quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:45 schreef nattermann het volgende:
Assassin's Creed: Brotherhood #1: Werd tijd voor een topic! DEEL 2
?
Klopt, heb gewoon nieuw deel aangeklikt zodat discussie door kon gaan en men niet dagen hoefde te wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Wouter2006 het volgende:
Anders kopieer je ff niet de hele OP zonder aanpassingen:
'Na lang wachten is het binnenkort zo ver: Assassin's Creed: Brotherhood!'
Dat geldt uiteraard allang nie meer..
Ik vind het niet lang duren vergeleken met andere games, hier ís het tenminste haalbaar.quote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Mark94 het volgende:
Ik ben nu LVL 20 en ik ben van plan om in de kerstvakantie LVL 50 te halen. Maar hoe lang duurt het eigenlijk om van LVL 20 naar 50 te gaan? Oftewel, is dit wel haalbaar in twee weken?
De characters in de MP hebben niet hun eigen voor- of nadelen, de ene is gewoon cooler dan de anderquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb het spel nou een week, story line uitgespeeld, einde is bizar.
MP nog niet geprobeerd, wil eerst nog verder in SP, dan wil ik toch eens MP proberen.
Is er eigenlijk ook nog verschil in spel met die verschillende mannetjes in MP?
Naja, we kunnen het anders stellen. Hoeveel uur duurt het gemiddeld van LVL 20 - 50? Want zo moeilijk vind ik het niet. Word vaak 1e of 2e van mijn team (ik doe alleen klopjacht). :}quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het niet lang duren vergeleken met andere games, hier ís het tenminste haalbaar.
Met BFBC2 heb ik 137h 3m gespeeld en ben pas rang 35 van de 50
Met AC:B is het "simpeler". Zou makkelijk te doen moeten zijn in 2 weken, natuurlijk afhankelijk van hoelang je speelt.
[..]
De characters in de MP hebben niet hun eigen voor- of nadelen, de ene is gewoon cooler dan de ander(De Smid
)
Neem maar aan dat je per uur minstens 1 rang omhoog gaat, games duren 10 minuten. Als je ongeveer 6000-7000 punten per match haald (zoals ik meestal) dan gaat dat wel rap, vooral op die lagere rangenquote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Naja, we kunnen het anders stellen. Hoeveel uur duurt het gemiddeld van LVL 20 - 50? Want zo moeilijk vind ik het niet. Word vaak 1e of 2e van mijn team (ik doe alleen klopjacht). :}
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Level 32 in MP"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Daarom, Achievements > Trophiesquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb de MP nog helemaal niet gespeeld. Vond de beta helemaal niks, dus ik ga eerst SP lekker op 100% spelen, daarna ga ik pas de MP spelen. Moet die platinum trophy hebben, dus ik zal wel moeten.
Ik vind het trouwens jammer dat toen AC1 uitkwam, trophies nog niet verplicht waren. Dus die heeft ze niet, terwijl ik daar het meeste tijd in heb gestoken.
haha idd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarom, Achievements > Trophies
Ik wil hier verder op in gaan, maar ik wil het topic niet verpestenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik vind de PS3 veel lekkerder werken, en ik ga niet alleen voor wat achievements een xbox kopen.
Haha ik heb niks tegen xbox en ik doe niet mee aan de console war, want ik vind ze allebei leuk. Maar laten we inderdaad on topic blijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil hier verder op in gaan, maar ik wil het topic niet verpesten
ik vind hem maar kut, iedereen blijft maar over die daken springen enzo.. zwaar irritant..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Mark94 het volgende:
Heh, net die DLC gespeeld. Die Advanced-Alliance mode vind ik niet zo, maar die nieuwe map Mont Saint-Michel (die in een dag en een nacht versie bespeelbaar is) vind ik wel gaaf.
Oh daar had ik niet zo'n last van. Wat me wel was opgevallen is dat je in sommige steegjes niet omhoog kan klimmen, en het liep dan ook nog eens dood. Dat werd omlopen dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik vind hem maar kut, iedereen blijft maar over die daken springen enzo.. zwaar irritant..
Xbox is een prutsconsolequote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil hier verder op in gaan, maar ik wil het topic niet verpesten
Nieeeeetquote:
Eenieder die zich geroepen voelt mag een nieuwe OP aanmaken, dat is geen exclusieve recht van een select groepje mensen.quote:
Mooi. Weer gratis.quote:De nieuwe update heet toepasselijk The Animus Project 2.0 en zal de multiplayer van Assassin's Creed: Brotherhood uitbreiden. De multiplayer krijgt onder meer de nieuwe Chest Capture modus, waarbij spelers rondrennen om dingen te stelen of om hun eigen schatkisten te beschermen voor andere grijpgrage moordenaars.
Ook voorziet The Animus Project 2.0 spelers van een nieuwe multiplayer map. De Pienza map is volgens de uitgever een "ideale free-running speeltuin waar zowel jagers als prooi makkelijk kunnen verdwijnen".
The Animus Project 2.0 zal in januari worden uitgebracht voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 en is dus geheel gratis te downloaden. Sinds gister kunnen spelers aan de slag met The Animus Project 1.0 dat eveneens gratis is.
Nee dit is een fictief getal, aangezien je start weer deel 2 eindigde en toen dus zeker niet blut geweest zal zijn. Wees niet bang, je bent snel genoeg weer alles kwijtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:13 schreef Revenge2005 het volgende:
huh . Gisteren AC Brotherhood opgepikt en gestart . nu zag ik net . dat mijn startgeld over de 53 k was .. hoe kan dit .. leest AC Brotherhood de Savegame uit van AC2 ofzow?
ik doel dus op de eerste missie direct na het vaticaan . dat je dus moet vluchten zoals in deel 2
Bedoel je daarmee... dat je veel geld in het begin moet uitgeven... of dat je daadwerkelijk geheel 'beroofd' word?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dit is een fictief getal, aangezien je start weer deel 2 eindigde en toen dus zeker niet blut geweest zal zijn. Wees niet bang, je bent snel genoeg weer alles kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Stun en Kill tegelijk worden gedaan, heeft de kill de voorkeur, staat ook in die ingame manual.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef S0nic het volgende:
Ik begin me echt te ergeren dat je als slachtoffer gewoon meestal kansloos bent![]()
Heb al een paar keer proberen om te stunnen en ik weet dat ik eerder was zie ik een filmpje dat ik dood ga?
haha had ik ook hoor..quote:Op zondag 19 december 2010 08:36 schreef Revenge2005 het volgende:
Nou inmiddels half rome herbouwd . zit net in Sequence 4
Ben ik de enige die het gewoon leuk vind die torens neer te halen of me assasins te micomanagen ..het lijkt wel alsof ik me meer bezig hou met alles wat niet de maingame is
Vandaag maar eens even een start maken met dat nieuwe armor
Zelfde hier, beetje rondlopen zonder doel. Af en toe als ik zin had een beetje vechten met wachters, dan weer schatjagen in de regio als ik er weer 1 zag op de kaart. Of als ik in de buurt was van een Borgia-toren deze in de fik steken en alle winkels daar in de buurt kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker alle sidemissions nog eens uit gaan spelen en de stad opbouwenAlleen alle vlaggen zoeken ga ik overslaan denk ik. Ik heb niet zo'n verzameldrang.
De multiplayer heb ik nog steeds niet aangeraakt. Eerst de Singleplayer wat verder uitspelen, anders raak ik die nooit meer aan denk ik
Please sir. When moon? When Mustang?
ik hoef alleen nog de level 50, ben nu rank 41quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef Mark94 het volgende:
Zo, bijna LVL 50 MP (ben nu 48), en dan nog ff die puzzels oplossen en veren verzamelen. Dan hoef ik nog maar twee achievements en dan heb ik ze allemaal.
enige lastige is daarvan: extreme variety en triple escape, de rest is goed te doen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Mark94 het volgende:
Zo, hoef nog maar 1 achievement en dat is die met die bonussen, maar dat komt wel.
109 uur Assassin's Creed: Brotherhood... Ik moet er niet aan denken, terwijl ik het spel nog niet eens heb!quote:Tony Desmet, Jesse Rebman en Jeffrey Gammon bleven het langst doorspelen en stopten gisteren om 11 uur 's avonds met 109 uur op de klok. Het spel dat gespeeld werd voor de wereldrecordpoging was Assassin's Creed: Brotherhood op de Xbox 360.
Ja idd ik ga 'm ook maar boosten. xDquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
enige lastige is daarvan: extreme variety en triple escape, de rest is goed te doen..
Die heb ik ook maar geboost in een private match, anders lukt dat nooit..
Volgens mij kom ik aardig in de buurt. Al is het niet achter elkaar. xDquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:12 schreef Ge4ce het volgende:
http://www.nu.nl/games/24(...)eldrecord-gamen.html
[..]
109 uur Assassin's Creed: Brotherhood... Ik moet er niet aan denken, terwijl ik het spel nog niet eens heb!
heb ik ook weleens in Wanted ja, daarom speel ik altijd manhuntquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:44 schreef Necrodeath het volgende:
Pas geleden begonnen met de multiplayer.
Wat een irritante bug zit daar in![]()
Af en toe, na een target te verliezen of te vermoorden, krijg ik gewoon geen nieuwe. Soms duurt het 2-3min voordat ik weer een nieuw target krijg, maar meestal krijg ik helemaal geen target meer. Ook heb ik dan geen persuers meer, maw ik kan dan helemaal niks meer tot de tijd voorbij is.
Alleen last van in Wanted trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulp word gewaardeerd![]()
Ik kan ze nooit vinden want ze staan niet op de kaart bij mij?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren alle Romulus lairs gedaan. Het lastigste vond ik nog wel één van de ingangen van die lairs uberhaupt bereiken
Als ze niet op de kaart staan zijn ze nog niet beschikbaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef de_heilige_fokker het volgende:
[..]
Ik kan ze nooit vinden want ze staan niet op de kaart bij mij?
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef de_heilige_fokker het volgende:
Dit is echt een zieke game
Heb de MP nog niet gespeeld, ik speel bij al mijn games altijd eerst de SP helemaal door.Gewoon heel vaak proberen, dan lukt het uiteindelijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulp word gewaardeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gewoon heel vaak proberen, dan lukt het uiteindelijk wel.dus je bedoelt gewoon op die afscheiding blijven balanceren ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik zo is proberen dan, want als het 2 keer mislukt, geef ik het gewoon op en probeer ik het 2 dagen later pas weer:P
Zo frustrerend dat je telkens helemaal overnieuw moet beginnen![]()
Je hoeft niet precies op de afscheiding te blijven natuurlijk, maar gewoon in die buurt blijven.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef de_heilige_fokker het volgende:
[..]
dus je bedoelt gewoon op die afscheiding blijven balanceren ofzo?
Zal ik zo is proberen dan, want als het 2 keer mislukt, geef ik het gewoon op en probeer ik het 2 dagen later pas weer:P
Zo frustrerend dat je telkens helemaal overnieuw moet beginnen
Ik heb het gehaaldquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je hoeft niet precies op de afscheiding te blijven natuurlijk, maar gewoon in die buurt blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er iemand die weet hoe ik het moet oplossen?Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef The_12oach het volgende:
Heb het vandaag nog een keer gehad die hendel die spawnde niet op de goeie plek, maar hij was al voor een kwart naar buiten dus kon ie nooit goed zitten. Bij de 3e keer dat ik hem opstarte werkte het wel. Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Flesje bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:21 schreef padlarf het volgende:
Misschien wel, maar veel gaat het niet schelen.
Ben ik trouwens de enige die:Mij ook gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
quote:Op maandag 3 januari 2011 09:21 schreef padlarf het volgende:
Misschien wel, maar veel gaat het niet schelen.
Ben ik trouwens de enige die:Nope... tot 2x toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 17:01:58 ]
Morgen maar eens uit proberen.quote:Ubisoft heeft de tweede downloadable content voor Assassin's Creed: Brotherhood uitgebracht. De Animus Project 2.0 bevat een nieuw multiplayerlevel genaamd Pienza, alsmede een nieuwe multiplayermodus genaamd Chest Capture. Twee teams van drie spelers moeten hierbij om en om de vijandelijke schatkist te pakken zien te krijgen. De DLC is volledig gratis, net zoals de Animus Project 1.0 die afgelopen december is uitkomen.
Assassin's Creed: Brotherhood vervolgt het verhaal van Assassin's Creed II. Net als in Assassin’s Creed II speelt Ezio Auditore di Firenze de hoofdrol. Hij moet in Rome een eind maken aan de corrupte, machtige Templar Order. Door zijn geld goed te besteden, kan hij de stad weer in volle glorie herstellen, waarvoor hij beloond wordt met extra missies.
Ik zit stil en eenzaam in een hoekje te wenenquote:
Dat vind ik ook vervelend soms. Maar niet op een manier dat ik ze niet kan vinden, ik zie ze namelijk altijd al vantevoren. Maar op de één of andere sneue manier slaat de server niet aan dat ik ze heb gezien, want ik wil GRAAG wegrennen als ik ze zie ipv wachten tot ze 2 meter afstand van mij zijn. Wat gebeurd er namelijk, ik ren als een malle weg, en er komt geen ontsnappingsmeter = dus geen punten en ondertussen zien die 2 andere malloten waar ik benquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zojuist voor het eerst gespeeld bij een vriend thuis, online. Hoe zie je tegenstanders aankomen die opdracht hebben jou te vermoorden?
Heb ik ook al vaak meegemaakt, vind ik ook vervelend. Maar als je te lang wacht pakken ze je ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vervelend soms. Maar niet op een manier dat ik ze niet kan vinden, ik zie ze namelijk altijd al vantevoren. Maar op de één of andere sneue manier slaat de server niet aan dat ik ze heb gezien, want ik wil GRAAG wegrennen als ik ze zie ipv wachten tot ze 2 meter afstand van mij zijn. Wat gebeurd er namelijk, ik ren als een malle weg, en er komt geen ontsnappingsmeter = dus geen punten en ondertussen zien die 2 andere malloten waar ik ben![]()
Dat is me al te vaak gebeurd.
Februari 22ste, blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:03 schreef drumstickNL het volgende:
Wanneer zal de PC versie uitkomen?
Lang mee bezig geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gister level 50 gehaald
Dat outfit van de dokter is nu echt gaaf
heel dicht bij je target staan, vervolgens zie je een X boven zijn hoofd en om die X heenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Online is echt te verslavend, net lvl 23 geworden
Maar hoe haal je de bonus "gefocust" (kut NL versie)? Enige bonuspunten die ik nooit gehaald heb. Lukt ook niet echt met vastzetten wat sowieso niet chill is.
ik vond em veels te kort inderdaad, ik zat zoveel mogelijk sidequests te doen maar die zijn ook niet altijd even boeiend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef Retardedpeople het volgende:
Wat een gigantisch makkelijke singeplayer, heb gisteren gehaald en gister ongeveer 5 uurtjes gespeeld en vandaag zelfde verhaal. Klaar, uitgespeeld, basta. Ik vond het zo jammer want ik begon er net lekker in te komen. Wat is jullie kijk hier op? Te kort?
Dan heb je nog niet alles gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef Retardedpeople het volgende:
Wat een gigantisch makkelijke singeplayer, heb gisteren gehaald en gister ongeveer 5 uurtjes gespeeld en vandaag zelfde verhaal. Klaar, uitgespeeld, basta. Ik vond het zo jammer want ik begon er net lekker in te komen. Wat is jullie kijk hier op? Te kort?
Je doet volgens mij iets gruwelijk fout als je de SP kort vindt, want ik heb er al heul veel uurtjes inzitten en nu pas bij het einde, en dan heb ik de MP nog niet gedaan!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond em veels te kort inderdaad, ik zat zoveel mogelijk sidequests te doen maar die zijn ook niet altijd even boeiend.
Wat doe ik fout, ik heb bijna alle missies gedaan, het spel heeft een zeer hoge replay waarde dankzij de MPquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je doet volgens mij iets gruwelijk fout als je de SP kort vindt, want ik heb er al heul veel uurtjes inzitten en nu pas bij het einde, en dan heb ik de MP nog niet gedaan!
Nouja, je doet niets fout he, het is een manier van uitdrukken, maar ik zou de SP echt niet kort willen noemenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe ik fout, ik heb bijna alle missies gedaan, het spel heeft een zeer hoge replay waarde dankzij de MP
mm mja, ik merkte dat ik het einde telkens probeerde uit te stellen, bij de meeste spellen probeer ik steeds dichterbij te komen ipv het uit te stellen.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, je doet niets fout he, het is een manier van uitdrukken, maar ik zou de SP echt niet kort willen noemenDe MP moet ik nog proberen, maar ik hoor er toffe verhalen over!
online al geprobeertquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Besjah het volgende:
Ik hou van dit spel.. Serieus, heb hem pas sinds dinsdag, maar nog steeds..![]()
Ben nu bij dat gedeelte dat ik sluipmoordenaars eindelijk kan opleiden.. Heb op dit moment 5 sluipmoordenaars, allemaal level 4
?? hebben ze de tijd op het laatste moment naar voren geschoven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:54 schreef drumstickNL het volgende:
unlocked pas over 11 uur?!? wat een schijtactie van steam.
neu niet echt. Was eerst 21 uur, toen 11.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
?? hebben ze de tijd op het laatste moment naar voren geschoven?
Ik heb geloof ik nog een tientje krediet staan, dus ik wil hem wel proberen als je twijfelt? Ik ben echter bezig met mn scriptie dus ga er pas aan doen als die af isquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is de Leonado Davinci uitbreiding ?
ik twijfelde maar heb de gok gewaagd .quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog een tientje krediet staan, dus ik wil hem wel proberen als je twijfelt? Ik ben echter bezig met mn scriptie dus ga er pas aan doen als die af is
online extra's leken me schaars van wat ik gehoord hebquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik twijfelde maar heb de gok gewaagd .
Multiplayer is het enige wat ik tot nu toe geprobeerd heb.
De vip missies zijn wel leuk om te doen.
Het is maar waar je leuk vind.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
online extra's leken me schaars van wat ik gehoord heb
klinkt interessant, er is niet echt een samenwerk modus, bondgenootschap is gewoon hetzelfde maar dan tel je de punten bij elkaar opquote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is maar waar je leuk vind.
4 nieuwe personages en 4 nieuwe manieren om te spelen.
Ik zelf vind de mode waarin je een vip van de tegenstander moet vermoorden en je eigen moet beschermen erg tof gedaan. Eindelijk een modus die echt om team work vraagt .
dat is DLC, dat zit toch helemaal niet in de Codex edition....quote:Op maandag 21 maart 2011 10:09 schreef drumstickNL het volgende:
Nu al klaar met spelen, alleen ik zie online dat ik de "davinci dissapearance' missies gemist heb. Terwijl ik de codex edition heb.
Moe tje niet nog ergens een code invullen of iets dergelijks?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:09 schreef drumstickNL het volgende:
Nu al klaar met spelen, alleen ik zie online dat ik de "davinci dissapearance' missies gemist heb. Terwijl ik de codex edition heb.
Die andere nog niet gespeeld, Kistjes ophalen lijkt me nou niet echt interessant .quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klinkt interessant, er is niet echt een samenwerk modus, bondgenootschap is gewoon hetzelfde maar dan tel je de punten bij elkaar op, zijn die andere 3 modes leuk?
nieuwe characters boeit me niet... ik kies niet eens, het verschilt niks in gameplay
kistjes halen zat ook al in de originele hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die andere nog niet gespeeld, Kistjes ophalen lijkt me nou niet echt interessant .
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik vermaak me zeer hard met de single player, echt ideaal ook die assassins die je kan oproepen. Je word er wel een beetje lui van.
[ Bericht 9% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 22-03-2011 10:31:24 ]:')
Ja duh, je kan mensen ermee beïnvloeden, tuurlijk wordt het makkelijk!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:48 schreef drumstickNL het volgende:
mwoah, wel grappig. Alleen werd alles net iets te makkelijk.
Zeker... maar al met al geen reden om me er echt aan te storenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja op het eind zat ik alleen te schieten en assassins op te roepen
wat vonden jullie trouwens van het vechten met 'the apple of eden'? ik vond het beetje lame eigenlijk
vond ik niet.. had hem zo onder de duimquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef drumstickNL het volgende:
Wel mooi dat het gevecht met Césare best lastig was.
ow PC versie..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:41 schreef drumstickNL het volgende:
Tuurlijk wel, hij zit bij elke pc versie. Als goedmakertje dat hij zo laat uitkwam, net zoals AC1 en AC2 dat hadden.
Dude, hoe snel ben jij wel niet door de game gevlogen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
Net die DLC ff uitgespeeld, had iets meer van het einde verwacht.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
Net die DLC ff uitgespeeld, had iets meer van het einde verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
Het volledige spel zaterdag voor het eerst opgestart, zondag uitgespeeld. De DLC net opgestart en ook weer uitgespeeld. Heb alleen die Templar en Followers of Romulus lairs niet uitgezocht, veuls te frustrerend.
DLC verhaal incl. spoilers:Oh, het schiet dus het overkoepelende verhaal niet op! En dus ook geen nieuwe hints wat het einde precies betekent enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suf...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
[ Bericht 31% gewijzigd door drumstickNL op 22-03-2011 09:14:54 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Daarvoor zullen we vast op AC3 moeten wachten...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh, het schiet dus het overkoepelende verhaal niet op! En dus ook geen nieuwe hints wat het einde precies betekent enzo?
Suf...
Je koopt winkels en na een X aantal winkels begin je wat korting te krijgen. Invloed op de stad zelf heb ik niet echt duidelijk gemerkt, misschien dat er wat minder zwervers rondhangen ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef Chanty88 het volgende:
Hoe werkt dat investeren in die shops eigenlijk?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja op het eind zat ik alleen te schieten en assassins op te roepenAnders doe je alles wat met het verhaal te maken heeft even in een spoiler? Niet iedereen hier heeft het spel al uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja donequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Anders doe je alles wat met het verhaal te maken heeft even in een spoiler? Niet iedereen hier heeft het spel al uitgespeeld.
Nog maar eens kijken dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef drumstickNL het volgende:
ff op uplay.com inloggen en dan kun je die missies unlocken.
Het enige wat ik van afstand doe is mijn zwaard gooienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:29 schreef drumstickNL het volgende:
Die guns mogen er wat mij betreft wel uit voor Ezio, crossbows zijn veel toffer. En de papal guard mag ze ook wel houden.
aanvalsknop ingedrukt houden vooral die speren zijn mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:58 schreef padlarf het volgende:
Zo'n groot zwaard, vierkantje ingedrukt houden. Op de PC weet ik het niet :p
Overigens had jij het toch over gratis DLC voor de PC. Ik kan het niet vinden/werkend krijgen?quote:
http://assassinscreed.uk.ubi.com/brotherhood/stasis/dlc.html En dan? het zal heus aan mij liggen maar ik snap er werkelijk niks vanquote:
Ok drukken bij de DLCquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef drumstickNL het volgende:
Gewoon, inloggen bij de DLC op OK drukken en dan staat er een vinkje. AC:B opstarten en de missies beginnen.
Stap 1: speel het op een console.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef juxtaposition het volgende:
Is er iemand die een duidelijke gids hiervoor heeft?
Overigens speelt de PC versie heerlijk weg met de 360 controller voor PC (al dan niet Wireless). En nee, zeg nou niet "pc = pc", want AC is nou net als bijvoorbeeld FIFA en PES één van de games waar het lekkerder speelt met een controller i.p.v. keyboard en mouse.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Stap 1: speel het op een console.
Stap 2: zie stap 1.
Heb ik, maar kan ik niet werkend krijgen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:15 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Overigens speelt de PC versie heerlijk weg met de 360 controller voor PC (al dan niet Wireless). En nee, zeg nou niet "pc = pc", want AC is nou net als bijvoorbeeld FIFA en PES één van de games waar het lekkerder speelt met een controller i.p.v. keyboard en mouse.
Hmm, ik denk dat je gewoon niet bekend bent met een aantal moves. Probeer die trainings dingen eens, je kunt ook van die klim handschoenen kopen van Leonardo waarmee je met spatie w shift hoger kan springen. Volgens mij kun je speren en axes ontwijken met spatie a of d.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef juxtaposition het volgende:
Wat een kutspel is het om op de pc te spelen..
Aan het begin even snel de controls , maar het is echt zo onduidelijk.
bizarre combinaties van shift, spatiebalk, linker, rechtermsuiknop, dan e, shift, spatiebalk loslaten linkermuisknop spatiebalk rechtermuisknop shit..
Ik snap er echt geen fuck meer van.
Ik was een kwartier bezig om zo'n tering toren te beklimmen, maar ik kanker elke keer naar beneden.
(en nee, als die gasten die dingen gooien heb ik al afgeslacht. (15 man, 15 potions. omdat het blokken niet werkt, en alleen door blijven hakken werkt, en soms doet hij een assassionation tijdens het hakken enzo.
Is er iemand die een duidelijke gids hiervoor heeft?
Ik heb zelf de wireless, als ik die aansluit voor dat ik Brotherhood opstart, kan ik hem gewoon selecteren bij controls. Heb je zelf ook de wireless? Overigens zou de "normale" versie het ook moeten doen uiteraard.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Heb ik, maar kan ik niet werkend krijgen?
Nope, heb de normale, missch idd game opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb zelf de wireless, als ik die aansluit voor dat ik Brotherhood opstart, kan ik hem gewoon selecteren bij controls. Heb je zelf ook de wireless? Overigens zou de "normale" versie het ook moeten doen uiteraard.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je gewoon niet bekend bent met een aantal moves. Probeer die trainings dingen eens, je kunt ook van die klim handschoenen kopen van Leonardo waarmee je met spatie w shift hoger kan springen. Volgens mij kun je speren en axes ontwijken met spatie a of d.
RT inhoudenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:53 schreef juxtaposition het volgende:
Jep geluktnu nog weten hoe ik block.
Tip: in principe is ALLES wat je ziet te beklimmen, zorg dat je het goede pad kunt overzien en probeer van alles (dus links, rechts, omhoog, spring-grab-jump, jump), meestal kom je dan wel omhoog.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:17 schreef juxtaposition het volgende:
Bij zon toren is er een plateau waar ik op sta, en dan daar links van kan ik weer klimmen. hoe kom ik daar?
--- <-klimding
--- <-klimding
--- <-klimding
''''''''''------------------- <-plateau
Volgens mij heb ik alle mogelijke combos geprobeertquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Tip: in principe is ALLES wat je ziet te beklimmen, zorg dat je het goede pad kunt overzien en probeer van alles (dus links, rechts, omhoog, spring-grab-jump, jump), meestal kom je dan wel omhoog.
Sorry dat ik het zeg maar ik schoot wel even in de lach bij jouw postquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef juxtaposition het volgende:
en hoe doe ik gvd een missie opnieuw?
heb ik net iedereen bij die hoer kapot gemaakt, klim ik die mast in, kanker ik naar beneden het water in. had ik godverdomme net zo goed gelijk kunnen zwemmen.
Ik heb hem ook sinds zaterdag. Top game.quote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef Skillstorm het volgende:
Vandaag gekocht, kon niet stoppen met spelen. Echt een bazenspel. Zou hem alleen al kopen voor de virtuele training![]()
Btw hij koste 60 euro in de Mediamarkt, er stond wel op het pak dat er iets bij zit waar je internet voor nodig hebt (extra content ofzo). Ik kijk zo wel op het pak.
Ik heb hem nieuw, en blijkbaar zit er ook een DLC bij die van mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb hem ook sinds zaterdag. Top game.
Alleen ik heb hem voor 29 euro.
Dacht dat de helft van de wereldbevolking had meegeholpen met het maken van AC:B toen ik de credits zag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 01:23 schreef Apfelsaft het volgende:
Moet je echt die credits afkijken om verder te kunnen met de side quests?
Verder echt een geniale game
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dacht dat de helft van de wereldbevolking had meegeholpen met het maken van AC:B toen ik de credits zag.
nee, je hoort wat onbekende stemmen tijdens de credits maar verder niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef planethugo het volgende:
kwam er nog wat na de credits eigenlijk? ben voor de tv gaan zitten en toen ik terugkwam stond volgens mij het menu oid daar
Drie schermen in Eyefinity landscape modequote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Haha awesome. Maar hoe komen je screens op zo'n formaat?
Setup? Als in hardware?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef drumstickNL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is je setup? Ik vraag me altijd al af of zoiets nou lekkerder speelt.. ?
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2011 01:44:23 ]
Deze wel tegelijkertijd met Venice Rooftops afspelen, hè?quote:
Dat vind ik ook altijd zo'n lekker geluidje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee joh, het was echt rustige muziek. Kan m niet vinden op Youtube.
Het is achtergrond muziek. Op 3.48 hoor je het.
Past inderdaad goed bij elkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Deze wel tegelijkertijd Venice Rooftops afspelen, hè?![]()
ik had laatste een burger gered en op het moment dat je met hem kan gaan praten viel ik opeens naar beneden. Kwam ik in water terecht en zag ik alles van onder de grond. En nergens kon ik meer naar boven komen. Zat ik maar wat te zwemmen daarquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef IDisposable het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met spelen (ben pas voorbij The Halls of Nero). Maar ik kwam al twee vage bugs tegen. Bij één had ik ineens een bezem in mijn handen
. En bij die tweede zag ik ineens Jezus op een paard of zo
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee joh, het was echt rustige muziek. Kan m niet vinden op Youtube.
Het is achtergrond muziek. Op 3.48 hoor je het.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n lekker geluidje.![]()
Die ja. Irritant.quote:
Via het menu 'Memories' kan je ze herspelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:17 schreef CoExist het volgende:
Ik ben vanwege dit pokkeweer maar weer eens begonnen met AC: Brotherhood! Ik wil 'm deze keer 100% synced hebben en ben al aardig op weg met 87%. Mijn vraag is, hoe kan ik al die Borgia vlaggen uit die Romelus lairs alsnog halen?
Thnx!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Via het menu 'Memories' kan je ze herspelen.
Borgia vlaggen zijn niet nodig voor 100% sync by the way.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:17 schreef CoExist het volgende:
Ik ben vanwege dit pokkeweer maar weer eens begonnen met AC: Brotherhood! Ik wil 'm deze keer 100% synced hebben en ben al aardig op weg met 87%. Mijn vraag is, hoe kan ik al die Borgia vlaggen uit die Romelus lairs alsnog halen?
Ja, de mp kon mij ook niet echt bekoren.. Maarja, ieder z'n ding.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:53 schreef SpikedPsych het volgende:
Multiplayer sucks cock vergeleken met sp
Misschien is het zo dat de rookbommen je uit die combat-serie halen, dus je moet het eens proberen te halen door alleen te counteren, kijken of het dan luktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik loop nog een beetje achter, maar ben net klaar met AC2. Moet nog 1 trophy en dat is 'No-Hitter'.
No-hitter (Bronze Trophy)
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
Nu heb ik al een aantal keer 10 mensen in 1x dood gemaakt (zonder zelf geraakt te worden) door rookbommen op de grond te gooien en ze te assassinaten met hidden blade, maar om de een of andere manier krijg ik de trophy maar niet. Iemand tips?
Ik heb al op internet rond zitten kijken, maar mensen doen het daar ook meestal met rookbommen. Counteren heb ik ook geprobeerd, al is dat wat lastiger, ik word dan toch wel eens geraakt of de tegenstanders lopen weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien is het zo dat de rookbommen je uit die combat-serie halen, dus je moet het eens proberen te halen door alleen te counteren, kijken of het dan lukt
Zoiets overkwam mij ook ja! Maar dan tijdens het vluchten in het laatste gedeelte van het spel. Tot twee keer toe opnieuw mn xbox op moeten starten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
ik had laatste een burger gered en op het moment dat je met hem kan gaan praten viel ik opeens naar beneden. Kwam ik in water terecht en zag ik alles van onder de grond. En nergens kon ik meer naar boven komen. Zat ik maar wat te zwemmen daar
Lol, Jezus op een paardquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef IDisposable het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met spelen (ben pas voorbij The Halls of Nero). Maar ik kwam al twee vage bugs tegen. Bij één had ik ineens een bezem in mijn handen
. En bij die tweede zag ik ineens Jezus op een paard of zo
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat het belangrijkste argument is kun je je PS3 ook gewoon aansluiten op je monitor...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Skillstorm het volgende:
Dat is zoveel meer relaxed, achter je bureau op je computerstoel
Ik vind onderuit op de bank met mijn poten op tafel chiller gamen dan op mijn bureaustoel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:24 schreef Skillstorm het volgende:
Heb mijn PS3 verkocht, gaming pc gemaakt en speel het nu op de pc. Dat is zoveel meer relaxed, achter je bureau op je computerstoel, kan je ook nog op skype zitten en praten met vrienden.![]()
![]()
![]()
De controls op de pc zijn wel anders maar het duurde totaal niet lang om te wennen.
Kan ik ook doen met mijn bed (zit ernaast) .quote:Op woensdag 28 september 2011 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind onderuit op de bank met mijn poten op tafel chiller gamen dan op mijn bureaustoel.
Oke.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kan ik ook doen met mijn bed (zit ernaast) .
Ah, ik had precies dezelfde problemen. Je moet een spring jump doen, volgens mij is het shift en dan met een andere knop vastpakken maar ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben niet echt een opgever maar hoe de fuck kom ik op die Borgia Tower boven de schat van Romulus?
Die handschoen bedoel je?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, ik had precies dezelfde problemen. Je moet een spring jump doen, volgens mij is het shift en dan met een andere knop vastpakken maar ik ben het vergeten.
Die "move" moet je overigens eerst ff bij Leonardo kopen.
Sja, dat vind ik ook zo spijtig aan AC2 en AC:B. Ze zijn echt te makkelijk. Enige uitdaging is misschien om op de 1ste x zo'n race meteen goed te doen of om 100% synchronisatie (quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is al gelukt. Ik wist niet dat je die handschoen daarvoor nodig had. Die Borgia-towers en hun commandanten (of wat het ook zijn) stellen trouwens ook maar vrij weinig voor met behoorlijk wat assassins aan je zijde. Even een goede plek op het dak zoeken, L2 inhouden en boem, dood.
Ik vind het wel vermakelijk, niet altijd alles hoeft moeilijk. Het scheelt dat er genoeg te doen is in het spel.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja, dat vind ik ook zo spijtig aan AC2 en AC:B. Ze zijn echt te makkelijk. Enige uitdaging is misschien om op de 1ste x zo'n race meteen goed te doen of om 100% synchronisatie () te krijgen. Mensen moeten hun spellen wat moeilijker maken, vind ik. Of i.e.g. moeilijkheidsgraden weer toevoegen.
Ja heb je ook wel weer gelijk in, maarja ik had aan één ruk AC2 gedaan en daarna meteen AC:B, toen begon het mij te vervelenquote:Op donderdag 29 september 2011 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, niet altijd alles hoeft moeilijk. Het scheelt dat er genoeg te doen is in het spel.
Als je ze back-to-back hebt gespeeld dan lijkt het mij ook eentonig en kut inderdaad, maar zo eens per jaar is het best goed te pruimen!quote:Op donderdag 29 september 2011 11:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja heb je ook wel weer gelijk in, maarja ik had aan één ruk AC2 gedaan en daarna meteen AC:B, toen begon het mij te vervelen(ik ga dan eerst alle side dingen doen voordat ik verder ga met de hoofdlijn, waardoor ik em nog steeds niet heb uitgespeeld
)
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Verhaallijn uitgespeeld. Wat was dat stuk met die appel kut zeg. Ik denk ik race gewoon van het kasteel naar die plek toe. Echt al die bewakers achter me aan, zie ik eindelijk het plekje waar ik moet wezen moet je 'onopvallend' doen om verder te gaan.
14 uur gespeeld en Rome is 88% herbouwd. Ligt vooral aan die gebouwen want alle winkels e.d. heb ik al.
Ja, kutste missie ooit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Verhaallijn uitgespeeld. Wat was dat stuk met die appel kut zeg. Ik denk ik race gewoon van het kasteel naar die plek toe. Echt al die bewakers achter me aan, zie ik eindelijk het plekje waar ik moet wezen moet je 'onopvallend' doen om verder te gaan.
14 uur gespeeld en Rome is 88% herbouwd. Ligt vooral aan die gebouwen want alle winkels e.d. heb ik al.
Ik heb er uiteindelijk volgens mij iets van 15 doodgeklapt en toen had ik echt nog 3 seconden om in die 'highlight' te gaan staan. Het komt ook vooral omdat ik normaal bij een dikke hoop bewakers gewoon even L2 druk en er opeens 8 hulpjes bijkomen, dat kon daar niet.quote:
Ik probeer het wel altijd. Maar als het niet lukt dan denk ik gewoon Fuck it.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:50 schreef Rumille het volgende:
Doen jullie alle missies ook 100%? Ik wel, vind 't wel bijdragen aan de ervaring.
Wel kut als je die Leonardo vliegmachine missie moet doen
Same, probeer het wel maar als het niet lukt jammer dan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik probeer het wel altijd. Maar als het niet lukt dan denk ik gewoon Fuck it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en mensen die heel klef aan het doen zijn, maar als je 10 florence op de grond gooit dan duwen de vrouwen zo die mannen weg om als een stel aasgieren te verzamelen.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Skillstorm op 03-10-2011 18:40:53 ]
Als ik het me goed herinner welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef peejdorie het volgende:
ik heb hem uitgespeeld maar hoe kan ik nou weer gewoon lekker een beetje door rome hupsen op mijn paard? laatste save is net voor het einde van het spel, in die futuristische kamer met blauwe dingen waar je overheen moet springen (dat was stom trouwens)
Moet ik de credits helemaal uit laten lopen ofzo...?
Ja die moet je helemaal laten uitlopen. Dan pleuren ze je weer in je Animus-stoeltje en ben je weer in Rome.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:34 schreef peejdorie het volgende:
ik heb hem uitgespeeld maar hoe kan ik nou weer gewoon lekker een beetje door rome hupsen op mijn paard? laatste save is net voor het einde van het spel, in die futuristische kamer met blauwe dingen waar je overheen moet springen (dat was stom trouwens)
Moet ik de credits helemaal uit laten lopen ofzo...?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef cooper697 het volgende:
Ik hoop dat dit de plek is om dit te vragen: wie wil mij helpen met de abstergo employee of the Month trophy op de ps3? Dit is de laatste die ik nog moeten hebben. Stuur maar een pm als je geïnteresseerd bent
Als jullie nog een derde man nodig hebben kan ik wel helpen. id: ardpsikoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef 67Impala het volgende:
Die moet ik ook nog.. alleen nog Extreme Variety. En ik moet nog 1 lvl om lvl 50 te worden![]()
En de trophy waarin je alle Co-op bonussen haalt in 1 ronde. Ik mis er heel vaak een.. dat is of Rescue of Diversion....
Gezien de trophy hoer die ik ben wil ik ook graag hulp en ik wil jou best helpen met AEOTM.
Ok thks we hebben alleen nog 4 personen nodig voor wanted.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef 67Impala het volgende:
Die moet ik ook nog.. alleen nog Extreme Variety. En ik moet nog 1 lvl om lvl 50 te worden![]()
En de trophy waarin je alle Co-op bonussen haalt in 1 ronde. Ik mis er heel vaak een.. dat is of Rescue of Diversion....
Gezien de trophy hoer die ik ben wil ik ook graag hulp en ik wil jou best helpen met AEOTM.
Mooi nog 3 mensen te gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef ardi het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog een derde man nodig hebben kan ik wel helpen. id: ardpsiko
Ok ik heb je toegevoegd op PSn. Hoe laat wou je doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:49 schreef ardi het volgende:
EV kan je in een private Alliance match boosten, dan heb je maar drie mensen nodig.
Als we het zo doen, dan moet dit snel geregeld zijn. Vanavond ben ik beschikbaar.
En wat was jou PSn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:11 schreef 67Impala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |