Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.
[ afbeelding ]
Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Ja dat vond ik dus ook zo stom. Ik moest er alleen op inleveren, althans dat was mijn idee..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het ging bij mij ook wel vlot, maar ik verdiende er nauwelijks op mefke, jij wel?
Haai!! Hoest in het Antwerpse??quote:
ah ok duidelijk, goed om te weten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Die dingen vallen groohoot! Ik had Cas' normale crocs maat besteld, maar ik kon bij de slippers achterop meeliften, die gingen de kast in voor volgend jaar.
Ik heb al zelfs dvds verkocht via Bol.comquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef mefke79 het volgende:
hihi..dat verkopen via bol.com werkt echt als een tierelier, al weer een pakketje op bestelling.
Oh ok! Ik heb er geen verstand van. Dank je.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef mefke79 het volgende:
tico, je amandelen kunnen ook zwellen omdat ze een virus/bacterie aanvallen en dan zijn ze verder zelf niet ontstoken en doet het geen zeer.
Ow die zijn leuk... ik verwacht dat Lennon rond de zomer wel maat 23 heeft. En helemaal voor dat geld, ik ga eens op die site neuzen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
@Diaan over die slippers nog, ik zie net dat crocs ze op hun website ook heeft met een bandje, voor erg weinig. Weet niet in welke maat je Lennon schat tegen die tijd maar ze gaan vanaf 23 en kosten 5,74.
[ afbeelding ]
Ja nou ik kom net deze site tegen met kortingscodes:quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Gratis verzenden op 15 dec? Dan moet ik ze dan zeker bestellen en niet nu al? Ik heb helegezien.
Wat paginanrs betreft zal het wel lastig zijn ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Nou... als het een studieboek is en een opleiding zet op de leeslijst dat je de 12e druk moet hebben dan is het echt reteirritant als je de 11e druk ofzo hebt.
De theorie zal heus niet zo veel verschillen maar ik werd persoonlijk gestoord van bijvoorbeeld de paginanummers die ik dan iedere keer kon gaan nazoeken enzo. Docent gaf op lees pag. 124 t/m 167 en dat was dan bij 87 t/m 116 ofzo weet ik veel, zoiets.
Dus ik begrijp het wel eigenlijk.
Tico fijn dat ze niets lijkt te mankeren verder. Gewoon maar even in de gaten houden I guess en als t morgen nog is dan anders ff de assistente bellen om te overleggen? oh wacht morgen is zaterdag, nouja goed.
Kim lekker Lush spul
Nee, vandaag zijn alle kinderschoenen met 15% korting.. de 20% krijg ik er wel extra overheen. Ik moet dus even berekenen wat goedkoper is, gratis bezorging of die kortingen. Ik zou nu 1 paar slippers, 1 paar stripe en een jibbitz hebben voor 31 euro. Is nog goedkoop, een paar stripe kost normaal 29,95.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef huuphuup het volgende:
Oh das vervelend![]()
en de 10% pakt ie die wel bovenop de 20%?
Anders toch gewoon de 15e bestellen en dan die kortingscodes voor 20 en 10% gebruiken
Dat gratis bezorgen werkt ook pas als je op de 15de je bestelling plaatst.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm het werkt niet helemaal zoals ik wil. Hij pakt de 20% korting wel, maar het gratis bezorgen niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat gratis bezorgen werkt ook pas als je op de 15de je bestelling plaatst.
of hebben wij het nou over compleet andere dingen??
oh kijk, dat had ik dan niet begrepenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar Huup heeft een speciale code om gratis te laten bezorgen. Niet persé op 15-12.
Ik vind deze leuk voor mezelf:
[ afbeelding ]
Nouja ik had de 20% al een keertje gebruikt en ik zat boven de 70 euro in totaal omdat ik dus nog een paar schoenen voor B. heb en een paar jibbitz voor Amélie (kersjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, vandaag zijn alle kinderschoenen met 15% korting.. de 20% krijg ik er wel extra overheen. Ik moet dus even berekenen wat goedkoper is, gratis bezorging of die kortingen. Ik zou nu 1 paar slippers, 1 paar stripe en een jibbitz hebben voor 31 euro. Is nog goedkoop, een paar stripe kost normaal 29,95.
deze:
[ afbeelding ]
Leuk zijn die van jouMaar bij jou pakt hij al die kortingen wel??
lolquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm wat een rare site die van de crocs, met rare berekeningen.
Nee, alleen 10% is wel te doen. Ik heb al gezien dat ze maar 1 soort korting pakken. En ik heb uitgerekend dat 20% korting + gratis verzenden op 15-12 het voordeligst is. Dus ik wacht nog even met bestellen. Kan ik Twan ook nog vragen of hij een paar wil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
loloh jee...
hier klopte ie net wel maar dat was 10% van een bedrag, das geen rocket science![]()
Die blauwe zijn leuk trouwens![]()
ik ben nu wel benieuwd naar hoe die dingen zitten en lopen enzo... bij mijnese stond er bij dat ze groot vallen en dat je een maat kleiner moest nemen
Was voor de show... wat ik zo begrepen heb.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
zoals ze hier in brabant zouden zeggen
Viet hij nou zomaar een meisje op dr bakkus?
Die ik postte zijn wel helemaal van dat plastic, die van diaan zijn voor een deel van oa nubuck.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
en die crocsmodellen die ik zo voorbij zie komen, zijn dat ook van die plastic schoenen?
ik ben toen aan een paar nieuwe voor op mijn werk, maar ik wil nu wat modieuzers dan die donald-duckdingen met gaatjes.maar het moet wel plastic zijn, anders is het weer vies met douchen enzo. (vooral enzo, laten we het houden op dat het niet overal even hygienisch is)
oh leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
hai!
Wij zijn vanavond naar Narnia geweestOf nou ja de film dan hè
hoe tof! in 3D
oh dat weet ik niet meer?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja leuk.![]()
Ik moet me dan wel even over het 'jullie kennen mij in jullie wereld als iemand anders' heen zetten.maar verders prachtig en spannend. ik hou van fantasie.
die zijn leuk! ik wilde die roze/bruine wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Lees ik nou kortingscodes en Crocs![]()
Eens even kijken, moet nog een paar nieuwe cleo's.
ooooh dr gaat inene een belletje rinkelen ja!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
ow ieuw ieuw ieuw!!!bluh! ik zou er echt slecht van slapen geloof ik
![]()
Ja Huup, Aslan is Jezus hè eigenlijk.
Noh ik zie het.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die zijn leuk! ik wilde die roze/bruine wel.
Maar ze zijn in de sale nu en in bijna alle maten uitverkocht. Alleen mt 34 en mt 43 is er nog geloof ik.
ja, nee sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef livelink het volgende:
Jullie helpen me niet, hoor. Ik had juist gehoopt op wat relativerende, geruststellende geluiden.
Zo van, ach een rat in de tuin is heel normaal of zoiets.....
een rat in je tuin is ook normaal, je ziet ze alleen zelden tot nooit, maar nu is er weinig voedsel voorraad, dus gaan ze aan de wandel. Ze vreten niet ineens je strot er af, dus er is niks loos.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef livelink het volgende:
Jullie helpen me niet, hoor. Ik had juist gehoopt op wat relativerende, geruststellende geluiden.
Zo van, ach een rat in de tuin is heel normaal of zoiets.....
Heb jij Willard en Ben niet gezien?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je een kat hebt is de kans dat een rat vrijwillig naar binnen komt niet zo heel groot.
En als wel, dan komen ze alleen op voedsel af en niet op jou en de jouwnes.
Ze slaapt nog steeds. Diaan, ze heeft vanmorgen 1 flesje gedronken en een paar slokjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef livelink het volgende:
Wat vervelend Linda![]()
Geef wel tijdig een nieuw zetpilletje. Sterkte!
Och jee Saffier, wat sneu!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef Saffier het volgende:
FeestTobias spuugt net zijn hele eten eruit
Heb meteen de HAP maar even gebeld omdat hij zijn penicilline er ook uitgooide, die dosis moet hij vanavond nog wel binnenkrijgen, over een half uurtje weer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |