In de Ikea in Duiven heb ik die ook niet gevonden. Toen heb ik Niels aan een tafeltje in het restaurant gevoed, maar dat was echt slecht te doen. Veel te krap en veel te veel afleiding.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef WupWup het volgende:
Ik meen hier wel eens te hebben gelezen over voedruimtes bij Ikea. Waar zit 'ie dan? Kon 'm gister namelijk echt niet vinden en had wel handig geweest met dreumes die slok-kijk-slok-kijk-slok-kijk-wijs-gil-slok doet
in Delft zit ie rechts links achterin het restaurant.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef WupWup het volgende:
Ik meen hier wel eens te hebben gelezen over voedruimtes bij Ikea. Waar zit 'ie dan? Kon 'm gister namelijk echt niet vinden en had wel handig geweest met dreumes die slok-kijk-slok-kijk-slok-kijk-wijs-gil-slok doet
In Heerlen zag ik dat er in de verschoonruimte een relaxstoel stond waar je je kind in alle rust kon voeden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef WupWup het volgende:
ja nou moest ik natuurlijk weer gaan kijken en nou rammel ik de pan uit!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik sta op bv.comBij de foto van de dag
![]()
Maar dat hadden sommige al ontdekt geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |