Goed hoor schat. Bukken ze vaak?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim! Isegrim! Er lopen hier leuke oosteuropese schoonmaaksters. Moeten wij ook niet een schoonmaakster?
Veel heb ik er nog niet van genoten, enorme katerquote:Op woensdag 15 december 2010 15:04 schreef Alicey het volgende:
In het Oosten van het land lag wel een paar centimeter.
Wat gek.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:17 schreef Reya het volgende:
Veel heb ik er nog niet van genoten, enorme kater
Heksenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:37 schreef Alicey het volgende:
Sinds we niet meer jagen op heksen heeft het volk ander vermaak nodig.
Nou, SC vindt het soms wel een beetje eng, al dat geheks..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
HeksenWie kan daar nu iets op tegen hebben. Vrouwen die de hele dag in een open veld met hun bezemsteel masturberen.
Nou ja, vind je dat ook nog als er meer heksen zijn bij elkaar?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef SingleCoil het volgende:
maar een klein beetje eng natuurlijk
Voor 2250 euro wil ik ook best met een 35-jarige man naar bed, als hij een beetje knap en leuk is.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of deze? Tieners lopen stage bij hoeren
Of er tussen, op zijn Russisch maar dan net iets andersquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Of hij moet zijn vinger in haar tiet gestoken hebben.
Ik ben weer lekker eigenwijs.
Ook een optie ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Of er tussen, op zijn Russisch maar dan net iets anders
Verkrachting is relatief eenvoudig aan te tonen. Sowieso is gemeenschap aan te tonen, en bij een 12-jarige zegt dat (Hopelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ook een optie ja.
Maarja wie zegt dat hij de waarheid heeft verteld. Het verhaal komt immers maar van 1 kant.
Triest blijft het natuurlijk wel maar ik ben iig niet zo een iemand die zich totaal aan het opvreten is als er weer eens zo iets gebeurd is. Ik heb wel wat beters te doen.
Laat de sneeuw in godsnaam daar ook blijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig nog geen sneeuw in Rotjeknor . Kwam vanmiddag uit Groningen en daar ligt gewoon een pak
In de praktijk wordt het natuurlijk sowieso per geval bekeken, waarbij alle omstandigheden worden meegenomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Isegrim het volgende:
Ja, maar er is in de bestraffing wel verschil tussen 'statutory rape' (is daar een NL term voor?) en een brute verkrachting van een twaalfjarige.
Nee, je had je heel erg verslapen en je weigerde je werk te bellen. En er was ook iets met een biervat dat op ontploffen stond en nog wat rare dingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was ik weer stiekem BBQ'en in Frankrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |