Dat valt wel mee. Wij hadden eerst een mevrouw van de thuiszorg en die woonde in NL in een klein flatje in de Lindenholt en in Duitsland in een veel groter appartement. Ook de gezondheidszorg was daar veel goedkoper.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord, dat als je in Duitsland woont je woonlasten niet veel lager zijn met een even groot huis. Maar omdat Nederlands die in Duitsland wonen vaak wel in Nederland belasting betalen zijn ze goedkoper uit. Weet niet of het waar is, ook geen zin om het uit te zoeken eigenlijk.
[insert] Allochtonen-grap "e:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef IrishBastard het volgende:
Maar dan zit je wel tussen de Duitsers
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
de hra boven de 4 ton mogen ze gelijk afschaffen, dat zal nog eens wat opleveren
Nah, beginnen met inperken, anders komen veel mensen in de problemen.quote:
Ja, maar dat is het probleem. Dat inperken. Dat is politiek gevoelig hè! Waarom beperken ze studeren niet steeds iets i.p.v. ineens de schaar erin?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nah, beginnen met inperken, anders komen veel mensen in de problemen.
Anders ook gelijk sociale huurwoningen afschaffen!
Ik weet het niet zo hoor, het klinkt mij teveel in de oren als hoog inzetten door de overheid, en vervolgens het zogenaamd afzwakken. Terwijl als dit het eerste voorstel was geweest, niemand dat zo positief had gezien als nu. Alleen omdat het lijkt dat ze ons tegemoetkomen... Terwijl we als dit het eerste voorstel was geweest, hier ook over zouden zijn gevallen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef AMDB het volgende:
http://www.ans-online.nl/(...)studeerders-mogelijk
Nog maar een keer voor de mensen die hem gemist hebben.
2 jaar uitloop mogelijk bij ba+ma
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo hoor, het klinkt mij teveel in de oren als hoog inzetten door de overheid, en vervolgens het zogenaamd afzwakken. Terwijl als dit het eerste voorstel was geweest, niemand dat zo positief had gezien als nu. Alleen omdat het lijkt dat ze ons tegemoetkomen... Terwijl we als dit het eerste voorstel was geweest, hier ook over zouden zijn gevallen.
quote:
quote:Heel in het kort komt het hier op neer:
Vanaf 2012/2013 vervalt de studiefinanciering in de master. Er komt dan een sociaal leenstelsel voor in de plaats. Dit geldt dus al voor studenten die in 2009 aan hun Bachelor zijn begonnen.
Eveneens vanaf 2012/2013 moeten studenten die meer dan één jaar langer over hun studie doen ¤ 3.000,- extra collegegeld betalen, en moeten daarnaast hun ov-kaart inleveren. Uitzonderingen op deze maatregel zijn momenteel nog onzeker.
In het regeerakkoord wordt eveneens gesproken over een investering in het onderwijs van circa 300 miljoen. Deze kosten worden vooral gedekt door de drie bovenstaande bezuinigingen. Waaraan het geldt precies wordt uitgegeven is nog niet bekend.
http://www.ru.nl/studente(...)ijkse/bezuinigingen/
Ook nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:16 schreef morgane het volgende:
Ja die Salora heb ik gezien bij een webwinkel met ophaalmagazijn/showroom in Wijchen, das wel erg handigvia een webshop is niet mijn eerste keus omdat ik er simpelweg geen ervaring mee heb. En niet in het echt kan zien wat ik koop. Maar gezien mijn eisenlijstje komt het daar waarschijnlijk toch wel op neer. Ik twijfel alleen vooral of ik voor een wat onbekender merk moet gaan of wat meer uitgeven en dan een Samsung of Toshiba bestellen.
Iemand toevallig wel ervaring met Toshiba?
Het oog wil ook watquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:22 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ook nietwel met Samsung, daar heb ik nooit echt problemen mee. Maar je wilt dus een witte lcd? Wat is er mis met een zwarte?
Jemig, geen wonder dat het tochtquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:34 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt ook kijken waar ze in de buurt de misschien duurdere, maar wel zelfde versie in een gewone winkel hebben staan. Als die bevalt, kun je hem alsnog via internet bestellen
Net overigens kit opgehaald bij de huisbaas, omdat ik dacht dat er door het rotte kozijn wat tocht kwam. Wat bleek, een bovenraam is gewoon 1 cm gezakt in het kozijn, waardoor er een strook open was van een halve centimeter. Je kon zo je vinger naar buiten stekenEn dat over een lengte van ongeveer 2 meter, op de windkant
Maar even wat latten gemonteerd, en afgekit. Gaat veel warmte schelen denk ik
Nee, in die post zijn hoofdletters gebruikt. Dat kan Swarma niet zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma maakt misbruik van zijn modpowers door via morgane te posten
En er staan geen spel- en/of - grammaticafouten in.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, in die post zijn hoofdletters gebruikt. Dat kan Swarma niet zijn.
Hahahaquote:
Oeiquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef Difficult het volgende:
Ik ben weleens op me bek getimmerd op me ouwe werk, daar hadden we ook zo'n alarmbel.. alleen kwam ik er die avond achter dat ie het niet deed
Ik geloof dat je bij vals alarm een behoorlijke boete moet betalenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Oeimaar 'm even testen worden ze ook niet vrolijk van.
Ah zo! Maar volgens mij maakt het niet eens zoveel uit welke je neemt, die Finse TVs zijn vast ook prima, het is geen Chinese namaakquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:38 schreef morgane het volgende:
[..]
Het oog wil ook watik heb niks zwarts in m'n kamer, alle meubels (en apparatuur) zijn wit. Dus picky me wil een witte.
@ IB: kan dezelfde versies niet in de winkels hier in de buurt vinden, witte zijn bijna niet meer te vinden. Maar denk dat het toch een betere keus is om voor een Toshiba of Samsung te gaan. Al heb ik meerdere malen gehoord dat in de Salora een Philips beeldbuis zit.
Heb inmiddels toch wel een aantal afradende adviezen gekregen (o.a. D_K die het merk voor me heeft uitgepluisd) en ik heb ervoor gekozen om toch maar wat meer geld uit te geven aan een bekend merkquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah zo! Maar volgens mij maakt het niet eens zoveel uit welke je neemt, die Finse TVs zijn vast ook prima, het is geen Chinese namaak
Dat soort shit heb ik minstens 1x per half jaarquote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Gisteravond toen we net 20 minuten in bed lagen werd ik opeens half wakker, zeg tegen Yasha 'doe het licht aan' dus Yasha zo, wtf
Zeg ik 'ik ben m'n beest kwijt, weetjewel, zo'n huisdier'. Dacht ik dat ik m'n hamster of cavia, waar ik kennelijk over gedroomd had, kwijt was want die had ik losgelaten in m'n droom
Licht dus aan, en ik nog een halve minuut zoeken tot ik door had dat ik wakker was, en zo
zat te kijken
Ik dat je een biefstuk met een lepel moet eten ipv van met mes en vorkquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb ook al eens de memorabele quote 'maar een olifant kan helemaal niet achteruit inparkeren' toen Yasha mij iets vroeg en ik kennelijk al half sliep
Politie en gemeente Amsterdam hebben trouwens iedereen verzocht die foto's van hem met kinderen erop niet te publiceren omdat veel ouders hun kind wel kunnen herkennen ondanks dat ze onherkenbaar gemaakt zijn omdat het pijnlijk kan zijn voor betrokkenen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:32 schreef IrishBastard het volgende:
Op alle andere foto's is het trouwens echt zo'n uber oostblokker en heeft hij niets weg van Swarma
Je zei: zo'n. Beest waarmee je slaapt :pquote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
Gisteravond toen we net 20 minuten in bed lagen werd ik opeens half wakker, zeg tegen Yasha 'doe het licht aan' dus Yasha zo, wtf
Zeg ik 'ik ben m'n beest kwijt, weetjewel, zo'n huisdier'. Dacht ik dat ik m'n hamster of cavia, waar ik kennelijk over gedroomd had, kwijt was want die had ik losgelaten in m'n droom
Licht dus aan, en ik nog een halve minuut zoeken tot ik door had dat ik wakker was, en zo
zat te kijken
Dat dacht ik gisteren ookquote:Op maandag 13 december 2010 11:25 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Swarma, verklaar je nader?Die kerel lijkt wel op jou daar
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
Hoi vanuit ons nwe huis...Gelijk Inet en telefoon....en we zijn nu voor 2 kwart over
groetjes van DK
Coolquote:Op maandag 13 december 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Internetten vanaf de bank!Nu mijn spullen nog verhuizen!
Wat fijn!quote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
Hoi vanuit ons nwe huis...Gelijk Inet en telefoon....en we zijn nu voor 2 kwart over
groetjes van DK
quote:
Nu weer ok, de wond is bijna dicht! Nog een cm lang en een halve centimeter breed open wond. De rest is weer dicht en aan het genezen. Ik had een infectie waardoor mijn wond was opengebarsten. Antibioticum, twee huisartsen en twee bezoeken aan de chirurg en nu herstelt het weer.quote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat fijn!Hoe gaat het nu DK? Merk je al resultaat van de operatie? En Laysa, hoe is het met jou?
Wat een ellende! Balen. Fijn dat het nu weer beter gaat! Dat je darmen er niet uitvallen in op zich een best goed tekenquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Kan je weer komen mee-eten! Nu slechts 10 minuut-tjes fietsen.
[..]
Nu weer ok, de wond is bijna dicht! Nog een cm lang en een halve centimeter breed open wond. De rest is weer dicht en aan het genezen. Ik had een infectie waardoor mijn wond was opengebarsten. Antibioticum, twee huisartsen en twee bezoeken aan de chirurg en nu herstelt het weer.
Die is moe. Die moest vanwege onze verhuizingen dubbele diensten draaien en daarnaast voor mij zorgen.![]()
Ja, ik moet 2x per dag de wond schoon spoelen en netjes een nieuw gaasje erop, maar ik ben meer het type als het niet pijn doet of mijn darmen vallen eruit zal moedertje natuur het wel in orde vinden!![]()
Hoe gaat ie met jou?
Klus er een keukentje in en een muurtje om het bed, dan hoef je nooit meer weg!quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
Hij heeft het koud, zo in de ijskast
Nu we huurvermindering hebben doordat ik hier wat klus in huis hebben we nog minder reden om te gaan
En jullie woonden al zo goedkoop! (toch?) Relaxt!quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
Hij heeft het koud, zo in de ijskast
Nu we huurvermindering hebben doordat ik hier wat klus in huis hebben we nog minder reden om te gaan
Hoeveel jaar heb je ongeveer nodig voor de Gouverneur?quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef Rituals het volgende:
Ik zou op de Gouverneur minder betalen dan wat ik nu betaal, terwijl die ruimte meer dan 2x zo groot is, met keuken/badkamer/slaapkamer. Ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten.
Klopt, vaak zelfs nog mensen met wachttijd sinds 2005. Ik heb zelf wachttijd sinds 2006 (wel eind 2006quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij had de nieuwe aankomende bewoonster van mijn appartement best een flinke wachttijd opgebouwd. Volgens mij vanaf 2006 of zoiets.
Vorige week had die persoon 5,5 jaar wachttijd. Ga me niet vertellen dat jij ook wilt en je een langere wachttijd hebt dan ik alsjeblieft?quote:Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb je ongeveer nodig voor de Gouverneur?
Volgens mij heeft MC een prima kamer bemachtigd, voor zijn wachttijd!quote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt, vaak zelfs nog mensen met wachttijd sinds 2005. Ik heb zelf wachttijd sinds 2006 (wel eind 2006).
[..]
Vorige week had die persoon 5,5 jaar wachttijd. Ga me niet vertellen dat jij ook wilt en je een langere wachttijd hebt dan ik alsjeblieft?
Nee ik had heel erg geluk gehad met mijn kamerquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt, vaak zelfs nog mensen met wachttijd sinds 2005. Ik heb zelf wachttijd sinds 2006 (wel eind 2006).
[..]
Vorige week had die persoon 5,5 jaar wachttijd. Ga me niet vertellen dat jij ook wilt en je een langere wachttijd hebt dan ik alsjeblieft?
Mooiquote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MC een prima kamer bemachtigd, voor zijn wachttijd!
5,5 jaar? Dat is straks studie-technisch een duur gebeuren!
Woon je ook via de SSHN? Ik stond vorige week op de 12e plaats en hoor morgen op welke plek ik deze week sta. Dus het is vooral hopen dat er snel veel mensen verhuizenquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nee ik had heel erg geluk gehad met mijn kamer, maar dacht dat het bij de Gouverneur wat minder was.. blijkbaar niet. Maar jij moet toch best aardig kans maken met je wachttijd?
Of je zoekt gewoon een kamer met alles erop en eraan daar waar niemand het verwacht! Zo ben jij toch aan je penthouse gekomen toch MC?quote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi.
Ja 5,5 jaar! Studie-technisch gaat het voor mij ook allemaal duur worden, máár dan woon ik wel in een mooie kamer. Ofzo.
[..]
Woon je ook via de SSHN? Ik stond vorige week op de 12e plaats en hoor morgen op welke plek ik deze week sta. Dus het is vooral hopen dat er snel veel mensen verhuizen.
Jep sinds een anderhalf jaar nu. 12e is al best aardig.. ik werd steeds 85ste bij dat soort kamersquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi.
Ja 5,5 jaar! Studie-technisch gaat het voor mij ook allemaal duur worden, máár dan woon ik wel in een mooie kamer. Ofzo.
[..]
Woon je ook via de SSHN? Ik stond vorige week op de 12e plaats en hoor morgen op welke plek ik deze week sta. Dus het is vooral hopen dat er snel veel mensen verhuizen.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een kamer met alles erop en eraan daar waar niemand het verwacht! Zo ben jij toch aan je penthouse gekomen toch MC?
Suggesties?quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je zoekt gewoon een kamer met alles erop en eraan daar waar niemand het verwacht! Zo ben jij toch aan je penthouse gekomen toch MC?
In welk complex woon jij dan?quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jep sinds een anderhalf jaar nu. 12e is al best aardig.. ik werd steeds 85ste bij dat soort kamershopelijk stijg je snel naar de eerste plaats
[..]
Ik had 'em zelf ook niet verwacht met m'n nog geen 2 jaar inschrijftijd!
Mooi toch? Als je 5,5 jaar moet wachten blijkbaar heb je dat toch mooi voor elkaar! Al vakantie of nog steeds boeken aan het schrijven voor de studie?quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jep sinds een anderhalf jaar nu. 12e is al best aardig.. ik werd steeds 85ste bij dat soort kamershopelijk stijg je snel naar de eerste plaats
[..]
Ik had 'em zelf ook niet verwacht met m'n nog geen 2 jaar inschrijftijd!
Ga een keer bij hem eten! Aan zijn naam te zien kan hij excellent koken!quote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Suggesties?
[..]
In welk complex woon jij dan?
Jonkerbosch, maar de kamer die ik heb gekregen staat niet op de site. Kan dat plattegrondje ook nergens meer vinden...quote:
Kan eieren koken! Of anders iets uit de oven. Of magnetron.quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga een keer bij hem eten! Aan zijn naam te zien kan hij excellent koken!
Nee tot en met januari nog druk, daarna alle tijd voor de masterscriptie.. en relaxen!quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi toch? Als je 5,5 jaar moet wachten blijkbaar heb je dat toch mooi voor elkaar! Al vakantie of nog steeds boeken aan het schrijven voor de studie?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jonkerbosch, maar de kamer die ik heb gekregen staat niet op de site. Kan dat plattegrondje ook nergens meer vinden...
[..]
Kan eieren koken! Of anders iets uit de oven. Of magnetron.
Moet ik nog steeds een keer proberenquote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik had wel verwacht dat je nu gehakt kon rullen
Ik heb gewoon een berichtje gestuurd! Kapot tot nader order. Ik hoop nog iets te kunnen inhalen, maar ja zolang de wond open is mag ik sowieso niet zoveel!quote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nee tot en met januari nog druk, daarna alle tijd voor de masterscriptie.. en relaxen!
Ik zal het wel weer een keer voordoenquote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer proberen!
Ja, met 6 pixels is een foto natuurlijk meteen oudquote:Een foto wat laten verouderen , was alles maar zo
gemakkelijk dan veranderde ik zo veel maar dan
verjongen hoor !!!!!
Vreemd. Wel ook een compleet eigen appartement dus? Keuken/badkamer/slaapkamer? Lekker hoor, met 2 jaar wachttijd! Doe je goedquote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jonkerbosch, maar de kamer die ik heb gekregen staat niet op de site. Kan dat plattegrondje ook nergens meer vinden...
[..]
Kan eieren koken! Of anders iets uit de oven. Of magnetron.
MC doet alles goed, behalve koken!quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vreemd. Wel ook een compleet eigen appartement dus? Keuken/badkamer/slaapkamer? Lekker hoor, met 2 jaar wachttijd! Doe je goed![]()
En ik moet eerlijk toegeven dat ik ook al een hele tijd niet meer echt gekookt hebt![]()
.
Bij gebrek aan haakjes, staaldraad of paperclips!quote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de lichtjes zitten in de boom, heb alleen geen kerstbalhaakjes (had mijn tante perongelijk meegenomen, dus de ballen komen laterWel zonde want nu had ik tijd
Ik las laatst dat iemand het met paperclips had gedaan....vond ik wel en goede tipquote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo de lichtjes zitten in de boom, heb alleen geen kerstbalhaakjes (had mijn tante perongelijk meegenomen, dus de ballen komen laterWel zonde want nu had ik tijd
Ik heb regelmatig een kerstboom opgetuigd met paperclips! Die haakjes lijken altijd kwijt te zijn of je hebt er minder dan ballen! En naderhand heb je weer een mooi doosje paperclips!quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar natuurlijk hebben we die ook niet in huisMaar misschien neem ik morgen dan wel paperclips mee bij de super, ipv naar de stad voor haakjes
Wij hingen vroegah bij de blokkah ook altijd al die borden op met paperclips
Yep, denk het wel!quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef IrishBastard het volgende:
Die hebben we ook niet
MC, heb ik jou wel eens gezien bij de Odessa?
Ja ik heb alles voor mezelfquote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vreemd. Wel ook een compleet eigen appartement dus? Keuken/badkamer/slaapkamer? Lekker hoor, met 2 jaar wachttijd! Doe je goed![]()
En ik moet eerlijk toegeven dat ik ook al een hele tijd niet meer echt gekookt hebt![]()
.
O ja, was die ene met roze haar en die zwart leren broeken?quote:Op maandag 13 december 2010 22:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Yep, denk het wel!
[..]
Ja ik heb alles voor mezelfWas ook maar één van de drie personen die zich hadden ingeschreven voor deze kamer dus vandaar dat ik met mijn twee jaar 'em kreeg.
Dus jij leeft ook van de ovenpizza en stoommaaltijden?
Wie was die met dat haar en broeken?quote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, was die ene met roze haar en die zwart leren broeken?![]()
Stoom-maaltijden! Dat is nog best verantwoord!
Super fijn! Wat vreemd dat zo weinig mensen gereageerd haddenquote:Op maandag 13 december 2010 22:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Yep, denk het wel!
[..]
Ja ik heb alles voor mezelfWas ook maar één van de drie personen die zich hadden ingeschreven voor deze kamer dus vandaar dat ik met mijn twee jaar 'em kreeg.
Dus jij leeft ook van de ovenpizza en stoommaaltijden?
Jij toch? O nee, nu haal ik mensen door de war! Ik weet niet eens meer of ze roze haar heeft of zwart of nog wel leeft eik.quote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wie was die met dat haar en broeken?
Die zag er wel een beetje uit als iemand die mogelijk niet meer leeftquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij toch? O nee, nu haal ik mensen door de war! Ik weet niet eens meer of ze roze haar heeft of zwart of nog wel leeft eik.
@MC&Rituals: Dat wordt dan goedkoop uiteten!
Oh die! Nu snap ik hemquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij toch? O nee, nu haal ik mensen door de war! Ik weet niet eens meer of ze roze haar heeft of zwart of nog wel leeft eik.
@MC&Rituals: Dat wordt dan goedkoop uiteten!
Volgens mij dachten de meesten dat deze kamers allemaal bij een gedeelde badkamer en toilet horen, maar een paar kamers zijn wel zelfstandig.quote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Super fijn! Wat vreemd dat zo weinig mensen gereageerd hadden.
Nja, soms zelfs dat niet eens.
Ah kijk, dat zou het verklaren!quote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Volgens mij dachten de meesten dat deze kamers allemaal bij een gedeelde badkamer en toilet horen, maar een paar kamers zijn wel zelfstandig.
Wat doe je dan, eten in de Refter?
Crackers & Baileysquote:Op maandag 13 december 2010 23:26 schreef vogelkooi het volgende:
Baileys in de aanbieding bij Gall en gall, van 16 euro ofzo naar 11 euro.
Zou het een vrouwending zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook wel eens een periode op crackers en cup a soup geleefdTentamenperiode en geen zin/tijd om de deur uit te gaan voor eten
Inderdaad, kwam net dit berichtje tegen via Twitter: http://www.ans-online.nl/blog/op-haar-na-kritiek-hoge-waalstandquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het water van de waal staat best heel erg hoog
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Inderdaad, kwam net dit berichtje tegen via Twitter: http://www.ans-online.nl/blog/op-haar-na-kritiek-hoge-waalstand
Naja, zondagavond zag ik al dat het stukje in de wei stond, maar gisteravond stond al het halve weiland vol. En net zag ik dat het al helemaal tot onder de brug is gestroomd. Nog een stukje en het wordt voor ons kritiekquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja het is ook ineens uit het niets, gister zag ik dat het weiland hier al onder stond enzo.. Maar zondag niets van gezien
De Staatquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:29 schreef NMGN024 het volgende:
Doornroosje
Zo Moeilijk
Matrixx
Zomerfeesten
Vond je ze echt tegenvallen? Was je er met zomerfeesten? Toen vond ik ze juist geweldig namelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zo moeilijk, erg toffe nummers, maar live vond ik ze tegenvallen
Zozo....een kettingsbotsing....quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef AMDB het volgende:
Nog mensen die naar Nijmegen moeten via Lent?
"Er heeft een kettingsbotsing plaatsgevonden stadinwaarts op de Prins Mauritssingel ter hoogte van Lent."
http://twitter.com/#!/NaarNijmegen/status/14664397469253632
Zal wel file worden dus.
Vanuit Noorwegen hou je hier het verkeer in de gaten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef AMDB het volgende:
Nog mensen die naar Nijmegen moeten via Lent?
"Er heeft een kettingsbotsing plaatsgevonden stadinwaarts op de Prins Mauritssingel ter hoogte van Lent."
http://twitter.com/#!/NaarNijmegen/status/14664397469253632
Zal wel file worden dus.
Ik ga volgende weekquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Californium het volgende:
Zin an morgenBody Worlds in Rotterdam!
Nu dadelijk eerst nog even studeren; koken om 16.00; studeren
Lijkt mij echt super tof! Heb er zin an!quote:
Grenzen zijn relatief sinds het internet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Vanuit Noorwegen hou je hier het verkeer in de gaten?
(Of was het nou zweden)
Ik heb er ook eentje opgezet vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kerstboom klein maar fijn.
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kerstboom klein maar fijn.
Ik wist dat er een vrouw in dit topic dat ging postenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat schattig. Ik wil ook zo'n kleintje! Waar hebben jullie hem gekocht?
Wij hebben hem gevonden in de berging, onder een berg stof en wat vergeten klapstoeltjes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben deze week 10e geworden bij de Gouverneur (vorige week 12e), dus ik boek vooruitgang. Hopelijk besluiten veel mensen te verhuizen
.
Dat is bij mij om te hoek!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef AMDB het volgende:
Schietpartij Wolfkuilseweg:
http://www.omroepgelderla(...)t=4d07981575fa15c0,1
Vanaf wanneer is je inschrijftijd? Even vergelijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben deze week 10e geworden bij de Gouverneur (vorige week 12e), dus ik boek vooruitgang. Hopelijk besluiten veel mensen te verhuizen
.
Niet teveel rondbazuinen he, ik wil daar wonen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is je inschrijftijd? Even vergelijken
Trouwens wel heel erg triest dat er 140 mensen (ook veel op de andere complexen) reageren... Zeker allemaal 1e-jaars die denken dat ze een kans makenMijn huisgenoot wil binnenkort ook verhuizen (feb.) daarnaartoe, en zodra voor die periode 1 vrij komt maakt niemand een kans!
Ah. En je was 10e? dan was ik vast 2e ofzo geworden... Ik doelde met die laatste zin, dat als hij gaat reageren dat hij toch wel wintquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet teveel gaan rondbazuinen he, ik wil daar wonen!Mijn wachttijd is vanaf november 2006. Wanneer begint die van haar? Ik snap overigens niet helemaal wat je met je laatste zin bedoelt?
Ah ik snap hemquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah. En je was 10e? dan was ik vast 2e ofzo geworden... Ik doelde met die laatste zin, dat als hij gaat reageren dat hij toch wel wintZijn wachttijd is nog een paar jaartjes langer dan van mij
Mijne is uit april 2006quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah ik snap hem. Moet hij nog maar even wachten tot ik een kamer heb dan
. Nummer 1 was deze week uit maart 2006 (dus dan kun je inschatten hoeveelste jij zou zijn geworden). Maar jij wilt volgens mij niet verhuizen naar de Gouverneur of wel?
Heb ik geen problemen meequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne is uit april 2006Ik wil best op de Gouveneur wonen hoor, maar alleen de 2 persoons eenheden
Lief! Maar ik hou het zelf wel aardig bij... Het wordt hier op de gang steeds minder leuk. Zo erg zelfs dat ik donderdags om 12 uur achter mijn laptop zit om te kijken of er iets goeds vrij is gekomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee. Ik zal je wel een waarschuwing geven als ik een twee-persoonseenheid vrij zie komen op de Gouverneur!
Ik ook!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Lief! Maar ik hou het zelf wel aardig bij... Het wordt hier op de gang steeds minder leuk. Zo erg zelfs dat ik donderdags om 12 uur achter mijn laptop zit om te kijken of er iets goeds vrij is gekomen
Dat, en een aantal mensen beginnen ons steeds erger te irriterenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook!Hoewel ik hier ook wel prima zit, maar wil gewoon graag iets voor mezelf. Wat jammer dat de gang steeds minder leuk wordt! Hoogeveldt nog? Dus steeds jongere mensen?
Goede redenen! En inderdaad zonde om je wachttijd op te geven voor iets voor jezelf (en dat zeg ik niet omdat jij meer wachttijd hebt dan ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat, en een aantal mensen beginnen ons steeds erger te irriterenEn wil ook mijn 5 jaar inschrijftijd (bijna) niet gaan verknallen door elders in me eentje te gaan wonen, terwijl we toch op termijn willen gaan samen wonen... Dus ja...
plus dat de enige 3 leuke huisgenoten ook plannen hebben (1 dus die hier al 7 jaar woont en naar Gouveneur wil en een stelletje hier dat ook wil gaan samenwonen)
Hij vond het altijd wel prima zo, en nu heeft ie z'n ouders zover gekregen dat ze zijn collegeld betalen en daarom kan hij groter betalen en binnenkort gaan er dus veel mensen wegquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goede redenen! En inderdaad zonde om je wachttijd op te geven voor iets voor jezelf (en dat zeg ik niet omdat jij meer wachttijd hebt dan ik). Waarom is die ene jongen met zo'n 7 jaar wachttijd niet eerder naar de Gouverneur gegaan?
Nice! Hopelijk hoeven wij ook niet al te lang meer te wachten idd!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nooit hoeven te wachten op een woning!Ik heb in totaal twee keer gereageerd via de SSHN!
Ik snap het! Heeft ie goed voor elkaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij vond het altijd wel prima zo, en nu heeft ie z'n ouders zover gekregen dat ze zijn collegeld betalen en daarom kan hij groter betalen en binnenkort gaan er dus veel mensen wegen wordt het leeftijdsverschil nu wel erg groot
Relaxt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nooit hoeven te wachten op een woning!Ik heb in totaal twee keer gereageerd via de SSHN!
Helaas nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap het! Heeft ie goed voor elkaar. Heeft je vriendje ook aardig wat wachttijd? Kortom: is het gewoon wachten tot jullie iets goeds tegenkomen en dan worden jullie vast in één keer nummer 1?
[..]
Relaxt!
Zonde, maar op ook nu hebben jullie nog best veel punten toch? Ongeveer 70 ofzo? Komt goed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Helaas niethij heeft zich pas vorig jaar ingeschreven
we hebben dus een jaar duo-inschrijftijd en relatief veel punten... Wat ik wel erg jammer vind; als hij zich had ingeschreven toen hij ging studeren had ons dat 24 extra punten opgeleverd! mja...
precies 70quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zonde, maar op ook nu hebben jullie nog best veel punten toch? Ongeveer 70 ofzo? Komt goed!
Wij vonden persoonlijk van niet; maar het is relatief groot en dicht bij de uni. Wij willen graag naar een andere complex (verder weg van de uni) en op dat complex is het gemiddelde aantal punten 70... Dit zijn wel hoogschieters hoor! Soms dan zitten die ertussenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Rituals het volgende:
Oef, ik kijk net even hoeveel punten nummer 1 van de tweepersoonseenheid deze week had: 114. Was dat zo'n mooie ruimte?
Eerste keer op basis van medische urgentie! Tweede keer netjes op basis van wachttijd, maar die was wel flink! Ik ga nu naar mijn oude kamertje!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik snap het! Heeft ie goed voor elkaar. Heeft je vriendje ook aardig wat wachttijd? Kortom: is het gewoon wachten tot jullie iets goeds tegenkomen en dan worden jullie vast in één keer nummer 1?
[..]
Relaxt!
Vandaar! In welk complex willen jullie wonen? Dan ga ik even het plattegrondje bekijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij vonden persoonlijk van niet; maar het is relatief groot en dicht bij de uni. Wij willen graag naar een andere complex (verder weg van de uni) en op dat complex is het gemiddelde aantal punten 70... Dit zijn wel hoogschieters hoor! Soms dan zitten die ertussen
Welgelegenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vandaar! In welk complex willen jullie wonen? Dan ga ik even het plattegrondje bekijken.
Ziet er inderdaad goed uit! Leuk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Welgelegenzijn 2 soorten 2-persoons kamers. We hebben voorkeur met die ene zonder trap
Zelfde verhaal met ons, als ik dat gedaan had had ik vanaf 2006 punten gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Helaas niethij heeft zich pas vorig jaar ingeschreven
we hebben dus een jaar duo-inschrijftijd en relatief veel punten... Wat ik wel erg jammer vind; als hij zich had ingeschreven toen hij ging studeren had ons dat 24 extra punten opgeleverd! mja...
55 m2? ofzo. Wat daarvan handig is, is als je die 'eethoek' (waar je niet kan eten) afzet en er een studiehok van maaktquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
De tweepersoonseenheid van nu was toch de tijmstraat? zo groot is die toch niet?
en dichtbij werkquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit! Leuk!
Ja, dat is het probleem dat hebben we nu ook alquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
55 m2? ofzo. Wat daarvan handig is, is als je die 'eethoek' (waar je niet kan eten) afzet en er een studiehok van maakt
Klopt, maar grote badkamer, dicht bij uni, mooi balkon en alles is bijna zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem dat hebben we nu ook al
Gouverneur vind ik echt niet handig ingedeeld, met die schuine hoeken en zo'n paal in het midden enzo
er past idd een tafel.. alleen kun je er dan niet aan etenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem dat hebben we nu ook al
Maar opzich had er in die gang wel een tafel gepast hoor (heb het al eens gefloorplanned) maar IB wilde die nooit
Gouverneur vind ik echt niet handig ingedeeld, met die schuine hoeken en zo'n paal in het midden enzo
Maar verder zitten we hier behoorlijk prima
Je bedoelt dat je dan aan beide kanten nog 50 cm hebt om te zitten... Echt makkelijk eet dan niet volgens mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel toch? een tafel is toch 80 of 90 breed, dus als je die aan een kant tegen de muur aan zet kun je er toch omheen zitten?
maar goed ik had dan in die hoek ook een bureau gezet, en boekenkasten enzo..
http://www.d66groningen.c(...)eeg-studieboete.htmlquote:Een boete van 3000 Euro is in Juridische termen een geldboete van de tweede categorie Waar deze vroeger nog was voorbehouden aan potloodventers, dronken bestuurders, zedendelinquenten en geweldplegers kunnen wij vanaf september, de lang studerendestudent aan dit lijstje toevoegen.
Bij mij belde ze netjes op om te vragen of ik mijn inschrijving wilde verlengen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Rituals het volgende:
Cali, ik zie net dat je inschrijving bij de SSHN na vijf jaar vervalt en dus moet verlengen. Wist je dat? Zo niet, binnenkort even doen dus!
Ah kijk, dat is handig! Denk dat wel meer mensen niet weten dat je na vijf jaar moet verlengen namelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mij belde ze netjes op om te vragen of ik mijn inschrijving wilde verlengen!
50 p keerquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef Difficult het volgende:
Wat betalen jullie nou zo ongeveer als ik vragen mag :$
Wat ben ik blij dat we die woning uiteindelijk hebben laten vervallen...ik had nl allang aangebeld om te vragen of het pimpampetten zachter konquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even ter informatie:
De bovenburen zijn weer aan het scrabbelen onder het dekbed.
220 inc subsidie... komt nog GWL verzekering enzo bij, reken +- 350 euro p m.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef Difficult het volgende:
Nee je hebt het antwoord al gegeven bedankt![]()
Ja huur
Ach, dan had je denk ik eerder bij mij aangebeldquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we die woning uiteindelijk hebben laten vervallen...ik had nl allang aangebeld om te vragen of het pimpampetten zachter kon
Hoeveel m2?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
220 inc subsidie... komt nog GWL verzekering enzo bij, reken +- 350 euro p m.
Dan had je nu niet meer gelachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach, dan had je denk ik eerder bij mij aangebeld
Leuk!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef Difficult het volgende:
Volgende week zit ik lekker in New York zin in!
Daar gaat het volgens de Gelderlander over ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
Of over die voetbaltrainer uit Hatert
Grootstalquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heyendaal, Brakkenstein, allemaal prima! Vlakbij de uni en veel andere studentencomplexen!
Brakkenstein is meer gemengd, Heyendaal meer vol studenten.
Welke wijk zit je nu dan?
Grootstalselaan? Hatertseweg? Zegt je dat wel iets?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grootstal, grootstal? Zegt mij niets....
Er gaat geen belletje rinkelen! Is dat in de buurt van de Lindenholt?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Grootstalselaan? Hatertseweg? Zegt je dat wel iets?
Waar een trol?quote:
laat um lullen joh....wij wonen sinds maandag in grootstalquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Grootstalselaan? Hatertseweg? Zegt je dat wel iets?
Netjes een mailtje gehad toen, allang weer verlengdquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Rituals het volgende:
Cali, ik zie net dat je inschrijving bij de SSHN na vijf jaar vervalt en dus moet verlengen. Wist je dat? Zo niet, binnenkort even doen dus!
Allang? Dan waren ze er op tijd bij, want je hebt nog geen vijf jaar wachttijd toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Netjes een mailtje gehad toen, allang weer verlengd
Sta wel 5 jaar ingeschreven en ze kijken naar de datum dat je studie begint hequote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Allang? Dan waren ze er op tijd bij, want je hebt nog geen vijf jaar wachttijd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.dokter.nl/inde(...)-in-linkerborst.html
Even niet voor de mannen: (ja ik weet dat jullie toch flauw gaan reageren)Vraag het aan de dames of anders langs de huisarts ter controle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik sta ook nog ingeschreven bij de SSHN!
Was die niet druk bezig met werken en studie en dat soort meer dingen?quote:
Even niet voor de mannen: (ja ik weet dat jullie toch flauw gaan reageren)eigenlijk nog nooit last van gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt niet leuk
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Oh ja, als je Hoogeveldt niet meetelt natuurlijk!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Sta wel 5 jaar ingeschreven en ze kijken naar de datum dat je studie begint he
Even niet voor de mannen: (ja ik weet dat jullie toch flauw gaan reageren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oh ja, als je Hoogeveldt niet meetelt natuurlijk!
[..]Hoogeveldt telt sowieso niet mee, natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Mikkie als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef vogelkooi het volgende:
Door handoplegging gaat het weg hoorde ik. Mits het hardwerkende-mannen-handen zijn.
Blijf je nou doorgaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef vogelkooi het volgende:
Misschien pics van pijnlijke borsten heb ooit een medische workshop gehad en misschien kan ik vertellen wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |