abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90337783
Hier ook herkenbaar, Niels drinkt nu weer een stuk langer en mijn voeding is ook weer toegenomen.
Het is een fase rond 1 jaar dat kindjes makkelijk af te leiden zijn van het drinken, het is daardoor ook heel makkelijk om te stoppen met borstvoeding geven rond deze leeftijd. Gewoon vaker aanbieden op rustige plekken als je nog door wilt blijven voeden :)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 23 december 2010 @ 14:08:43 #127
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90340982
Oké, fijn dat er herkenning is!
Ik was echt bang dat ze zichzelf zou gaan spenen nu.
Het is dus niet logisch om te denken dat ze de techniek is verleerd?

twinkly, ik voed meestal op bed, omdat eli anders aan komt zetten met stukjes meloen, of corn flakes of andere dingen die aviva op dat moment zou moeten eten :')

Over m'n productie hoef ik niet meer te twijfelen, dat voelt goed (lees:vol) :+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 23 december 2010 @ 16:42:19 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90348551
Corn Flakes met melk :Y
  donderdag 23 december 2010 @ 19:29:44 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90355743
Ik wil eigenlijk stoppen met kolven 's middags. Dat zou betekenen dat Harry een ochtendvoeding krijgt bij mij en dan pas weer rond 18:30u een voeding (en daarna nog 1-2x).

Wat geef ik hem 's middags/overdag te drinken tzt? (want ik heb nog voor minstens een maand bv in de vriezer) Gewoon water/thee/(half)volle melk?
pi_90359579
Dat moet je zelf weten (lekker antwoord he :+ )
Emma krijgt alleen water náást de melk (in een rietjesbeker, zelfbediening dus) en als ik te weinig heb gekolfd wat meestal zo is, dan krijgt ze of havermelk of rijstemelk of kunstvoeding. Thee heb ik nog niet aangeboden en toevallig staat er op dit moment een pakje volle melk in de koelkast om binnenkort eens te proberen.

Ik geloof dat je als je thee wilt geven het beste kinderthee kunt halen, omdat daar geen theïne in zou zitten.
  donderdag 23 december 2010 @ 21:13:29 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90361065
Kun je dan niet gewoon roobos thee geven? Zit toch ook geen theïne in? Geld ook voor overige kruidenmelanges.
pi_90361212
Ik zou gewoon thee geven die ik ook drink. Ik hou van alle thee behalve citroen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90361637
De kinder thee werd hier niet gedronken, gewone thee wel
Gewoon eens proberen :)

Ik ben heel benieuwd hoe de nieuwe bv-periode zal verlopen!
  donderdag 23 december 2010 @ 21:29:43 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90361906
Hij drinkt wel rooibosthee maar het liefst drinkt hij sterrenmuntthee.
Hij lust ook gewone melk of water.
Sap moet ik nog eens proberen. Eerst weer een voorraad fruit kopen voor de sapcentrifuge.

Nou dan ga ik de voorraad eens aanspreken en eens kijken hoe het gaat als ik 's middags niet meer kolf. Als Harry wil drinken 's middags dan mag dat natuurlijk wel, maar ik heb gewoon geen zin meer in dat gekolf 's middags (en op mijn werk mag het nu officieel niet meer, hoewel er nog geen haan naar kraait op dit moment).
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:47:29 #135
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90383912
Even een vraagje: sinds afgelopen maandag zijn we begonnen 1 borstvoeding te vervangen door kunstvoeding. Neve drinkt al vanaf 5 weken af en toe gekolfde melk uit een flesje en dit ging altijd prima. Afgelopen maandag ging het ook perfect: een hele voeding in een keer op. Maar de afgelopen dagen gaat het steeds minder: 50 ml, 30 ml en daarnet misschien 20ml. We proberen het niet op te dringen want dan gaat ze spugen.
Ik weet nu niet zo goed wat te doen. Bij een voeding maakt het natuurlijk niet zoveel uit, maar de komende weken wilden we de dagvoedingen afbouwen voor ik met werken begin ( en dan hopelijk alleen avond en ochtend overhouden voorlopig).

:{
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90385205
Hik gewoon steeds aanbieden maar inderdaad geen strijd van maken. Pakt ze het niet dan niet en dan gewoon later nog eens proberen..

Overigens hoop ik dat het met de ochtend en avond voeding gaat lukken.. je productie is namelijk nog verre van stabiel rond deze tijd.. hou je er rekening mee dat het heel snel afgelopen kan zijn met de bv? :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:30:49 #137
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90387413
Dat weet ik. Als het nog een poosje lukt is dat mooi meegenomen. Zo niet, dam schakelen we helemaal over. Ik heb sowieso al meer bv gegeven dan dat ikvooraf had gedacht. :)

Lief is nu nog een flesje aan het proberen. Het was 5 uur tot de laatste, dus ze zou in elk geval honger moeten hebben.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90531390
Ik meen hier wel eens te hebben gelezen over voedruimtes bij Ikea. Waar zit 'ie dan? Kon 'm gister namelijk echt niet vinden en had wel handig geweest met dreumes die slok-kijk-slok-kijk-slok-kijk-wijs-gil-slok doet ;)
pi_90531821
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef WupWup het volgende:
Ik meen hier wel eens te hebben gelezen over voedruimtes bij Ikea. Waar zit 'ie dan? Kon 'm gister namelijk echt niet vinden en had wel handig geweest met dreumes die slok-kijk-slok-kijk-slok-kijk-wijs-gil-slok doet ;)
In de Ikea in Duiven heb ik die ook niet gevonden. Toen heb ik Niels aan een tafeltje in het restaurant gevoed, maar dat was echt slecht te doen. Veel te krap en veel te veel afleiding.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90545357
In het restaurant meestal.

Hier blijft madam bijten. Ik heb al wel door wanneer ze het gaat doen, en dan zeg ik heel streng leylaatje!! En dan heeft ze een lol! Ze is heel erg verkouden, ze doet het uit een soort nijd omdat ze niet echt kan ademen en drinken nu. Best vervelend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90546592
quote:
in Delft zit ie rechts links achterin het restaurant.
In de 2 verschoningsruimtes staat een relaxstoel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:58:07 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90560253
quote:
In Heerlen zag ik dat er in de verschoonruimte een relaxstoel stond waar je je kind in alle rust kon voeden...
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:03:39 #143
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90560602
Mrien is nu vast lekker d'r kleintje aan het voeden O+

Als je comeback kid alleen nog maar lachend de borst wegduwt en zijn hoofd schudt... dan betekent het dat er geen comebacks meer gaan komen he?
Het is nu echtechtecht klaar. En weet je? Het is goed zo :Y
.... met gevoel voor drama....
pi_90621531
Ik sta op bv.com :D Bij de foto van de dag *O*
Maar dat hadden sommige al ontdekt geloof ik :D
pi_90623927
Fijn dat je het een prettig einde vindt Kersjes. Hoe lang heb je Toby gevoed?

Feli Pvoesss! Mooie foto :Y

Emma is een beetje ziekjes, althans dat zegt de thermometer en mijn nachtrust :O Aan d'r gedrag niks te merken gelukkig, dus ze zal zich wel okee voelen. Oja, en ze heeft weer borstvoedingspoep! Dat ruikt dus echt wel beter he :D
pi_90624067
Mooi Pvoesss O+

16 maanden Wup.
.... met gevoel voor drama....
pi_90624187
Wauw :)
  donderdag 30 december 2010 @ 13:16:32 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90624727
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik sta op bv.com :D Bij de foto van de dag *O*
Maar dat hadden sommige al ontdekt geloof ik :D
ja nou moest ik natuurlijk weer gaan kijken en nou rammel ik de pan uit! o|O
Maar heel mooie foto hoor! O+

Kersjes, fijn dat het zo mooi afgerond is... :*
pi_90625290
hellow; ik lurk ook af en toe wel mee hoor :)

feli Poes! altijd leuk om waardering te krijgen voor de BV.

Mrien; gaat het voeden met je mooie mannetje goed?

en ik herken het ook Davinia; Evie drinkt m.i. ook minder aan de borst.. en wil soms ook liever iets anders drinken... Dan drinkt ze een paar minuten; en komt overeind en zegt "klaar".. soms als ik zeg; neem nog maar een slokje, dan doet ze nog een paar slokken, maar de laatste tijd zijn het maar kleine beetjes...
de laatste week wil ze ook meer dingen drinken; zoals slappe thee en biologische appelsap.. dat deed ze eerst nooit eigenlijk.

kan het komen van de zwangerschap? iemand ervaring mee?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90626667
BJ gefeliciteerd!!! en wat bizar dat er nu zoveel zwanger zijn die toen gelijk met mij opgingen :o
Zwangerschap kan er voor zorgen dat je productie inkachelt, helaas gebeurt dat bij de meeste vrouwen. Dus ik denk dat Evie aangeeft dat je minder melk beschikbaar hebt, waardoor ze haar vocht ergens anders vandaan moet halen. Daarnaast zou het ook kunnen zijn dat je tepels gevoeliger worden. Wil je straks gaan tandemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')