Pcies!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef Orea het volgende:
Ik heb nu in totaal 330 cc over 3 kolfbeurten.. Op zich netjes, maar dat zou ik liever in 2 kolfbeurten willen hebben... maargoed. Komt vast goed als ik weer regelmatig kolf!
Heb je een gewone 3M+ gedaan (met 3 gaatjes) of een 3M+ 3-standenspeen? (met een spleet)? De 3-standenspeen kan je ook cement doorheen gooien zo ongeveerquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:13 schreef pessie het volgende:
Ik met mn stomme hoofd heb het piepkleine speentje al weggegooid. Nieuwe kopen dus?
Er zit een spleet in. Stom van me dat ik die kleine heb weggegooid. Aan de andere kant, dat was dezelfde speen als die we gebruikten in de kraamweek dus die was vanwege zn leeftijd wel aan vervanging toe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Heb je een gewone 3M+ gedaan (met 3 gaatjes) of een 3M+ 3-standenspeen? (met een spleet)? De 3-standenspeen kan je ook cement doorheen gooien zo ongeveer
Wellicht dat een 3 gaatjes speen wel een goede middenweg is.
Het is gewoon een kwestie van uitproberen, denk ik. We hebben intussen zo'n prettig ritme dat ik haar het liefst de mogelijkheid wil geven daarin te blijven. Ze drinkt nu uit zichzelf meestal 5 keer per dag en maakt een heel lange nacht. Als ik haar overdag minder melk geef dan moet ze gaan inhalen op tijden dat ze normaal al lekker ligt te slapen. Voor mij wat minder, maar voor haar ook niet fijn, zeker omdat ze toch wat drukkere dagen op het KDV tegemoet gaat. Maar goed, we zien wel, zullen het moeten doen met de mogelijkheden (qua opbrengst) die we hebben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Orea het volgende:
Als ik Leia 180 cc geef gaat het ook schoon op hoormaar inmiddels gemerkt dat ze met 130 cc ook prima een uur of 4 voort kan en eventueel later nog wel inhaalt als ze er niet genoeg aan heeft.
Die laatste paar cc gaan met moeite... Op een gegeven moment spuugt ze gewoon terug... Dat is zo rond de 120cc... Zo van ik zit nu echt echt vol mama.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:16 schreef Cantare het volgende:
Als ik stop bij 120 ofzo dan gaat ze heel dramatisch piepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |