Al dat martial arts gelul en de zoveelste afstammeling van Djengis Khan zal best wel wat van waar zijn, maar al die militaire speldjes, medailles, baretten etc. is bullshit eerste klas.quote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef raptorix het volgende:
Ik geloof best dat er een kern van waarheid zit in ze verhalen, mijn idee is dat ie best goed in Martial Arts is, en zal misschien best millitair geweest zijn, maar dat ie een tikkeltje doorgeslagen is, ik heb de documentaire gezien en moet zeggen dat van veel zaken er gewoon overtuigend bewijs was.
Mee eens laten we eerlijk zijn, je rijd niet zomaar een dikke Porsche, en je word niet zomaar door de mongoolse president ontvangen omdat je zelf beweert een afstammeling te zijn, ik denk dat hij gewoon een enorme zelfkicker is, en dat de insignes ongeloofwaardig zijn, dat lijkt me denk ik wel duidelijk.quote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al dat martial arts gelul en de zoveelste afstammeling van Djengis Khan zal best wel wat van waar zijn, maar al die militaire speldjes, medailles, baretten etc. is bullshit eerste klas.
quote:Toen de Japanners in 1942 Indonesië binnenvielen en het KNIL-leger in de pan hakten werd pleegvader Gerard Carel Meijers militair krijgsgevangene en ik werd toen, omdat ik nog maar een kind van 14 jaar was, in jongenskamp 'Tjiemahi' geïnterneerd. Door enkele Japanse bewakers te dodenkon ik ontvluchten.
Porsche? Was die niet gehuurd?quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mee eens laten we eerlijk zijn, je rijd niet zomaar een dikke Porsche, en je word niet zomaar door de mongoolse president ontvangen omdat je zelf beweert een afstammeling te zijn, ik denk dat hij gewoon een enorme zelfkicker is, en dat de insignes ongeloofwaardig zijn, dat lijkt me denk ik wel duidelijk.
Rij 5 baton 1 = DSA (soort Duits MLV) ik heb hem ook ergens liggen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik probeer trouwens de batons op zijn militaire uniform te ontcijferen, misschien dat iemand mij kan helpen?
Rij 5:
Baton 1: ????
Baton 2: ????
Baton 3: Beierse onderscheiding??
Baton 4: Beierse onderscheiding??
Wow, dan heb je scherpe ogen! Trouwens, ik heb toch gelijk dat de Silvers Star geen Valor device kent? Maar idd, de Bronze Star wel.quote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
@ SemperSenseo, ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.De eerste ribbon is niet de Navy Distinguished Service Medal, noch zit daar een oak leaf cluster op. En op de Bronze Star zit volgens mij gewoon een "V" device, wat niet verkeerd zou zijn. Het zou wel verkeerd zijn als er een (bronze) numeral op zou zitten. En wat zou een "Strike/Flight numeral" moeten zijn, want dat is niet iets wat we hier hebben. BTW ribbon 1, op de onderste rij is het Deutsche Sportabzeichen in goud.
Zoals ik al schreef;quote:Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wow, dan heb je scherpe ogen! Trouwens, ik heb toch gelijk dat de Silvers Star geen Valor device kent? Maar idd, de Bronze Star wel.
Maar als de eerste ribbon niet de Navy Distinguished Service Medal is, wat is het dan wel? Geen Kruis van Verdienste in ieder geval...
En nee op de Silver Star komt nooit een "V" device, deze staat namelijk voor valor en de Silver Star is namelijk een medaille die al voor valor word uitgereikt. Maar dat had ik ook al eens geschreven.quote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.
En ja op bv. de Bronze Star, Army Commendation Medal, etc kan een "V" device gedragen worden als de onderscheiding voor valor was. Welke medaille de eerste is weet ik niet. (medailles worden hier altijd van boven links (hoogste) naar onder rechts (laagste) gedragen (plaats aanwijzing zo als men ze op de photos ziet)) Dacht eerst dat het bij de vierde om de Navy Distinguished Service Medal kon handelen. Maar na uitvergrooting van de photo zag ik dat het niet om een geel veld ging maar om een goudkleurig wapen met een (Nederlandse?) leeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar van de ribbon set klopt zoiezo geen moer, omdat hij bv. een "V" voor Valor op zijn Silver Star draagt, en een "V" nooit op deze gedragen word (is bevoorbeeld enkel voor ondermeer de Bronze Star bedoeld).
Maar hij heeft nog paleizen in België, de VS en Duitslandquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Onze prins woont ook in een prachtig rijtjeshuis dat niet veel meer dan een ton heeft gekost.
Behalve dan wel, met een hoop moeilijkdoenerij.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef rubje het volgende:
Dat kan al niet als je in de US army dient Yuri..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |