quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:45 schreef nattermann het volgende:
Assassin's Creed: Brotherhood #1: Werd tijd voor een topic! DEEL 2
?
Klopt, heb gewoon nieuw deel aangeklikt zodat discussie door kon gaan en men niet dagen hoefde te wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Wouter2006 het volgende:
Anders kopieer je ff niet de hele OP zonder aanpassingen:
'Na lang wachten is het binnenkort zo ver: Assassin's Creed: Brotherhood!'
Dat geldt uiteraard allang nie meer..
Ik vind het niet lang duren vergeleken met andere games, hier ís het tenminste haalbaar.quote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Mark94 het volgende:
Ik ben nu LVL 20 en ik ben van plan om in de kerstvakantie LVL 50 te halen. Maar hoe lang duurt het eigenlijk om van LVL 20 naar 50 te gaan? Oftewel, is dit wel haalbaar in twee weken?
De characters in de MP hebben niet hun eigen voor- of nadelen, de ene is gewoon cooler dan de anderquote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb het spel nou een week, story line uitgespeeld, einde is bizar.
MP nog niet geprobeerd, wil eerst nog verder in SP, dan wil ik toch eens MP proberen.
Is er eigenlijk ook nog verschil in spel met die verschillende mannetjes in MP?
Naja, we kunnen het anders stellen. Hoeveel uur duurt het gemiddeld van LVL 20 - 50? Want zo moeilijk vind ik het niet. Word vaak 1e of 2e van mijn team (ik doe alleen klopjacht). :}quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het niet lang duren vergeleken met andere games, hier ís het tenminste haalbaar.
Met BFBC2 heb ik 137h 3m gespeeld en ben pas rang 35 van de 50
Met AC:B is het "simpeler". Zou makkelijk te doen moeten zijn in 2 weken, natuurlijk afhankelijk van hoelang je speelt.
[..]
De characters in de MP hebben niet hun eigen voor- of nadelen, de ene is gewoon cooler dan de ander(De Smid
)
Neem maar aan dat je per uur minstens 1 rang omhoog gaat, games duren 10 minuten. Als je ongeveer 6000-7000 punten per match haald (zoals ik meestal) dan gaat dat wel rap, vooral op die lagere rangenquote:Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Naja, we kunnen het anders stellen. Hoeveel uur duurt het gemiddeld van LVL 20 - 50? Want zo moeilijk vind ik het niet. Word vaak 1e of 2e van mijn team (ik doe alleen klopjacht). :}
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Level 32 in MP"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Daarom, Achievements > Trophiesquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb de MP nog helemaal niet gespeeld. Vond de beta helemaal niks, dus ik ga eerst SP lekker op 100% spelen, daarna ga ik pas de MP spelen. Moet die platinum trophy hebben, dus ik zal wel moeten.
Ik vind het trouwens jammer dat toen AC1 uitkwam, trophies nog niet verplicht waren. Dus die heeft ze niet, terwijl ik daar het meeste tijd in heb gestoken.
haha idd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daarom, Achievements > Trophies
Ik wil hier verder op in gaan, maar ik wil het topic niet verpestenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik vind de PS3 veel lekkerder werken, en ik ga niet alleen voor wat achievements een xbox kopen.
Haha ik heb niks tegen xbox en ik doe niet mee aan de console war, want ik vind ze allebei leuk. Maar laten we inderdaad on topic blijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil hier verder op in gaan, maar ik wil het topic niet verpesten
ik vind hem maar kut, iedereen blijft maar over die daken springen enzo.. zwaar irritant..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Mark94 het volgende:
Heh, net die DLC gespeeld. Die Advanced-Alliance mode vind ik niet zo, maar die nieuwe map Mont Saint-Michel (die in een dag en een nacht versie bespeelbaar is) vind ik wel gaaf.
Oh daar had ik niet zo'n last van. Wat me wel was opgevallen is dat je in sommige steegjes niet omhoog kan klimmen, en het liep dan ook nog eens dood. Dat werd omlopen dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik vind hem maar kut, iedereen blijft maar over die daken springen enzo.. zwaar irritant..
Xbox is een prutsconsolequote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil hier verder op in gaan, maar ik wil het topic niet verpesten
Nieeeeetquote:
Eenieder die zich geroepen voelt mag een nieuwe OP aanmaken, dat is geen exclusieve recht van een select groepje mensen.quote:
Mooi. Weer gratis.quote:De nieuwe update heet toepasselijk The Animus Project 2.0 en zal de multiplayer van Assassin's Creed: Brotherhood uitbreiden. De multiplayer krijgt onder meer de nieuwe Chest Capture modus, waarbij spelers rondrennen om dingen te stelen of om hun eigen schatkisten te beschermen voor andere grijpgrage moordenaars.
Ook voorziet The Animus Project 2.0 spelers van een nieuwe multiplayer map. De Pienza map is volgens de uitgever een "ideale free-running speeltuin waar zowel jagers als prooi makkelijk kunnen verdwijnen".
The Animus Project 2.0 zal in januari worden uitgebracht voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 en is dus geheel gratis te downloaden. Sinds gister kunnen spelers aan de slag met The Animus Project 1.0 dat eveneens gratis is.
Nee dit is een fictief getal, aangezien je start weer deel 2 eindigde en toen dus zeker niet blut geweest zal zijn. Wees niet bang, je bent snel genoeg weer alles kwijtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:13 schreef Revenge2005 het volgende:
huh . Gisteren AC Brotherhood opgepikt en gestart . nu zag ik net . dat mijn startgeld over de 53 k was .. hoe kan dit .. leest AC Brotherhood de Savegame uit van AC2 ofzow?
ik doel dus op de eerste missie direct na het vaticaan . dat je dus moet vluchten zoals in deel 2
Bedoel je daarmee... dat je veel geld in het begin moet uitgeven... of dat je daadwerkelijk geheel 'beroofd' word?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dit is een fictief getal, aangezien je start weer deel 2 eindigde en toen dus zeker niet blut geweest zal zijn. Wees niet bang, je bent snel genoeg weer alles kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Stun en Kill tegelijk worden gedaan, heeft de kill de voorkeur, staat ook in die ingame manual.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef S0nic het volgende:
Ik begin me echt te ergeren dat je als slachtoffer gewoon meestal kansloos bent![]()
Heb al een paar keer proberen om te stunnen en ik weet dat ik eerder was zie ik een filmpje dat ik dood ga?
haha had ik ook hoor..quote:Op zondag 19 december 2010 08:36 schreef Revenge2005 het volgende:
Nou inmiddels half rome herbouwd . zit net in Sequence 4
Ben ik de enige die het gewoon leuk vind die torens neer te halen of me assasins te micomanagen ..het lijkt wel alsof ik me meer bezig hou met alles wat niet de maingame is
Vandaag maar eens even een start maken met dat nieuwe armor
Zelfde hier, beetje rondlopen zonder doel. Af en toe als ik zin had een beetje vechten met wachters, dan weer schatjagen in de regio als ik er weer 1 zag op de kaart. Of als ik in de buurt was van een Borgia-toren deze in de fik steken en alle winkels daar in de buurt kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker alle sidemissions nog eens uit gaan spelen en de stad opbouwenAlleen alle vlaggen zoeken ga ik overslaan denk ik. Ik heb niet zo'n verzameldrang.
De multiplayer heb ik nog steeds niet aangeraakt. Eerst de Singleplayer wat verder uitspelen, anders raak ik die nooit meer aan denk ik
Please sir. When moon? When Mustang?
ik hoef alleen nog de level 50, ben nu rank 41quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef Mark94 het volgende:
Zo, bijna LVL 50 MP (ben nu 48), en dan nog ff die puzzels oplossen en veren verzamelen. Dan hoef ik nog maar twee achievements en dan heb ik ze allemaal.
enige lastige is daarvan: extreme variety en triple escape, de rest is goed te doen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Mark94 het volgende:
Zo, hoef nog maar 1 achievement en dat is die met die bonussen, maar dat komt wel.
109 uur Assassin's Creed: Brotherhood... Ik moet er niet aan denken, terwijl ik het spel nog niet eens heb!quote:Tony Desmet, Jesse Rebman en Jeffrey Gammon bleven het langst doorspelen en stopten gisteren om 11 uur 's avonds met 109 uur op de klok. Het spel dat gespeeld werd voor de wereldrecordpoging was Assassin's Creed: Brotherhood op de Xbox 360.
Ja idd ik ga 'm ook maar boosten. xDquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
enige lastige is daarvan: extreme variety en triple escape, de rest is goed te doen..
Die heb ik ook maar geboost in een private match, anders lukt dat nooit..
Volgens mij kom ik aardig in de buurt. Al is het niet achter elkaar. xDquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:12 schreef Ge4ce het volgende:
http://www.nu.nl/games/24(...)eldrecord-gamen.html
[..]
109 uur Assassin's Creed: Brotherhood... Ik moet er niet aan denken, terwijl ik het spel nog niet eens heb!
heb ik ook weleens in Wanted ja, daarom speel ik altijd manhuntquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:44 schreef Necrodeath het volgende:
Pas geleden begonnen met de multiplayer.
Wat een irritante bug zit daar in![]()
Af en toe, na een target te verliezen of te vermoorden, krijg ik gewoon geen nieuwe. Soms duurt het 2-3min voordat ik weer een nieuw target krijg, maar meestal krijg ik helemaal geen target meer. Ook heb ik dan geen persuers meer, maw ik kan dan helemaal niks meer tot de tijd voorbij is.
Alleen last van in Wanted trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulp word gewaardeerd![]()
Ik kan ze nooit vinden want ze staan niet op de kaart bij mij?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren alle Romulus lairs gedaan. Het lastigste vond ik nog wel één van de ingangen van die lairs uberhaupt bereiken
Als ze niet op de kaart staan zijn ze nog niet beschikbaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef de_heilige_fokker het volgende:
[..]
Ik kan ze nooit vinden want ze staan niet op de kaart bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |