Ga lekker in Noord Korea wonen man.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef RealAnon het volgende:
I dont care, ik help de politie & regering.
Lekker, haatreacties, wat hou ik daar van!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga lekker in Noord Korea wonen man.
eh... Niemand?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef smegmanus het volgende:
Who gives a flying fuckdiefuckfuckfuck?
quote:
Je weet dat we in het Nederlands geen zin beginnen met 'Beter'?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Brawler het volgende:
Beter kom je eens met je luie reet achter je computer vandaan, en ga je wat extra lessen Nederlands volgen.
Beter doe je niet zo wijs anders hackt ie jou ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet dat we in het Nederlands geen zin beginnen met 'Beter'?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef RealAnon het volgende:
Het werd tijd dat hun werden gestopt.
Beter één vogel in de hand dan tien in de luchtquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet dat we in het Nederlands geen zin beginnen met 'Beter'?
HOAX, er is helemaal geen regering.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef RealAnon het volgende:
I dont care, ik help de politie & regering.
De angst die ik ervaar....quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beter doe je niet zo wijs anders hackt ie jou ook.
Nou je zal maar Niemand hetenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht
1980 beldequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:21 schreef RealAnon het volgende:
Haha, fantastisch. Heb de NOS & NU.nl al anoniem gebeld, natuurlijk.
Neee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beter doe je niet zo wijs anders hackt ie jou ook.
Scriptkiddiequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef RealAnon het volgende:
Dit is precies de reden waarom Anonymous moest worden neergehaald. Het werd eens tijd dat iemand dat deed.
De volgende stap is hun site en Twitter.
En jij denkt dat even lekker in je ééntje te gaan doen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef RealAnon het volgende:
Dit is precies de reden waarom Anonymous moest worden neergehaald. Het werd eens tijd dat iemand dat deed.
Definieer 'dit'.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef RealAnon het volgende:
Inderdaad, hun site nog aan het einde van deze week.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En jij denkt dat even lekker in je ééntje te gaan doen?![]()
neequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:28 schreef NotYou het volgende:
Niets tegen 4channers verder; er komen daar naar ik aanneem ook genoeg mensen die niet geheel hersendood zijn,
Yo, heeft de Nederlandse politie geen nsbsite waar we dit kunnen reporten? Dan geeft Danny je ip chill door aan hen, vragen zij je internetgeschiedenis van xxx dagen op en mocht er in je verhaal dan een kern van waarheid schuilen, dan zijn wij iig even van je af.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef RealAnon het volgende:
[..]
Inderdaad, hun site nog aan het einde van deze week.
Wat een spanning en sensatie allemaal zeg....quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef RealAnon het volgende:
[..]
Inderdaad, hun site nog aan het einde van deze week.
Als je Nederland echt wil helpen dan zet je, je computer heel snel uit en kruip je terug onder de steen waar je vandaan komt. Never to return.quote:
quote:
Dan geven we de CIA de schuld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Rivalo het volgende:
probleem is dat als dit bekend word, fok geddos't word.
We laten Lambiekje gewoon een verklaring verzinnen die Danny vervolgens als persbericht naar buiten brengt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan geven we de CIA de schuld.
Ja laten we dat doen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef smegmanus het volgende:
allemaal start - uitvoeren - cmd.
dan ping www.politie.nl -t doen!!
ddos!
Die is de afgelopen dagen al down.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Elias3 het volgende:
Omg: http://downforeveryoneorjustme.com/anonops.net
Pas jij zo te horen wel bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef RealAnon het volgende:
Echt een smerige organisatie is het, allemaal DDOS'ers, illegale activiteiten.
Jij bent smerig. En een organisatie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef RealAnon het volgende:
Echt een smerige organisatie is het, allemaal DDOS'ers, illegale activiteiten.
Jij bent IRC! En neer!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef RealAnon het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je lieve IRC niet meer neerhalen.
Stoer he.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:01 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Wow, je krijgt zelfs aandacht van het vrouwelijk geslacht door je actie! Geweldig!
Wie wil er nu niet zo'n stoere ventquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:01 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Wow, je krijgt zelfs aandacht van het vrouwelijk geslacht door je actie! Geweldig!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef smegmanus het volgende:
ddos!
Succes!quote:
Misschien handig om er www voor te zetten, dan is ie gewoon UPquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Elias3 het volgende:
WAAR GAAT DIT HEEN
http://downforeveryoneorjustme.com/politie.nl
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
IK WOU NET AANGIFTE DOEN
IK BEN HET NUMMER VAN DE POLITIE KWIJT
Ja ja, wist ik. Kon eerst ook niet naar www.politie.nl, alleen bij dfeojm niet gedaan. Ik bekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Misschien handig om er www voor te zetten, dan is ie gewoon UP
Kan effectiever, voer dit maar eens uit in de console:quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef smegmanus het volgende:
ddos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |