Dat is waar. Nu ik erover nadenk. Wat een filosofische gesprekken voor een autorijtopic, dadelijk wordt dit topic nog verplaatst naar R&Pquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je gaat alleen vreemd, als er 'iets' in je relatie niet goed zit.
Ik wil ook wel een filosofisch gesprek via PM houden hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is waar. Nu ik erover nadenk. Wat een filosofische gesprekken voor een autorijtopic, dadelijk wordt dit topic nog verplaatst naar R&P
Ik ben nu ondertussen even geweest ja! En dat moet ik horen van jou, die werk in te halen heeftquote:
Waar werk je dan? Ik vlieg anders wel even supersonisch snel over!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:29 schreef Goddelijker het volgende:
Is er iemand die voor mij in de plaats wilt werken vanavond?
Pff, kilometers tellen ongemerkt toch hard aan. Gisteren en vandaag samen 240 km gereden. Toch weer 25 euro benzine.
Ik dacht dat jij ruzie kreeg als je ging PM'en?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een filosofisch gesprek via PM houden hoor.
Als we gingen PM'en over foto's en vrouwelijke vormen, dan ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ruzie kreeg als je ging PM'en?Ik wil niet dat er ongenoegen komt in huize Goddelijker&Co
Maar dat is tof!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Oke ik sta op het punt een basgitaar er bij te kopen
Klopt, en ook wel enigszins nodig. Mijne is nogal zwaar en mijn schouders vinden t niet zo fijn.quote:
Je kan dan ook een abo nemen op de sportschool.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, en ook wel enigszins nodig. Mijne is nogal zwaar en mijn schouders vinden t niet zo fijn.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan dan ook een abo nemen op de sportschool.
Sportschool is niets inderdaad! Klimmen ftw!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..].. Sportschool
.. Gewoon rammen op dat ding
Überhaupt sport, winkelen, dat is topsport! 3,4 uur wandelen met tasjes, winkel in, winkel uit. Kleding aan, kleding uit. Ik weet zeker dat ik vet veel calorieën heb verbrand vanmorgen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Sportschool is niets inderdaad! Klimmen ftw!
Olympische Spelen op Oxford Streetquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Überhaupt sport, winkelen, dat is topsport! 3,4 uur wandelen met tasjes, winkel in, winkel uit. Kleding aan, kleding uit. Ik weet zeker dat ik vet veel calorieën heb verbrand vanmorgen!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Olympische Spelen op Oxford Streetik zie het al voor me.
Dat zou echt iets voor mij zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
'Are you girls shopping?' 'No, we are tryring to break the olympic record.'
Je komt ons toch wel supporten hé? Dan mag je ook op TV als we gehuldigd worden!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
We weten dus waar Purdey & monsterd. te vinden zijn tijdens London 2012.
Elk excuus om daarheen te gaan neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je komt ons toch wel supporten hé? Dan mag je ook op TV als we gehuldigd worden!
Winkelen is te zwaar voor mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Überhaupt sport, winkelen, dat is topsport! 3,4 uur wandelen met tasjes, winkel in, winkel uit. Kleding aan, kleding uit. Ik weet zeker dat ik vet veel calorieën heb verbrand vanmorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |