trein naar Harlingen zit te wachten, terwijl die lijn al is opgeheven
... en tumble weeds.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ik zie een zwaar gesubsidieerde en experimentele film voor me met veel desolatie.
Ja dat scheelde dan weer niet zo heul veulquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel echt blij dat Fusciante is blijven leven ja
meh, hij is nu toch uit de peppersquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel echt blij dat Fusciante is blijven leven ja
Oh jezus ja die docu toenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat scheelde dan weer niet zo heul veul
Ja hij had toch ook nog een solo albumpje of 2 uitgebracht, van bedroevend niveau. Puur om geld voor de dope te scoren. Volgens mij heeft hij toen hij clean was weer uit schaamte over de kwaliteit alles wat er nog in de handel was van die albums opgekochtquote:
Tis nog heul geen 3 uur.quote:
Mwahhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nog heul geen 3 uur.
Nou vooruit;
met z'n tweeen gaat dan ookeen beetje lastigquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hij staat daar ook gewoon 3 minuten alleen op die trompet te blazen?
Heb je het serieus nog nooit af geluisterd?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hij staat daar ook gewoon 3 minuten alleen op die trompet te blazen?
Kan een bestseller worden in bepaalde kringenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik zie een zwaar gesubsidieerde en experimentele film voor me met veel desolatie.
Neequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het serieus nog nooit af geluisterd?
Want het bouwt op en wordt steeds mooier
Het orkest komt er bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik klikte nu op een paar stukjes en zag alleen iedere keer die vent met z'n trompet
Ik zal 't es luisteren. Volgende week ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het orkest komt er bij
En zelfs de doorgewinterde Lowlanders vonden het tof
Okay, ik doe mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zal 't es luisteren. Volgende week ofzoWant nu ga ik ook slapen
krrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Ll en Greys![]()
.
.
.
.
.
....
........
..........
Ing!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga er snel achteraan, voordat er kleine knoopsgaten komen
Yeah, riiiight.quote:
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel beter dan... Heb je de vorige keer/keren geen advies gekregen wat je er zelf eventueel mee kunt? Ontsmetten ofzo?
jup, om 14u. En als ze wel echt verwijderd moeten worden dan moet ik shirley maar eens aan dr oren trekken. Want dat laat ik alleen door shirley doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Ga je nu naar de DA met hem?
Mogge trouwens
Daar zitten wel echt risico's aan he. Het risico is aanwezig dat ze de sluitspier raken. Hoe is zijn ontlasting? Als de ontlasting erg zacht is dan kan het ook voorkomen dat ze de klieren niet goed zelf leeg drukken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ze kunnen operatief verwijderd worden.....
Da's altijd fijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja, zitten kan ik niet lang vanwege mijn buikBeentechnisch is het geen probleem, al heb ik nu ook last met autorijden (koppeling) en dat had ik voorheen niet. Liggen gaat me in alle opzichten goed af
Ja ik kom er aanquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:45 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een hier posten?
Winter in Flora en Fauna
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh
De zwerf-mauw bij APK in zijn Thaise hut, very F&F
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, kijk me blij zijnquote:
Ik kon niets vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kom er aan
(Ik dacht dat er al zo'n topic was, ik heb al eens eerder sneeuwfoto's gepost, of was dat niet in een apart topic? Maar een recente is alleen maar leuk)
Die ene die we zagen he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hij heeft gewoon zijn eigen hut meegenomen
Die andere was alleen filmpjes volgens mij... zal even kijken!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kon niets vinden![]()
Als het er al is dan mag hij dicht hoor
Das Thabith!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geïnspireerd door Luna heb ik Yoko daar haar opwachting laten maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:45 schreef senesta het volgende:
Doen jullie ook nog een hier posten?
Winter in Flora en Fauna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |