Nee, ik bedoel meer dat ik vaak geen vrije dagen neem omdat ik dan iets heb van "nu is het druk" (wanneer nietquote:
Ach, jij pakt toch zelf altijd wel wat je vindt wat je toebehoort?quote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat je materialistisch bent, je moet je geld delen met de armlastigen. Je weet wel, mensen zoals ik
Bij mij is het meer andersom, ik verbras ze een beetje te snelquote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat ik vaak geen vrije dagen neem omdat ik dan iets heb van "nu is het druk" (wanneer niet), "die dagen kan ik een andere keer dan niet opnemen" (wanneer dan
), etc.
Dat hangt ook maar net af van je team. Als je een zelfstandig team hebt staat dat het verbrassen van vrije dagen weer niet in de weg.quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef junkiexp het volgende:
Bij mij is het meer andersom, ik verbras ze een beetje te snel![]()
Maar nu ik leidinggevend ben zal dat een stuk minder zijn.
Ik ben liever lui dan moe he, als ik het zo kan krijgen zeg ik geen neequote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, jij pakt toch zelf altijd wel wat je vindt wat je toebehoort?
Serieus? Als inquote:Op maandag 13 december 2010 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Haha die vrouw die onwel werd in museum Booijmans . Zo tegen een of ander kunstwerk aan
Spreek voor je eigequote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bezoeker valt: kunstwerk kapot!
Missen we niks aan .
Altijd hé!quote:
No shit Sherlock .quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en als je dan toch de n aan eige toe gaat voegen, zet dan ook het accent op je e andersom. Nu staat er 'altijd heee'.
Je hebt het wel zwaar hè?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog steeds heeft niemand de goede OP uit de wiki in de OP gezet.
Och, schattebout, kippebout, moerbout toch!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog steeds heeft niemand de goede OP uit de wiki in de OP gezet.
Why, thank you, Captain Obvious!quote:De meeste ziekenhuizen beschikken over een eigen mortuarium. Dit komt doordat ziekenhuizen locaties zijn waar regelmatig mensen komen te overlijden.
Maar ik ben meer van het spontane, en het zal nu iets meer gepland gaan worden.quote:Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hangt ook maar net af van je team. Als je een zelfstandig team hebt staat dat het verbrassen van vrije dagen weer niet in de weg.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:26 schreef Isegrim het volgende:
De Nederlandse Wikipedia soms.
[..]
Why, thank you, Captain Obvious!
Wat ik me dan weer afvraag: Wat was je in het godsnaam aan het zoeken toen jij die info voor je bakkes kreegquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:26 schreef Isegrim het volgende:
De Nederlandse Wikipedia soms.
[..]
Why, thank you, Captain Obvious!
Dat vragen wij ons wel eens vaker af hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag: Wat was je in het godsnaam aan het zoeken toen jij die info voor je bakkes kreeg
Ik zocht het Wikipedia-artikel over 'mortuarium'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag: Wat was je in het godsnaam aan het zoeken toen jij die info voor je bakkes kreeg
SPOILER: 250KB panoramaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is op vol formaat iets meer dan 2 meter breed![]()
Heb jij wel een paspoort dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:43 schreef MalaCocinera het volgende:
In de herkansing, weer in de trein naar Schiedam. Dit gaat een bijzondere dag worden ik voel het gewoon
Ik heb er verscheidenequote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb jij wel een paspoort dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |