quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
OMG, ik dacht een dier in nood maar het is 'Last Christmas'.
Als ik het op kon nemen had ik het gedaan
Volgende meet natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
Wanneer gaan we de laars weer temmen?
Goed planquote:
noobquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb geen ervaring met de laars
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Een dranklaars in de kerstsokquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Een kerstlaars? Of jullie dranklaars?
Oh wacht, dat is een kerstSOK![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Een kerstlaars? Of jullie dranklaars?
Oh wacht, dat is een kerstSOK![]()
Whaha, geniaalquote:
Kom maar naar beneden en sla je slagquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:34 schreef JJH het volgende:
Goedenmiddag. Ik ben precies op tijd zie ik.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Het is nooit te laat om de laars te temmen, Miauw jij was er ook bij he in maartquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Het is nooit te laat om de laars te temmen, Miauw jij was er ook bij he in maart
Temmen nog welquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Het is nooit te laat om de laars te temmen, Miauw jij was er ook bij he in maart
Ik heb hem vast mogen houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat is het? een vissenkom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
Al vind ik dit ook wel een fraai exemplaar
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
Al vind ik dit ook wel een fraai exemplaar
[ afbeelding ]
Ja die heb ik weleens doorgelezenquote:
Oooohwquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, eh mannen de laars, vrouwen de pump
Das een ouwe Msn nogquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je hem nou cremeert, kun je hem omsmelten en er een nieuwe van blazen
Een phoenix-bierlaars
De nieuwe zuigtquote:
Hij ontbloot al zijn tandenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw
Maar wat doet die vis er dan in?
Kater wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw
Hoi Rubjequote:
De wereld aan je voetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je zal maar in een te gek jurkje met die schoentjes de kroeg binnen stappen
Tussen die nieuwe en deze oude zitten wel een paar versies...quote:
Ik heb niet goed opgelet bij Biologie (behalve de bananenlesquote:
Of het is zo'n eeltvisjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw
Maar waarom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
En nee iBenny, die is voor de sier, die vis
De nieuwe is engquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen die nieuwe en deze oude zitten wel een paar versies...
Ik durf die nieuwe nog niet te downloaden
Als ie veel drinkt welquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet bij Biologie (behalve de bananenles![]()
), maar volgens mij wordt een vis geen kater?
Eet smakelijkquote:
quote:
quote:
Ik een witte chocoladeletterquote:
Ik ben overalquote:
Wtfquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef JJH het volgende:
Soms, sommige mensen.
Acties bij distributiecentra AH
Iemand zegt dat er niet gestaakt mag worden omdat dat de bedrijven kapot maakt. Ik ga er geeneens op reageren.
Succes met dit afmaken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
Bijna weekend voor mij, even dit afmaken.
Ik las dat JJH weg gingquote:
Ik ging alleen even twee pannenkoeken in de microgolfoven stoppen. Ondertussen zijn ze op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las dat JJH weg ging![]()
Ciao Benny![]()
Dit ergert mij al de hele week, dus dit moet sterven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes met dit afmaken.
Waarom moet dit dood?
Dus je kunt straks met een voldaan gevoel het weekend in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit ergert mij al de hele week, dus dit moet sterven.
Mits ik het lijk goed verstop, ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je kunt straks met een voldaan gevoel het weekend in.
Lekkersquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging alleen even twee pannenkoeken in de microgolfoven stoppen. Ondertussen zijn ze op.
Stop het in de kast.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mits ik het lijk goed verstop, ja.
Als hij dan eruit valt, is hij dan homo?quote:
Euhm, dat zou kunnen. Maken kasten mensen homo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als hij dan eruit valt, is hij dan homo?
Als je eruit komtquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, dat zou kunnen. Maken kasten mensen homo?
HAAAAAAAANNSSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef JJH het volgende:
BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART BART
Nee maar dan moet je dus blijven zitten.quote:
Bart!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
HAAAAAAAANNSSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANSHANS
tssssquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Bart!
Die reclame doet bij Coen en Sander mee voor het houten reclameblok, voor de slechte radiocommercial. Zo onterecht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |