Te veel plastic? Nee hoor, niks voor mij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:44 schreef L0we het volgende:
[..]. Zó erg is hij toch ook weer niet? Of zit er iets teveel plastic op?
Daarom heet het ook een ongeluk(je), niks aan te doen. Wel jammer, dat dan weer wel.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:10 schreef MelR het volgende:
pff!..gister duur avondje!
bij het wegrijden tegen de auto van de overburen aangereden ( zwarte auto in het donker vlak voor ons uitrit en ik reed achteruit) had beter uit moeten kijken maar toch wel een beetje jammer van hun, vooral omdat ze zelf nog genoeg plaats hebben op hun inrit.
M,n bumper is gescheurd en een paar krasjes. hun hebben ook een paar krassen. en gisteravond in Elburg geweest en vanochtend zag ik dus dat er een deuk in de voorkant zit..:(
AHA!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:24 schreef MelR het volgende:
:uhm nou zou maar eerlijk zijn haha, ik wist wel dat ik tegen een aanhanger had gezeten met wegrijden, maar dacht dat het niet zo erg was..aangezien ik wel al harder ergens tegenaan gezeten heb en daar had ik vrijwel geen schade aan!..dus ja...moet beter uitkijken en meer mn tijd nemen met parkeren en uitparkeren :S.
Pak een bus / taxiquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef monsterd. het volgende:
Ik twijfel nu of ik nu de auto zal pakken en even richting de stad ga![]()
Het is slecht weer buiten![]()
Ben nog steeds niet gegaanquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
AHA!!!!!!!
Je kunt gewoon niet rijden.
Discipline dit dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet gegaan, misschien ga ik zo wel
Ik ben ook naar de stad geweest, gewinkeld. Ik hou van winkelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef monsterd. het volgende:
Ik twijfel nu of ik nu de auto zal pakken en even richting de stad ga![]()
Het is slecht weer buiten![]()
Je zou een hartverzakking krijgen als je op een sloop eens rondkeek denk ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef Purdey het volgende:
Maar goed, dit is een autorijtopic, dus weer even OT: Ik zag ergens een micra geparkeerd gestaan, die helemaal in elkaar gereden was aan de voorkantWat een naar gezicht, hij had ongeveer de helft nog maar van mijn motorkap. Zo zielig..
Je bent een echte vrouw dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ben ook naar de stad geweest, gewinkeld. Ik hou van winkelen![]()
Punt is nu wel dat ik drie kledingstukken heb gekocht waar ik in de winkel over twijfelde, toch heb gekocht, en nu eigenlijk op zicht heb. Misschien dat ik ze terug ga brengen, want het is toch bijna 95,- bij elkaarMaar ik moest kleding hebben voor de kerst, en dan ga ik vanwege de druk toch maar iets kopen, om iets te hebben
![]()
Maar goed, dit is een autorijtopic, dus weer even OT: Ik zag ergens een micra geparkeerd gestaan, die helemaal in elkaar gereden was aan de voorkantWat een naar gezicht, hij had ongeveer de helft nog maar van mijn motorkap. Zo zielig..
Nou, indd Daanquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je zou een hartverzakking krijgen als je op een sloop eens rondkeek denk ik.
Ja, absoluut. Met alles erop, en eraanquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent een echte vrouw dus.
Je weet dat dit een hele gewaagde uitspraak is om op FOK! te doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, indd DaanDaar moet ik dus indd maar niet heen
[..]
Ja, absoluut. Met alles erop, en eraan
Haha, ja dat geloof ik best. Dat ze ook gelijk willen weten wat er op en eraan zitquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je weet dat dit een hele gewaagde uitspraak is om op FOK! te doen?
Kijk maar uit voor nare PM's van users die vragen om foto's.
It wasn't me!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ja dat geloof ik best. Dat ze ook gelijk willen weten wat er op en eraan zit
Hmm, ik wacht met spanning af.
Nou, dat is alweer een PM minder danquote:
Haha. Ik mag niet PM'en, krijg ik ruzie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, dat is alweer een PM minder danTot nu toe blijft de stand 0
Goedzo. Dat is een goede instelling. Blijkt toch maar dat je vriendin het goed voor elkaar heeft, en ze je goed onder de duim houdtquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha. Ik mag niet PM'en, krijg ik ruzie.
Je gaat alleen vreemd, als er 'iets' in je relatie niet goed zit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:53 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedzo. Dat is een goede instelling. Blijkt toch maar dat je vriendin het goed voor elkaar heeft, en ze je goed onder de duim houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |