Is ze alweer een jaar Lily??

Wat gaat het hard! Misschien toch maar kolven om het weer op te krikken?
Pvoess spruw

wat balen. Hopelijk ben je er snel vanaf!
quote:
Op maandag 13 december 2010 15:22 schreef WupWup het volgende:Saffier hoe oud is Ylana nu? Hou er rekening mee dat bv-kinderen een dip
lijken te maken op de cb-curves rond 4 maanden. Hou je de borstvoedingscurve ook bij (via borstvoeding.com)? Overigens is je kind over het algemeen de beste maat, niet de weegschaal! (tevreden, alert, plasluiers)
lily wat rot dat het niet meer zo vloeiend verloopt zeg. Als je denkt dat het aan de productie ligt, doe je er misschien handig aan het kolven toch weer op te pakken... (Overigens, 10 minuten drinken? Wauw! Hier is het max 3-4 minuten

)
Over 3 dagen is ze 4 maanden. Bij Tobias was het niet de dip zeiden het cb en de kinderarts toen onafhankelijk van elkaar vandaar het bijvoeden toen. Als ik toen had geweten wat ik nu weet had ik het waarschijnlijk anders aangepakt. Uit mijn hoofd kwam hij toen minder dan 70 gr per week aan, maar dat zou ik moeten nakijken. Maar dat is verleden tijd

Ik heb voor Ylana idd de curve bijgehouden, die zag er prima uit (vind ik dan

) Ik heb trouwens wel een andere cb-arts nu dan bij Tobias, heb het idee dat deze meneer veel meer naar het kind dan naar de boekjes kijkt.
Ze is helder, tevreden, alert en gezellig. Gemiddeld per dag 2 hele zware plasluiers, 1 keer per dag een vrijwel droge (elke keer een ander moment van de dag) en de rest is gemiddeld nat

Ik ben tevreden maar nieuwsgierig dus
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana