Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.
[ afbeelding ]
Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Ja dat vond ik dus ook zo stom. Ik moest er alleen op inleveren, althans dat was mijn idee..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ging bij mij ook wel vlot, maar ik verdiende er nauwelijks op mefke, jij wel?
Haai!! Hoest in het Antwerpse??quote:
ah ok duidelijk, goed om te weten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Ik heb al zelfs dvds verkocht via Bol.comquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef mefke79 het volgende:
hihi..dat verkopen via bol.com werkt echt als een tierelier, al weer een pakketje op bestelling.
Oh ok! Ik heb er geen verstand van. Dank je.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef mefke79 het volgende:
tico, je amandelen kunnen ook zwellen omdat ze een virus/bacterie aanvallen en dan zijn ze verder zelf niet ontstoken en doet het geen zeer.
Ow die zijn leuk... ik verwacht dat Lennon rond de zomer wel maat 23 heeft. En helemaal voor dat geld, ik ga eens op die site neuzen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.
[ afbeelding ]
Ja nou ik kom net deze site tegen met kortingscodes:quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Gratis verzenden op 15 dec? Dan moet ik ze dan zeker bestellen en niet nu al? Ik heb helegezien.
Wat paginanrs betreft zal het wel lastig zijn ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Nou... als het een studieboek is en een opleiding zet op de leeslijst dat je de 12e druk moet hebben dan is het echt reteirritant als je de 11e druk ofzo hebt.
De theorie zal heus niet zo veel verschillen maar ik werd persoonlijk gestoord van bijvoorbeeld de paginanummers die ik dan iedere keer kon gaan nazoeken enzo. Docent gaf op lees pag. 124 t/m 167 en dat was dan bij 87 t/m 116 ofzo weet ik veel, zoiets.
Dus ik begrijp het wel eigenlijk.
Tico fijn dat ze niets lijkt te mankeren verder. Gewoon maar even in de gaten houden I guess en als t morgen nog is dan anders ff de assistente bellen om te overleggen? oh wacht morgen is zaterdag, nouja goed.
Kim lekker Lush spul
Nee, vandaag zijn alle kinderschoenen met 15% korting.. de 20% krijg ik er wel extra overheen. Ik moet dus even berekenen wat goedkoper is, gratis bezorging of die kortingen. Ik zou nu 1 paar slippers, 1 paar stripe en een jibbitz hebben voor 31 euro. Is nog goedkoop, een paar stripe kost normaal 29,95.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Oh das vervelend![]()
en de 10% pakt ie die wel bovenop de 20%?
Anders toch gewoon de 15e bestellen en dan die kortingscodes voor 20 en 10% gebruiken
Dat gratis bezorgen werkt ook pas als je op de 15de je bestelling plaatst.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm het werkt niet helemaal zoals ik wil. Hij pakt de 20% korting wel, maar het gratis bezorgen niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat gratis bezorgen werkt ook pas als je op de 15de je bestelling plaatst.
of hebben wij het nou over compleet andere dingen??
oh kijk, dat had ik dan niet begrepenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar Huup heeft een speciale code om gratis te laten bezorgen. Niet persé op 15-12.
Ik vind deze leuk voor mezelf:
[ afbeelding ]
Nouja ik had de 20% al een keertje gebruikt en ik zat boven de 70 euro in totaal omdat ik dus nog een paar schoenen voor B. heb en een paar jibbitz voor Amélie (kersjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn alle kinderschoenen met 15% korting.. de 20% krijg ik er wel extra overheen. Ik moet dus even berekenen wat goedkoper is, gratis bezorging of die kortingen. Ik zou nu 1 paar slippers, 1 paar stripe en een jibbitz hebben voor 31 euro. Is nog goedkoop, een paar stripe kost normaal 29,95.
deze:
[ afbeelding ]
Leuk zijn die van jouMaar bij jou pakt hij al die kortingen wel??
lolquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm wat een rare site die van de crocs, met rare berekeningen.
Nee, alleen 10% is wel te doen. Ik heb al gezien dat ze maar 1 soort korting pakken. En ik heb uitgerekend dat 20% korting + gratis verzenden op 15-12 het voordeligst is. Dus ik wacht nog even met bestellen. Kan ik Twan ook nog vragen of hij een paar wil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
loloh jee...
hier klopte ie net wel maar dat was 10% van een bedrag, das geen rocket science![]()
Die blauwe zijn leuk trouwens![]()
ik ben nu wel benieuwd naar hoe die dingen zitten en lopen enzo... bij mijnese stond er bij dat ze groot vallen en dat je een maat kleiner moest nemen
Was voor de show... wat ik zo begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
zoals ze hier in brabant zouden zeggen
Viet hij nou zomaar een meisje op dr bakkus?
Die ik postte zijn wel helemaal van dat plastic, die van diaan zijn voor een deel van oa nubuck.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
en die crocsmodellen die ik zo voorbij zie komen, zijn dat ook van die plastic schoenen?
ik ben toen aan een paar nieuwe voor op mijn werk, maar ik wil nu wat modieuzers dan die donald-duckdingen met gaatjes.maar het moet wel plastic zijn, anders is het weer vies met douchen enzo. (vooral enzo, laten we het houden op dat het niet overal even hygienisch is)
oh leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
hai!
Wij zijn vanavond naar Narnia geweestOf nou ja de film dan hè
hoe tof! in 3D
oh dat weet ik niet meer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja leuk.![]()
Ik moet me dan wel even over het 'jullie kennen mij in jullie wereld als iemand anders' heen zetten.maar verders prachtig en spannend. ik hou van fantasie.
die zijn leuk! ik wilde die roze/bruine wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Lees ik nou kortingscodes en Crocs![]()
Eens even kijken, moet nog een paar nieuwe cleo's.
ooooh dr gaat inene een belletje rinkelen ja!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ow ieuw ieuw ieuw!!!bluh! ik zou er echt slecht van slapen geloof ik
![]()
Ja Huup, Aslan is Jezus hè eigenlijk.
Noh ik zie het.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die zijn leuk! ik wilde die roze/bruine wel.
Maar ze zijn in de sale nu en in bijna alle maten uitverkocht. Alleen mt 34 en mt 43 is er nog geloof ik.
ja, nee sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef livelink het volgende:
Jullie helpen me niet, hoor. Ik had juist gehoopt op wat relativerende, geruststellende geluiden.
Zo van, ach een rat in de tuin is heel normaal of zoiets.....
een rat in je tuin is ook normaal, je ziet ze alleen zelden tot nooit, maar nu is er weinig voedsel voorraad, dus gaan ze aan de wandel. Ze vreten niet ineens je strot er af, dus er is niks loos.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef livelink het volgende:
Jullie helpen me niet, hoor. Ik had juist gehoopt op wat relativerende, geruststellende geluiden.
Zo van, ach een rat in de tuin is heel normaal of zoiets.....
Heb jij Willard en Ben niet gezien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je een kat hebt is de kans dat een rat vrijwillig naar binnen komt niet zo heel groot.
En als wel, dan komen ze alleen op voedsel af en niet op jou en de jouwnes.
Ze slaapt nog steeds. Diaan, ze heeft vanmorgen 1 flesje gedronken en een paar slokjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef livelink het volgende:
Wat vervelend Linda![]()
Geef wel tijdig een nieuw zetpilletje. Sterkte!
Och jee Saffier, wat sneu!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef Saffier het volgende:
FeestTobias spuugt net zijn hele eten eruit
Heb meteen de HAP maar even gebeld omdat hij zijn penicilline er ook uitgooide, die dosis moet hij vanavond nog wel binnenkrijgen, over een half uurtje weer proberen.
Helemaal fantatisch toch! Ik wil volgend jaar ook huisjes en bewegend spul! Jarenlang heel sober gedaan en nu wil ik los!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:07 schreef livelink het volgende:
Arme Tobias![]()
En hoe gaat het nu met Lotte?
Ik heb wel zin in Kerst! Ik heb net via Marktplaats de bobsleebaan van Mr. Christmas binnengekregen.
Echt te kitsch, maar ik vind dat zo vreselijk leuk. Ik heb ook al de schaatsbaan van Mr. Christmas![]()
Hier zie je het filmpje van de bobsleebaan
http://www.mrchristmas.com/av/489.mov
Toen ik je post las begon ze te huilen, dus jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:20 schreef Saffier het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien livelink, nog niet alles staat op mijn klapjap.
vergeet ik helemaal te reageren op Lotte
ben je al een keertje extra gaan kijken bij haar?
Als je een Ipad gebruikt ben je het slimst. Dus die moet op je kerstlijstje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef huuphuup het volgende:
Oeh dus als k een apple koopt komt het helemaal goed met me?
Omdat je me intelligent vindt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef oeke het volgende:
Oh Kim, kreeg net deze link door op FB. Moest aan jou denken!
it-is-finally-proven-apple-users-are-more-intelligent-than-pc-users
Fijn dat je zo'n goed weekend hebt!
quote:
het ziet er in het echt veul mooier uitquote:
Ah, dus ik ben een stuk intelligenter geworden sinds anderhalve week!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef oeke het volgende:
Oh Kim, kreeg net deze link door op FB. Moest aan jou denken!
it-is-finally-proven-apple-users-are-more-intelligent-than-pc-users
Fijn dat je zo'n goed weekend hebt!
Hihi, je zei Bumba!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
Jemig Vicky!![]()
Wat een bak licht komt daarvan af!
Get, ik wil gewoon even lekker rommelen en thuiskomen na een lange drukke sinterklaasviering vanmiddag, maar nu zit ik alweer Bumba te kijken op de ene helft van mijn scherm, met halfmoe kind op schoot.![]()
I wish.quote:
Ik kan er wel een paar voor je branden als je wilt..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:54 schreef oeke het volgende:
[..]
I wish.![]()
Ik moet zo'n dvd regelen, die filmpjes op youtube duren maar 5 minuten ofzo.
Ze hebben gedanstquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:43 schreef Vicky het volgende:
Een straatje verder wordt een huis altijd helemaal opgepimpt met Kerst, maar dan echt mooi! Ze maken een chalet van hun huis met houten planken enzulks
[ afbeelding ]
Mijn dochter had net d'r eerste "discofeestje"
Samen met Kai (van m@x) ging ze naar Glitter & Glamour bij de scouting. Zo leuk!!
wattuh?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Vicks, je bent zoolde met je dvdtjes!
dat worden slapeloze nachten voor onsquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Ze hebben gedanstOp een podium
Die gaan later alle clubs af samen
Dan mag ze wel slimmer zijn met haar iPad, typen kan ze niet meerquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan mag ze wel slimmer zijn met haar iPad, typen kan ze niet meer
http://damnyouautocorrect.com/quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Klote auto correct!
Schatje bedoelde ik!
I knowquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Klote auto correct!
Schatje bedoelde ik!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Klote auto correct!
Schatje bedoelde ik!
quote:
is goe!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:06 schreef oeke het volgende:
![]()
Ik vind je ook een schatje Vicks! Ik doe vanavond even PM. Het is al avond.Ik bedoel als mijn jongetje aan het slapen is.
Ik zie het helemaal voor me trouwens, samen op dat podium dansen.
Onze 2 discosterren.![]()
uhhh jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat strikje van KaiGeweldig!!
Oh en kerst, dat is dit jaar ook nog..buh heb geen zin in een kerstboom. Doen dit jaar denk maar een klein boompje. Heb amper ruimte om een grote neer te zetten...Box en krabpaal en wagen die allemaal ergens moeten staan...Buh
Vandaag op de verjaardag van mn nichtje zei een meisje opeens: waar is die kleine clown..
Kom je dan echt te vaak hier als k gelijk rare gedachten krijg
bij welke?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
navond!
zo, ik had net echt de zo de slappe lach dat ik dacht dat ik er in zou blijven.die autocorrect dingen.
Jeutje M@x! wat is Kai groot! en tof T-shirt.![]()
ik moet ook steeds zo lachen en M. zit me heel raar aan te kijken..quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee meer, op een gegeven moment was ik zo aan het lachen dat álles grappig werd. De laatste die ik las was die van i want your brain ofzo...
oh, ik had écht heelheelheel erg de slappe lach. Zo erg dat het voorbij prettig is? nou iig ik heb mijn lachtherapie weer gehad.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik moet ook steeds zo lachen en M. zit me heel raar aan te kijken..
ik moet steeds zo lachen dat ik ervan moet hoesten.... Leuk hoor, hoestende kinderen en een hoestende man... Meestal gaat dat aan mij voorbij, maar nu helaas nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik had écht heelheelheel erg de slappe lach. Zo erg dat het voorbij prettig is? nou iig ik heb mijn lachtherapie weer gehad.![]()
Leuk Mous Fuchsiaroze frambozenrood
Ik had laatst bij mijn beste vriendin in de auto een rolberoerte van het lachen. Zij kon door de tranen heen nog net de auto op de weg houden, en ik zat ernaast te hyperventilerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik had écht heelheelheel erg de slappe lach. Zo erg dat het voorbij prettig is? nou iig ik heb mijn lachtherapie weer gehad.![]()
Leuk Mous Fuchsiaroze frambozenrood
Erg hè? maar ook wel leuk. Ik zat echt als een vis op het droge naar adem te happen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had laatst bij mijn beste vriendin in de auto een rolberoerte van het lachen. Zij kon door de tranen heen nog net de auto op de weg houden, en ik zat ernaast te hyperventileren.
Beter. Getrainder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, gezellig!
Hoe is het met je arm lately?
Volg je dat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ah, voorlopig nog niet slapen. K1 finale.
Wat akelig Vicky, van dat hoesten.
oh! fijn dat het beter gaat. maar de rest is irritant ja. zo heb ik laatst toen de jongens naar school waren Mario Galaxy zitten oefenenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Beter. Getrainder.Heb even rustig aan gedaan maar Sterre is inmiddels zó belachelijk goed dat ik vandaag weer flink geoefend heb. Zij echter ook.
Zo haal ik d'r niveau nooit in. Pijnlijk.
![]()
Mja, nou ja, Buum met name maar ik ben er toch wel door gegrepen ja. Leuk manquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volg je dat?
ik ben ooit ns met een scharrel naar de K1 halve-finales gegaan toen die in de Arena waren. Menal die Japanners ook die ineens vanuit alle hoeken en gaten van Europa kwamen...
loeiduur ook nog die kaartjesen ik had er nog nooit van gehoord
had k niet achter je gezochtquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mja, nou ja, Buum met name maar ik ben er toch wel door gegrepen ja. Leuk man
Kweenie of ik echt zo'n live gedoe mee zou willen maken, maar zo op tv is erg leuk
Erg he, ineens tegen beperkingen aanlopen. Ik voelde me vanavond ook een oud wijf, Sterre die me zat aan te moedigen terwijl ik hopeloos faalde bij bepaalde idioot snelle rifjes, en zij schudt ze wèl zo uit haar mouw.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! fijn dat het beter gaat. maar de rest is irritant ja. zo heb ik laatst toen de jongens naar school waren Mario Galaxy zitten oefenenmet twee van die stickdingen is echt wennen. en ik voelde me ineens zó oud. Ik kon iets niet met een spelcomputer!! dát was nog nooit gebeurd zeg maar.
ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar... nu is het toch echt bedtijd. Semmy moet ik morgen maar ergens in de herhaling zien.
Gezellig!?quote:
jahoor wel gezellig alleen zijn we hier allemaal niet helemaal lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 08:12 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gezellig!?
Ik zit te twijfelen. Ik ben de komende dagen vrij, weinig bijzondere dingen te doen.
Misschien maar even naar de Achterhoek om de nieuwe knie van mijn vader te bewonderen...
Of morgen die kant op .... ?
Hahahahaha! Hysterisch !quote:Op zondag 12 december 2010 08:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
jahoor wel gezellig alleen zijn we hier allemaal niet helemaal lekker
Gezellig KP, ff bij opa's nieuwe piemel kijken![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
Het spul gaat zo naar beneden en dan mag ik nog een uurtje liggen en dan moet ik:
Douchen
Koffers voor de jongens inpakken
Speelgoed, luiers, bedjes etc. bij elkaar zoeken
Opruimen
Dweilen
Kinderen naar schoonouders brengen
Kortom veel gedoe. Het is druk ik mijn hoofd.
Dan lijkt het me leuker om idd de p**mel van Opa te gaan bekijken.
quote:Op zondag 12 december 2010 09:14 schreef moussy het volgende:
Oh en ik zeurde al tegen Cas dat ie niet om 7:30 mag gaan liggen zingen, omdat ik an niet meer kan slapen, en omdt XXL kat dan aan mijn deur gaat staan meowen en klepperen
"Eif kat a fielinggggg det toeneits konna bie a kutkut neieieieiiet! OEHOEHHHHHHHHH!!!"
das ook ons vermoeden.quote:Op zondag 12 december 2010 09:24 schreef moussy het volgende:
De hond heeft zichzelf waarschijnlijk uit moeten laten, het was koud gisteravond en die zijn ze vergeten...
Politie bellen heeft het meeste nut in zoiets, die mag hem nml wél van de straat plukken.quote:Op zondag 12 december 2010 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
De dierenambulance dus. Maar je snapt mijn punt. Ik vind een hond (voor zijn eigen deur) ik laat hond ophalen wegens niet reageren van baas. Of bel de politie. Maar ik ging niet wakker liggen
Ik ga High tea-en in Hotel New York. Met een vriendin. Alleen een beetje jammer dat ik nogal misselijk ben, ik denk dat ik het bij thee hou. En ik ga knutselspul kopen bij Pippoos, van de week kerstknutselen met de kleine man. Wie mij kent weet dat ik absoluut niet kan knutselen, dus het is erg stoer bedacht van mij.quote:Op zondag 12 december 2010 08:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Morgen!
Ook hier een te korte nacht. Heb ze voor de tv gezet, even bijkomen met een kopje koffie.
Iemand nog leuke plannen voor vandaag ?
Ja ! Ze lezen wat af hier, de bieb en de boekenwinkel hebben een goede aan onze kidsquote:Op zondag 12 december 2010 11:30 schreef bodpa09 het volgende:
Misselijkheid komt waarschijnlijk door mijn gal, galblaas is eruit,maar tegen sommige voedingsmiddelen kan ik nog niet zo goed. Bweuh.
Leuk! Boeken kopen!
Maak ik vanavond, en daarna tussen en na foto's, de kralen (waren vies) heb ik er af gesloopt en die ga ik vervangen met mini kerstballetjes.quote:Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef Muks het volgende:
[..]
Ja ! Ze lezen wat af hier, de bieb en de boekenwinkel hebben een goede aan onze kids
Sint was zo handig om boekenbonnen te geven !
Moussy foto van je lamp, vind het knap hoe jij van niets iets kunt maken (herinnert zich waskijperlapkapding)
Wij hebben een vrij geruisloze LG wasmachine. Kan ook 7 kg in.quote:Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef Stiemie het volgende:
Ja de droger kan 7 kilo aan dus dan wil ik graag ook een wasmachine die dat kan. Maar welke? Ik zie door de wasmachines het bos niet meerHij moet in ieder geval niet te veel herrie maken...
Oh Moussy klinkt leuk! Ben benieuwd naar de foto's![]()
oh dan zou mijn hart ook in mijn keel zitten, ik zou eerlijk gezegd niet eens durven opnemen!quote:Op zondag 12 december 2010 11:44 schreef PM-girl het volgende:
BE, succes met de voorbereidingen!
Ik had gisteren iets engs! Omdat mijn wederhelft in het ziekenhuis ligt en kleuter uit logeren was, was ik alleen thuis. Ik ging lekker uit eten gisterenavond en zat dus in het restaurant, toen mijn telefoon ging.
Op het display stond 'thuis'.... terwijl daar niemand was!
Ik kreeg in die paar seconden toch buikpijn en toen ik opnam verwachtte ik een enge stemmaar het bleek mijn vader die een vergeten speeltje voor kleuter op ging halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op zondag 12 december 2010 16:02 schreef Saffier het volgende:
Fijn dat je zo gered bent BE! Mag je er nou mee duiken?voor je boom Diaan
de mine staat ook, maar dan kaal. M. gaat straks de lampjes erin doen, ik ga uit eten en hoop dat er in de tussentijd een wonder voltrekt hier
Ik moet het altijd alleen doen... al heeft Twan vandaag wel goed meegeholpen. Peace was Ajax aan het kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Hier wel hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef Memmel het volgende:
Wie wil Morris effe lenen? Omfg wat issie druk. Is het al zeven uur? Beter nog: half zeven???
Ik heb ook zo'n LG.. dit is de eerste wasmachine waar ik wakker van wordt als ik 'm 'snachts laat draaienquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben een vrij geruisloze LG wasmachine. Kan ook 7 kg in.
Het geluidsverschil zit hem in het feit dat er geen betonblok in zit.
mja, omdat al die voorgestelde programma's dan ineens een idioot langzaam centrifugeprogramma hebben ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 19:02 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben nu ook een AEG. Waar ik altijd erg om moet lachen is dat er 1000 programma's opzitten,waarvan ik er slechts 3 gebruik.
die gaat leuk worden..quote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef moussy het volgende:
hullo!
Hier de start van projectje kerstlamp!
[ afbeelding ]
ik ook, 1e stand rechts is 30 graden.quote:Op zondag 12 december 2010 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mja, omdat al die voorgestelde programma's dan ineens een idioot langzaam centrifugeprogramma hebben ofzo.ik gebruik alleen de eerste stand naar rechts. met al dan niet aangepaste temperatuur of centrifugesnelheid.
succesquote:Op zondag 12 december 2010 19:29 schreef moussy het volgende:
Ik ga de wasmachine (en 7 kg LG met direct drive) maar eens aanslingeren, eens zien of ik dan in de douchecabine kan komen.
Mijn droger blijft zo een half uur of drie kwartier langer doorgaan als ie zelf vind dat het nog niet droog is. Ik haat zelfdenkende apparatenquote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook, 1e stand rechts is 30 graden.
Wat ik wel gaaf vind is dat deze machine de was weegt, en daar de duur op aanpast, ofzoiets...
Nou, inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef mefke79 het volgende:
pfff, dat is toch een mededeling die je nooit hoopt te krijgen over je eigen kinderen: ontuchtzaak op kdv in A'dam
haha gatver! Bed kon je meteen verschonen zeker?quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Bohhh, lag ik net lekker in mijn bedje, ruik ik inene halfverteerde kattenbrokken.
Jahoor.
Ja, gelukkig was het niet door de hoes heen het bed ingetrokkenquote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
haha gatver! Bed kon je meteen verschonen zeker?
en er afscheppen met een lepel zeker ook?quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, gelukkig was het niet door de hoes heen het bed ingetrokken.
Het was nog zacht. En koudquote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef moussy het volgende:
[..]
en er afscheppen met een lepel zeker ook?
ja, maar eigenlijk is het nog net zo dichtbij als eerst. Hoe leg ik dat uit.....quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe normaal ook altijd lalalalala met mijn vingers in mijn oren over zulk nieuws, maar het komt nu toch wel verdomd dichtbij
oh joepie! dat zijn echt fijne kadootjes.quote:
Meestal kokt ie midden in de nacht voor het bed. En als ik dan moet plassen in het donker glij ik bijna in een spagaat door die gore natte brokkenbende. Ik durf dus ook nooit zo goed in het donker voor het bed langsquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh joepie! dat zijn echt fijne kadootjes.
Naast onder aan de trap en dan tussen je tenen in het donker.![]()
Nou, als het een invalkracht is op kdv's in Amsterdam dan komt het hier wel echt dichterbij. Mijn kind gaat namelijk hier in Amsterdam naar een kdv. Er werd gesproken over Watergraafsmeer, later over niet specifiek de Watergraafsmeer, maar dat is wel waar wij wonen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar eigenlijk is het nog net zo dichtbij als eerst. Hoe leg ik dat uit.....
De kans dat er iemand hier in de buurt iets met mijn kinderen uitvreet is niet groter of kleiner geworden door de vangst van die man in Amsterdam. Maar datzelfde geldt ook voor Senna. Je bent gewoon kwetsbaar. sowieso. En dát besef vind ik het ergst eigenlijk. Buiten het feit dat er zóveel kinderen betrokken zijn. Mijn hemel...
Dat snap ik. Maar je had een brief gehad als ze bij die man in de buurt was geweest, lijkt me?quote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, als het een invalkracht is op kdv's in Amsterdam dan komt het hier wel echt dichterbij. Mijn kind gaat namelijk hier in Amsterdam naar een kdv. Er werd gesproken over Watergraafsmeer, later over niet specifiek de Watergraafsmeer, maar dat is wel waar wij wonen.
Oh dat ruim ik liever op dan die warme ranzige drap die uit elkaar smurriet!quote:
leuk hè, beesten.quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Meestal kokt ie midden in de nacht voor het bed. En als ik dan moet plassen in het donker glij ik bijna in een spagaat door die gore natte brokkenbende. Ik durf dus ook nooit zo goed in het donker voor het bed langs.
Ik wacht de persconferentie maar even af om te horen wat ze te melden hebben. Als het zo omvangrijk is met echt zoveel slachtoffers, vraag ik me af of ze nu al op de hoogte zijn van alle slachtoffers.quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar je had een brief gehad als ze bij die man in de buurt was geweest, lijkt me?
En niet om het te bagataliseren, helemaal niet, maar het is denk ik meer het bewust zijn van de kwetsbaarheid van je kind nu. En helaas ga ik toch meer en meer mannen wantrouwen die op wat voor manier ook iets met kinderen doen, vrijwillig of betaald.
oké!quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie het verder lekker over kattenkots
Hahahahahahaaquote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh dat ruim ik liever op dan die warme ranzige drap die uit elkaar smurriet!
Dit lag vanmiddag bij ons op de vensterbank.
[ afbeelding ]
De XXLkat blieft een schapenvachtje, terwijl de huistuin en keukenkat voor een doosje kiest.
Jemig heequote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie het verder lekker over kattenkots
Natuurlijk mag dat. Maar kennelijk wordt het niet gewaardeerd om het over actualiteiten te hebben die sommigen wel bezig houden. Omdat het nare dingen zijn. Dus dan trek ik me wel terug en zal ik jullie niet storen in jullie veel leukere gesprekquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jemig hee. Maar fijn dat we zelf mogen bepalen waar we het over hebben!
Zielig voor de kids ook, Tobias was zo moe en tegelijk zo ziek dat hij niet eens wakker werd van het spugenquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef mefke79 het volgende:
Saffier of 's ochtends een kamer opwandelen en denken " wat ruik ik toch?" en vervolgens kip in het bed en rijst in het haar te vinden....jakkes.
Maar wat als er 's middags iemand ziek wordt en de centrale stuurt een mannelijke vervanger? Dat zie je dan pas als je op komt halen...quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik het zou aangeven bij het kdv dat ik een mannelijke invaller toch geen fijn idee vind. Hoe dan ook, ik zou inderdaad vrij nemen en m'n kinderen weer meenemen.
nou ja dat lijkt me ook wel jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Stiemie het volgende:
Getver lekker die kattenkotsverhalen![]()
Nou ik zit hier toch ook met kippenvel op de bank hoor.Zit dan wel gelukkig niet in dat hotel, maar er is wel eens een mannelijke invalkracht geweest bij ons kdv in Amsterdam... Zit me dan toch niet helemaal lekker en ik wil er graag meer over weten om mezelf gerust te stellen...
Alleen omdat het een man is?quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik het zou aangeven bij het kdv dat ik een mannelijke invaller toch geen fijn idee vind. Hoe dan ook, ik zou inderdaad vrij nemen en m'n kinderen weer meenemen.
Ik maak me niet meer zorgen omdat het hier in de buurt is hoor. Meer omdat nog niet duidelijk is hoe en wat.quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja dat lijkt me ook wel jaen dat lijkt me ook logisch maar dat iedereen zich in amsterdam meer zorgen moet maken dan weer niet. Want overal kan dit gebeuren. Helaas. Deze is nu gelukkig gepakt.
Maar daarom hoeft een ander onderwerp niet te wijken toch? het kan volgens mij prima naast elkaar.
Er zijn ook vrouwen die aan sexuele mishandeling doen..quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Dan zou ik dat dan aangeven. Maar dan kan het dus al te laat zijn. Vreselijk als je er zo over denkt. Ik vond het al even moeilijk toen die gek in belgie een kdv binnen stapte en om zich heen begon te steken in de babygroep.quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Maar wat als er 's middags iemand ziek wordt en de centrale stuurt een mannelijke vervanger? Dat zie je dan pas als je op komt halen...
Nou ja, dat probeerde ik dus net ook al te zeggen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik maak me niet meer zorgen omdat het hier in de buurt is hoor. Meer omdat nog niet duidelijk is hoe en wat.Hopelijk geeft meer duidelijkheid ook meer rust
Die kans is veel kleiner.quote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die aan sexuele mishandeling doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |