Wat een rotbaan heb je toch.quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef SingleCoil het volgende:
In de Fyra naar Schiphol, en daarna naar Las Vegas
Klinkt als een puike zondagmiddag bezigheid moet ik zeggen!quote:Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef junkiexp het volgende:
Begint dat gekanker over die moskee nou alweer![]()
Dat ding staat er dus deal with it.
Anders moet je het opblazen
Je let niet goed op hem..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef Isegrim het volgende:
We zitten in de bioscoop en LHO ontdekt net dat hij zijn trui binnenstebuiten aangeeft.
Wahid kan m'n rug op.quote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, Wahid zou je vast een slechte vrouw vinden!
Da's wel zo'n beetje de juiste omschrijving idd.quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef MalaCocinera het volgende:
Net Devil gezien, tsjah was wel vermakelijk
Deadlines die gehaald moeten wordenquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 02:11 schreef SingleCoil het volgende:
Maar die hadden ze niet in het vliegtuig.Sowieso alleen meisjesfilms. Logisch, iedereen bij de KLM is gay.
Erg leuke baan, LHO. Kom je om 1 uur 's nachts NL tijd in Atlanta aan, je vervolgvlucht staat voor 4 uur 's nachts gepland, heeft ie 2,5 uur vertraging...en dan nog eens 4 uur vliegen...ik kom om half vijf vanacht in Las vegas aan, dan nog een uurtje voordat ik in mijn hotel...en om half acht word ik al weer opgehaald...oh how I love it
Ik denk dat ik nog maar een Arby's Roast Beef Burger met cheddar neem. Large. Zo eentje:
[ afbeelding ]
En daarom hebben diehards thuis ook een gigantisch goed draaiende expresso apparaat staanquote:Op maandag 13 december 2010 08:14 schreef MalaCocinera het volgende:
De eerste op kantoor zijnkoffiemachines die niet functioneren
Ik ben idd liever lui dan moequote:Op maandag 13 december 2010 08:23 schreef Alicey het volgende:
Ik ben ook altijd vroeg. Tegenwoordig niet meer de eerste, want we hebben tegenwoordig meer vroege vogels werken. Maar achter Melacocinera had ik dat helemaal niet gezocht.
JunkieXP had wat voorbij zien komen geloof ik.quote:Op maandag 13 december 2010 10:39 schreef rubje het volgende:
[..]
En daarom hebben diehards thuis ook een gigantisch goed draaiende expresso apparaat staanwaar je sloten koffie uit kan halen zodat je op kantoor nooit hoeft te hopen of je wel of geen koffie krijgt.
![]()
andere vraag:
Heeft iemand die parade vd mariniers afgelopen zaterdagochtend(11:00 uur) gezien en zoja, hoe was het?wist er niks van .
Dat is van je beademingsgeval?quote:Op maandag 13 december 2010 13:36 schreef SingleCoil het volgende:
Ben ik eindelijk in mijn hotel...is mijn CPAP maskertje kapot!
Zo heel ver van hier is de randstad niet idd.quote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"De sneeuw zal de randstad niet bereiken tijdens de avondspits", aldus nu.nl.
Technisch gezien kan dat nogsteeds zo zijn.
Als het horizontaal sneeuwt, dan staat er een flinke wind zou ik denken.quote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Isegrim het volgende:
Er staat echt helemaal geen wind lijkt het. Het sneeuwt horizontaal.
Nou ja, meer in dat ze echt heen en weer dwarrelen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het horizontaal sneeuwt, dan staat er een flinke wind zou ik denken.
De komende dagen viel dat toch nog wel mee?quote:Op maandag 13 december 2010 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Ja, beetje kut is dat. Wordt het weer glad enzo en kunnen we niet scooteren.
Ik hoop het!quote:Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
De komende dagen viel dat toch nog wel mee?
Idd, trieste bedoeling.quote:Op maandag 13 december 2010 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JunkieXP had wat voorbij zien komen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |