Oh, op die manier.. Ja, dat zal wel dan. Dat is met Civ V ook zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een spel dat in de winkel wordt verkocht, kan nog steeds 'Steam only' zijn in het opzicht dat het Steam vereist om te kunnen spelen. Kijk naar de Orange Box (of CoD7).
V.
Geen idee, maar het scheelt mij iig meer dan de helftquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Dan waarom nog dvd's en boekjes drukken. Lekker zinloos weer. Kunnen ze net zo goed een kaart met een code gaan verkopen in retail.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:58 schreef mschol het volgende:
tvp'ed
is AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! trouwens wat?
heel erg waarschijnlijk @ 20 december...quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:51 schreef Silv het volgende:
Weet iemand welke datum de holiday sales van start gaan?
Volgens mij zijn de profiles al vaker geplaatst.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef Frollo het volgende:
Is het niet leuk als we even onze community profiles hier neerzetten?
Kunnen we vriendjes worden en zo.
Mijne:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197995756209
Ehh, dat is het profiel van Speknek?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:31 schreef Frollo het volgende:
Is het niet leuk als we even onze community profiles hier neerzetten?
Kunnen we vriendjes worden en zo.
Mijne:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197995756209
Ehh, misschien wel ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ehh, dat is het profiel van Speknek?
V.
Achievement is zonder r, en met een extra e.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ook.. Alleen bij deze kan ik maar 1 archievment ontgrendelen. "Join à official group"
. Wou ik groep er weer uit knikkeren is die archievment disabled
.
Het interessert mij geen ene reet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Achievement is zonder r, en met een extra e.
Het interesseert mij ook niet. Maar het kon zijn dat je iemand was die zichzelf wil ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het interessert mij geen ene reet.
Per ongeluk als correctie opgesteld in het woordenboek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Het interesseert mij ook niet. Maar het kon zijn dat je iemand was die zichzelf wil ontwikkelen.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Tain het volgende:
Nog 2 achievements voor de Ultimate Treasure Chest
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Verbal het volgende:
Mijn eerste TF2-hunt-hoedje gekregen
V.
Nog 1quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Tain het volgende:
Nog 2 achievements voor de Ultimate Treasure Chest
Achievement whorequote:
quote:You've completed 4 of 4 objectives. You have 4 entries in the drawing.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:28 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de engste spellen die ik ooit gespeeld heb
Niet mijn genre, daar zal het wel aan liggenquote:Op zondag 12 december 2010 18:28 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de engste spellen die ik ooit gespeeld heb
Ligt het aan mij of gebeurt er echt niks engs ofzo?quote:
Ik heb er deze keer meteen al driequote:Op zondag 12 december 2010 18:30 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens met die treasure hunt elke keer 1 doel behaald zonder dat ik het wist. Eens kijken of ik dat deze keer ook heb...
Amnesia draait vooral om de sfeerquote:Op zondag 12 december 2010 19:12 schreef Misunderstood het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gebeurt er echt niks engs ofzo?
Leuk als je van een creepy sfeer houdtquote:Op zondag 12 december 2010 19:41 schreef Misunderstood het volgende:
Is het een musthave, Amnesia? Of gewoon leukleuk.
quote:
Ik twee, heb Black Ops en Shatter nietquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb er deze keer meteen al drie
V.
Shatter is arkanoid op drugs.quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef Bart het volgende:
maar Shatter is zo te zien een Arkanoid-kloon? Dan ga ik hem wel ff kopen voor 2 euro.
Cocaïne, LCD of hasj?quote:
Als je weet wat arkonoid is, dan aangevuld met psycho geluid en licht.quote:Op maandag 13 december 2010 09:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Cocaïne, LCD of hasj?
Als in: is het een stressspel, een psychedelisch spel met fijne zweefkleurtjes, of gewoon mellow?
V.
Dan sla ik hem even over. Vond Arkanoid druk genoeg.quote:Op maandag 13 december 2010 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Als je weet wat arkonoid is, dan aangevuld met psycho geluid en licht.
Ook de snelheid gaat op den duur in turbo.
Ter verduidelijkingquote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan sla ik hem even over. Vond Arkanoid druk genoeg.
V.
Gisteren nog geprobeerd de achievement te halen voor het event.quote:
Deze achievement is best lastig iddquote:Op maandag 13 december 2010 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Gisteren nog geprobeerd de achievement te halen voor het event.
11.2 miljoen halen op bonus, zo gemakkelijk gaat het allemaal niet.
Heb jij deze zelfs al niet verslagen?quote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze achievement is best lastig idd
Nee...quote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb jij deze zelfs al niet verslagen?
Had gister in de eerste poging 9.8 miljoen kunnen halen. Moet het inderdaad even door hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 11:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee...
Maar als het net zo gaat als met de Droplitz achievement dan duurt het gewoon even voordat je het echt goed door hebt hoe je snel veel punten kan halen.
Zit op 13 achievementsquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:01 schreef Gamer_V het volgende:
Oh hey, deel twee.
Zit al op acht achievements zonder aankoop
Verbaasd mij niets.quote:
Ik 2?quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:01 schreef Gamer_V het volgende:
Oh hey, deel twee.
Zit al op acht achievements zonder aankoop
heb jij die shatter achievement al gehaald?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Verbaasd mij niets.
Zit aan de 7 stuks geloof ik zonder aankoop, kan nu niet checken.
Nee, Black Ops was te verleidelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
heb jij die shatter achievement al gehaald?
Had de demo gespeeld op de x360 is soort tf2/cs/en een tower defense game.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)komt-naar-steam.html
Lijkt wel een beetje op TF2
Ik zelf vond er weinig aan, maar dat was de demo dus geen co-op gedaan.quote:
Steam loopt vast bij het kijken van een trailerquote:
Gewoon downloaden en als hij fullscreen opent gewoon Alt+Enter, dan kan je ze vrolijk op de achtergrond laten draaien.quote:
Idd. Je moet ze wel volledig afkijken heb ik het idee, opstarten was in ieder geval niet genoegquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en als hij fullscreen opent gewoon Alt+Enter, dan kan je ze vrolijk op de achtergrond laten draaien.
Dat laatste had ik al verwacht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd. Je moet ze wel volledig afkijken heb ik het idee, opstarten was in ieder geval niet genoeg.
Nee inderdaad, gaat weer nergens overquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:51 schreef Tain het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen trailers zien kijken in Steam
3.5MB/squote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Is Steam bij jullie ook zo ongelofelijk traag met downloaden?
Hij doet het niet dan, krijg er geen achievement bijquote:
..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Bart het volgende:
Ah wacht, je krijgt hem pas na afsluiten.
Ja. 700 kb/s.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Is Steam bij jullie ook zo ongelofelijk traag met downloaden?
Daar had ik ook last van. Maar de snelheid was wel fatsoenlijk, als ie eenmaal weer aan het downloaden was na handmatig starten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nog erger: hij flikkert alles op suspended zonder enige reden
dat wel, hij trekt hier iig m'n verbinding dichtquote:Op woensdag 15 december 2010 08:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van. Maar de snelheid was wel fatsoenlijk, als ie eenmaal weer aan het downloaden was na handmatig starten.
Geef er ff één aan mijquote:
Volgens mij heb je maar één kans, zolang je maar boven de tien zit...quote:
ik zit op 11 stuksquote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Verbal het volgende:
Ik heb er meer dan tien en maak dus ook gigantisch kans op 100 games
V.
ik heb butter me up! deze keerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
CiV is nog wel erg duur! - en ik kan hier maar alleen friend comment halen
Ik heb hem toch echt gehaald.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:07 schreef Tain het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1654395
Comment achievement is waarschijnlijk kapot
Zelfde alleen de naam is anders volgens mij...quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:37 schreef Solique het volgende:
Kan op 17 uitkomen met de huidige games.
Tain is dat tweede hoedje wat, die je krijgt bij 15 stuks?
Minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfde alleen de naam is anders volgens mij...
Geen vliegtuigjes laten crashenquote:Op zondag 19 december 2010 10:50 schreef mschol het volgende:
iemand die weet hoe je snel die flight control hd achievement binnen kan halen?
Ik had al wat oefening gehad met de iPhone/iPod versie dus ik had nu na 2x al 59 vliegtuigjes laten landenquote:
Voor heel veel hoef je ook geen games te kopen... Ik heb er tien zonder een game gekocht te hebben tijdens de treasure hunt...quote:Op zondag 19 december 2010 11:24 schreef Green1 het volgende:
Ik heb 1 achievementIk ga niet al die kut games ervoor kopen..
Invite acceptedquote:
Dat is wel vaag. Ik had die badge + gun gewonnen die kon ik bij de volgende keer openen van tf2 gewoon ontvangen. (wel in hoofdmenu bij updates eerst accepten)quote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef Verbal het volgende:
Ik blijf steken op 12. Maar voldoende voor de draw van de honderd
Enige dat ik niet snap is dat ik dus de Iron Curtain heb gehaald in Poker Night (en nog twee andere), maar dat de items niet tevoorschijn komen in TF2
V.
hoogste score tot nu toe staat op 56 vliegtuigjes op de eerste map, 50 op de 5de mapquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had al wat oefening gehad met de iPhone/iPod versie dus ik had nu na 2x al 59 vliegtuigjes laten landen
de 5e map is 'Beach'quote:Op zondag 19 december 2010 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
hoogste score tot nu toe staat op 56 vliegtuigjes op de eerste map, 50 op de 5de map
nu wachten tot "buzz the tower" achievement geupdate wordt...
Ongeveer een hele week aan sales, niet de holiday sale btw.quote:
Voor die hoofdprijsquote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef Bart het volgende:
Hoezo moet je de hele dag ingelogd zijn? Ben je verslaafd ofzo?
Waar zie jij staan dat je de hele dag ingelogd moet zijn?quote:Om te kwalificeren voor de Grote Prijstrekking moet je je op 20 december aanmelden bij Steam (00:01 - 23:59 Pacific Time)
Dat zou wel lomp zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je afmeld lock hij weer, had net geprobeerd
dan is et bug want:quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je afmeld lock hij weer, had net geprobeerd
http://store.steampowered.com/treasurehunt/quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Verbal het volgende:
Ik krijg nu alleen de holiday sale en kan nergens zien of mijn inlog (auto) nu is geregged voor de Treasure hunt
V.
Ja, speel het nog. Wel een tijd gestopt omdat het verkloot was in de updates. Nu met vietnam ben ik weer aan het spelen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Solique, speel jij nog bad company 2? Zijn ze verbeterd? - Ik had hem via EAstore. Maar EADownloader is waardeloos en het is tied aan je account nu.
Is hier ¤13,59.quote:Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm. Ik zat zo te kijken naar bfbc2, Maar toen stonden de prijzen in dollars. 7 dollar ofzo
Terwijl ie in euro's 14 is. Kan iemand dit even controleren ?
Scheelt wel wat nml
Kdenk dat je een amerikaans ip moet hebben ofzo.
Ja dat weet ik. Maar ik kreeg in chrome even de amerikaanse versie voor dacht ik. Maar daar zag ik dus een prijs staat van 7 dollar. Nou dan koop ik er wel 2quote:
Krijg hier in Firefox en Chrome alleen de prijs in ¤.quote:Op maandag 20 december 2010 20:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik kreeg in chrome even de amerikaanse versie voor dacht ik. Maar daar zag ik dus een prijs staat van 7 dollar. Nou dan koop ik er wel 2
Nu wou ik even weten of iemand dat zou kunnen bevestigen.
Klopt heb ik nu ook. Maar ik zag hem even in dollars staan. Weet niet waarom, maar er was wel een megaprijsverschil.quote:Op maandag 20 december 2010 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Krijg hier in Firefox en Chrome alleen de prijs in ¤.
dat is al enkele jaren bekend..quote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef BurnaBoy het volgende:
En het ziet er naar uit dat ik helaas gelijk heb. Steam hanteert compleet verschillende prijzen in elk land.
http://www.escapistmagazi(...)Landed-Oh-My#9356570
Dit bevestigt wat ik al dacht gezien te hebben
eadm is verre van perfect, maar waardeloos zeker nietquote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Solique, speel jij nog bad company 2? Zijn ze verbeterd? - Ik had hem via EAstore. Maar EADownloader is waardeloos en het is tied aan je account nu.
Ik zou Fallout 3 en NV wel willen hebben, maar ik vind dit nog steeds niet echt een aanbieding... Zelfs de bart smit is waarschijnlijker goedkoperquote:Op maandag 20 december 2010 21:40 schreef mschol het volgende:
en die holiday sales zijn niet echt intressant te noemen
ik heb waarschijnlijk gewoon al teveel games
mijn ervaring tot nu toe met de sales is dat de packs vaak wel intressant waren, maar die lijken zelfs nu niet intressant...quote:Op maandag 20 december 2010 21:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zou Fallout 3 en NV wel willen hebben, maar ik vind dit nog steeds niet echt een aanbieding... Zelfs de bart smit is waarschijnlijker goedkoper
Wat moet iemand jou dan giften, en waarom?quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef Beach het volgende:
Ik ben aan het beggen geweest op 4chan, maar niemand heeft me gegiftstomme sales.
Omdat ik arm benquote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat moet iemand jou dan giften, en waarom?
Vette pauper die je bent, ze hebben al games voor minder dan een knaakquote:
Nee, vind het absoluut waardeloos. 1x gedaan, nooit weer.quote:Op maandag 20 december 2010 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
eadm is verre van perfect, maar waardeloos zeker niet
Weet ikquote:Op maandag 20 december 2010 22:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Vette pauper die je bent, ze hebben al games voor minder dan een knaak
http://store.steampowered.com/search/?specials=1 !!quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Kan ik de discounts,special pagina op steam nog bekijken?
Ze hebben nu zo'n uitverkoopblaadje, irritant
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef Bart het volgende:
iDeal.
CC FTW, met twee klikken ben je weer een paar euro armer.
F.E.A.R. Complete Pack, X-COM: UFO Defense en Winterbottom gekochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:27 schreef Beach het volgende:
De score tot nu toe; 1x Half Life 2 gekregen en 3x Winterbottom weggegeven.
Idd, ik moet echt overwerken deze week! Net Witcher en Defense Grid gekochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is echt supersweet! Het geld vliegt eruit!
Is coop wel vet om te spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef Bart het volgende:
En RE5 komt er misschien nog bij als een maat van me hem ook koopt zodat we samen kunnen cooppen, nu we sinds Borderlands bijna hebben uitgespeeld.
Ook gewoon 89% eraf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef BurnaBoy het volgende:
The witcher en Paradox pack. Gekocht.
Paradox pack is wel leuk. Vicktoria 2 is echt een aanrader. Als het spel je ligt.
Ook een oude klassieker, Knights of Honor
Kudos als je die kent
klinkt zo bekendquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef Silv het volgende:
Hearts of Iron II maar gekocht. Geef mij bier, een CC en steam sales en ik ben net een vrouw.
Me too, downloaden duurt lang. Zelfs in Oekraïne.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Witcher Enchaned Edition gekocht..
Al gedaan maar duurde nog 2 uur. 15gb is nog aardig wat.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:11 schreef Bart het volgende:
Je laat hem toch gewoon 's nachts downloaden? Vanavond heb ik alles wel binnen hoor.
die had ik al een tijdje, goed spelquote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Witcher Enchaned Edition gekocht..
Just Cause 2 blijf ik steeds bij terug komen sinds ik deze bij het vorige event gekocht had.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:21 schreef Bart het volgende:
Da's waar. Nou ja, gewoon andere games spelen. Ben net begonnen met Arcania, tot nu toe ook wel geinig.
Ik wacht wel tot de laatste dag met evt een pack kopen, wacht eerst wel alle daily deals af.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Leuke dealsEn ook die packs zijn niet verkeerd joh
Nja ik zou nu niet eens 123 weten welke pack ik wilquote:Op woensdag 22 december 2010 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de laatste dag met evt een pack kopen, wacht eerst wel alle daily deals af.
Had een vriend van mij vorig jaar ook, hij moest en zou een bepaalde game kopen. Een dag later was het een daily deal met nog extra korting, lachte mij kapot.
Op de home kan je bladerenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik zou nu niet eens 123 weten welke pack ik wil. Maar deze zijn toch tot 2 Jan ? En waar zie je 123 die daily deals dan?
mwha, vaak is een pack met minder korting goedkoper per spel, en dus een betere deal..quote:Op woensdag 22 december 2010 09:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de laatste dag met evt een pack kopen, wacht eerst wel alle daily deals af.
Had een vriend van mij vorig jaar ook, hij moest en zou een bepaalde game kopen. Een dag later was het een daily deal met nog extra korting, lachte mij kapot.
Ah dat is page 1 dusquote:
Meeste packs heb ik niets aan omdat ik dan weer 1 of 2 games uit zo'n pack hebt en/of dat er een hoop games in zitten die ik toch niet hoef.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, vaak is een pack met minder korting goedkoper per spel, en dus een betere deal..
Ja, het is niet bepaald overzichtelijk met deze layout.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat is page 1 dus, staat idd ook een timer bij
ik reken meestal uit wat ik per spel kwijt zou zijn die ik eventueel zou willen hebben...quote:Op woensdag 22 december 2010 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Meeste packs heb ik niets aan omdat ik dan weer 1 of 2 games uit zo'n pack hebt en/of dat er een hoop games in zitten die ik toch niet hoef.
[..]
Ja, het is niet bepaald overzichtelijk met deze layout.
Kende hem al (ontvangen van maker)quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Vast al een keer gepost, maar goed.![]()
Ik heb het niet zo op puzzels.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb net RUSH gekocht, nieuw puzzelspel van nederlandse ontwikkelaar (van Toki Tori). Leuk spel tot nu toe! Simpele maar stijlvolle graphics en vooral best toffe muziek erbij en maar lekker puzzelen
Die is maar 25% korting toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:09 schreef Verbal het volgende:
Ik twijfel over ETW, ook al ben ik geen RTS'er. Maar ik vind het zo'n mooi spel...
V.
Jup ¤22.49quote:
Dan zou ik in ieder geval wachten tot de laatste dag van de holiday sale, mogelijk komt ie ook nog in een daily voor een veel hogere korting...quote:
Zou dat echt?!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou ik in ieder geval wachten tot de laatste dag van de holiday sale, mogelijk komt ie ook nog in een daily voor een veel hogere korting...
Gebeurde vorig jaar wel met een aantal games. Ik zou echt tot de laatste dag wachten met een game of hij in een daily offer terecht komt.quote:
Niet getest maar lijkt me niet, tenzij je een controller op je pc hebt aangesloten.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Darksiders zal wel niet echt lekker op de PC spelen of wel?
Kut inderdaad. Wilde hem ook al kopen, maar op deze manier toch maar niet. Onhandig gedoe.quote:
Ik heb hem al eventjes "geleend" gespeeld en het spel bevalt mij wel. De presentatie en het geheel is wat rommelig maar het doet me op een manier gewoon erg denken aan Deus Ex. Wat je doet heeft daadwerkelijk echt invloed, je kunt dingen echt op verschillende manieren oplossen en er is een eindbaas tussen die enorm jaren 80-style isquote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
Alpha Protocol zat ik net ff te checken op metacritics maar daar vallen de recensies toch wel tegen...
et was voor mij een beetje wennen, maar uiteindelijk vond ik et erg lekker werken...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
The Witcher heb ik ook gekocht, vind alleen de controls een beetje tegenvallen.
Darksiders heb ik gedownloadquote:Op donderdag 23 december 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Operation Flashpoint: DR voor 3 euro. Zelfs nu vind ik hem het nog niet waard.
Darksiders zal wel niet echt lekker op de PC spelen of wel?
Primaquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar een 360 controller, werkt dat lekker op een computer?
Hetzelfde als op de Xbox 360, het is dezelfde controller.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb je een draadversie ? Geen probleem. Menu kan bij verschillende spellen wel met het toetsenbord of muis moeten. Draadloze moet je een ontvanger heb ik verder geen ervaring mee,quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Controller heb ik wel. Die kan je er zo inproppen en spelen?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Darksiders heb ik gedownload![]()
Leuke game, Al haalde ik heel snel mijn 360 controller tevoorschijn.Maar hij speelt wel goed. Als je een controller hebt dat is
Usb variant ? Ja plug and play, if vista of 7quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Controller heb ik wel. Die kan je er zo inproppen en spelen?
Chill.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Usb variant ? Ja play and go, if vista of 7
WoP idd, toen zag ik, DRM en verplicht een torrent client installeren en moeten seedenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Patrician IV zag er wel oke uit en Wings of Prey ook, maar gaat hem denk ik niet worden
vandaag toch maar gekochtquote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
WoP idd, toen zag ik, DRM en verplicht een torrent client installeren en moeten seeden
aan de ene kant jammer, aan de andere kant mooi om toch gebruik te kunnen maken van de beste deals.. die je e.v.t. gemist hebt..quote:Op zondag 26 december 2010 21:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Weer dezelfde deals als eerder deze week.
ow get over it (;)), dat is al jaren bekend (namelijk sinds ze dollar prijzen naar euro prijzen hebben omgezet)quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Rivalo het volgende:
in america kost bfbc2 6 dollar hier 13 euro...
Ik heb ooit wel eens een manier gevonden om de dollarprijzen te kunnen gebruiken.quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Rivalo het volgende:
in america kost bfbc2 6 dollar hier 13 euro...
als alles via legale manier gekocht is, zouden ze dat afaik niet hard kunnen maken... (alle games kwijt)quote:Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een manier gevonden om de dollarprijzen te kunnen gebruiken.
Dan moet je een amerikaanse creditcard gebruiken, en een amerikaans ip-adres. En een amerikaans adres opgeven.
Alleen vind ik het maar link, want als ze er achter komen ben je al je games kwijt.. denk ik.
Ik bedoel dat wanneer je dat doet om die games goedkoper te kunnen krijgen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als alles via legale manier gekocht is, zouden ze dat afaik niet hard kunnen maken... (alle games kwijt)
je hebt namelijk betaald via een legale manier voor je spel..
zou wat zijn:
je koopt 5 spellen in US, want daar woon je, vervolgens emigreer je naar EU en ben je al je spellen kwijt
dan nog kunnen ze het niet echt hard maken als je gewoon op een legale manier voor je games betaald...quote:Op maandag 27 december 2010 10:38 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wanneer je dat doet om die games goedkoper te kunnen krijgen.
Ik heb ook een manier gevonden. Je laat een Amerikaan ze kopen en giften.quote:Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een manier gevonden om de dollarprijzen te kunnen gebruiken.
Dan moet je een amerikaanse creditcard gebruiken, en een amerikaans ip-adres. En een amerikaans adres opgeven.
Alleen vind ik het maar link, want als ze er achter komen ben je al je games kwijt.. denk ik.
Wat is SS pack?quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Bart het volgende:
SS-pack gekocht. 4 euro. Kon ik mijn tweede exemplaar van SSHDTSE nog giften ook
.
Serious Samquote:
Hoeveel aanbiedingen zie jij vandaag voor 4 euro waarvan de titel afgekort wordt met SS?quote:
Ik twijfel nog, kijken of ik wat vrienden mee krijg. Met meer mensen samen SS spelen hoe beter.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Bart het volgende:
SS-pack gekocht. 4 euro. Kon ik mijn tweede exemplaar van SSHDTSE nog giften ook
.
Das waar, maar hoe meer mensen hoe meer vreugd.quote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
CO-op is funny en je kunt met mij spelen
2 is beter. Die multiplayerquote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Beach het volgende:
Lijkt me maar saai.
Victoria I maar gekocht.
En voor 4 euro kun je hem nog wel eens giften ookquote:Op maandag 27 december 2010 21:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Das waar, maar hoe meer mensen hoe meer vreugd.
Zojuist maar aangeschaft.
Geen pc in de buurtquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Beach het volgende:
Of je start steam op?
store.steampowered.com
Steam aanbiedingen 28/12quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen pc in de buurt! En aan dat plaatje heb je opzich ook weinig
Thanks! Had ook al op de site snel gekeken. Had al een edit gedaanquote:
Welke heb je allemaal gekochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Solique het volgende:
Duur steam deals dagje vandaag, ben over de 10 euro heen gegaan voor het eerst.
Simcity 4, Crysis Max Complete, Section 8 en Rushquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Welke heb je allemaal gekocht?
Dat is aardig watquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Simcity 4, Crysis Max Complete, Section 8 en Rush
Valt wel mee toch?quote:
Plus dat PhysX volgens mij niet zo goed draait op ATI-kaarten. Probeer dat eens uit te schakelen...quote:
Hier ook...reviews geven aan dat de MP zeker de moeite waard is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |