abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:42:32 #1
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89781860
Na lang wachten is het binnenkort zo ver: Assassin's Creed: Brotherhood!
Het wordt beschouwd als een Assassin's Creed 2.5, dus hierna komt er zeker nog een deel.
Officiële trailer (episch :D ):

Assassin's Creed: Brotherhood is een third person action-adventure video game ontwikkeld door Ubisoft voor Microsoft Windows, PlayStation 3 en Xbox 360. De releasedatum voor dit spel is 11 november, 2010. Het spel is een direct vervolg op Assassin's Creed II en het verhaal zal zich vlak na het einde van Assassin's Creed II afspelen, met Ezio wederom als de hoofdrolspeler. In tegenstelling tot de vorige twee delen, zal er in dit spel wel een mogelijkheid tot multiplayer zijn.

Net zoals Assassin's Creed II zal de hoofdrol worden gespeeld door Ezio Auditore da Firenze. Volgens Ubisoft zal het spel ruim 15 uur aan aan singleplayer gameplay bevatten. Het spel zal zich afspelen in Rome met de mogelijkheid om andere assassins op te leiden. Ezio zal in de missies historische figuren ontmoeten zoals Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli en Catherina Sforza. Deze personages kwamen ook allemaal voor in Assassin's Creed II. Naast een aantal wapens uit de vorige delen zal het spel ook nieuwe wapens bevatten.

In een presentatie van de E3 is het begin van het spel te zien. Je ziet hoe Monterrigioni wordt aangevallen door een leger. Je ziet ook meteen een aantal nieuwe aanvalstechnieken waaronder het gooien met een bijl en de mogelijkheid je zwaard en je pistool tegelijk te gebruiken. Het zal tevens mogelijk zijn om voor het eerst met je paard binnen in steden te rijden. Ook zijn er een aantal nieuwe vijanden te zien. In een van de recent verschenen trailers blijkt dat je nieuwe aartsvijand de zoon van Rodrigo Borgia is. Hij zit in een koets met de nieuwe paus. Hierin is te zien dat Ezio door een menigte richting de koets loopt. Ondertussen worden wachters door een onbekende bondgenoot gedood. Als Ezio oog in oog komt te staan met de zoon van Borgia en een klein leger van de nieuwe wachters, wordt hij bijgestaan door 4 andere Assassins.

In de trailer zijn ook een paar nieuwe wapens te zien waaronder een vuurwapen en kruisboog.

Andere vernieuwingen zijn: je traint je eigen legertje assassins die je op missies kunt sturen om er zo geld mee te verdienen of je kan ze je laten helpen in gevechten, je zult torens moeten vernietigen om de mensen in dat district te bevrijden.

Voor het eerst in de Assassin's Creed-reeks heeft de speler de kans om online te spelen. Volgens Ubisoft kan de speler kiezen of hij/zij zich aansluit bij de assassins of de tempeliers. De speler kan kiezen uit een aantal verschillende rollen, deze zijn waarschijnlijk hetzelfde als degene in het spel. Elke tempelier en assassin heeft zijn eigen wapens en krachten. De bedoeling van de multiplayer is dat je de online vijanden vermoordt om punten te verdienen en level 50 te behalen.

De gebeurtenissen vinden plaats net na het einde van Assassin's Creed II (1499). Monteriggioni wordt belegerd door de zoon van de paus: Cesare Borgia. Hierbij sneuvelt Mario, Ezio's oom, maakt Cesare de Appel buit en wordt Ezio's villa tot puin herleid. Ezio krijgt spijt dat hij Rodrigo Borgia in leven liet, en zo met hulp van zijn zoon en dochter het corrupte regime kon voortzetten. Dan springt men naar 1503 waar Ezio, nu een "Master sluipmoordenaar" opererend in Rome, vastbesloten is zijn oom te wreken en het gevecht weer aan te gaan met de paus en diens zoon.

Wat characters uit de multiplayer:

Officiële website: http://assassinscreed.uk.ubi.com/brotherhood/

Disclaimer: Als iemand zich zo vrij voelt om een leuken OP te maken, ga dan vooral uw gang. :)
AFC AJAX
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:45:09 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:48:33 #3
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89782193
quote:
:{w, vaag.

Dit is iig deel 4, vervolg op deel 3.

Geen idee waarom er een NUMMER 1 DEEL 2 topic bestaat ( :')) maar iemand heeft lopen kloten zo te zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door msnk op 10-12-2010 21:56:02 ]
AFC AJAX
pi_89790341
Codex-editie al vanaf het begin.. eigenlijk sinds GT5 alweer beetje op uitgekeken :@
single player zo goed als af, nog 3 vlaggetjes (in die klote romulus dungeons) en natuurlijk lvl 50 worden @ multiplayer (leeuuukkk :') )
pi_89790732
Anders kopieer je ff niet de hele OP zonder aanpassingen:

'Na lang wachten is het binnenkort zo ver: Assassin's Creed: Brotherhood!'

Dat geldt uiteraard allang nie meer..
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:12:36 #6
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89792702
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Wouter2006 het volgende:
Anders kopieer je ff niet de hele OP zonder aanpassingen:

'Na lang wachten is het binnenkort zo ver: Assassin's Creed: Brotherhood!'

Dat geldt uiteraard allang nie meer..
Klopt, heb gewoon nieuw deel aangeklikt zodat discussie door kon gaan en men niet dagen hoefde te wachten :)
AFC AJAX
pi_89794422
tvp.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_89794930
Kut OP
pi_89802801
Matchmaking is nog steeds prut.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_89804205
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef Koopsie het volgende:
Matchmaking is nog steeds prut.
Klopt, het lijkt zelfs wel steeds langer te duren.
Ben wel level 47 nu :9~
Bijna 50 :9~ :9~
pi_89805431
ben net lvl 14 ;(
pi_89845083
Ik ben nu LVL 20 en ik ben van plan om in de kerstvakantie LVL 50 te halen. Maar hoe lang duurt het eigenlijk om van LVL 20 naar 50 te gaan? Oftewel, is dit wel haalbaar in twee weken? :o

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2010 20:08:02 ]
pi_89849109
Ik heb het spel nou een week, story line uitgespeeld, einde is bizar.

MP nog niet geprobeerd, wil eerst nog verder in SP, dan wil ik toch eens MP proberen.

Is er eigenlijk ook nog verschil in spel met die verschillende mannetjes in MP?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_89871498
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Mark94 het volgende:
Ik ben nu LVL 20 en ik ben van plan om in de kerstvakantie LVL 50 te halen. Maar hoe lang duurt het eigenlijk om van LVL 20 naar 50 te gaan? Oftewel, is dit wel haalbaar in twee weken? :o
Ik vind het niet lang duren vergeleken met andere games, hier ís het tenminste haalbaar.
Met BFBC2 heb ik 137h 3m gespeeld en ben pas rang 35 van de 50 :{
Met AC:B is het "simpeler". Zou makkelijk te doen moeten zijn in 2 weken, natuurlijk afhankelijk van hoelang je speelt.

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb het spel nou een week, story line uitgespeeld, einde is bizar.

MP nog niet geprobeerd, wil eerst nog verder in SP, dan wil ik toch eens MP proberen.

Is er eigenlijk ook nog verschil in spel met die verschillende mannetjes in MP?
De characters in de MP hebben niet hun eigen voor- of nadelen, de ene is gewoon cooler dan de ander :) (De Smid _O_ )

[ Bericht 1% gewijzigd door SperzieboonToon op 13-12-2010 13:40:58 ]
pi_89879060
quote:
4s.gif Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Ik vind het niet lang duren vergeleken met andere games, hier ís het tenminste haalbaar.
Met BFBC2 heb ik 137h 3m gespeeld en ben pas rang 35 van de 50 :{
Met AC:B is het "simpeler". Zou makkelijk te doen moeten zijn in 2 weken, natuurlijk afhankelijk van hoelang je speelt.

[..]

De characters in de MP hebben niet hun eigen voor- of nadelen, de ene is gewoon cooler dan de ander :) (De Smid _O_ )
Naja, we kunnen het anders stellen. Hoeveel uur duurt het gemiddeld van LVL 20 - 50? Want zo moeilijk vind ik het niet. Word vaak 1e of 2e van mijn team (ik doe alleen klopjacht). :}
pi_89883380
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:42 schreef Mark94 het volgende:

[..]

Naja, we kunnen het anders stellen. Hoeveel uur duurt het gemiddeld van LVL 20 - 50? Want zo moeilijk vind ik het niet. Word vaak 1e of 2e van mijn team (ik doe alleen klopjacht). :}
Neem maar aan dat je per uur minstens 1 rang omhoog gaat, games duren 10 minuten. Als je ongeveer 6000-7000 punten per match haald (zoals ik meestal) dan gaat dat wel rap, vooral op die lagere rangen :)
Ook raad ik je aan om Gezocht te spelen met vergif (als je dat hebt vrijgespeeld), daar maak je heerlijk veel punten mee _O_ En dan ook met rookbom, beetje goed opletten wie er verdacht naar je toe loopt etc.. kan je ze stunnen en nog meer puten maken :)
pi_89884475
Ja ik deed laatst iets smerigs bij iemand. Ik had dat "veranderen" gebruikt dus zo'n gozer doodde een AI die naast mij stond. Dus ik verdoofde hem, en wachtte naast hem tot-ie weer opstond. Toen gebruikte ik de rookbom en verdoofde ik 'm weer. xD

Trouwens, er zou vandaag toch DLC uitkomen? Heeft iemand dat al gespeeld? Want ik ga waarschijnlijk pas weer in 't weekend spelen, dus kan nu ff niet kijken. :o
pi_89890044

Niet echt Brotherhood gerelateerd, maar leek met het beste topic hiervoor.
pi_89890746
Maar toch heeft het stiekem met echt alles te maken waar we hier over praten. ;)

Mooie vondst overigens, prachtig filmpje. Vooral de beelden tussen Ezio, Altaïr en Desmond bij elkaar.
pi_89897678
Net het Brutus en dolk vrijgespeeld :D
ziet er wel tof uit.
pi_89908210
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Level 32 in MP
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_89921179
Gister level 50 gehaald _O_
Dat outfit van de dokter is nu echt gaaf :9
pi_89924913
Ik heb de MP nog helemaal niet gespeeld. Vond de beta helemaal niks, dus ik ga eerst SP lekker op 100% spelen, daarna ga ik pas de MP spelen. Moet die platinum trophy hebben, dus ik zal wel moeten. :P

Ik vind het trouwens jammer dat toen AC1 uitkwam, trophies nog niet verplicht waren. Dus die heeft ze niet, terwijl ik daar het meeste tijd in heb gestoken. :'(
pi_89938092
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb de MP nog helemaal niet gespeeld. Vond de beta helemaal niks, dus ik ga eerst SP lekker op 100% spelen, daarna ga ik pas de MP spelen. Moet die platinum trophy hebben, dus ik zal wel moeten. :P

Ik vind het trouwens jammer dat toen AC1 uitkwam, trophies nog niet verplicht waren. Dus die heeft ze niet, terwijl ik daar het meeste tijd in heb gestoken. :'(
Daarom, Achievements > Trophies
pi_89941954
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Daarom, Achievements > Trophies
haha idd.
pi_89954235
Ik vind de PS3 veel lekkerder werken, en ik ga niet alleen voor wat achievements een xbox kopen. :)
pi_89956315
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik vind de PS3 veel lekkerder werken, en ik ga niet alleen voor wat achievements een xbox kopen. :)
Ik wil hier verder op in gaan, maar ik wil het topic niet verpesten :P
pi_89956530
quote:
4s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Haha ik heb niks tegen xbox en ik doe niet mee aan de console war, want ik vind ze allebei leuk. Maar laten we inderdaad on topic blijven. :D
pi_89959826
hehe.. na een kwartier zit ik eindelijk in de MP :')
pi_89966825
Heh, net die DLC gespeeld. Die Advanced-Alliance mode vind ik niet zo, maar die nieuwe map Mont Saint-Michel (die in een dag en een nacht versie bespeelbaar is) vind ik wel gaaf. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 18:07:56 ]
pi_89975132
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Mark94 het volgende:
Heh, net die DLC gespeeld. Die Advanced-Alliance mode vind ik niet zo, maar die nieuwe map Mont Saint-Michel (die in een dag en een nacht versie bespeelbaar is) vind ik wel gaaf. :)
ik vind hem maar kut, iedereen blijft maar over die daken springen enzo.. zwaar irritant..
pi_89981009
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

ik vind hem maar kut, iedereen blijft maar over die daken springen enzo.. zwaar irritant..
Oh daar had ik niet zo'n last van. Wat me wel was opgevallen is dat je in sommige steegjes niet omhoog kan klimmen, en het liep dan ook nog eens dood. Dat werd omlopen dus. }:|
  donderdag 16 december 2010 @ 08:29:45 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89988354
Game gisteren gekocht. Ik ben net aan de SP begonnen en ben erg blij dat hij net zo lekker speelt als deeltje 2, al is het natuurlijk ook gewoon een extra grote mappack voor AC2.

MP nog niet aangeraakt, daar ga ik dit weekend eens aan beginnen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_90008103
quote:
4s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

Xbox is een prutsconsole :6 o|O

:P
pi_90008252
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:46 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Xbox is een prutsconsole :6 o|O

:P
Nieeeeet :o. Ik heb nooit nog nooit problemen met m'n Xbox gehad en ik heb 'm iets langer dan 2 jaar. :)
  donderdag 16 december 2010 @ 18:15:16 #36
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_90009064
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kut OP
Eenieder die zich geroepen voelt mag een nieuwe OP aanmaken, dat is geen exclusieve recht van een select groepje mensen.
AFC AJAX
pi_90009952
Dit had ik gisteren gelezen. :)

quote:
De nieuwe update heet toepasselijk The Animus Project 2.0 en zal de multiplayer van Assassin's Creed: Brotherhood uitbreiden. De multiplayer krijgt onder meer de nieuwe Chest Capture modus, waarbij spelers rondrennen om dingen te stelen of om hun eigen schatkisten te beschermen voor andere grijpgrage moordenaars.

Ook voorziet The Animus Project 2.0 spelers van een nieuwe multiplayer map. De Pienza map is volgens de uitgever een "ideale free-running speeltuin waar zowel jagers als prooi makkelijk kunnen verdwijnen".

The Animus Project 2.0 zal in januari worden uitgebracht voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 en is dus geheel gratis te downloaden. Sinds gister kunnen spelers aan de slag met The Animus Project 1.0 dat eveneens gratis is.
Mooi. Weer gratis. :D
pi_90030917
huh . Gisteren AC Brotherhood opgepikt en gestart . nu zag ik net . dat mijn startgeld over de 53 k was .. hoe kan dit .. leest AC Brotherhood de Savegame uit van AC2 ofzow?

ik doel dus op de eerste missie direct na het vaticaan . dat je dus moet vluchten zoals in deel 2
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:31:23 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90031140
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:13 schreef Revenge2005 het volgende:
huh . Gisteren AC Brotherhood opgepikt en gestart . nu zag ik net . dat mijn startgeld over de 53 k was .. hoe kan dit .. leest AC Brotherhood de Savegame uit van AC2 ofzow?

ik doel dus op de eerste missie direct na het vaticaan . dat je dus moet vluchten zoals in deel 2
Nee dit is een fictief getal, aangezien je start weer deel 2 eindigde en toen dus zeker niet blut geweest zal zijn. Wees niet bang, je bent snel genoeg weer alles kwijt :P
pi_90031319
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee dit is een fictief getal, aangezien je start weer deel 2 eindigde en toen dus zeker niet blut geweest zal zijn. Wees niet bang, je bent snel genoeg weer alles kwijt :P
Bedoel je daarmee... dat je veel geld in het begin moet uitgeven... of dat je daadwerkelijk geheel 'beroofd' word?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:45:47 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90031360
Als je het spel speelt kom je er vanzelf achter :P Hoeveel geld je aan het begin hebt is iig totaal niet belangrijk voor de rest van de game.
pi_90034029
Ik dacht eerst ook dat het het geld was waarmee ik in 2 eindigde _O-
Tot mn broer met precies evenveel geld begon :{
pi_90034122
Zo dat wordt flink spelen aangezien het weer buiten niet echt fantastico is.
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:42:08 #44
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_90094242
Ik begin me echt te ergeren dat je als slachtoffer gewoon meestal kansloos bent :{
Heb al een paar keer proberen om te stunnen en ik weet dat ik eerder was zie ik een filmpje dat ik dood ga?
Snelle Egel
pi_90095346
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef S0nic het volgende:
Ik begin me echt te ergeren dat je als slachtoffer gewoon meestal kansloos bent :{
Heb al een paar keer proberen om te stunnen en ik weet dat ik eerder was zie ik een filmpje dat ik dood ga?
Als Stun en Kill tegelijk worden gedaan, heeft de kill de voorkeur, staat ook in die ingame manual.
Tis irritant, ik weet het..
pi_90113596
Nou inmiddels half rome herbouwd . zit net in Sequence 4

Ben ik de enige die het gewoon leuk vind die torens neer te halen of me assasins te micomanagen ..het lijkt wel alsof ik me meer bezig hou met alles wat niet de maingame is :)

Vandaag maar eens even een start maken met dat nieuwe armor
pi_90114997
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 08:36 schreef Revenge2005 het volgende:
Nou inmiddels half rome herbouwd . zit net in Sequence 4

Ben ik de enige die het gewoon leuk vind die torens neer te halen of me assasins te micomanagen ..het lijkt wel alsof ik me meer bezig hou met alles wat niet de maingame is :)

Vandaag maar eens even een start maken met dat nieuwe armor
haha had ik ook hoor..
pi_90124172
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:57 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

haha had ik ook hoor..
Zelfde hier, beetje rondlopen zonder doel. Af en toe als ik zin had een beetje vechten met wachters, dan weer schatjagen in de regio als ik er weer 1 zag op de kaart. Of als ik in de buurt was van een Borgia-toren deze in de fik steken en alle winkels daar in de buurt kopen.
Tekens van proefpersoon16 opzoeken of wat vlaggetjes, daarna weer eens een romulustempel verkennen, assassins op een missie sturen. En als je dan weer een stuk gevorderd bent weer eens een missie van de mainstory.

Nadat ik Seq 9 heb gedaan had ik hem voor 83% gesynchroniseerd :) Moet alleen nog een paar veertjes en wat vlaggetjes halen en een aantal opdrachten op 100% zetten.
Het completen van die assassins opdrachten heb ik opgegeven, meer dan 200 gedaan al volgens mij komt daar geen eind aan. :P
pi_90131113
Net maar een begin gemaakt met de War machines missies
!@#$% . wat zijn die irritant zeg . dat lopen etcs wil best . alleen de checkpoint intervals zijn waardeloos gezet

BV je word teruggezet als je detected bent .. vraag me dan wel af . als ik bij dat checkpoint nog 15 crossbow bolt had . .. waarom hou ik dan me munitie die ik na die checkpoint verschoten heb .. maakt het nogwat lastiger . omdat ik ineens niet meer 15 man ranged kan uitschakelen . maar nog maar 3 of 4 omdat ik nog zoveel had omdat ik doodging .. dat is niet erg logisch maargoed
En ja ik ben zon typ dat gewoon alles aanvult voordat ik een missie doe . max ammo . poison .. medicijnen etc
  maandag 20 december 2010 @ 13:58:52 #50
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90174837
Dit weekend de storyline uitgespeeld

SPOILER
Nu lekker alle sidemissions nog eens uit gaan spelen en de stad opbouwen :) Alleen alle vlaggen zoeken ga ik overslaan denk ik. Ik heb niet zo'n verzameldrang.

De multiplayer heb ik nog steeds niet aangeraakt. Eerst de Singleplayer wat verder uitspelen, anders raak ik die nooit meer aan denk ik :P
pi_90236934
Zo, bijna LVL 50 MP (ben nu 48), en dan nog ff die puzzels oplossen en veren vlaggen verzamelen. Dan hoef ik nog maar twee achievements en dan heb ik ze allemaal. :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 16:33:36 ]
pi_90240554
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef Mark94 het volgende:
Zo, bijna LVL 50 MP (ben nu 48), en dan nog ff die puzzels oplossen en veren verzamelen. Dan hoef ik nog maar twee achievements en dan heb ik ze allemaal. :D
ik hoef alleen nog de level 50, ben nu rank 41 :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:34:20 #53
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_90256009
Wtf hoezo een cliffhanger |:(
Ik wil gvd weten hoe het verder gaat :P
Snelle Egel
pi_90294996
Heb nu 90 van die 101 vlaggen, alleen moet ik nu nog in die Lairs van Romulus de overige zoeken. -_-
  donderdag 23 december 2010 @ 08:23:31 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_90329460
Gisteren alle Romulus lairs gedaan. Het lastigste vond ik nog wel één van de ingangen van die lairs uberhaupt bereiken :')
pi_90398100
Zo, hoef nog maar 1 achievement en dat is die met die bonussen, maar dat komt wel. :D
pi_90425157
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Mark94 het volgende:
Zo, hoef nog maar 1 achievement en dat is die met die bonussen, maar dat komt wel. :D
enige lastige is daarvan: extreme variety en triple escape, de rest is goed te doen..
Die heb ik ook maar geboost in een private match, anders lukt dat nooit..
pi_90426158
http://www.nu.nl/games/24(...)eldrecord-gamen.html

quote:
Tony Desmet, Jesse Rebman en Jeffrey Gammon bleven het langst doorspelen en stopten gisteren om 11 uur 's avonds met 109 uur op de klok. Het spel dat gespeeld werd voor de wereldrecordpoging was Assassin's Creed: Brotherhood op de Xbox 360.
109 uur Assassin's Creed: Brotherhood... Ik moet er niet aan denken, terwijl ik het spel nog niet eens heb! :')
pi_90430678
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 09:45 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

enige lastige is daarvan: extreme variety en triple escape, de rest is goed te doen..
Die heb ik ook maar geboost in een private match, anders lukt dat nooit..
Ja idd ik ga 'm ook maar boosten. xD
pi_90430739
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:12 schreef Ge4ce het volgende:
http://www.nu.nl/games/24(...)eldrecord-gamen.html

[..]

109 uur Assassin's Creed: Brotherhood... Ik moet er niet aan denken, terwijl ik het spel nog niet eens heb! :')
Volgens mij kom ik aardig in de buurt. Al is het niet achter elkaar. xD

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2010 14:26:52 ]
pi_90436704
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, 109 uur achter elkaar gamen is een beetje te veel van het goede.
pi_90443530
Net gekregen voor kerst, ben nou niveau 3/4.
Iemand tips voor mij als beginner in Klopjacht / Gezocht ?
pi_90525001
Pas geleden begonnen met de multiplayer.
Wat een irritante bug zit daar in :{
Af en toe, na een target te verliezen of te vermoorden, krijg ik gewoon geen nieuwe. Soms duurt het 2-3min voordat ik weer een nieuw target krijg, maar meestal krijg ik helemaal geen target meer. Ook heb ik dan geen persuers meer, maw ik kan dan helemaal niks meer tot de tijd voorbij is.
Alleen last van in Wanted trouwens.
Doe eens niet.
pi_90550083
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:44 schreef Necrodeath het volgende:
Pas geleden begonnen met de multiplayer.
Wat een irritante bug zit daar in :{
Af en toe, na een target te verliezen of te vermoorden, krijg ik gewoon geen nieuwe. Soms duurt het 2-3min voordat ik weer een nieuw target krijg, maar meestal krijg ik helemaal geen target meer. Ook heb ik dan geen persuers meer, maw ik kan dan helemaal niks meer tot de tijd voorbij is.
Alleen last van in Wanted trouwens.
heb ik ook weleens in Wanted ja, daarom speel ik altijd manhunt :P
pi_90552926
Boah wat een bazengame. Vond de singleplayer wel wat kort, in 3 dagen uitgespeeld. Wel elke dag zeker een uur of 5 gespeeld en vrijwel geen sidemissies dan, maar nog. :P

De multiplayer is verrassend leuk.
Flesje bier
  woensdag 29 december 2010 @ 01:18:29 #66
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_90567859
Arrow storm is awesome
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 29 december 2010 @ 15:00:09 #67
328824 de_heilige_fokker
Heiliger dan god en allah
pi_90583692
Dit is echt een zieke game :D
Heb de MP nog niet gespeeld, ik speel bij al mijn games altijd eerst de SP helemaal door.
SPOILER
Hulp word gewaardeerd :)
  woensdag 29 december 2010 @ 15:02:36 #68
328824 de_heilige_fokker
pi_90583816
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren alle Romulus lairs gedaan. Het lastigste vond ik nog wel één van de ingangen van die lairs uberhaupt bereiken :')
Ik kan ze nooit vinden want ze staan niet op de kaart bij mij?
pi_90638638
Iemand enig idee hoe je in de schatkamer van die Romulus dingen komt? :D
Flesje bier
  donderdag 30 december 2010 @ 18:02:01 #70
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_90638803
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef de_heilige_fokker het volgende:

[..]

Ik kan ze nooit vinden want ze staan niet op de kaart bij mij?
Als ze niet op de kaart staan zijn ze nog niet beschikbaar.
Ok stelletje hokboeren
pi_90638918
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef de_heilige_fokker het volgende:
Dit is echt een zieke game :D
Heb de MP nog niet gespeeld, ik speel bij al mijn games altijd eerst de SP helemaal door.
SPOILER
Hulp word gewaardeerd :)
Gewoon heel vaak proberen, dan lukt het uiteindelijk wel. :P

SPOILER
Flesje bier
  donderdag 30 december 2010 @ 22:14:10 #72
328824 de_heilige_fokker
pi_90651002
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Gewoon heel vaak proberen, dan lukt het uiteindelijk wel. :P

SPOILER
dus je bedoelt gewoon op die afscheiding blijven balanceren ofzo?
Zal ik zo is proberen dan, want als het 2 keer mislukt, geef ik het gewoon op en probeer ik het 2 dagen later pas weer:P

Zo frustrerend dat je telkens helemaal overnieuw moet beginnen :|W
pi_90651307
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef de_heilige_fokker het volgende:

[..]

dus je bedoelt gewoon op die afscheiding blijven balanceren ofzo?
Zal ik zo is proberen dan, want als het 2 keer mislukt, geef ik het gewoon op en probeer ik het 2 dagen later pas weer:P

Zo frustrerend dat je telkens helemaal overnieuw moet beginnen :|W
Je hoeft niet precies op de afscheiding te blijven natuurlijk, maar gewoon in die buurt blijven. :P
Flesje bier
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:26:11 #74
328824 de_heilige_fokker
pi_90669007
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je hoeft niet precies op de afscheiding te blijven natuurlijk, maar gewoon in die buurt blijven. :P
Ik heb het gehaald :P
pi_90708557
Helaas duurt het ''Match Making'' telang ;(
pi_90708604
Heeft bij mij die paar keer dat ik online heb gespeeld ook erg lang geduurd. Hoop dat het gepatched wordt.
Flesje bier
  zondag 2 januari 2011 @ 00:49:46 #77
228468 The_12oach
Stanceworks.
pi_90731647
Ik heb de game sinds eergister en ben nu net bij Sequence 9 gods wat is dit spel verslavend. Maar ik heb nu het probleem dat ik het spel gewoon weg niet kan uitspelen.
Bug/spoiler onder de tag.
SPOILER
Is er iemand die weet hoe ik het moet oplossen?
Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:50:01 #78
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_90738823
Gister ook mee zitten kloten.

SPOILER
Ok stelletje hokboeren
  zondag 2 januari 2011 @ 12:06:59 #79
228468 The_12oach
Stanceworks.
pi_90739332
Heb het vandaag nog een keer gehad die hendel die spawnde niet op de goeie plek, maar hij was al voor een kwart naar buiten dus kon ie nooit goed zitten. Bij de 3e keer dat ik hem opstarte werkte het wel. Gelukkig.

SPOILER
Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
  zondag 2 januari 2011 @ 12:14:28 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_90739593
Zo main storyline uitgespeeld. Nu alle veren, vlaggen, guild challenges etc.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 2 januari 2011 @ 14:53:42 #81
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_90744890
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef The_12oach het volgende:
Heb het vandaag nog een keer gehad die hendel die spawnde niet op de goeie plek, maar hij was al voor een kwart naar buiten dus kon ie nooit goed zitten. Bij de 3e keer dat ik hem opstarte werkte het wel. Gelukkig.

SPOILER
:')_!
Flesje bier
  zondag 2 januari 2011 @ 19:35:24 #82
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_90757797
Wat is eigenlijk het nut van zo'n stom paard als je niet kunt galopperen en sprintend van jezelf net zo snel bent? :')
Ok stelletje hokboeren
pi_90758782
Nou dat is volgens mij niet waar hoor. Als je zo'n onbepantserd paard hebt en zonder bepakking, gaat-ie volgens mij echt wel sneller dan als jij zelf rent.
  maandag 3 januari 2011 @ 09:21:48 #84
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_90781986
Misschien wel, maar veel gaat het niet schelen.

Ben ik trouwens de enige die:
SPOILER
Ok stelletje hokboeren
pi_90793449
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:21 schreef padlarf het volgende:

SPOILER
Mij ook gebeurd. :P
Flesje bier
  maandag 10 januari 2011 @ 11:53:18 #86
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91108373
DIKKE KICK VANWEGE JE MOEDER!

Wat is de max level die je assassins kunnen krijgen? :@ Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik meer dingetjes kon aanpassen ipv 4 attack en 4 defense skills ;( Dus dan vast level 8?

Ik betwijfel eigenlijk ook een beetje of dit spel daadwerkelijk groter is dan AC:2, al zit er misschien wel meer variatie in :)
  maandag 10 januari 2011 @ 12:12:28 #87
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_91109018
level 10 kunnen ze maximaal worden, en dan krijgen ze assassins armor en assassins sword
Ok stelletje hokboeren
pi_91120422
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:21 schreef padlarf het volgende:

SPOILER
Nope... tot 2x toe...
pi_91121072
Het is ook leuk om Micheletto te doden midden in die ene missie (terwijl hij van plek naar plek gaat met zijn paard). Je wordt dan wel meteen gedesynchroniseerd natuurlijk, maar het gaat om het principe dat je een hoge piet (en personal assassin van Cesare) in één keer doodt. :D

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 17:01:58 ]
pi_91198693
Heeerlijk spel! Jammer dat het online gebeuren vaak te lang duurt.
Men hier ook massaal op Project:Legacy op Facebook bezig??
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:12:13 #91
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_91502896
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_91611747
Nieuwe DLC uit gekomen (alweer gratis):

quote:
Ubisoft heeft de tweede downloadable content voor Assassin's Creed: Brotherhood uitgebracht. De Animus Project 2.0 bevat een nieuw multiplayerlevel genaamd Pienza, alsmede een nieuwe multiplayermodus genaamd Chest Capture. Twee teams van drie spelers moeten hierbij om en om de vijandelijke schatkist te pakken zien te krijgen. De DLC is volledig gratis, net zoals de Animus Project 1.0 die afgelopen december is uitkomen.

Assassin's Creed: Brotherhood vervolgt het verhaal van Assassin's Creed II. Net als in Assassin’s Creed II speelt Ezio Auditore di Firenze de hoofdrol. Hij moet in Rome een eind maken aan de corrupte, machtige Templar Order. Door zijn geld goed te besteden, kan hij de stad weer in volle glorie herstellen, waarvoor hij beloond wordt met extra missies.

Morgen maar eens uit proberen. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 14:25:37 ]
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:39:05 #93
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_91612465
Toch maar eens die DLCs downloaden dan.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:50:42 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_91612975
Ik heb de Codex editie en heb de Drachen armor unlocked maar als ik ga online ga, heb ik daar dan ook profijt van omdat het het sterkste is? Of zie ik nu iets over het hoofd en kan ik dat helemaal niet online gebruiken :? :')
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:56:55 #95
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_91613231
Dat kun je niet online gebruiken
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:11:00 #96
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_91613825
Crap :( Wilde juist gaan patsen :(
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:43:59 #97
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91615213
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef Elegy het volgende:
Crap :( Wilde juist gaan patsen :(
Pwnerfied :D :D :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:36:08 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_91620556
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Pwnerfied :D :D :D
Ik zit stil en eenzaam in een hoekje te wenen ;(
pi_91706938
Binnenkort ga ik me hier ook mee vermaken, dankzij de KPV. Ben benieuwd hoe hij is vergeleken met AC2. Die vond ik eigenlijk niet zo heel speciaal na deel een.
I'm the motherfucking baboon
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:42:37 #100
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_91877117
Hondsirritant dat Wanted soms. Het lijkt alsof mijn targets altijd aan de andere kant van de map zitten, terwijl ik na een meter of tien in iemands mes loop :')

Alliance is ook vervelend soms, als je gekoppeld bent met een of andere idiot. Van die mensen die rond gaan rennen om zoveel mogelijk kills te scoren. Dat ze dan minder punten krijgen snappen ze niet ofzo. Laatste had ik zo iemand, aan het einde van de ronde had hij twee keer zoveel kills als ik, desondanks had ik anderhalf keer zoveel punten.
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')