Dat valt wel mee. Wij hadden eerst een mevrouw van de thuiszorg en die woonde in NL in een klein flatje in de Lindenholt en in Duitsland in een veel groter appartement. Ook de gezondheidszorg was daar veel goedkoper.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord, dat als je in Duitsland woont je woonlasten niet veel lager zijn met een even groot huis. Maar omdat Nederlands die in Duitsland wonen vaak wel in Nederland belasting betalen zijn ze goedkoper uit. Weet niet of het waar is, ook geen zin om het uit te zoeken eigenlijk.
[insert] Allochtonen-grap "e:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef IrishBastard het volgende:
Maar dan zit je wel tussen de Duitsers
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
de hra boven de 4 ton mogen ze gelijk afschaffen, dat zal nog eens wat opleveren
Nah, beginnen met inperken, anders komen veel mensen in de problemen.quote:
Ja, maar dat is het probleem. Dat inperken. Dat is politiek gevoelig hè! Waarom beperken ze studeren niet steeds iets i.p.v. ineens de schaar erin?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nah, beginnen met inperken, anders komen veel mensen in de problemen.
Anders ook gelijk sociale huurwoningen afschaffen!
Ik weet het niet zo hoor, het klinkt mij teveel in de oren als hoog inzetten door de overheid, en vervolgens het zogenaamd afzwakken. Terwijl als dit het eerste voorstel was geweest, niemand dat zo positief had gezien als nu. Alleen omdat het lijkt dat ze ons tegemoetkomen... Terwijl we als dit het eerste voorstel was geweest, hier ook over zouden zijn gevallen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef AMDB het volgende:
http://www.ans-online.nl/(...)studeerders-mogelijk
Nog maar een keer voor de mensen die hem gemist hebben.
2 jaar uitloop mogelijk bij ba+ma
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo hoor, het klinkt mij teveel in de oren als hoog inzetten door de overheid, en vervolgens het zogenaamd afzwakken. Terwijl als dit het eerste voorstel was geweest, niemand dat zo positief had gezien als nu. Alleen omdat het lijkt dat ze ons tegemoetkomen... Terwijl we als dit het eerste voorstel was geweest, hier ook over zouden zijn gevallen.
quote:
quote:Heel in het kort komt het hier op neer:
Vanaf 2012/2013 vervalt de studiefinanciering in de master. Er komt dan een sociaal leenstelsel voor in de plaats. Dit geldt dus al voor studenten die in 2009 aan hun Bachelor zijn begonnen.
Eveneens vanaf 2012/2013 moeten studenten die meer dan één jaar langer over hun studie doen ¤ 3.000,- extra collegegeld betalen, en moeten daarnaast hun ov-kaart inleveren. Uitzonderingen op deze maatregel zijn momenteel nog onzeker.
In het regeerakkoord wordt eveneens gesproken over een investering in het onderwijs van circa 300 miljoen. Deze kosten worden vooral gedekt door de drie bovenstaande bezuinigingen. Waaraan het geldt precies wordt uitgegeven is nog niet bekend.
http://www.ru.nl/studente(...)ijkse/bezuinigingen/
Ook nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:16 schreef morgane het volgende:
Ja die Salora heb ik gezien bij een webwinkel met ophaalmagazijn/showroom in Wijchen, das wel erg handigvia een webshop is niet mijn eerste keus omdat ik er simpelweg geen ervaring mee heb. En niet in het echt kan zien wat ik koop. Maar gezien mijn eisenlijstje komt het daar waarschijnlijk toch wel op neer. Ik twijfel alleen vooral of ik voor een wat onbekender merk moet gaan of wat meer uitgeven en dan een Samsung of Toshiba bestellen.
Iemand toevallig wel ervaring met Toshiba?
Het oog wil ook watquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:22 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ook nietwel met Samsung, daar heb ik nooit echt problemen mee. Maar je wilt dus een witte lcd? Wat is er mis met een zwarte?
Jemig, geen wonder dat het tochtquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:34 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt ook kijken waar ze in de buurt de misschien duurdere, maar wel zelfde versie in een gewone winkel hebben staan. Als die bevalt, kun je hem alsnog via internet bestellen
Net overigens kit opgehaald bij de huisbaas, omdat ik dacht dat er door het rotte kozijn wat tocht kwam. Wat bleek, een bovenraam is gewoon 1 cm gezakt in het kozijn, waardoor er een strook open was van een halve centimeter. Je kon zo je vinger naar buiten stekenEn dat over een lengte van ongeveer 2 meter, op de windkant
Maar even wat latten gemonteerd, en afgekit. Gaat veel warmte schelen denk ik
Nee, in die post zijn hoofdletters gebruikt. Dat kan Swarma niet zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma maakt misbruik van zijn modpowers door via morgane te posten
En er staan geen spel- en/of - grammaticafouten in.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, in die post zijn hoofdletters gebruikt. Dat kan Swarma niet zijn.
Hahahaquote:
Oeiquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef Difficult het volgende:
Ik ben weleens op me bek getimmerd op me ouwe werk, daar hadden we ook zo'n alarmbel.. alleen kwam ik er die avond achter dat ie het niet deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |