Wat een rotbaan heb je toch.quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef SingleCoil het volgende:
In de Fyra naar Schiphol, en daarna naar Las Vegas
Klinkt als een puike zondagmiddag bezigheid moet ik zeggen!quote:Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef junkiexp het volgende:
Begint dat gekanker over die moskee nou alweer![]()
Dat ding staat er dus deal with it.
Anders moet je het opblazen
Je let niet goed op hem..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Isegrim het volgende:
We zitten in de bioscoop en LHO ontdekt net dat hij zijn trui binnenstebuiten aangeeft.
Wahid kan m'n rug op.quote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, Wahid zou je vast een slechte vrouw vinden!
Da's wel zo'n beetje de juiste omschrijving idd.quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef MalaCocinera het volgende:
Net Devil gezien, tsjah was wel vermakelijk
Deadlines die gehaald moeten wordenquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 02:11 schreef SingleCoil het volgende:
Maar die hadden ze niet in het vliegtuig.Sowieso alleen meisjesfilms. Logisch, iedereen bij de KLM is gay.
Erg leuke baan, LHO. Kom je om 1 uur 's nachts NL tijd in Atlanta aan, je vervolgvlucht staat voor 4 uur 's nachts gepland, heeft ie 2,5 uur vertraging...en dan nog eens 4 uur vliegen...ik kom om half vijf vanacht in Las vegas aan, dan nog een uurtje voordat ik in mijn hotel...en om half acht word ik al weer opgehaald...oh how I love it
Ik denk dat ik nog maar een Arby's Roast Beef Burger met cheddar neem. Large. Zo eentje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |