abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2010 @ 13:48:13 #151
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90457303
Bahahahaha.

Maar even zonder dollen: Ik ben best wel bereid daar eens langs te gaan, ik hoef niet te betalen voor de trein en ben best wel benieuwd wat voor een vent dit is.

Heb dus mijn vermoedens dat hij dus zelf denkt dat dit echt waar is :/.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  zondag 26 december 2010 @ 15:08:47 #152
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90459566
Ik zie een verwarde meneer.

Trouwens in Showroom: 'Hier is niks nep, daar hou ik niet van' :')
pi_90463012
Joehoe, ik heb onze ware combat veteran alvast in het zonnetje gezet met een eigen topic. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90470793
Ik geloof best dat er een kern van waarheid zit in ze verhalen, mijn idee is dat ie best goed in Martial Arts is, en zal misschien best millitair geweest zijn, maar dat ie een tikkeltje doorgeslagen is, ik heb de documentaire gezien en moet zeggen dat van veel zaken er gewoon overtuigend bewijs was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 26 december 2010 @ 22:34:47 #155
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90472986
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef raptorix het volgende:
Ik geloof best dat er een kern van waarheid zit in ze verhalen, mijn idee is dat ie best goed in Martial Arts is, en zal misschien best millitair geweest zijn, maar dat ie een tikkeltje doorgeslagen is, ik heb de documentaire gezien en moet zeggen dat van veel zaken er gewoon overtuigend bewijs was.
Al dat martial arts gelul en de zoveelste afstammeling van Djengis Khan zal best wel wat van waar zijn, maar al die militaire speldjes, medailles, baretten etc. is bullshit eerste klas.
pi_90473294
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Al dat martial arts gelul en de zoveelste afstammeling van Djengis Khan zal best wel wat van waar zijn, maar al die militaire speldjes, medailles, baretten etc. is bullshit eerste klas.
Mee eens laten we eerlijk zijn, je rijd niet zomaar een dikke Porsche, en je word niet zomaar door de mongoolse president ontvangen omdat je zelf beweert een afstammeling te zijn, ik denk dat hij gewoon een enorme zelfkicker is, en dat de insignes ongeloofwaardig zijn, dat lijkt me denk ik wel duidelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_90481150
Het is gewoon een dikke mongool... o wacht.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90481827
Haha toen hij pas veertien jaar oud was, heeft hij een aantal soldaten gedood!
quote:
Toen de Japanners in 1942 Indonesië binnenvielen en het KNIL-leger in de pan hakten werd pleegvader Gerard Carel Meijers militair krijgsgevangene en ik werd toen, omdat ik nog maar een kind van 14 jaar was, in jongenskamp 'Tjiemahi' geïnterneerd. Door enkele Japanse bewakers te doden :') kon ik ontvluchten.
pi_90484644
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mee eens laten we eerlijk zijn, je rijd niet zomaar een dikke Porsche, en je word niet zomaar door de mongoolse president ontvangen omdat je zelf beweert een afstammeling te zijn, ik denk dat hij gewoon een enorme zelfkicker is, en dat de insignes ongeloofwaardig zijn, dat lijkt me denk ik wel duidelijk.
Porsche? Was die niet gehuurd?
  maandag 27 december 2010 @ 10:28:01 #160
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_90485613
Ik probeer trouwens de batons op zijn militaire uniform te ontcijferen, misschien dat iemand mij kan helpen?

Rij 1:
Baton 1: Navy Distinguished Service Medal (VS) met bronze Oak leaf cluster
Baton 2: Onderscheidingsteken voor Langdurige Trouwe Militaire Dienst in brons (NL)
Baton 3: Vaardigheidsmedaille van het NOC*NSF in zilver, 2e deelname (NL)
Baton 4: ???? Blauwe baton met klein oranje schildje en daarop oranje leeuwtje?

Rij 2:
Baton 1: Republic of Korea War Service Medal (Zuid-Korea)
Baton 2: United Nations Korea Medal (VN)
Baton 3: ????
Baton 4: ????

Rij 3:
Baton 1: Silvers Star, met Valor device (VS). De Silver Star kent geen V-device
Baton 2: Bronze Star (VS). Met daarop Strike/Flight numeral?
Baton 3: Vietnam Service Medal (VS)
Baton 4: Republic of Vietnam Campaign Medal (Zuid-Vietnam). De zilveren gesp die hierop hoort te zitten, zit nu op de baton van de United Nations Korea Medal.

Rij 4:
Baton 1: Republic of Vietnam Gallantry Cross with palm (Zuid-Vietnam)
Baton 2: Armed Forces Honor Medal (Zuid-Vietnam)
Baton 3: ????
Baton 4: SACO Medal?? (Sino-American Special Technical Cooperative Organization)

Rij 5:
Baton 1: ????
Baton 2: ????
Baton 3: Beierse onderscheiding??
Baton 4: Beierse onderscheiding??

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_90494534
Was me aan het vervelen, dus ben maar ns gaan zoeken :)

Rij 2, ribbon 4:
United Nations Medal (Middle East 1948-, of Libanon 1958)

Rij 4, ribbon 3:
- 9-11 Medal ondersteboven (zie ik hem ook nog wel voor aan :') )
- een National Guard onderscheiding (Connecticut Selected Reserve Force Medal, Iowa Selected Reserve Force Ribbon, Iowa Meritorious Service Medal, Montana Distinguished Patriot Medal, North Dakota Selected Reserve Force Ribbon, Oklahoma Selective Reserve Medal, Vermont Service Ribbon)

Rij 4, ribbon 4:
- SACO
- Certificate of Merit Medal
Welke van die twee het ook is, ze zijn allebei van voor zijn tijd in het leger :')
  maandag 27 december 2010 @ 16:20:58 #162
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90498346
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik probeer trouwens de batons op zijn militaire uniform te ontcijferen, misschien dat iemand mij kan helpen?

Rij 5:
Baton 1: ????
Baton 2: ????
Baton 3: Beierse onderscheiding??
Baton 4: Beierse onderscheiding??

Rij 5 baton 1 = DSA (soort Duits MLV) ik heb hem ook ergens liggen.

http://de.wikipedia.org/wiki/Deutsches_Sportabzeichen

Rij 5 baton 2 = DLA {Deutsche Leistung Abzeichen)

http://de.wikipedia.org/w(...)gen_im_Truppendienst

[ Bericht 13% gewijzigd door AchJa op 27-12-2010 16:30:00 ]
pi_90498388
@ SemperSenseo, ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.De eerste ribbon is niet de Navy Distinguished Service Medal, noch zit daar een oak leaf cluster op. En op de Bronze Star zit volgens mij gewoon een "V" device, wat niet verkeerd zou zijn. Het zou wel verkeerd zijn als er een (bronze) numeral op zou zitten. En wat zou een "Strike/Flight numeral" moeten zijn, want dat is niet iets wat we hier hebben. BTW ribbon 1, op de onderste rij is het Deutsche Sportabzeichen in goud.
pi_90502274
Deze man heeft vast wel veel meegemaakt in zijn leven als strijder en is de directe afstammeling van Khan.

Ik heb respect voor zijn verleden, maar geen respect voor onderscheidingen gebruiken die die niet heeft verdient.
If not now, then when.
  maandag 27 december 2010 @ 22:38:41 #165
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_90514498
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
@ SemperSenseo, ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.De eerste ribbon is niet de Navy Distinguished Service Medal, noch zit daar een oak leaf cluster op. En op de Bronze Star zit volgens mij gewoon een "V" device, wat niet verkeerd zou zijn. Het zou wel verkeerd zijn als er een (bronze) numeral op zou zitten. En wat zou een "Strike/Flight numeral" moeten zijn, want dat is niet iets wat we hier hebben. BTW ribbon 1, op de onderste rij is het Deutsche Sportabzeichen in goud.
Wow, dan heb je scherpe ogen! Trouwens, ik heb toch gelijk dat de Silvers Star geen Valor device kent? Maar idd, de Bronze Star wel.

Maar als de eerste ribbon niet de Navy Distinguished Service Medal is, wat is het dan wel? Geen Kruis van Verdienste in ieder geval...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_90515893
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Wow, dan heb je scherpe ogen! Trouwens, ik heb toch gelijk dat de Silvers Star geen Valor device kent? Maar idd, de Bronze Star wel.

Maar als de eerste ribbon niet de Navy Distinguished Service Medal is, wat is het dan wel? Geen Kruis van Verdienste in ieder geval...
Zoals ik al schreef;
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.
En nee op de Silver Star komt nooit een "V" device, deze staat namelijk voor valor en de Silver Star is namelijk een medaille die al voor valor word uitgereikt. Maar dat had ik ook al eens geschreven.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar van de ribbon set klopt zoiezo geen moer, omdat hij bv. een "V" voor Valor op zijn Silver Star draagt, en een "V" nooit op deze gedragen word (is bevoorbeeld enkel voor ondermeer de Bronze Star bedoeld).
En ja op bv. de Bronze Star, Army Commendation Medal, etc kan een "V" device gedragen worden als de onderscheiding voor valor was. Welke medaille de eerste is weet ik niet. (medailles worden hier altijd van boven links (hoogste) naar onder rechts (laagste) gedragen (plaats aanwijzing zo als men ze op de photos ziet)) Dacht eerst dat het bij de vierde om de Navy Distinguished Service Medal kon handelen. Maar na uitvergrooting van de photo zag ik dat het niet om een geel veld ging maar om een goudkleurig wapen met een (Nederlandse?) leeuw.
pi_90519238
Die vierde baton lijkt wel op het wapen van de Inspecteur Generaal, maar ik heb daar nooit een baton van gezien.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Inspecteur-Generaal_der_Krijgsmacht
pi_90524864
Sine_Pari ben jij wel gewoon in NL geboren?
If not now, then when.
pi_90582355
Dat kan al niet als je in de US army dient Yuri.. :{
Hieronder wat meer pics van onze held:

tis zo net boedha :Y :+

check zijn 3 generaals sterren op de muts en alle glitter van zijn blazer op zijn zijden kimono.. 8)7 |:(
pi_90582674
Onze prins woont ook in een prachtig rijtjeshuis dat niet veel meer dan een ton heeft gekost.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:55:34 #171
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90583477
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Onze prins woont ook in een prachtig rijtjeshuis dat niet veel meer dan een ton heeft gekost.
Maar hij heeft nog paleizen in België, de VS en Duitsland :D.
  woensdag 29 december 2010 @ 15:03:20 #172
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90583851
hij heeft toch ook nog speciale eenheden van de duitse politie getraind?
daar lieten ze wat van zien in de documentaire volgens mij.
misschien dat daar ergens een speldje of iets tot terug te leiden is?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_90631093
Is deze gast niet een leuk item voor de tv zender POWNED? })
Rutger die op bezoek komt en daar wat wil drinken _O- O-)
  donderdag 30 december 2010 @ 17:20:32 #174
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90636991
ik vind powned eerlijk gezegd nog faker dan deze poser. wannabe rebellions rebels. :r
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  donderdag 30 december 2010 @ 17:28:52 #175
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90637397
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef rubje het volgende:
Dat kan al niet als je in de US army dient Yuri.. :{

Behalve dan wel, met een hoop moeilijkdoenerij.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')